24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

هزینه تعمیر گیربکس جیلی

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

گیربکس جیلی امگرند

از خودروهای چینی و پرفروش بازار باید به جیلی امگرند اشاره کنیم. مانند هر خودروی دیگری، گیربکس این ماشین نیز از مهم‌ترین بخش‌های آن به شمار می‌رود. اما خرابی و به دنبال آن تعمیرات گیربکس جیلی امگرند معمولا دشواری‌ها و پیچیدگی‌هایی دارد. عدم تعمیر درست و حساب‌شده این بخش، باعث خواهد شد به دفعات مکرر هزینه‌های زیادی را برای تعمیر این بخش و همچنین بخش‌های دیگری که دچار خرابی می‌شوند، پرداخت کنید. این خودرو محبوب چینی یک محصول پرفروش در بازار ایران است.

بنابراین توجه به مشکلات گیربکس و مهم‌تر از آن مراجعه به مرکز معتبر و تخصصی برای تعمیر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مطلب ما به بررسی این بخش مهم از خودرو جیلی امگرند خواهیم پرداخت.

جهت اطلاعات کامل در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک کلیک کنید.

هزینه تعمیر گیربکس جیلی

هزینه تعمیر گیربکس جیلی

هزینه تعمیر گیربکس تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. گیربکس‌های دستی و اتومات هر کدام هزینه متفاوتی برای تعمیر دارند. ساختار گیربکس دستی ساده است و هزینه کم‌تری برای تعمیر آن باید پرداخت شود.

وجود سنسور در گیربکس‌های اتوماتیک که دارای بخش کامپیوتری نیز هستند باعث تفاوت هزینه تعمیر نسبت به نوع دستی گیربکس می‌شود. در صورت خرابی چرخ‌دنده‌های گیربکس هزینه تعمیر گیربکس جیلی افزایش خواهد یافت، اما تعمیر قسمت‌های دیگر گیربکس اتوماتیک هزینه پایین‌تری دارد.

هزینه تعمیر هر یک از قطعات گیربکس با یکدیگر متفاوت است. نوع قطعات آسیب‌دیده و شدت خرابی آن‌ها میزان هزینه پرداختی را مشخص می‌کند. در کل تعمیر گیربکس جیلی با توجه به حساسیت و سختی آن شامل هزینه بالایی می‌شود.

همچنین خدمات پس از فروش خودروهای جیلی در ایران به دلیل توقف واردات این خودرو بسیار ضعیف است و قطعات آن به فراوانی در کشور یافت نمی‌شود. بنابراین هزینه تعمیر گیربکس جیلی بیشتر از سایر خودروها است.

قبل از پرداختن به مشخصات گیربکس این ماشین بیایید هزینه تعمیر گیربکس جیلی را با هم بررسی کنیم:
باز و بستن گیربکس جهت تعمیر گیربکس: 34,500,000
باز و بستن گیربکس جهت تعویض کیت کلاچ: 10,400,000
تعویض گردگیر پلوس راست سمت گیربکس: 1,200,000
تعویض گردگیر پلوس راست جپ گیربکس: 1,200,000
اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

گیربکس جیلی امگرند 7

گیربکس جیلی امگرند 7

در ابتدا به بررسی مشخصات گیربکس اتوماتیک جیلی می‌پردازیم. گیربکس جیلی امگرند 7 به صورت 6 سرعته بوده و دارای ویژگی دابل کلاچ نیز است. این گیربکس دارای قابلیت DCT بوده که به وسیله دو کلاچ عوض کردن دنده با سرعت بسیار بالایی صورت می‌گیرد و رانندگی بسیار راحت و لذت‌بخش خواهد شد. پشت فرمان این خودرو نیز پدال‌هایی قرار دارد که بسیاری از افراد مایل هستند که از آنها استفاده کنند. کلاچ‌هایی که در این خودرو به کار گرفته شده‌اند بدون این که راننده کار خاصی انجام دهد به صورت هیدرولیکی و الکتریکی فرآیند مخصوص خود را انجام می‌دهند.

گفتنی است درون گیربکس جیلی امگرند، صافی مخصوص قرار گرفته است که اگر روغن آن در زمان معین و مشخص تعویض نشود، این صافی دچار رسوب و کثیفی شده و برای عوض کردن آن باید سیستم گیربکس خودرو به طور کامل پیاده شده و سپس صافی تعویض شود. این اتفاق قطعا هزینه زیادی را روی دست شما می‌گذارد. البته تعویض صافی و خارج کردن این نوع گیربکس به دلیل پیچیدگی‌هایی که دارد باید حتما توسط تیمی ماهر و متخصص انجام شود.

قطعات گیربکس اتوماتیک جیلی 

گیربکس اتوماتیک جیلی از چندین بخش کلیدی تشکیل شده است که با هم کار می کنند تا عملکرد روان و کارآمد خودرو را تسهیل کنند.

این قطعات شامل مبدل گشتاور است که نیرو را از موتور به گیربکس منتقل می کند. مجموعه دنده های سیاره ای، که نسبت های مختلف دنده را برای عملکرد بهینه در شرایط مختلف رانندگی ارائه می دهند. سیستم کنترل هیدرولیک، که جریان سیال انتقال را برای درگیر شدن و جدا کردن دنده ها تنظیم می کند. بدنه سوپاپ، که دریچه های کنترل هیدرولیک را در خود جای داده است. و کلاچ ها و باندها که در صورت نیاز دنده ها را درگیر و جدا می کنند.

علاوه بر این، سنسورها و شیر برقی برای نظارت و کنترل جنبه های مختلف عملکرد انتقال استفاده می شود. به طور کلی، این قطعات، تعویض دنده های نرم و عملکرد قابل اعتماد گیربکس های اتوماتیک جیلی را تضمین می کنند.

زنجیر گیربکس اتومات جیلی

زنجیر گیربکس اتومات جیلی

 زنجیر گیربکس نیرو را از سمت محور به چرخ‌دنده منتقل می‌کند و حرکت چرخ‌ها را آسان خواهد کرد. موتور خودرو با ایجاد نیرویی محرک باعث حرکت آن می‌شود که این نیرو باید با استفاده از زنجیر گیربکس به سیستم چرخ ها انتقال یابد.

سرعت حرکت چرخ‌ها و دور موتور خودرو به وسیله زنجیر گیربکس تنظیم می‌شود. همچنین انرژی لازم برای باز و بسته‌شدن پیستون با اتصال سوپاپ و میل‌لنگ توسط زنجیر گیربکس تامین می‌شود. زنجیر گیربکس باعث حرکت برخی از قطعات وابسته به موتور مانند واتر پمپ و پمپ روغن نیز خواهد شد.

برای درگیری بهتر زنجیر گیربکس با سایر چرخ‌دنده‌ها حاشیه آن دندانه‌دار ساخته شده است. زنجیر گیربکس باعث افزایش راندمان سیستم چرخ‌ها در خودرو می‌شود و اصطکاک بین میل‌لنگ و میل‌سوپاپ را کاهش می‌دهد. در نتیجه عملکرد خودرو بالا می‌رود و کارآیی موتور نیز بهتر خواهد شد.

مشکلات گیربکس جیلی امگرند

مشکلات گیربکس جیلی امگرند

گیربکس جیلی امگرند 7 نیز دارای ضعف‌ها و مشکلات مخصوص به خود است و ممکن است مشکلات متعددی در آن دیده شود. البته با رعایت کردن نکات کلیدی در نگهداری خودرو، می‌توان بدون مشکل از آن استفاده کرد. اما اگر در هر صورتی مشکلاتی در عملکرد گیربکس ماشین جیلی دیده شود، باید حتما به مرکز معتبر و متخصص مراجعه شود و در کمترین زمان ممکن کار تعمیر یا تعویض آن صورت بگیرد.

وقتی چراغ چک روشن شود، به احتمال زیاد بیانگر وجود اشکالاتی در عملکرد این بخش از خودرو است. یکی از مواردی که برخی افراد در این خودرو با آن روبه‌رو می‌شوند آن است که با فشردن گاز، شاهد افزایش سرعتی نیستند؛ نشتی گیربکس و مشکلاتی از این دست ممکن است روی این موضوع تاثیرگذار باشند. همچنین گاز هرز خوردن نیز مشکلی است که افراد زیادی آن را در خودرو خود تجربه کرده‌اند. 

لغزش گیربکس نیز می‌تواند روی این مسئله تاثیرگذار باشد. علاوه بر این‌ موارد، شنیدن هر صدای غیرعادی و عجیبی از خودرو نیز ممکن است نشانه‌ای از خرابی در این بخش مهم خودرو باشد که باید به سرعت مورد توجه قرار گرفته و تعمیرات لازم روی آن صورت بگیرد.

مشکلات گیربکس اتوماتیک جیلی

مشکلات گیربکس اتوماتیک جیلی

عدم رعایت برخی موارد در هنگام تولید بسیاری از ماشین‌ها در کشور باعث ایجاد مشکلات متعددی در گیربکس اتوماتیک خودرو می‌شود. مونتاژ نادرست گیربکس و استفاده از روغن بی‌کیفیت عوامل اصلی بروز آسیب به گیربکس هستند.

آسیب به دلیل مونتاژ نادرست قطعات

آسیب به دلیل مونتاژ نادرست قطعات

هنگامی که قطعات گیربکس به شکلی صحیح روی هم بسته نشوند و در حین حرکت خودرو، گیربکس تقه بزند  مشکلاتی برای گیربکس اتوماتیک به وجود خواهد آمد. عدم مونتاژ درست قطعات به مرور زمان باعث شکستگی و خرد‌شدن چرخ‌دنده‌های گیربکس می‌شود. با رفع این مشکلات و بررسی دقیق و به موقع گیربکس از افزایش هزینه‌های تعمیر و تعویض گیربکس اتوماتیک جیلی جلوگیری خواهد شد.

به‌کارگیری روغن نامناسب در گیربکس

به‌کارگیری روغن نامناسب در گیربکس

استفاده از روغن استاندارد باعث روانکاوی و عملکرد صحیح گیربکس می‌شود. با افزایش کیفیت روغن گیربکس، فعالیت این قطعه بدون اصطکاک صورت می‌گیرد. برای کارکرد مناسب گیربکس با استفاده از مایع روانکاو در گیربکس باید روغن مطلوبی با سطح معین به کار رود. هنگام حرکت خودرو فشار به روغن و قسمت‌های مختلف گیربکس افزایش می‌یابد. بنابراین در صورت استفاده از روغن نامناسب و بی‌کیفیت، آسیب جدی و خطرناکی به گیربکس و چرخ‌دنده‌ها ‌وارد خواهد شد و خسارات جبران‌ناپذری را به بار می‌آورد.

همچنین مدل خودرو، شرایط مختلف آب و هوایی، حجم موتور و … انتخاب روغن مناسب گیربکس اتوماتیک را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در بازار ایران روغن‌های گیربکس تقلبی زیادی به عنوان روغن اصلی به خریدار فروخته می‌شود که عامل اصلی آسیب به گیربکس هستند. در هنگام خرید روغن کیفیت و قیمت آن را در نظر بگیرید. آسیبی که به گیربکس در اثر استفاده روغن بی‌کیفیت هنگام تعویض روغن گیربکس جیلی امگرند اتومات به این گیربکس وارد می‌شود، هزینه‌ای بیشتر از خرید روغن مناسب دارد.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک جیلی

تعمیر گیربکس اتوماتیک جیلی گیربکس جیلی امگرند به دلیل برخی از مشکلاتی که در بالاتر نیز به آن‌ها نگاهی انداختیم، ممکن است به تعمیر و پیاده‌سازی نیاز داشته باشد. همچنین به دلیل حساسیت و پیچیدگی این نوع گیربکس نیاز به تعمیر تخصصی گیربکس جیلی است. در حقیقت باید گفته شود اگر این مورد را نادیده گرفته شود و به نشانه‌هایی که معیوب بودن گیربکس را نشان می‌دهند توجه‌ای نداشته باشید یا به دلایلی مانند قیمت‌های پایین به سراغ مراکز و تعمیرگاه‌های نامعتبر بروید، وضعیت وخیم‌تر نیز خواهد شد. برخی از این مراکز مهارت و تخصصی در تعمیر چنین گیربکسی را ندارند و در صورت تعویض قطعات نیز از قطعات بی‌کیفیت و غیراصل استفاده می‌کنند.
  ما در تیم تعمیرکار با داشتن کارشناسان متخصص که اشراف کاملی به ساختار و ویژگی‌های این نوع گیربکس دارند، به صورت دقیق عیب‌یابی را انجام داده و با بهترین کیفیت مراحل تعمیر و تعویض را انجام خواهیم داد. در صورتی که قطعه‌ و بخشی نیاز به تعمیر نداشته باشد، به هیچ عنوان تعویضی صورت نخواهد گرفت و در صورتی که به تعویض و جایگزینی قطعه‌ای نیز نیاز باشد، بدون شک بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات موجود جایگزین خواهند شد. هزینه تعمیر گیربکس جیلی اتومات بستگی به فاکتورهای زیادی همچون نوع مشکل دارد و ما این تضمین را می‌دهیم که بهترین قیمت را به مشتریان ارائه می‌دهیم.

تعمیر گیربکس جیلی دنده‌ای

تعمیر گیربکس جیلی دنده‌ای گیربکس دستی به نام گیربکس دنده‌‌ای نیز معروف است. تعویض دنده در این گیربکس‌ها به صورت دستی همراه با گرفتن کلاچ انجام می‌شود. قیمت این نوع گیربکس نسبت به گیربکس‌های اتوماتیک کم‌تر است؛ بنابراین هزینه تعمیر و نگه‌داری آن نیز به مراتب کاهش می‌یابد. بیشتر خودروها در ایران دارای گیربکس دستی هستند و افراد زیادی نیز از این نوع خودروها استفاده می‌کنند. خودروهای جیلی دارای گیربکس دنده‌ای احتیاج به مراقبت زیادی دارند و باید به طور مرتب گیربکس آن‌ها بررسی و سرویس شود. طول عمر گیربکس‌های دستی کم است؛ بنابراین تعمیر آن‌ها باید به موقع انجام گیرد در این صورت آسیب کمتری به سایر قسمت‌های گیربکس وارد خواهد شد. هزینه تعمیر گیربکس جیلی دنده‌ای به عوامل مختلفی بستگی دارد. هرچه شدت خرابی گیربکس بیشتر باشد، برای تعمیر آن هزینه بیشتری لازم است. همچنین تعمیر قطعات مختلف گیربکس هزینه‌های متفاوتی دارد. برای تعمیر گیربکس جیلی باید به تعمیرگاهی معتبر مراجعه شود که تعمیرگاه مجموعه تعمیرکار بهترین گزینه پیش روی شماست.

قیمت گیربکس جیلی امگرند 7

قیمت گیربکس جیلی امگرند 7 در انتها در خصوص قیمت گیربکس اتوماتیک جیلی امگرند 7 صحبت خواهیم کرد. خودرو جیلی امگرند 7 در دو نوع گیربکس دنده‌ای و دنده اتومات توسط کمپانی جیلی تولید و به بازار ایران عرضه شد که طرفداران بسیاری نیز دارد. گیربکس این خودرو از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و تعمیر یا تعویض آن فقط باید به دست افراد ماهر و متخصص صورت گیرد. به طور مثال پیاده‌سازی کامل گیربکس و بررسی آن برای رفع نواقص توسط افراد بی‌تجربه، باعث آسیب به بقیه قطعات گیربکس خواهد شد و ممکن است مجبور به تعویض کامل گیربکس شوید. انواع مختلفی از این گیربکس در بازار وجود دارد که باعث تفاوت قیمت آن‌ها نیز می‌شود. در ضمن تعمیر گیربکس جیلی امگرند 7 وابسته به قیمت آن است و با افزایش قیمت گیربکس هزینه تعمیر آن نیز بیشتر خواهد شد. گیربکس جیلی امگرند 7 با توجه به نوسانات بازار قیمت ثابت و مشخصی ندارد. اما در حال حاضر قیمت این گیربکس 24000000 میلیون تومان برآورد شده است. برای اطلاع از آخرین قیمت گیربکس این خودرو، می‌توانید از طریق انواع راه‌های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس بوده و سوالات خود را مطرح نمایید. تیم تعمیرکار در صورتی که گیربکس خودرو شما به هر دلیلی نیزا به تعویض داشته باشد، با دقیق‌ترین و بهترین روش‌ها و با استفاده از قطعات باکیفیت، تمامی کارهای تعویض این بخش مهم از خودروی شما را انجام می‌دهد.

جمع‌بندی

جیلی امگرند 7 خودرو چینی با ظاهر بسیار مناسب است که همواره استقبال خوبی را از آن شاهد بوده‌ایم. این خودرو دارای گیربکس با قابلیت dct بوده و ساختار حساس و پیچیده آن، بحث نگهداری و توجه به تعمیر به موقع آن را بسیار پررنگ می‌کند.

در صورتی که هر نوع عیبی در گیربکس این خودرو مشاهده کردید، سریعا به مراکز معتبر مراجعه کرده و نسبت به تعمیر به موقع آن اقدام کنید. ما این تضمین را می‌دهیم که بهترین روش‌های تعمیر را با آشنایی کامل کارشناسانمان به این نوع گیربکس ارائه می‌دهیم و هدفمان رضایت کامل مشتریان گرامی است. برای راهنمایی‌های بیشتر نیز می‌توانید با مجموعه تخصصی تعمیرگاه خودرو “تعمیرکار”در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را در خصوص انواع گیربکس از جمله گیربکس این خودرو در اختیار داشته باشید.

 

گیربکس اتوماتیک یکی از بخش‌های حیاتی در خودروهای مدرن است که وظیفه تغییر دنده‌ها به‌صورت خودکار را برعهده دارد. با این‌حال، ممکن است در طول زمان با برخی مشکلات روبرو شود که موجب کاهش عملکرد خودرو می‌شود. یکی از معمول‌ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک، لرزش‌ها و صداهای غیرعادی در هنگام تغییر دنده است. این مشکل معمولاً به علت وجود کثیفی و آلودگی در داخل گیربکس یا خرابی قطعات داخلی ایجاد می‌شود که باعث نامناسب شدن فرآیند تغییر دنده‌ها می‌شود.

 

علل دیگر خرابی گیربکس اتوماتیک ممکن است شامل نقص‌ها و خرابی‌های ناشی از سایر اجزای خودرو باشد که به این بخش تأثیر می‌گذارند. به‌عنوان مثال، کاهش سطح روغن گیربکس به دلیل نشت در محلول گیربکس می‌تواند منجر به آسیب‌ها و خرابی‌های جدی در دستگاه شود. همچنین، استفاده نادرست از ترمز و گاز، خودرو را به‌صورت ناگهانی شتاب‌دهی می‌کند و باعث فشار زیاد بر روی گیربکس می‌شود که در نهایت باعث خرابی آن می‌شود.

 

در نتیجه، برای پیشگیری از مشکلات گیربکس اتوماتیک، نیاز است که رعایت و نظارت دقیقی بر روی نگهداری و تعمیرات دوره‌ای این قطعه داشته باشیم. تعویض منظم روغن گیربکس، بازرسی و تعمیرات به موقع و راندن محتاطانه خودرو می‌تواند از طول عمر و عملکرد بهینه گیربکس اتوماتیک شما تضمین کند.

 

سوالات متداول شما

وقتی چراغ چک روشن شود، به احتمال زیاد بیانگر وجود اشکالاتی در عملکرد این بخش از خودرو است. یکی از مواردی که برخی افراد در این خودرو با آن روبه‌رو می‌شوند آن است که با فشردن گاز، شاهد افزایش سرعتی نیستند؛ نشتی گیربکس و مشکلاتی از این دست ممکن است روی این موضوع تاثیرگذار باشند. همچنین گاز هرز خوردن نیز مشکلی است که افراد زیادی آن را در خودرو خود تجربه کرده‌اند.

به دلیل اختلاف قیمت زیاد بین انواع گیربکس در بازار، برای اطلاع از آخرین قیمت گیربکس این خودرو، می‌توانید با شماره 02171053048 تماس بگیرید.

برای همه جای تهران و حتی شهرستان ها خودرو بر رایگان ارسال می شود.

بعد از تعمیر ماشین و تست اولیه خودرو، تست ثانویه توسط صاحب خودرو به همراه یکی از مهندسین مجموعه انجام می‌شود. پس از تحویل خودرو ، گارانتی خودرو آغاز می شود.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس جیلی»

  1. امکان گیر کردن یا پاره شدن زنجیر گیربکس حین رانندگی هست؟ برای این که همچین مشکلاتی پیش نیاد باید چیکار کنیم؟

  2. رضا شاهمیری

    این طور که من از این مقاله متوجه شدم خیلی باید حواست به گیربکس جیلی باشه اگه یه ذره بهش فشار بیاری خرج می ذاره رو دستت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *