24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

یدک کش نیسان + قیمت یدک کش نیسان

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

هر قدر هم که خودرو شما از نظر فنی مطمعن و سالم باشد احتمال ایجاد مشکل در خیابان و جاده وجود دارد.بهترین و عقلانی ترین اقدام در این شرایط تماس با مراکز امداد خودرو معتبر و مطمئن و درخواست یدک کش نیسان است. با ما همراه باشید برای قیمت و اطلاعات تکمیلی.

 جهت اطلاعات کامل در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک کلیک کنید.

انواع یدک کش نیسان

از متداول ترین روش های حمل خودرو در مراکز امداد خودرو یدک کش ها هستند. دو نوع  نیسان چرخگیر و نیسان زنجیری است.

نوع چرخگیر(Wheel Lift): این خودرو امدادی به اهرمی مجهز است که دقیقا زیر چرخ قرار می گیرد با انجام عمل هیدرولیکی در این خودروها چرخ های جلویی خودرو بالا رفته و حمل میشود

نوع زنجیری(Hook): برای حمل خودرو از یک کابل و زنجیر استفاده میشود که به قسمت جلویی خودرویی که حمل میشود متصل میشود و بعد از به حرکت در آمدن یدک کش خودرو را به دنبال خود می کشد

شماره یدک کش نیسان

شماره یدک کش نیسان

فرقی نمی کند درچه شهری زندگی می کنید همیشه و در هر زمان شماره مرکز امداد خودرو محل زندگی اتان یا شهری که به آن مسافرت می کنید را داشته باشید تا در هنگام بروز هرگونه مشکلی بتوانید از خدمات امداد خودرو استفاده کنید.

096440 شماره امداد خودرو سراسری ایران است .در صورت بروز مشکل و نقص فنی خودرو اتان میتوانید تماس بگیرید و راهنمایی های مشاوران فنی شرکت را دریافت کنید .

در ادامه شماره شما و موقعیت مکانی شمارا به معتبر ترین و نزدیک ترین مرکز امدادی به محل خرابی خودرو شما ارجاع می دهند و کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد و هماهنگی های لازم را با شما انجام می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص یدک کش خودرو از دیگر شهر ها کلیک کنید

تفاوت یدک کش نیسان و خودرو بر

گروهی از یدک کش ها اسپرت هستند در حالیکه گروه دیگر از یدک کش ها در زمان بحران مثل تصادف ، نقص فنی یا خرابی خودرو استفاده میشوند.

نوع اسپرت نمونه ای از خودروهای یدک کش اسپرت است که جزو خودرو های قوی و چند سیلندر با بدنه ای بسیار مقاوم و آماده برای راحت تر کشیدن خودرو های آسیب دیده شناخته شده اند.در کشور ما یکی از پر استفاده ترین و بهترین خودرو های امدادی است.

یدک کش خودرویی که خودرو شما را به وسیله  سیم بکسل و زنجیر  به قلاب انتهایی وصل می کند و تا مقصد مورد نظرتان حمل می کند اما خودرو بر ، خودرویی که خودرو شما به وسیله کش روی ان سوار میشود و خودرو اتان را تا مقصد مورد نظر منتقل می کند .

از نظر ایمنی جابه جایی خودرو با خودرو بر ایمن تر است چون خودرو شما روی خودروبر است و از هرگونه آسیب داخلی و خارجی درامان خواهد بود اما در مورد یدک کش نیسان این مورد صدق نمی کند.

چون خودرو شما به یدک کش وصل شده و دائما در حال لرزش و حرکت و ممکن از بیرون توسط خودرو های دیگر آسیب ببیند و خسارات بیشتری را به بار بیاورد

اصلی ترین تفاوت:

-یدک کش نیسان می تواند از طریق کابل های مخصوص و سیم بکسل خودرو معیوب را جابه جا کنند

– خودروبر ها با استفاده از یدک کش کفی عملیات جابه جایی خودرو معیوب را انجام می دهد

قیمت یدک کش نیسان

قیمت یدک کش نیسان

نرخ مصوب یدک کش نیسان در مراکز امداد خودرو، سایپا ، ایران خودرو و کانون اتومبیل رانی کشور به

شرح زیر تعیین گردیده :

-قیمت یدک کش نیسان برای حمل و نقل خودرو های سبک به ازای هر کیلومتر 2000الی 5000تومان تعیین شده است.

-قیمت یدک کش نیسان برای حمل و نقل خودرو های سنگین به ازای هر کیلومتر 3000الی 7000تومان تعیین شده است.

ممکن است در بین راه خودرو شما دچار نقص فنی و حوادث شود. در این شرایط برای انتقال خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه خودرو از ماشین های امدادی نظیر یدک کش نیسان تهران استفاده میشود.

خرابی اتومبیل خبر نمی دهد و باید خودمان را برای هر شرایطی آماده کنیم.امداد خودرو تهران در ارائه خدمات مطمعن و با کیفیت همیشه پیشتاز بوده و همواره مورد اعتماد ورضایت مردم تهران است.

یدک کش نیسان تهران

دو مدل یدک کش نیسان تهران در این مرکز امداد خودرو موجود است.مرکز امداد خودرو تهران به منظور جلب رضایت شما مشتریان عزیز  برای تمامی خودروهایی که با یدک کش حمل میشوند به اندازه قیمت خودرو ضمانت نامه اطمینان ارائه می دهد

یدک کش نیسان چرخگیر(Wheel Lift): این خودرو امدادی به اهرمی مجهز است که دقیقا زیر چرخ قرار می گیرد با انجام عمل هیدرولیکی در این خودروها چرخ های جلویی خودرو بالا رفته و حمل میشود.

یدک کش نیسان زنجیری(Hook): برای حمل خودرو از یک کابل و زنجیر استفاده میشود که به قسمت جلویی خودرویی که حمل میشود متصل میشود و بعد از به حرکت در آمدن یدک کش خودرو را به دنبال خود می کشد.

شماره تماس یدک کش نیسان تهران

شماره تماس یدک کش نیسان تهران

باتوجه به شلوغی و ترافیک خیابان های تهران عکس العمل به موقع و سریع نیروهای امداد خودرو برای رسیدگی به خرابی خودرو مهم ترین آیتم مد نظر مشتریان عزیز است.

وقتی با شماره : 09913791626 تماس میگیرید تماس شما به مشاور فنی شرکت وصل میشود.مشاور شرکت در کمال آرامش به تمامی سئوالات شما پاسخ می دهد و راهنمایی های لازم را به شما ابلاغ می کند .

در ادامه اطلاعات خودرو شما و محل خرابی خودرو شما را ثبت می کند و به نزدیک ترین کارشناس امدادی به شما منتقل می کند .این مرکز امداد خودرو تمامی مناطق تهران را پوشش دهی می کند و در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام میشود از زمان تماس شما و در خواست خدمات از امداد خودرو تا رسیدن کارشناس امدادی تیم ما حداکثر 20دقیقه طول خواهد کشید.

مرکز امداد خودرو کرج از معتبر ترین مراکز امدادی در کشور است که دارای کارت و مجوز معتبر برای امداد رسانی به مردم استاین مرکز دارای کادر مجرب و توانمند برای ارائه خدمات امدادی است.

خدماتی مثل :حمل خودرو با:(یدک کش نیسان کرج ،خودرو بر، کفی) و همچنین مکانیکی سیار،باتری به باتری  ، پنچری ، سوخت رسانی به خودروهایی که در جاده مانده اند ، تعمیر سیار خودرو ، تعویض قطعات در محل را ارائه می دهد.

یدک کش نیسان کرج

یدک کش نیسان کرج

دو مدل یدک کش نیسان کرج  در این مرکز امداد خودرو موجود است و به مردم خدمت رسانی می کند.

در مرکز امداد خودرو کرج به منظور جلب رضایت شما مشتریان عزیز  برای تمامی خودروهایی که با یدک کش نیسان حمل میشوند به اندازه سقف قیمت خودرو بیمه و ضمانت نامه اطمینان ارائه می دهد.

یدک کش نیسان چرخگیر(Wheel Lift): این خودرو امدادی به اهرمی مجهز است که دقیقا زیر چرخ قرار می گیرد با انجام عمل هیدرولیکی در این خودروها چرخ های جلویی خودرو بالا رفته و حمل می شود.

یدک کش نیسان زنجیری(Hook): برای حمل خودرو از یک کابل و زنجیر استفاده میشود که به قسمت جلویی خودرویی که حمل میشود متصل میشود و بعد از به حرکت در آمدن یدک کش خودرو را به دنبال خود می کشد.

 

تفاوت یدک کش نیسان کرج و خودرو بر

بیشتر افرادتصور می کنند که یدک کش و خودروبر کارایی یکسانی دارند اما کاملا متفاوت هستند هم از لحاظ ایمنی و هم از لحاظ ساختاری تفاوت های این دو را میتوان بررسی کرد.

یدک کش خودرویی که خودرو شما را به وسیله  سیم بکسل و زنجیر  به قلاب انتهایی وصل می کند و تا مقصد مورد نظرتان حمل می کند اما خودرو بر ، خودرویی که خودرو شما به وسیله کش روی ان سوار میشود و خودرو اتان را تا مقصد مورد نظر منتقل می کند .

از نظر ایمنی جابه جایی خودرو با خودرو بر ایمن تر از یدک کش نیسان است چون خودرو شما روی خودروبر است و از هرگونه آسیب داخلی و خارجی درامان خواهد بود اما در مورد یدک کش نیسان این مورد صدق نمی کند چون خودرو شما به یدک کش وصل شده و دائما در حال لرزش و حرکت و ممکن از بیرون توسط خودرو های دیگر آسیب ببیند.

شماره تماس یدک کش نیسان کرج:

شماره تماس یدک کش نیسان کرج

یدک کش های نیسان کرج جزء بروز ترین یدک کش های  کشور برای حمل و نقل انواع خودرو های داخلی و خارجی هستند و در هر ساعت از شبانه روز به تمام نقاط کشور با ایمنی کامل و مناسب ترین قیمت خدمت رسانی می شود.

این مرکز همه مناطق و شهرهای کرج را پوشش دهی می کند و در مناسب ترین و کمترین زمان در هرنقطه ازکرج به خودروهای شما که جزو مهم ترین وسایل شخصی زندگی شما است امداد رسانی می کند.

شماره تماس:09022484092

وقتی با شماره یدک کش نیسان کرج  تماس میگیرید در ابتدا مشاوران صبور و خوش برخورد این تیم امدادی توانمند با شما صحبت می کنند و با دقت به صحبت های شما گوش می دهند تا مناسب ترین خدمات امدادی را به شما عرضه کنند .

در صورت نیاز اگر از طریق مشاوره تلفنی که توسط کارشناسان تیم ارائه می شود مشکل خودرو شما بر طرف نشود نزدیک ترین خودرو بر ( کرج ) و نزدیک ترین تیم امدادی را برای شما اعزام می کنند.

هزینه حمل و نقل خودرو به وسیله یدک کش نیسان کرج:

نرخ مصوب در مراکز امداد خودرو، سایپا ، ایران خودرو و کانون اتومبیل رانی کشور به شرح زیر تعیین گردیده :

-قیمت برای حمل و نقل خودرو های سبک به ازای هر کیلومتر 2000الی 5000تومان تعیین شده است.

-قیمت برای حمل و نقل خودرو های سنگین به ازای هر کیلومتر 3000الی 7000تومان تعیین شده است.

سخن آخر:

 شرکت امداد خودرو  تهران با رانندگان متخصص، متعهد و دوره دیده، با بهترین قیمت  آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد

انتخاب بهترین مرکز امدادی برابر با بهرهمندی از بهترین و باکیفیت ترین خدمات امدادی است. مقاله فوق راهنمای کامل شما در انتخا مناسب ترین مرکز امدادی می باشد.حمل ماشین با یدک کش در اتوبان ها و بزرگراه ها تا نزدیک ترین و مناسب ترین تعمیرگاه خودرو مد نظرتان توسط خودرو سوار مجرب و توانمند را با اعتماد به این مرکز امدادی تجربه کنید.

 هدف این مقاله آشنایی شما با یدک کش نیسان و توانایی ها و خدمات این خودرو بود .تا در هنگام خرابی خودرواتان با خیالی آسوده و خاطری مطمعن از خدمات آنها استفاده کنید.

مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات

گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان

اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن