24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس اتوماتیک تبریز

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تبریز، همواره تلاش خواهیم کرد احترام به مشتری را سرلوحه کار خود قرار دهیم. بسیاری از مشتریان ما توسط مشتریان سابق که تجربه سرویس دهی ما را داشته اند معرفی می شوند. افرادی که نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک تبریز دارند می توانند از تعمیرگاه بازدید کنند یا با ما برای مشاوره تماس بگیرند.

مشاوره و خودرو بر رایگان در کنار گارانتی 1 ساله خودرو جزو مزیت های تعمیرگاه ما محصوب می شود . همچنین کادر مجرب و متعهد شما را در جریان روال های کاری تعمیر گیربکس  ماشین شما قرار خواهند داد .

تعمیر گیربکس اتوماتیک تبریز

گیربکس اتوماتیک یکی از اجزای اصلی خودرو است که نقش اساسی و مهمی در حرکت خودرو دارد. گیربکس اتوماتیک در انواع خودروهای ایرانی و خارجی بعد از گذشت مدتی دچار مشکلات و آسیب‌های فراوانی می‌شود که باعث ایجاد اختلال در حرکت خودرو خواهد شد. آسیب به گیربکس در اثر افزایش کارکرد خودرو و یا استفاده ناصحیح از آن به وجود می‌آید.

همچنین علائم مختلفی در گیربکس موجب بروز ایرادات فنی در گیربکس شده که عدم تعمیر به موقع آن آسیبی شدیدی به قسمت‌های مختلف گیربکس وارد می‌کند. تعمیرگاه‌های معتبر گوناگونی در تبریز خدمات با کیفیت و مطلوبی را برای تعمیر گیربکس اتوماتیک و رفع علائم خرابی آن ارائه خواهند داد.

تعمیر تخصصی گیربکس در تعمیرگاه تبریز توسط افراد مجرب و حرفه‌ای انجام می‌شود. تعمیرگاه‌های ایداه‌آل در تبریز تحت نظر افراد آموزش‌دیده با مهارت کافی کنترل خواهد شد. همچنین تشخیص صحیح آسیب ایجاد شده با انجام تست گیربکس در این تعمیرگاه‌ها در کم‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر است.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک در دیگر شهر ها و ماشین ها کلیک کنید.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تبریز

آدرس :

تبریز میدان بسیج به سمت هتل مرمر ، روبروی پمپ گاز ، جنب، سنگ سان، مرکز خدمات تخصصی هیوندای ، تویوتا قلی پور

شماره تلفن :

09144170152

ویژگی های تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تبریز:

  • مشاوره رایگان تلفنی
  • بررسی کامل خودرو با دستگاه های مجهز و مدرن و دقت بالای کادر مجرب برای عیب یابی خودرو
  • تعرفه استاندارد تعیمرات گیربکس اتوماتیک در استان
  • ضمانت نامه کتبی 1 ساله
  • خودرو بر رایگان در سرتاسر استان تبریز

تعمیر گیربکس اتوماتیک تبریز ( اطلاعات تکمیلی )

علل خرابی گیربکس اتوماتیک به اختصار:

  1. گیربکس اتوماتیک شما تنظیم نیست

بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که عدم تنظیم مناسب و عدم توجه به نشانه های گیربکس اتوماتیک  می تواند به این معنی باشد که گیربکس شما به میزان قابل توجهی با روغن کم کار می کند. در مواقعی که تقاضای گیربکس برای روغن زیاد باشد ، می تواند کمبود روغن ضربه مهلکی به گیربکس اتوماتیک شما بزند

با بررسی و علامت‌گذاری مناسب نشانگرگیربکس، می‌توانید مطمئن باشید که روغن کافی برای حتی سخت‌ترین شرایط رانندگی دارید.

  1. گیربکس خود را به طور منظم سرویس نکرده اید

شما باید سالانه روغن و فیلتر گیربکس خود را تعویض کنید. حتی اگر از وسیله نقلیه خود درآخر هفته ها استفاده می کنید.، روغن گیربکس باید هر 12000 مایل تعویض شود.

روغن گیربکس شبیه روغن موتور است که به مرور زمان از نظر شیمیایی تجزیه می شود. روغن گیربکس اهداف متعددی را انجام می دهد. اول از همه، این محیط هیدرولیک است که به گیربکس اجازه می دهد تا کار کند. دوم اینکه گیربکس را دائماً روغن کاری می کند و سایش را کاهش می دهد. سوم، جعبه دنده را در حین چرخش پاک می کند. و در نهایت، گرمای تولید شده در گیربکس را می کشد و اجازه می دهد تا از طریق کیس یا خنک کننده انتقال به بیرون تابش شود.

هر چیز مکانیکی در حین استفاده کمی فرسوده می‌شود و زباله‌های تولید شده سیال را آلوده می‌کند و باعث می‌شود که در واقع به قسمت‌هایی که قرار بود محافظت کند، ساینده شود. به همین دلیل است که ما به طور خاص به تعویض فیلتر اشاره کردیم. در حالی که شستشوی گیربکس روش خوبی است، اگر فیلتر را عوض نکنید، زباله های جمع شده را پاک نمی کنید و در نهایت فیلتر مسدود می شود. فیلتر مسدود جریان سیال را محدود می کند که به گیربکس آسیب می رساند.

  1. شما خنک کننده گیربکس ندارید

در حالی که کولر انتقالی تعبیه شده در رادیاتور شما ممکن است برای یک وسیله نقلیه معمولی مناسب باشد، هر وسیله نقلیه ای با گیربکس اتوماتیک و شاسی بلند معمولاً به ظرفیت خنک کننده بیشتری نیاز دارد. خودروهایی موتور آنها تقویت شده – و به ویژه آنهایی که مبدل‌های گشتاور استال بالاتری دارند – برای حفظ دمای گیربکس در محدوده مناسب، به خنک‌سازی بیشتری نیاز دارند. راه اندازی ترجیحی یک خنک کننده خارجی مستقل با یک فن است تا اطمینان حاصل شود که هوای زیادی همیشه در کولر حرکت می کند. محدوده دمایی بهینه برای اکثر گیربکس های اتوماتیک بین 165 تا 220 درجه است. به طور کلی هر چه خنک تر باشد بهتر است. گرما بدترین دشمن هر گیربکس است.

لینک های مفید : 

تعمیر گیربکس لیفان در تبریز
مرکز تبدیل گیربکس دستی به اتوماتیک در تبریز

گیربکس اتوماتیک یکی از اجزای اساسی خودروهای مدرن است که برای تسهیل و اتوماتیک کردن فرآیند تغییر دنده استفاده می‌شود. با وجود تمامی فواید و سهولت‌هایی که گیربکس اتوماتیک به راننده می‌دهد، اما این نوع گیربکس نیز ممکن است با برخی مشکلات و خرابی‌ها مواجه شود که می‌تواند تجربه رانندگی را نامطلوب کند. یکی از مشکلات شایع گیربکس اتوماتیک، سوخت‌خوردگی و کثیف شدن روغن گیربکس است. آلودگی روغن و زبری‌های موجود در آن می‌تواند باعث کاهش کارایی گیربکس و ایجاد نویز و لرزش در آن شود.

دیگر یکی از مشکلات رایج، نقص‌های مکانیکی و الکتریکی گیربکس است. علل مختلفی مانند خرابی سلنوئید‌ها، سنسورها، یا مسائل مرتبط با مدارهای الکتریکی می‌تواند به عملکرد نادرست گیربکس اتوماتیک انجامیده و در نتیجه باعث انتقال نامناسب گیرها شود. علاوه بر این، اجزای مکانیکی مثل جعبه ترومبه و کلاچ‌ها نیز در صورت خرابی و نیاز به تعمیر و بازسازی می‌توانند به وقوع مشکلاتی از جمله عدم تغییر دنده‌ها یا عملکرد ناپایدار گیربکس اتوماتیک منجر گردند.

در کل، نگهداری منظم و رعایت اصول استفاده صحیح از گیربکس اتوماتیک می‌تواند از وقوع مشکلات و خرابی‌های پیش‌آمده جلوگیری کند. تعویض منظم روغن گیربکس، بازرسی و تعمیر به موقع اجزای مکانیکی و الکتریکی، و همچنین رانندگی با دقت و آرامش می‌تواند به عمر و عملکرد بهتر این بخش مهم خودرو کمک کند.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

[stellar]

آدرس تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تبریز

آدرس تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تبریز