تعمیرگاه جیلی

بهترین تعمیرگاه جیلی در تهران کجاست؟

به نظر شما بهترین تعمیرگاه جیلی در تهران در کجا واقع شده است؟ تعمیرگاه‌های مختلفی در شهر تهران وجود دارند که به‌صورت تخصصی خودروهای جیلی را تعمیر می‌کنند. با شناخت این تعمیرگاه‌ها راحت‌تر می‌توانید بهترین مرکز را برای تعمیرات و سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود انتخاب کنید. تعمیرکار تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه کیا در تهران آماده ارائه خدمات به شما همراهان گرامی میباشد.

توجه داشته باشید که این تعمیرگاه‌ها باید از افراد متخصص و مجرب برای تعمیر خودرو شما استفاده کنند. اگر می‌خواهید بیشتر با تعمیرگاه‌های جیلی در تهران آشنا شوید بهتر است در ادامۀ مطلب با ما همراه باشید. در صورت نیاز به تعمیرگاه پژو 206 تعمیرکار با بهترین کادر خدماتی در کنار شماست.

تعمیرگاه تخصصی جیلی
مهم‌ترین ویژگی‌های تعمیرگاه‌های تخصصی جیلی

 

تعمیرگاه تخصصی جیلی

در همین ابتدای مطلب بهتر است شما را با تعمیرگاه‌های تخصصی خودرو جیلی در تهران آشنا کنیم. تعداد زیادی از مراکز در شهر تهران به‌طور تخصصی به تعمیر و سرویس خودروهای جیلی می‌پردازند. شما می‌توانید خودروی خود را با اطمینان خاطر به این مراکز بسپارید. از جمله این محبوب‌ترین تعمیرگاه‌های جیلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیرگاه جیلی

تعمیرگاه تعمیرکار

نخستین مجموعه‌ای که به‌طور اختصاصی در زمینۀ تعمیر خودروهای جیلی فعالیت دارد تعمیرکار است. این مرکز می‌تواند خودروی شما را به‌طور کامل سرویس کند و تمامی عیب‌های آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشخیص دهد. در صورت نیاز به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران تعمیرکار یک انتخاب عالی برای ارائه خدمات گیربوکس در تهران.

علاوه بر این تعمیرکار در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌تواند افراد متخصص را به محل خودروی شما اعزام کند و تعمیر را در محل انجام دهد.

همچنین شما می‌توانید از مشاوره‌ها و عیب‌یابی‌های رایگان تعمیرکار نیز برای یافتن مشکل خودروی خود استفاده کنید. تعمیر گیربکس جیلی با مشاوره و خودروبر رایگان در تعمیرکار

در تعمیرکار می‌توانید از خدمات تعمیر گیربکس، موتور و… بهره ببرید و علاوه بر این، اعزام خودروبر به محل ماشین شما کاملاً رایگان است و هیچ نوع هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. درصورتی‌که گیربکس اتوماتیک خودروی‌تان به مشکل خورده است باز هم می‌توانید از تعمیرکار کمک بگیرید.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 02171053048
  • آدرس: تهران، میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده، تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار
  • وب‌سایت: tamircar.net

تعمیرگاه آقای چین

تعمیرگاه آقای چین

اگر به دنبال تعمیرگاه جیلی در تهران هستید، بهتر است با آقای چین آشنا شوید. این تعمیرگاه حدود دو دهه سابقۀ فعالیت در زمینۀ تعمیر خودروهای چینی و جیلی را دارد و توانسته به محبوبیت بسیار بالایی میان افراد مختلف دست پیدا کند. با مراجعه به این تعمیرگاه می‌توانید خودروی خود را در کوتاه‌ترین زمان تعمیر کنید.

علاوه بر این تعمیرکاران آقای چین از تخصص و تجربۀ بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند به‌راحتی عیب‌های خودروی شما را بیابند و آن را تعمیر کنند.

آقای چین همواره در تلاش است تا خدمات تعمیری خودروی شما را با کمترین هزینه برای شما عزیزان انجام دهد و هیچ نوع هزینۀ اضافه‌ای را بر دوش شما عزیزان قرار ندهد. از طریق آقای چین می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان مشکلات خودروی‌تان را حل کنید.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09194779460 / 09918776003
  • آدرس: تهران نو، چهارراه سبلان، گاراژ خلیج فارس، تعمیرگاه آقای چین
  • وب‌سایت: aghayechin.com

مهم‌ترین مشخصات بهترین تعمیرگاه جیلی در تهران

تعمیرگاه تخصصی بیگلری

درصورتی‌که به دنبال مرکزی هستید که بتوانید خودروی جیلی خود را برای صافکاری یا نقاشی به آن ببرید، بهتر است با تعمیرگاه بیگلری آشنا شوید.

علاوه بر صافکاری و نقاشی می‌توانید برای تعمیر گیربکس، موتور و… نیز به این تعمیرگاه مراجعه کنید. تعمیرگاه بیگلری دارای تخصص بسیار بالایی در زمینۀ تعمیر خودروهای چینی به‌خصوص جیلی است و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن عیب‌های خودروی شما را پیدا کند و درصدد رفع آن‌ها برآید.

دقت داشته باشید که تمامی قطعات استفاده‌شده در تعمیرگاه بیگلری کاملاً اصل هستند و به‌هیچ‌عنوان از قطعات تقلبی و دست‌دوم برای تعمیر خودروی شما استفاده نمی‌شود.

همچنین قطعات استفاده‌شده در خودروی شما و خدمات تعمیرگاه بیگلری دارای یک سال گارانتی هستند و درصورتی‌که دچار مشکل شوند می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای به تعمیر خودروی خود در این تعمیرگاه بپردازید.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09122778967
  • آدرس: شهر زیبا میدان الغدیر نبش میدان پلاک ۲۶ تعمیرگاه تخصصی بیگلری

 

تعمیرگاه سورنا

تعمیرگاه سورنا یک تعمیرگاه جیلی است که محبوبیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن عیب‌های خودروی شما را شناسایی کند. این تعمیرگاه در غرب استان تهران واقع شده است و از متخصصان و تعمیرکاران بسیار حرفه‌ای برای عیب‌یابی خودروی شما استفاده می‌کند.

تعمیرگاه سورنا حدود 10 سال سابقه در زمینۀ تعمیر خودروهای چینی دارد و می‌تواند بهترین خدمات را در حوزۀ تعمیرات موتور، گیربکس، جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو به شما ارائه دهد.

بهتر است بدانید که تمامی تعمیرات این تعمیرگاه با گارانتی یک‌ساله و به‌صورت کاملاً تضمینی برای شما انجام می‌شوند و در صورت خرابی قطعات خودرو در کمتر از یک سال می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای به تعمیرگاه سورنا مراجعه و خودروی خود را تعمیر کنید. در واقع به‌جرئت می‌توان گفت درصورتی‌که حتی یک‌بار به این تعمیرگاه بروید مشتری همیشگی آن‌ها خواهید شد.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09121754764
  • آدرس: تهران، بلوار فردوس شرق، بین قبادی و ولیعصر پلاک ۱۳۴

تعمیرگاه نوین کار

تعمیرگاه نوین کار

تعمیرگاه نوین کار یکی از بهترین تعمیرگاه‌های تخصصی در شهر تهران است که می‌تواند انواع خودروهای جیلی را تعمیر و عیب‌یابی کند. شما می‌توانید با مراجعه به این تعمیرگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودروی خود را تعمیر کنید. این تعمیرگاه همواره از لوازم یدکی اصل استفاده می‌کند و می‌تواند به بهترین شکل ممکن خودروی شما را تعمیر کند.

در طول زمان شما هیچ نیازی به تعویض قطعات و تعمیر آن‌ها نخواهید داشت و می‌توانید در طولانی‌مدت بدون هیچ خرابی و آسیبی از خودروی خود استفاده کنید. شما می‌توانید از طریق این تعمیرگاه از بهترین تعمیرکاران برای تعمیر خودروی جیلی خود استفاده کنید. دقت داشته باشید که کیفیت خدمات این تعمیرگاه بسیار بالا است.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09121811424
  • آدرس: تهران‌پارس میدان پروین خیابان ۲۱۲ شرقی بین ۱۳۵ و ۱۳۷ پلاک ۲۹۰

تعمیرگاه جیلی

تعمیرگاه صداقت

اگر به دنبال تعمیرگاه جیلی هستید بهتر است تعمیرگاه صداقت را نیز در نظر داشته باشید. این تعمیرگاه به‌عنوان تعمیرگاه تخصصی جیلی در تهران شناخته شده است و می‌تواند تعمیرات خودروی شما را با بالاترین کیفیت انجام دهد.

تعمیرگاه صداقت با استفاده از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌ها اقدام به عیب‌یابی خودروی شما می‌کند و تمامی مشکلات آن را در کوتاه‌ترین زمان پیدا می‌کند.

علاوه بر این تمامی تعمیرکاران و متخصصان این مرکز تجربه و سابقۀ کاری بسیار بالایی دارند و گزینۀ بسیار خوبی برای تعمیر خودروی شما محسوب می‌شوند.

علاوه بر این در این تعمیرگاه تمرکز بر تعمیر قطعات است و خیلی کم پیش می‌آید که قطعات دستگاه نیاز به تعویض داشته باشند. شما می‌توانید به‌صورت حضوری به این تعمیرگاه مراجعه کنید و در کوتاه‌ترین زمان مشکلات خودروی خود را برطرف کنید.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09124283389
  • آدرس: تهران- کیلومتر 11 بزرگراه فتح- روبروی سه‌راه شهریار- داخل مجتمع رفاهی تعمیرگاهی سفیر

 

سخن پایانی برای تعمیرگاه جیلی

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین تعمیرگاه جیلی در تهران آشنا کنیم. تعمیرگاه‌های مختلفی در سطح شهر تهران مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی هستند. با شناخت مشخصات هر یک از آن‌ها می‌توانید بهترین تعمیرگاه را برگزینید و به آن مراجعه کنید. یکی از بهترین تعمیرگاه‌های جیلی در تهران تعمیرکار است که به‌صورت رایگان خودروبر به محل شما اعزام می‌کند و با استفاده از تعمیرکاران مجرب خودروی شما را تعمیر می‌کند. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان از طریق وب‌سایت و شماره‌های تماس تعمیرکار با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم