تعمیرگاه چانگان

7 تعمیرگاه چانگان در (شرق، غرب، و شمال تهران)

آیا با بهترین تعمیرگاه چانگان در تهران آشنا هستید؟ چانگان یکی از خودروهای چینی است که به تازگی محبوبیت بسیار بالایی در میان اقشار مختلف جامعه پیدا کرده است.

تعمیرگاه‌های مختلفی در شهر تهران به تعمیر خودروهای چانگان می‌پردازند. برخی از این تعمیرگاه‌ها نسبت به سایرین شناخته شده­تر هستند و بسیاری از افراد برای تعمیر خودروی خود به آن‌ها مراجعه می‌کنند. با شناخت این تعمیرگاه‌ها می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن عیب خودروی خود را پیدا کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنید. در صورتی که دنبال تعمیرگاه جیلی در تهران هستید پیشنهاد میکنم در این مقاله به پاسخ خود برسید.

تعمیرگاه تخصصی چانگان

در همین ابتدای مطلب بهتر است شما را با تعمیرگاه‌های تخصصی چانگان در شهر تهران آشنا کنیم. این تعمیرگاه‌ها به طور تخصصی در زمینه تعمیر خودروهای چانگان فعالیت دارند و شما می‌توانید برای تعمیر خودروی خود به این تعمیرگاه‌ها مراجعه کنید. اگر در جستجوی تعمیرگاه لیفان و یا خودروهای چینی هستید، تعمیرکار آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان میباشد.

در برخی مواقع خودروهای چانگان در قسمت‌های برق، انژکتور، ایسیو، برد الکتریکی و… دچار مشکلاتی می‌شوند. شما می‌توانید با مراجعه به این تعمیرگاه‌ها خودروی خود را در زمانی کوتاه تعمیر کنید.

توجه داشته باشید در صورتی که تخصص و تجربه کافی برای تعمیر خودرو ندارید، حتماً آن را به تعمیرگاه‌های تخصصی ببرید. در ادامه به تفکیک شما را با تعمیرگاه‌های چانگان در غرب و شرق تهران آشنا می‌کنیم.

مهم‌ترین مزایای استفاده از تعمیرگاه تخصصی چانگان

نمایندگی چانگان در شرق تهران

اگر به دنبال تعمیرگاه چانگان در شرق تهران هستید، بهتر است با محبوب‌ترین نمایندگی‌های تعمیر این خودرو آشنا شوید. ساکنان شرق می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به این مراکز مراجعه کرده و خودروی خود را تعمیر کنند. از جمله مشهورترین تعمیرگاه‌های چانگان در شرق استان تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. در صورت نیاز به تعمیرگاه پژو 206 هم تعمیرکار درکنار شما آماده ارائه بهترین خدمات میباشد.

تعمیرگاه تعمیرکار

تعمیرگاه چانگان

اگر می‌خواهید به طور تخصصی خودروی چانگان خود را تعمیر کنید، بهتر است به تعمیرگاه “تعمیرکار” مراجعه کنید. تعمیرکار همواره در تلاش است با استفاده از افراد مجرب و متخصص خودروهای شما را به بهترین شکل عیب یابی کند. مشکلات کلی خودرو چانگان رو بررسی کردیم و همچنین تعمیر گیربکس چانگان در تعمیرکار با گارانتی و مشاوره رایگان انجام میشود.

علاوه بر این، تعمیرکار خودروبر را به صورت رایگان به محل شما اعزام کرده و بدون هیچ هزینه‌ای خودروی شما را به تعمیرگاه منتقل می‌کند. تعمیرگاه تعمیرکار تمامی خدمات خود را با گارانتی یک‌ساله برای شما انجام می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا در طول یک سال بدون پرداخت هزینه اضافی برای تعمیر خودروی خود به این مرکز مراجعه کنید. تعمیرکار بهترین تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه کیا اپتیما در تهران آماده ارائه خدمات با یک سال گارانتی کتبی.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 02171053048
  • وب سایت:  tamircar.net
  • آدرس: تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بلوار مژده، انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده، تعمیرگاه تخصصی خودرو “تعمیرکار”

تعمیرگاه تخصصی فورکی

تعمیرگاه تخصصی فورکی

یکی از مشهورترین تعمیرگاه‌های چانگان در شرق تهران، تعمیرگاه فورکی است. این تعمیرگاه محبوبیت بسیار بالایی در میان ساکنان شرق دارد. فورکی از سال 98 تا کنون در حال فعالیت در زمینه تعمیر خودروی چانگان و سایر خودروهای چینی است.

شما می‌توانید برای تعویض روغن، تعمیر تسمه‌ها، صافکاری، نقاشی، تعمیر جلو بندی و… به این تعمیرگاه مراجعه کنید. فورکی همواره در تلاش است تا با استفاده از افراد متخصص هزینه‌های تعمیر خودروی شما را به کمترین میزان ممکن برساند.

اطلاعات تماس:

  • وب سایت: 4kautoclinic.com
  • شماره تلفن: 77454149 – 09125177881
  • آدرس: میدان رسالت، انتهای خیابان نیروی دریایی، جنب بانک سپه، پلاک 134، چهارمین تعمیرگاه

تعمیرگاه دانیال

تعمیرگاه دانیال

دیگر تعمیرگاه چانگان که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده، تعمیرگاه دانیال است. متخصصان این تعمیرگاه از تجربه و سابقه کاری بسیار بالایی در زمینه تعمیر خودروهای چینی برخوردار هستند و می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه خودروی شما را تعمیر کنند.

ضمن اینکه با تعمیرات تخصصی این مرکز خودروی شما در طولانی مدت به هیچ عنوان نیازی به تعمیر دوباره پیدا نخواهد کرد و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی خودروی خود را مورد استفاده قرار دهید.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09198548425
  • آدرس: فلکه چهارم تهرانپارس، وفادار شرقی، بین خیابان 137 و 139، پلاک 342، تعمیرگاه دانیال

تعمیرگاه تخصصی حمید

تعمیرگاه تخصصی حمید

این تعمیرگاه نیز یکی از تخصصی‌ترین تعمیرگاه‌های چانگان در شرق تهران است. شما می‌توانید برای تعمیر گیربکس، موتور، بردهای الکتریکی و… خودروی چانگان به این تعمیرگاه مراجعه کنید.

تمامی قطعات استفاده شده توسط این تعمیرگاه اصل هستند و در طول زمان دچار مشکل نمی‌شوند. شما می‌توانید با خیالی آسوده خودروی خود را به این تعمیرگاه بسپارید تا تمامی عیب‌های آن را بیابند و رفع کنند. لازم به ذکر بوده میزان دستمزد متخصصان این تعمیرگاه بسیار پایین است.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09121711571
  • وب سایت: autohamid.com
  • آدرس: تهران، مجیدیه شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس آباد، بالاتر از بانک ملت، سمت چپ، پلاک 16، اتوسرویس و تعمیرگاه تخصصی حمید گودرزی

تعمیرگاه تخصصی چانگان در غرب تهران

بسیاری از ساکنان غرب تهران به دنبال تعمیرگاه چانگان در محل زندگی خود هستند. در غرب استان تهران تعداد زیادی از تعمیرگاه‌ها به صورت تخصصی مشکلات مختلف خودروهای چانگان را برطرف می‌کنند.

با شناخت این تعمیرگاه‌ها می‌توانید به میزان زیادی در زمان خود صرفه جویی کنید و خودروتان را به تعمیرگاهی در نزدیکی محل زندگی خود ببرید. از جمله این تعمیرگاه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیرگاه سورنا

تعمیرگاه سورنا

یکی از تخصصی‌ترین تعمیرگاه‌های غرب استان تهران تعمیرگاه سورنا است. این تعمیرگاه به طور تخصصی به تعمیر خودروهای چانگان می‌پردازد. شما می‌توانید برای رفع مشکلات گیربکس، موتور، جلوبندی، سیستم تعلیق و… به این تعمیرگاه مراجعه کنید.

دقت داشته باشید که تمامی خدمات این تعمیرگاه گارانتی یک‌ساله دارند و در صورتی که در طول این یک سال خودروی شما با مشکلی روبه‌رو شود، می‌توانید بدون پرداخت هیچ نوع هزینه‌ای با مراجعه به تعمیرگاه سورنا مشکل آن را برطرف کنید.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09121754764
  • آدرس: تهران، منطقه ۵، محله جنت آباد جنوبی، بلوار لاله شرقی، نبش مصطفی پژوهنده

تعمیرگاه تهران پلاس

تعمیرگاه تهران پلاس

تهران پلاس یکی از تخصصی‌ترین تعمیرگاه‌های چانگان در غرب استان تهران است. این تعمیرگاه چانگان همواره در تلاش بوده تا با کمک افراد حرفه‌ای و متخصص خدمات مربوط به تعمیر خودرو را برای شما انجام دهد.

علاوه بر این، متخصصان این مرکز دارای شناخت کاملی از سیستم‌های برقی و الکترونیکی خودروی چانگان هستند و سرعت عمل بسیار بالایی در زمان تعمیر خودرو از خود نشان می‌دهند.

شما می‌توانید با خیالی آسوده خودروی خود را به متخصصان تهران پلاس بسپارید. این افراد می‌توانند با دقتی بسیار بالا تمامی عیب‌های خودروی شما را پیدا کنند و در صدد رفع آن برآیند.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 44512909
  • وب سایت: tehranplus.net
  • آدرس: تهران، کیلومتر 8 جاده مخصوص به سمت کرج، بعد از آزادگان، 300 متر جلوتر، پشت بانک ملت، کوچه پانزدهم، پلاک 1

تعمیرگاه امید خودروکار

تعمیرگاه امید خودروکار

بسیاری از افراد برای تعمیر خودروی چانگان در غرب تهران به تعمیرگاه امید خودروکار مراجعه می‌کنند. این مرکز دارای سابقه فعالیتی بیش از 10 سال است.

این تعمیرگاه و متخصصان آن از تجربه و تخصص بسیار بالایی در زمینه تعمیر خودروهای چانگان و سایر ماشین‌های چینی برخوردار هستند و مشکلات را به بهترین شکل ممکن شناسایی می‌کنند. علاوه بر این امید خودروکار همواره در تلاش است که با کمترین هزینه تعمیرات خودرو را برای شما انجام دهد.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09128018840
  • وب سایت: omidcarservice.com
  • آدرس: سعادت آباد، بلوار فرحزادی، بالاتر از میدان کتاب، ایثار جنوبی، پلاک ۱۴۵

سخن پایانی برای تعمیرگاه چانگان

در غرب و شرق استان تهران تعمیرگاه‌های متعددی وجود دارند که به طور تخصصی به تعمیر خودروی چانگان می‌پردازند. این تعمیرگاه‌ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین تعمیرگاه چانگان در تهران آشنا کنیم. یکی از مشهورترین تعمیرگاه‌های چانگان در شرق تهران “تعمیرکار” است. این تعمیرگاه با ارائه گارانتی یک‌ساله برای شما عزیزان بهترین خدمات را انجام می‌دهد و متخصصان آن می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان مشکلات خودروی شما را بیابند و حل کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم