تعمیرگاه لیفان

بهترین تعمیرگاه لیفان ( x60 و 520) را بشناسید! تعمیرگاه های لیفان

X60 و 520 دو مدل محبوب از اتومبیل‌های لیفان به شمار می‌آیند که در کشور ما نیز فروش خوبی را تجربه کرده‌اند. با مراجعه به یک تعمیرگاه لیفان معتبر می‌توانید مطمئن باشید که مشکلات فنی هر یک این محصولات به‌سادگی رفع خواهند شد. همچنین در صورتی که به دنبال تعمیرگاه جیلی، تعمیرگاه کیا و یا حتی تعمیرگاه پژو 206 هستید، تعمیرکار در خدمت شما عزیزان میباشد.

امروز تعمیرکاران مجرب و کاربلد در مراکز متعددی آمادگی لازم برای کمک کردن به شما عزیزان را دارند و لازم نیست که نگرانی خاصی به دل خود راه دهید.

تعمیرگاه لیفان

تعمیرگاه لیفان شرق تهران، تعمیرگاه لیفان تهرانپارس

در منطقۀ شرق تهران و به‌خصوص تهران‌پارس تعمیرگاه‌های مختلفی برای حل ایرادات فنی خودروهای شرکت لیفان وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. از بین این مراکز،‌ «تعمیرگاه کار تکنیک» و «تاپ سرویس» بیشتر از سایرین رضایت کاربران را به سمت خود جلب کرده‌اند. تعمیر کار مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران آماده ارائه خدمات گیربکس اتوماتیک انواع خودرو ایرانی و خارجی.

مرکز تخصصی تعمیرکار

تعمیرگاه لیفان

Tamircar از گذشته تاکنون به‌عنوان بزرگ‌ترین و برترین تعمیرگاه برای انواع خودروهای خارجی شناخته شده است. ارائۀ ضمانت نسبت به کلیۀ خدمات صورت‌گرفته بر روی اتومبیل شما از جمله مواردی به شمار می‌آید که تنها در چنین مرکز معتبری می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. برای اطلاع از مشکلات و خدمات تعمیر گیربکس لیفان 820 با تعمیرکار همراه باشید.

خودروبرهای ما می‌توانند در هر زمان و هر مکان به یاری شما عزیزان بشتابند و خودروی‌تان را در محل تعمیر کنند. تفاوتی ندارد که با چه مشکل فنی خاصی روبه‌رو شده‌اید؛ زیرا تعمیرکاران فعال در تعمیرکار با دانش و تخصص بی‌نظیر خود آن ایراد را رفع خواهند کرد. اگر برای تعمیر صحیح اتومبیل خود ارزش قائل هستید، «تعمیرکار» را انتخاب کنید.


اطلاعات تماس:

    • تلفن: 09194015494
    • آدرس: تهران- میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند- جنب کارواش مژده- تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار
    • وب سایت: tamircar.net

تعمیرگاه کارتکنیک

تعمیر جلوبندی، تعمیر سیستم تعلیق و تعمیر موتور از جمله خدمات مهمی به شمار می‌آیند که در تعمیرگاه کار تکنیک به شما ارائه می‌شوند. این مرکز از سابقۀ خوبی به‌عنوان یک تعمیرگاه لیفان در بخش شرقی تهران برخوردار است به‌ نحوی‌ که بسیاری از افراد این محل را به‌عنوان انتخاب اصلی خود برمی‌گزینند.

تعمیرگاه کار تکنیک تنها مختص به خودروهای این شرکت نیست و محصولات چری نیز در آن رفع ایراد می‌شوند. کارشناسان حاضر در این تعمیرگاه دانش لازم برای عیب‌یابی خودروی شما را دارند و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می‌گیرند. تعمیرگاه کار تکنیک تعمیرکار سیار نیز دارد.

اطلاعات تماس:

  • تلفن: 09122344316
  • آدرس: تهران – مجیدیۀ شمالی – بالاتر از میدان ملت – کوچۀ قابل – کوچۀ سرلک پلاک 10 ب

تعمیرگاه لیفان غرب تهران

تعمیرگاه مرکزی لیفان کرمان موتور را می‌توان بهترین مرکز موجود برای تعمیر خودروی‌های این برند در غرب شهر تهران دانست. این محل مستقیماً تحت نظر شرکت کرمان‌موتور فعالیت می‌کند و به همین دلیل به قطعات اصلی یا اورجینال دسترسی دارد. با به‌کارگیری این دسته از لوازم یدکی در خودروی خود می‌توانید مطمئن باشید که دوباره با مشکلات فنی کنونی روبرو نخواهید شد.

تعداد بالای تعمیرکاران این مرکز موجب شده است تا سرعت رسیدگی به اتومبیل‌های گوناگون به شکل قابل‌توجهی افزایش یابد. تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس از جمله مهم‌ترین سرویس‌های ارائه‌شده توسط تعمیرکاران این محل محسوب می‌شوند.

اطلاعات تماس:

  • تلفن: 02144986561
  • آدرس: تهران- کیلومتر 16 جادۀ مخصوص کرج- بلوار کرمان خودرو- بلوار نخل

تعمیرگاه لیفان 520

خودروی Lifan 520 اولین اتومبیلی محسوب می‌شود که توسط این شرکت خودروسازی به تولید رسید. تاریخ ساخت این خودرو به سال ۲۰۰۶ میلادی بازمی‌گردد. در تهران، چند تعمیرگاه مهم از جمله اتوتکنیک، کارلند، کاهه، لاوان و تهران‌‌پلاس خدمات مربوط به تعمیر این اتومبیل را به شما ارائه می‌دهند.

تعمیرگاه اتوتکنیک

اتوتکنیک از سال‌ها قبل فعالیت خود را به‌عنوان یک تعمیرگاه لیفان و سایر برندهای چینی موجود در ایران آغاز کرد. در این تعمیرگاه خدماتی همچون باطری‌سازی، تعمیر توربو، عیب‌یابی، حل ایرادات موتور، رفع مشکلات گیربکس‌های دستی و اتومات، بررسی سیستم برقی و… قابل‌ ارائه است.

از جمله اصلی‌ترین مزایای تعمیرگاه اتوتکنیک می‌توان به مقرون‌به‌صرفه‌ بودن هزینۀ دستمزد کارشناسان اشاره کرد که خود یک نکتۀ بسیار مهم برای اکثر کاربران به شمار می‌رود. اگرچه تعمیرگاه اتوتکنیک دارای خودروبر نیست،

اما می‌توانید بر روی کیفیت سرویس‌های انجام‌گرفته بر روی خودروی‌تان اطمینان داشته باشید و در صورت بروز هرگونه مشکل هزینه‌ای را که پرداخت کرده‌اید دریافت کنید.

اطلاعات تماس:

  • تلفن: 02144483963
  • آدرس: تهران- جنت‌آباد جنوبى- لاله شرقى- پلاک 56

تعمیرگاه کارلند

تعمیرگاه اتوتکنیک

کلینیک خودرو کارلند از سال ۱۳۹۰ تاکنون مشغول به یاری‌رسانی به مشتریان خود است. کارشناسانی که در این محل فعالیت می‌کنند، دوره‌های آموزشی خود را در کارگاه‌های تخصصی کرمان موتور (به‌عنوان مونتاژکننده خودروهای لیفان) پشت سر گذاشته‌اند و از مهارت کامل برخوردار هستند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های تعمیرگاه کارلند به‌عنوان یک تعمیرگاه لیفان، ارسال تعمیرکاران به محل مدنظر شما به‌صورت رایگان است. همین موضوع می‌تواند هزینه‌های تعمیر خودروی‌تان را به شکل قابل‌توجهی کاهش دهد. تمرکز اصلی این تعمیرگاه بر روی تعمیر گیربکس است،

اما سرویس‌هایی در رابطه با سیستم تعلیق و سیستم برق خودرو را ارائه می‌کند. پس از سه‌بار تعویض روغن در این مرکز، می‌توانید از یک تعویض روغن رایگان بهره ببرید.

اطلاعات تماس:

  • تلفن: 09126979182
  • آدرس: تهران- شهران- بلوار کوهسار- خیابان حاج شعبانعلی- خیابان دره زرنو- کوچۀ کلهر

تعمیرگاه کاهه

مرکز کاهه خدمات گوناگونی از جمله رفع ایرادات موتور،‌ گیربکس، جلوبندی، فرمان و… را ارائه می‌کند. در این تعمیرگاه امکان بررسی سایر برندهای چینی نیز وجود دارد.

کلیۀ کارشناسان کلینیک خودرو کاهه با روند به‌کارگیری تجهیزات جدید جهت دیاگ و عیب‌یابی آشنا هستند و با کمک این دستگاه‌ها می‌توانند جزئی‌ترین مشکلات خودروی شما را تشخیص دهند.

پس از این مرحله، کارشناسان مربوطه روند تعمیر خودروی‌تان را آغاز می‌کنند. در پایان، اتومبیل شما تحت تست و بازرسی قرار می‌گیرد تا مشخص شود که آیا به‌خوبی تعمیر شده است یا خیر. تنها در صورت رضایت خاطر شما هزینۀ نهایی دریافت خواهد شد.

اطلاعات تماس:

  • تلفن: 02133797237
  • آدرس: تهران- خیابان هفده شهریور- تقاطع خیابان منتظری و خیابان صفا

تعمیرگاه لاوان

پرسنل مرکز لاوان به‌عنوان افرادی که در یک تعمیرگاه لیفان 520 مشغول به فعالیت هستند، مهارت و تخصص لازم برای تعمیر موتور، تنظیم موتور، باطری‌سازی، جلوبندی‌سازی، تعمیر گیربکس و… را دارند. علاوه بر این، می‌توانید از خدمات شاسی‌کشی و اگزوزسازی تعمیرگاه لاوان استفاده کنید.

بخشی تحت عنوان صافکاری نیز در همین محل وجود دارد تا دیگر نیازی به مراجعه به مراکز متعدد برای بازسازی بدنۀ خود نداشته باشید. آخرین موردی که در رابطه با خدمات این تعمیرگاه باید در نظر داشته باشید، شستشوی سوزن انژکتور است که باید به‌صورت دوره‌ای جهت کاهش میزان مصرف سوخت خودروی شما انجام بگیرد.

اطلاعات تماس:

  • تلفن: 02144692703
  • آدرس: تهران- جادۀ مخصوص کرج- خیابان فلسفی

تعمیرگاه تهران پلاس

تعمیرگاه تهران پلاس

کلینیک تهران‌پلاس کلیۀ خدمات مربوط به تعمیر موتور و تعمیر گیربکس را انجام می‌دهد. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این تعمیرگاه لیفان آن است که می‌توانید از مشاورۀ رایگان کارشناسان آن به نفع خود استفاده کنید. طی سرویس مشاوره کلیۀ مشکلات فنی خودرو به اطلاع شما می‌رسد تا بتوانید به‌خوبی با ایرادات رخ داده آشنا شوید.

دسترسی به این تعمیرگاه کمی دشوار است، اما این موضوع نمی‌تواند از مناسب بودن خدمات ارائه‌شده در تهران‌پلاس بکاهد.

این مرکز چندین کارشناس و تعمیرگاه باتجربه را در خود جای داده است که آماده هستند تا در هر زمان به نیازهای شما رسیدگی کنند. با توجه به این موارد می‌توان دریافت که چرا این مرکز از اهمیت بالایی برای بسیاری از کاربران برخوردار است.


اطلاعات تماس:

  • تلفن: 02144512909
  • آدرس: تهران- جادۀ مخصوص کرج- بعد از آزادگان- خروجی عبیدی- کوچۀ ۱۵- پلاک ۱
  • وب سایت: tehranplus.net

تعمیرگاه لیفان جنوب تهران

تعمیرگاه لیفان جنوب تهران

تعمیرگاه تخصصی جک و لیفان (دولابی) آخرین محلی است که به‌عنوان یک تعمیرگاه لیفان مهم باید به آن اشاره کنیم. این مرکز در جنوب تهران قرار گرفته است و خدمات خود را به ساکنان این بخش مهم از شهر ارائه می‌دهد.

این تعمیرگاه تحت نظر آقای دولابی فعالیت می‌کند و با برخورداری از تجهیزات کاملاً جدید می‌تواند روند تعمیر خودروی شما را سرعت ببخشد.

تعمیرگاه تخصصی جک و لیفان دولابی در تلاش است تا قطعات مختلف را از مراکز معتبر تهیه کند. البته امکان استفاده از لوازم یدکی استوک را در اختیار شما قرار داده است تا بتواند هزینه‌های خود را به شکل قابل‌توجهی کاهش دهد. با توجه به این موارد می‌توان گفت که تعمیرگاه دولابی نیز به‌عنوان یک گزینۀ قابل‌توجه در نظر گرفته می‌شود.

اطلاعات تماس:

  • تلفن: 09192802981
  • آدرس:‌ تهران- بزرگراه آیت‌الله سعیدی- شاه پروری

سخن پایانی

اتومبیل‌های ساخته‌شده توسط شرکت لیفان در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند و عمدتاً کیفیت ساخت خوبی دارند، اما این امر آن‌ها را از مشکلات فنی مصون نمی‌کند. به‌منظور رفع کلیۀ ایرادات فنی خودروهای ساخته‌شده توسط این شرکت باید به تعمیرگاه‌های معتبر و مجاز مراجعه کنید. جهت مشاوره رایگان تعمیر گیربکس لیفان x60 با ما در ارتباط باشید.

اگر قصد دارید خودروی خود را به کارشناسان بهترین تعمیرگاه لیفان در سطح تهران بسپارید، بهتر است «تعمیرکار» را انتخاب کنید. مجموعۀ ما این آمادگی را دارد تا با عیب‌یابی صحیح، به‌کارگیری قطعات اورجینال و سرعت بالا، کلیۀ نیازهای شما عزیزان را در این زمینه پاسخ دهد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا یاری‌تان کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم