تعمیرگاه هایما

بهترین تعمیرگاه هایما کجاست؟ 7 تعمیرگاه هایما شرق و غرب تهران

هایما (Haima) یک شرکت تولیدکنندۀ خودرو در استان هانیان چین است که از بین محصولات مهم آن می‌توان به S7 اشاره کرد. در ایران مجموعۀ مدیران‌خودرو وظیفۀ مونتاژ اتومبیل‌های این شرکت را بر عهده دارد. جهت رفع ایرادات فنی این دسته از خودروها باید به یک تعمیرگاه هایما معتبر و شناخته‌شده مراجعه کنید.

در این صورت می‌توانید مطمئن باشید که در پایان به نتیجۀ مدنظر خود دست می‌یابید. اگرچه در گذشته مراکز مختص به تعمیر خودروهای این شرکت محدود بودند، اما امروزه این موضوع به‌طور کامل حل شده است و گزینه‌های گوناگونی در پیش رویتان قرار دارد. در صورتی که به دنبال تعمیرگاه چانگان میگردید، تعمیرکار بهترین مرکز ارائه خدمات چانگان در تهران میباشد.

تعمیرگاه هایما

تعمیرگاه تخصصی هایما

به‌منظور یافتن بهترین تعمیرگاه هایما باید به مواردی همچون برخورداری از پرسنل حرفه‌ای و همچنین تعیین قیمت مناسب از بابت دستمزد، تأمین قطعات و… توجه داشته باشیم. این موارد در کنار هم به ما اجازه می‌دهند تا از بین تعمیرگاه‌های گوناگون، مراکزی را انتخاب کنیم که دقیقاً به‌منظور رفع نیازهایمان بنا شده‌اند.

ما نیز بر همین اساس، به هفت محل مهم اشاره می‌کنیم که در حال حاضر بهترین خدمات هایما را به شما ارائه می‌کنند. با ما همراه شوید تا هر یک از آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. لیفان یکی دیگر از خودروهای محبوب چینی در ایران است، تعمیرکار بهترین تعمیرگاه لیفان در تهران اماده ارائه خدمات مناسب در کنار شما همراهان عزیز میباشد.

تعمیرکار

تعمیرکار

«TAMIRCAR» باید انتخاب نخست شما به‌عنوان بهترین تعمیرگاه هایما باشد. در این مرکز تمامی خدمات و سرویس‌هایی که بر روی اتومبیل شما صورت مي‌گیرد ضمانت می‌شوند. به همین دلیل است که تمامی کاربران خیال کاملاً راحتی از بابت سپردن خودروی خود به تعمیرکاران ما دارند. در صورت نیاز به تعمیرگاه جیلی و یا تعمیرگاه هیوندای، تعمیرکار آماده ارائه مشاوره رایگان به شما میباشد.

اگر قصد دارید یک‌بار برای همیشه از شر کلیۀ عیوب فنی خودروی‌تان راحت شوید و دوباره لذت رانندگی با محصولات هایما را تجربه کنید، بهتر است با ما تماس بگیرید.

ما برای زمان شما ارزش بالایی قائل هستیم. به همین دلیل، امکان دریافت خدمات خودروبر را نیز فراهم کرده‌ایم. می‌توانید در هر نقطه از تهران برای دریافت این سرویس اقدام کنید تا همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به شما برسانند. در خصوص مشکلات کلی گیربکس هایما s7 در این بخش همراه ما باشید.

تعمیرکار از ابتدا تا انتهای فرایند تعمیر خودرو همراه شما خواهد بود. با مراجعه به این مرکز می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های چشم‌گیر، شاهد رفع ایرادات فنی اتومبیل خود باشید. تعمیر کار مرجع تخصصی تعمیرگاه کیا اپتیما در تهران آماده ارايه انواع خدمات تعمیر گیربکس اتومات با گارانتی یک ساله میباشد.

اطلاعات تماس:

  • وب‌سایت: tamircar.net
  • شماره تلفن: 09194015494
  • آدرس تعمیرگاه: تهران- میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند- جنب کارواش مژده- تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار

تعمیرگاه بیمارستان خودرو

تعمیرگاه بیمارستان خودرو

برای پیدا کردن یک تعمیرگاه هایما با سابقۀ مناسب می‌توانید به سراغ «بیمارستان خودرو» بروید. پرسنلی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند دوره‌های آموزشی خود را در اروپا پشت سر گذاشته‌اند و همین امر نشانه‌ای برای تعهد و مهارت آن‌ها محسوب می‌شود.

بیمارستان خودرو تنها مختص به خودروهای هایما نیست و برندهای دیگری همچون بی ام و، بنز، هیوندای و کیا نیز در آن تعمیر می‌شوند که خود نکته‌ای قابل‌توجه است.

در بین خدمات ارائه‌شده برای اتومبیل‌های برند هایما می‌توان به مواردی همچون رفع ایرادات فنی گیربکس اتومات،‌ رفع مشکلات مربوط به شتاب‌گیری خودرو، تعمیر موتور و… اشاره کرد. تعمیرگاه بیمارستان خودرو تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به‌منظور بازسازی اتومبیل‌های گوناگون تنها از قطعات اورجینال استفاده کند.

این موضوع برای افرادی که به خودروی خود اهمیت می‌دهند امر بسیار مهمی به شمار می‌آید و به همین دلیل این دسته از کاربران به سراغ چنین تعمیرگاه‌هایی می‌روند.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09120727242
  • آدرس تعمیرگاه: تهران- ستارخان- جنب برق آلستوم- خیابان نیرو

تعمیرگاه فریدونی

تعمیرگاه فریدونی

کلینیک خودروی فریدونی خود را قدیمی‌ترین تعمیرگاه هایما تهران می‌داند. این مرکز با سابقۀ شانزده ساله توانسته است به مشکلات فنی اتومبیل‌های گوناگون رسیدگی کند.

در تعمیرگاه فریدونی کارشناسان و تعمیرکاران کاربلد فعالیت می‌کنند. این افراد از هیچ تلاشی برای رفع کلیۀ ایرادات فنی خودروی شما دریغ نخواهند کرد و می‌توانید با آرامش خاطر کامل خودروی خود را در اختیار آنان قرار دهید. این تعمیرکاران با محصولات برندهای تویوتا و لکسوس نیز آشنایی دارند.

مواردی همچون رفع نشتی گاز کولر هایما، تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، جلوبندی، شستشوی انژکتور، حل ایرادات فنی بخش تهویۀ هوا، تعمیر باتری اتومبیل و… در تعمیرگاه فریدونی به کلیۀ کاربران ارائه می‌شوند.

با توجه به سابقۀ مناسب این مرکز و به‌کارگیری پرسنل مجرب می‌توان دریافت که چرا این تعمیرگاه همواره در بین کاربران مختلف به‌عنوان یک گزینۀ قابل‌قبول در نظر گرفته می‌شود.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 02122808111
  • آدرس تعمیرگاه: تهران- پاسداران- پایین‌تر از چهارراه فرمانيه- نبش كوهستان هفتم- مجتمع خدماتی شبنم

 

تعمیرگاه گیربکس مانوک

تعمیرگاه گیربکس مانوک

اگر گیربکس اتومبیل شما دچار مشکل شده است باید به دنبال یک تعمیرگاه هایما باشید که خدماتی در رابطه با این قطعه به‌خصوص را ارائه می‌دهد. گیربکس‌های به کار گرفته‌شده در محصولات شرکت هایما نسبت به سایر برندهای چینی پیشرفته‌تر هستند.

همین امر موجب شده است تا تعمیر آن‌ها تنها از عهدۀ کارشناسان حرفه‌ای و دوره‌دیده برآيد. خبر خوب این است که در تعمیرگاه گیربکس مانوک چنین افرادی وجود دارند و آماده هستند تا به خواسته‌های شما پاسخ دهند.

روند تعمیر گیربکس در این تعمیرگاه به‌دقت و پس از بازرسی‌های حرفه‌ای و عیب‌یابی تخصصی صورت می‌گیرد. این بدان معناست که تمامی عیوب جعبه‌دندۀ اتومبیل شما مشخص و سپس رفع می‌شوند.

در تعمیرگاه مانوک تنها از لوازم یدکی مورد تأیید شرکت هایما و یا ام وی ام استفاده خواهد شد. شایان ذکر است که این مرکز در گذشته با نام روبیک به فعالیت می‌کرد،‌ اما چند سالی است که نام جدیدی را برای آن انتخاب کرده‌اند.

اطلاعات تماس:

  • وبسایت: manookgearbox.com
  • شماره تلفن: 02188406286
  • آدرس تعمیرگاه: تهران- خيابان شريعتی- خيابان معلم- خيابان مرودشت- پلاک 75

تعمیرگاه اسب بخار در غرب تهران

تعمیرگاه اسب بخار در غرب تهران

چنانچه قصد دارید به یک تعمیرگاه هایما تخصصی مراجعه کنید، بهتر است کلینیک خودرو اسب بخار را به‌عنوان یک گزینۀ مناسب در نظر بگیرید. این مرکز شاید به اندازۀ سایر گزینه‌‌هایی که از آن‌ها یاد کردیم شناخته شده نباشد، اما به‌دلیل ارائۀ خدمات با کیفیت بالا و تضمین کلیۀ تعمیرات صورت‌گرفته در لیست ما جای گرفته است.

تعمیرگاه اسب بخار به تعمیر اتومبیل‌های برندهای دیگر از جمله مرسدس بنز و دانگ فنگ نیز می‌پردازد.

یکی از مزایای مهم این تعمیرگاه آن است که در بخش طرح ترافیک تهران قرار نگرفته است. همین موضوع دسترسی به آن را ساده‌تر می‌کند.

در کلینیک خودروی اسب بخار خدماتی همچون رفع ایرادات فنی موتور، تعمیر گیربکس‌های دستی و اتوماتیک، سرویس‌های ضروری خودرو، دیاگ کردن با دستگاه‌های رایانه‌ای و… ارائه می‌شوند. بخشی از این تعمیرگاه به صافکاری و نقاشی اتومبیل‌های مختلف اختصاص داده شده است.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09125498647
  • آدرس تعمیرگاه: تهران- بزرگراه باکری جنوب- خروجی شیخ فضل‌الله

تعمیرگاه تخصصی گیربکس آقای اتومات

تعمیرگاه تخصصی گیربکس آقای اتومات

آقای اتومات که یک تعمیرگاه هایما معتبر به شمار می‌رود به‌صورت اختصاصی در زمینۀ رفع ایرادات فنی گیربکس‌ مشغول به فعالیت است. این مرکز تحت نظر شهرام حسینی اداره می‌شود.

ایشان با بیش از سی سال تجربه در زمینۀ رفع ایرادات فنی جعبه‌دنده‌های اتومات،‌ آمادگی لازم جهت تعمیر گیربکس محصولات شرکت هایما را دارند و در این زمینه حرف اول را می‌زنند. چنانچه با مشکلاتی مانند تقه زدن، لرزش و یا زوزه کشیدن جعبه‌دندۀ خودرو مواجه شده‌اید، می‌توانید به این تعمیرگاه مراجعه کنید.

تعمیرگاه آقای اتومات خدمات تعمیر در محل را نیز ارائه می‌دهد. با بهره‌گیری از این سرویس دیگر لازم نیست خودروی خود را به تعمیرگاه انتقال دهید؛‌ چراکه کارشناسان مرکز مذکور به آدرس تعیین‌شده توسط شما مراجعه می‌کنند.

اغلب کاربران به‌دلیل تعیین هزینه‌های قابل‌قبول برای تعمیر گیربکس به تعمیرگاه آقای اتومات اطمینان دارند و در صورت وجود ایراد فنی در گیربکس خودروی خود به آن مراجعه می‌کنند.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 02122517069
  • آدرس تعمیرگاه: تهران- میدان ملت- خیابان طاهر- پلاک 49

اتو کلینیک و تعمیرگاه پرشین

افرادی که به دنبال یک تعمیرگاه هایما s7 هستند می‌توانند به اتوکلینیک پرشین مراجعه کنند. این محل نیز از جمله نخستین تعمیرگاه‌های مخصوص خودروهایی چینی در سطح تهران محسوب می‌شود که از زمان آغاز فعالیت خود تاکنون همواره خدمات خوبی را به کاربران خود ارائه داده است. اتوکلینیک پرشین تعمیرکارانی دلسوز دارد که با وظایف خود به‌خوبی آشنایی دارند.

باید به این نکته اشاره کنیم که این مرکز آمادۀ ارائۀ سرویس به خودروهای سایر برندهای چینی همچون چانگان و جیلی است. اتوکلینیک پرشین به‌عنوان یک تعمیرگاه هایما تلاش دارد تا خدمات خود را گسترش بدهد و نظر کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کند.  مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم تنها بخشی از تعمیرگاه‌های مهم مخصوص برند هایما به شمار می‌روند.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09129372612
  • آدرس تعمیرگاه: تهران- بلوار 17 شهریور- خیابان برادران اصغری

سخن پایانی برای تعمیرگاه هایما

محصولات برند هایما در کشور ما نسبتاً محبوب هستند و مدل S7 از این شرکت فروش خوبی را تجربه کرده است. به‌منظور حل ایرادات فنی و مشکلات مرتبط با این خودروها باید به تعمیرگاه‌های مجاز و باسابقه‌ای مراجعه کنید که از پرسنل حرفه‌ای کمک می‌گیرند و به نیازهای شما پاسخ می‌دهند. جهت مشاوره رایگان تعمیر گیربکس هایما s5 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

به‌جرئت می‌توان بیان کرد که هم‌اکنون بهترین تعمیرگاه هایما در کل شهر تهران «TAMIRCAR» محسوب می‌شود. با ارائۀ امکاناتی همچون دسترسی همه‌جانبه، ضمانت کامل خدمات و ارائۀ خودروبرهای اختصاصی، توانسته‌ایم بهترین سرویس‌ها را به کاربران خود ارائه کنیم. هم‌اکنون با ما تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیرکار شما عزیزان را یاری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم