24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

بهترین تعمیرگاه و نمایندگی مرسدس بنز در تهران

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

بهترین نمایندگی تعمیرگاه بنز در تهران (مرسدس)

بنز یک شرکت خودروسازی آلمانی است که در کشور ایران نیز نمایندگی دارد. نمایندگی بنز در ایران شرکت ستاره ایران است. تعمیرات این خودرو نیز در تهران و سایر شهرها انجام می‌شود.
صاحبان این خودرو در صورت وجود ایراد می‌توانند به تعمیرگاه مرسدس بنز در شهر خودشان مراجعه کنند. تعمیرگاه بنز در تهران نیز با داشتن کارشناسان مجرب، مهارت و تجربه لازم برای تعمیر این خودروی لوکس را دارند. ما قصد داریم شما را با نمایندگی و تعمیرگاه‌ بنز در تهران و سایر شهرها بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

خودروی مرسدس بنز

بهترین نمایندگی تعمیرگاه بنز در تهران (مرسدس)

بنز یک خودروی پرفروش و پرطرفدار آلمانی است. اگرچه کیفیت این خودرو و قطعات آن عالی است، با این‌حال سرویس و تعمیر آن امری اجتناب‌ناپذیر است. بنز خودروی پیچیده‌ای است و هر تعمیرکاری توانایی تعمیر و سرویس آن را ندارد. لذا صاحبان این خودروی لوکس باید با آگاهی کامل به یکی از مراکز معتبر مانند تعمیرگاه بنز در تهران برای سرویس و تعمیر مراجعه کنند.

بهترین تعمیرگاه مرسدس بنز در تهران

مرسدس بنز خودرویی لوکس با امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای تولید و به بازار عرضه می‌شود. مرسدس بنز محبوبیت فراوانی میان افراد دارد. این خودرو ساخت کشور آلمان است که قطعات آن نیز با کیفیت بالایی با استفاده از تکنولوژی مدرن و به‌روزی تولید می‌شوند.

همچنین عملکرد این خودرو هیجان‌انگیز در مقایسه با انواع خودروهای موجود در بازار قابل توجه است. بنابراین رفع خرابی خودرو مرسدس بنز و تعمیر آن در صورت آسیب به اجزای مختلف آن باید در تعمیرگاه‌های تخصصی بنز انجام شود.

سلامت قطعات و افزایش کارکرد خودرو مهم‌ترین عاملی است که در زمان تعمیر باید به آن توجه شود. بنابراین تعمیر مرسدس بنز برای جلوگیری از آسیب به دیگر قطعات خودرو باید توسط افراد حرفه‌ای و متخصص با مهارت بالا صورت گرفته و از امکانات به روز و جامعی برای تعمیر و یا شناسایی صحیح علت آسیب استفاده شود.

ارائه خدمات در تعمیرگاه تخصصی اتوداکار مانند تعمیرا تخصصی انواع موتور، تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز، تعمیر جلوبندی بنز، تعمیر سیستم تعلیق، رفع ایرادات برقی و الکترونیکی، صافکاری و نقاشی بنز باید توسط مهندسین کارآزموده و با دقت بالایی انجام شود. در صورت نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودرو ایرانی و خارجی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

ممکن است برخی سودجویان اقدام به تبلیغاتی به‌منظور فروش و یا تعمیر این خودرو بکنند. اما لازم به ذکر است شرکت ستاره ایران، نمایندگی بنز در ایران است. درصورتی‌که صاحب خودرو به‌خوبی از آن مراقبت کند و سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات لازم را انجام دهد، انتظار می‌رود عمر مفید خودرو از 13 تا 17 سال باشد. با این‌حال گزارش‌هایی وجود دارد که یک خودروی بنز به مدت 30 سال به‌خوبی کار کرده است.

متداول‌ترین خرابی‌های خودروی بنز

 

متداول‌ترین خرابی‌های خودروی بنز

عدم انجام سرویس‌های دوره‌ای خودروی بنز مشکلات عدیده‌ای را به وجود می‌آورد و هزینه‌های زیادی را به صاحبان آن تحمیل می‌کنند. از جمله رایج‌ترین مشکلاتی که صاحبان خودروی بنز عنوان کرده‌اند، موارد زیر است:

  • نشت روغن
  • خرابی سیستم تعلیق بادی
  • فشار کم ترمز
  • خرابی سیستم دیفرانسیل
  • فرسودگی مبدل‌های کاتالیزور
  • خرابی گیربکس
مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

تعمیرگاه بنز جاده مخصوص

تعمیرگاه بنز جاده مخصوص

نمایندگی و تعمیرگاه مرسدس ‌بنز با کد نمایندگی 2100 یکی از نمایندگی‌های شرکت ستاره ایران است. این تعمیرگاه بنز در تهران و در جاده مخصوص کرج واقع است. شماره تلفن ثابت این تعمیرگاه 02141716 است. شرکت ستاره ایران که به‌عنوان نمایندگی بنز در ایران شناخته می‌شود، تعمیرگاه‌های دیگری در سطح شهر تهران دارد. تعمیرگاه بنز در تهران و سایر شهرها باید مجوز لازم را از شرکت ستاره ایران دریافت کند.

تعمیرگاه بنز شرق تهران

تعمیرگاه بنز شرق تهران

صاحبان بنزی که در شرق تهران زندگی می‌کنند، نیازی نیست برای مراجعه به تعمیرگاه از محل سکونت خود فاصله بسیاری بگیرند. چندین تعمیرگاه بنز در تهران و به‌خصوص شرق آن وجود دارد. بیشتر این تعمیرگاه‌ها زیرمجموعه‌ شرکت ستاره ایران هستند. شرکت ستاره ایران به‌عنوان باسابقه‌ترین نمایندگی بنز در ایران شناخته می‌شود. فهرست چند نمونه تعمیرگاه مرسدس بنز در شرق تهران به شرح زیر است:

  • تعمیرگاه گودرزی واقع در مجیدیه شمالی – خیابان استاد حسن بنا
  • تعمیرگاه مرسدس بنز بغوزیان واقع در محله نارمک
  • اتوکلینیک و تعمیرگاه ماکان واقع در اتوبان شهید بابائی – مقابل دانشگاه امام حسین
  • تعمیرگاه ماهر واقع در خیابان دماوند – ابتدای خیابان افشاری
    تعمیرگاه تویولند واقع در تهرانپارس – خیابان هنگام
  • تعمیرگاه مرسدس بنز درزی واقع در تهرانپارس – خیابان اتحاد

تعمیرگاه ون بنز

تعمیرگاه ون بنز
تعمیرگاه ون بنز یکی از بهترین تعمیرگاه‌های مرسدس بنز است. این تعمیرگاه بنز در تهران قرار دارد. این تعمیرگاه معتبر از زیرمجموعه‌های شرکت ستاره ایران به‌عنوان نمایندگی بنز در ایران است. از جمله خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شوند عبارتند از:

  • دیاگ تخصصی
  • تمام خدمات مربوط به موتور و گیربکس
  • ترمز
  • سوخت‌رسانی در محل
  • انواع خدمات مربوط به چرخ
  • سیستم الکتریکی
  • تعویض لاستیک و پنچرگیری
  • تعمیر جلوبندی
  • تعمیرات ECU
  • صافکاری، نقاشی و کارشناسی رنگ
  • خدمات آنلاین و سرویس‌های دوره‌ای
  • انواع خدمات مربوط به کولر
  • تعویض لنت ترمز، شمع وایر، سنسور دما و صفحه کلاچ

نمایندگی بنز در تهران و کرج

نمایندگی بنز در تهران و کرج
تعداد تعمیرگاه مرسدس بنز در تهران در مقایسه با سایر شهرها بیشتر است. وجود تعداد زیاد تعمیرگاه بنز در تهران و سایر شهرها این اطمینان را به صاحبان آن می‌دهد که در صورت وجود ایراد در خودرو می‌توانند با خیال راحت خودروی خود را به تعمیرگاه‌ها انتقال بدهند. 

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

تعمیر بنز در محل

تعمیر بنز در محل
ممکن است راننده خودروی بنزی در وسط خیابان یا هر جای دیگر دچار مشکل شود و به‌سختی قادر به ادامه حرکت باشد. در این صورت او با برقراری یک تماس تلفنی با تعمیرگاه مرسدس بنز معتبر درخواست تعمیر خودرو در محل می‌کند.
از جمله خدماتی که در تعمیرات خودروی بنز در محل ارائه می‌شود، موارد زیر است:

  • تعویض لنت، باتری و شمع
  • کارشناسی قبل از خرید

عیب‌یابی از طریق دستگاه دیاگ

همان‌طور که مشخص است تنها ارائه برخی خدمات خاص در محل و به‌صورت سیار امکان‌پذیر است. اگر خودرو ایراد دیگری داشت، باید به یک مرکز معتبر تعمیرگاهی انتقال داده شود. انتقال این خودرو نیز باید توسط یدک‌کش مخصوص انجام شود.

ستاره ایران نمایندگی بنز

ستاره ایران نمایندگی بنز

همان‌طور که گفته شد نمایندگی بنز در ایران، شرکت ستاره ایران است. این شرکت در سال 2003 و همزمان با ورود خودروهای مرسدس بنز مدل‌های C 240 و E 240 به ناوگان نیروی انتظامی در کیلومتر 11 جاده مخصوص تهران کرج تاسیس شد.

خدمات ارائه‌شده در این شرکت عبارتند از:

  • انجام سرویس‌های دوره‌ایروش و خدمات پس از
  • فروش محصولات مرسدس بنز
  • عملیات صافکاری و نقاشی
  • تعمیرگاه

سخن پایانی

بنز به‌عنوان یک خودروی لوکس و باکیفیت آلمانی نیاز به سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات لازم دارد. تعمیرگاه بنز در تهران و سایر شهرها بهترین مرکز برای انجام این سرویس‌ها و تعمیرات است. شرکت ستاره ایران به‌عنوان نمایندگی بنز در ایران خدماتی مانند فروش، خدمات پس از فروش، تعمیر و عملیات صافکاری و نقاشی را انجام می‌دهد.
اگرچه این خودرو ساخت کشور آلمان است، اما صاحبان آن با مراجعه به نزدیک‌ترین تعمیرگاه مرسدس بنز معتبر می‌توانند خودروی خود را تعمیر کنند. 

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

6 دیدگاه دربارهٔ «بهترین تعمیرگاه مرسدس بنز در تهران | نمایندگی بنز در ایران | گارانتی 1 ساله»

  1. قطعات اوجینال بنز رو میشه تو ایران گیر آورد یا باید وارداتی با آشنا و اینا گیر آورد شما خودتون قطعاتتون اورجینال شرکته یا اینکه از محصولاتتون های کپی و ساخت کشور های دیگست

  2. آرمین بنیادی

    آیا این تعمیرگاه های بنزی که در این نوشته نام بردین هیچکدومشون نمایندگی رسمی خودرو بنز تو ایران هستن یا خیر؟ یعنی از نیروهای خود شرکت ناظری چیزی تو این تعمیرگاه ها حضور داره؟

    1. با سلام و احترام

      خیر ، در ایران ناظری از شرکت بنز نیست ، ولی تعدادی از تعمیرکاران ما مکانیک های دوره دیده در کشورهای خارجی هستند .

  3. من خیلی دنبال تعمیرگاه تخصصی بنز در تهران گشتم و تعمیرکار رو پیدا کردم خواستم تشکر کنم از خدمات خوبشون و رضایت خودم رو اعلاک کنم

  4. من اعتقاد دارم به عنوان بهترین تعمیرگاه بنز در تهران میشه این تعمیرکار رو نام برد و من همیشه هر مشکلی برای ماشینم پیش بیاد مزاحمشون میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *