24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

جرثقیل حمل خودرو درخواست جرثقیل آنلاین + بیمه و شماره تماس

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

فرقی ندارد در حال رانندگی باشید یا خودرو شما متوقف باشد در هرحالت وقتی احساس کردید که خودرو شما خراب شده و نقص فنی پیدا کرده باید با مراکز امداد خودرو تماس بگیرید و درخواست امداد رسانی برای خودرو خود را داشته باشید .

جهت اطلاعات کامل در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک کلیک کنید.

اگر مشکل خودرو شما جزئی باشد کارشناس امداد خودرو در همان محل اقدام به رفع مشکل خودرو شما می کند اما اگر مشکل خودرو شما حاد باشد و نتوان با تعمیر در محل مشکل را رفع کرد خودرو شما باید به همراه خودرو بر امداد خودرو به تعمیرگاه معتبر منتقل شود تا اقدامات لازم برای برطرف شدن نقص فنی خودروی شما روی آن انجام شود

شماره تماس جرثقیل حمل خودرو : 1593

 

لینک های مفید جرثقیل حمل خودرو در شهر های ایران : 

جرثقیل حمل خودرو:

از خدمات پر تقاضا در مراکز امداد خودرو جرثقیل حمل خودرو که در اسرع وقت در محل حاضر میشود و به خودرو های شما امداد رسانی می کند .

جرثقیل خودرویی است که دکل بلندی دارد که به وسیله طناب و قرقره برای بالا و پایین آوردن شی بکار می رود از این نوع خودرو برای جابه جایی عمودی و بالابری و جابه جایی افقی اتومبیل ها استفاده میشود . ماشین های خودروبر موجود در مراکز امداد خودرو در سراسر کشور چند نوع هستند که شامل:

  1. کفی خودرو بر(خودرو سوار)
  2. یدک کش
  3. کامیونت
  4. جرثقیل

یکی از انواع جرثقیل حمل خودرو ، جرثقیل نیسان است که با تماس با شماره جرثقیل نیسان می توانید برای جابه جایی خودرو خود به محل مورد نظر در خواست کنید .

دسترسی به جرثقیل های حمل خودرو علاوه بر تماس با مراکز امدادی از طریق اپلیکیشن در خواست جرثقیل نیز امکان پذیر است تا بتوانید به راحتی به این امکان ، دسترسی پیدا کنید

قیمت جرثقیل حمل خودرو:

محاسبه قیمت جرثقیل حمل خودرو توسط کارشناس مرکز امداد خودرو و با در نظر گرفتن تمامی موارد مورد نظر از جمله :تیپ خودرو ، وزن خودرو ، قیمت خودرو ، تعداد دیفرانسیل آن و مسافتی که خودرو شما توسط جرثقیل حمل خودرو جابه حا میشود محاسبه میشود .

بنابراین قیمت جرثقیل حمل خودرو مقدار ثابت و مشخصی نیست باید با در نظر گرفتن موارد فوق و براساس قیمت مصوب در اتحادیه امداد خودرو کشوری محاسبه شود.

تعریف تیپ بندی خودروها:

خودروهاي تيپ  A شامل :  کلیه خودروهای اتوماتیک، شاسی بلند، خودروهای با وزن بیش از 1800 کیلوگرم و ارزش قیمتی بالای 2 میلیارد ریال .

خودروهاي تيپ  B شامل : کلیه خودروهای تا وزن 1800 کیلوگرم و با ارزش قیمتی بین 1 میلیارد الی 2 میلیارد ریال.

خودروهاي تيپ C  شامل : کلیه خودروهای تا وزن 1300 کیلوگرم و با ارزش قیمتی 1 میلیارد ریال.

درخواست جرثقیل آنلاین:

درخواست جرثقیل حمل خودرو آنلاین

امروزه به دلیل مشکلات متعدد در هنگام رانندگی و خرابی های ناگهانی در خودرو که ممکن اکثر افراد در زمان رانندگی در جاده ها و خیابان های کشور با آن روبرو شوند جرثقیل حمل خودرو از اولین گزینه هایی که به فکر افراد می رسد . و با وجود بسترهای آنلاین و اینترنتی که امروزه وجود دارد مراکز امداد خودرو در بیشتر شهرها و استانهای ایران امکان تماس فوری از طریق سایت و اپلیکیشن را برای مشتریان فراهم کرده اند.

در کشور مراکز امداد خودرو در تهران و کرج جزو مراکز پیشناز در ثبت در خواست جرثقیل آنلاین تهران و ثبت در خواست جرثقیل آنلاین کرج هستند

در استان تهران با وجود ترافیک کلافه کننده و سرسام آوری که وجود دارد وقتی خودرو شما در مسیر حرکت دچار نقص فنی میشود با تماس با شماره امداد خودرو می توانید از جرثقیل امداد خودرو تهران بهرهمند شوید و اصلا نگران زمان نباشید نیروهای امدادی در سریع ترین زمان ممکن و با درست ترین تجهیزات متناسب با خودرو شما در محل حاضر میشوند.

پروسه دریافت خدمات:

وقتی با شماره امداد خودرو سراسری : 1593 تماس  میگیرید در مرحله اول تماس شما به اپراتورمرکزی امداد خودروی کشوری  وصل میشودو کارشناسان مجرب ابتدا سعی می کند با مشاوره تلفنی شمارا راهنمایی کنند اگر مشکل رفع نشد شماره تلفن و محل خرابی خودرو شما به نزدیک ترین مرکز امداد خودرو در شهری که خودرو شما دچار نقص و خرابی شده است ارسال میشود و کارشناس این مرکز با شما تماس میگیرد و اطلاعات دقیقی درمورد خودرو و موقعیت مکانی آن از شما میخواهد .

تیم مجرب امداد خودرو در مدت زمان 10الی 15 دقیقه به محل اعزام میشوند و با مناسب ترین تجهیزات باتوجه به نوع خودرو شما به مشکل خودرواتان رسیدگی می کنند

ارائه بیمه نامه:

یکی از امتیازات مراکز امداد خودرو که نشان دهنده تعهد و دور اندیشی این مراکز است. درحین بارگیری خودرو ممکن است حوادثی همچون:تصادف ، آتش سوزی و واژگون شدن خودرو برای خودرو ایجاد شود و ممکن است خودروی حمل کننده را تهدید کنند

درواقع بیمه حمل خودرو زیر شاخه ای از بیمه باربری است در این بیمه، بیمه گر متعهد میشود که در قبال دریافت مبلغ حق بیمه از بیمه گزار خسارت های وارد شده به خودرویی که بیمه شده است را در فرایند حمل خودرو با در نظر گرفتن پوشش هایی که توسط بیمه گذار خریداری شده است را جبران کند .

این بیمه به صورت آنی و در لحظه توسط بیمه ایران صادر خواهد شد و مدت زمان آن از لحظه آغز بارگیری خودرو تا لحظه رسیدن به مقصد و تخلیه خودرو ادامه دارد

دو عامل در تعیین مبلغ حق بیمه تاثیر دارد:

عامل اول: ارزش خودروی شما است که توسط کارشناس بیمه مرکز امداد خودرو وتوسط همکاران ما بررسی میشود و یا براساس اظهارات شما  تعیین خواهد شد

عامل دوم:مسافتی که خودروی شما توسط خودروبر(جرثقیل ، کفی خودرو بر ، کامیونت و..)حمل میشود

(برای مسافت های کوتاه درون شهری بیمه نامه صادر نمیشود)

کلام آخر:

خرابی خودرو اتفاقی که برای همه افراد دارای وسیله نقلیه پیش می آید بهتر است از قبل برای اتفاق هایی از این قبیل آماده باشیم و آگاهی کامل نسبت به این موضوع داشته باشیم.