تعمیرگاه تیگو 5

بهترین تعمیرگاه تیگو تهران: معرفی 6 تعمیرگاه تیگو ۵ + راه ارتباطی

دو مورد از مهم‌ترین محصولات شرکت چری را می‌توان تیگو ۵ و تیگو ۷ دانست. این محصولات در رده خود کیفیت خوبی را به مشتریان عرضه می‌‌کنند، اما مشکلات فنی گوناگونی دارند. به منظور رفع این موارد باید به فکر مراجعه به یک تعمیرگاه تیگو ۵ و ۷ برتر باشید. در صورت نیاز به تعمیرگاه جک نیز کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشند.

منظور ما محلی است که از کارشناسان خبره بهره می‌برد و می‌توانید به خدمات ارائه شده از سوی آن‌ها اعتماد کامل داشته باشید. خوشبختانه در سطح تهران چند تعمیرگاه قابل قبول در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

تعمیرگاه تیگو

تعمیرگاه چری تیگو

از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب تهران می‌‌توانید مراکز متعددی را پیدا کنید که آمادگی رفع ایرادات فنی خودروهای چری را دارند. مهم آن است که از بین این موارد، به سراغ گزینه‌هایی بروید که اولویت اصلی خود را جلب رضایت شما بیان می‌کنند. تعمیرکار بهترین تعمیرگاه سانتافه در تهران در خدمت شما همراهان گرامی میباشد.

tamircar، تورینو، فیکس زون و… از جمله مهم‌ترین مراکزی به شمار می‌آیند که می‌توانید بر روی مهارت کارشناسان آن‌ها حساب باز کنید. در ادامه به همین تعمیرگاه‌ها می‌پردازیم و راه ارتباطی با آن‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

 

تعمیرکار

تعمیرکار

به دنبال یک تعمیرگاه تیگو ۵ و تیگو ۷ هستید که در آن مجرب‌ترین کارشناسان و تعمیرکاران مشغول به کار باشند؟‌ در این صورت باید در همان ابتدا به سراغ «tamircar» بروید.

همکاران ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع خودروهای خارجی، آماده هستند تا با دانش و تخصص خود تمامی ایرادات مربوط به خودروی شما را به کمک دستگا‌ه‌های روز جهان تشخیص دهند و سپس آن‌ها را حل کنند. در صورت نیاز به تعمیرگاه چانگان و یا تعمیرگاه کیا اپتیما تعمیرکار با مشاوره و خودروبر رایگان همراه شما عزیزان میباشد.

در تعمیرکار، تلاش ما بر آن است تا تنها از قطعات اورجینال به منظور رفع مشکلات خودروی شما کمک گرفته شود. همین امر یکی از مهم‌‌ترین مزایای ما نسبت به سایر تعمیرگاه‌ها است.

برخورداری از خودروبرهای گوناگون این فرصت را به ما ارائه داده است تا کلیه خدمات خود را به کاربران حاضر در نقاط مختلف شهر تهران ارائه کنیم.

کافی است با ما در تماس باشید تا با ارسال خودروبرهای کاملاً به‌روز و حرفه‌ای، اتومبیل شما را در محل بررسی کرده و آن را تعمیر کنیم.

امروزه tamircar سرویس‌های گوناگون خود را ضمانت می‌کند تا بتوانید با آرامش خیال شاهد رفع ایرادات فنی خودرویتان باشید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.


اطلاعات تماس:

  • وبسایت: tamircar.net
  • تلفن: 09194015494
  • آدرس: تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بلوار مژده، انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده، تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار

تعمیرگاه تورینو

تعمیرگاه تورینو

تورینو یک تعمیرگاه تیگو ۵ در غرب تهران محسوب می‌شود که در ابتدا تنها به خودروهای ژاپنی اختصاص داشت، اما هم اکنون این رویه را تغییر داده است و خودروهای چینی نیز در آن تعمیر می‌‌شوند.

مهم‌ترین سرویس قابل ارائه توسط تعمیرکاران تورینو را می‌‌توان عیب‌یابی و تنظیم موتور با استفاده از دستگاهی به نام دیاگ دانست. تمامی تعمیرگاه‌های بزرگ از این دستگاه بهره می‌برند، زیرا می‌توان به کمک آن حتی پیچیده‌ترین عیوب فنی را نیز تشخیص داد.

نباید فراموش کرد که بخش بزرگی از فرایند تعمیر یک خودرو، عیب‌یابی آن است و این امر در تعمیرگاه تورینو اهمیت بالایی دارد. پس از انجام این فرایند، پرسنل این مرکز با استفاده از مهارت خود خودروی شما را مثل روز اول تعمیر می‌کنند.

جلوبندی، تعمیر موتور و تعمیر گیربکس سه خدمت اصلی این تعمیرگاه به شمار می‌روند که نمی‌توان از آن‌ها یاد نکرد. با توجه به این مطالب لازم است تورینو را نیز در فهرست مهم‌ترین تعمیرگاه‌های موجود در شهر تهران برای خودروهای سری تیگو قرار دهیم.

اطلاعات تماس:

  • تلفن: 09124485474
  • آدرس: تهران، بلوار آیت الله کاشانی، خیابان گلستان یکم

تعمیرگاه سعید

تعمیرگاه سعید

کلینیک خودرو سعید به عنوان مهم‌ترین تعمیرگاه تیگو ۵ در خیابان رودکی شمالی در نظر گرفته می‌شود. این مرکز نیز دارای کارشناسان آموزش‌دیده و کاملاً ماهر است و به این موضوع افتخار می‌کند که تاکنون رضایت خاطر تمامی مشتریان خود را به دست آورده است.

در این تعمیرگاه علاوه بر خودروهای تولید شده توسط شرکت چری، محصولات برلیانس و حتی اتومبیل‌های داخلی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند. از بین کلیه سرویس‌های کلینیک خودرو سعید می‌توانیم به گزینه‌هایی همچون میزان کردن فرمان، سرویس تعمیر جعبه فرمان، حل ایرادات جلوبندی و… اشاره کنیم.

متأسفانه این مرکز دارای خودروبر نیست و به همین دلیل باید به صورت حضوری خودروی خود را در اختیار تعمیرکاران مربوطه قرار دهید. البته مناسب بودن هزینه تعیین شده برای خدمات گوناگون ارائه شده در این تعمیرگاه می‌تواند نبود خودروبر را به نحوی جبران کند.

چنانچه از مراجعه به تعمیرکاران ناشی خسته شده‌اید و دوست دارید که اتومبیلتان توسط افرادی مورد بررسی قرار بگیرد که با اجزای مختلف آن آشنایی کاملی دارند، این تعمیرگاه تیگو ۵ را در نظر بگیرید.

اطلاعات تماس:

  • تلفن: 02166904331
  • آدرس: تهران، خیابان رودکی شمالی، روبروی بانک مسکن

تعمیرگاه اتوحمید

تعمیرگاه اتوحمید

یک تعمیرگاه تیگو ۷ باید تمامی قطعات یدکی این خودرو را در اختیار داشته باشد تا شما به عنوان صاحب اتومبیل برای خرید چنین مواردی سردرگم نشوید.

اتوحمید از جمله مراکزی به شمار می‌آيد که از قبل این دسته از قطعات را تهیه کرده است. همین امر موجب می‌شود تا سرعت رفع ایرادات فنی خودروی شما افزایش پیدا کند.

تنظیم موتور، تعمیر موتور، جلوبندی، دیاگ، تعویض فیلتر روغن، عوض کردن لنت خودرو و… جزو سرویس‌های مهم تعمیرگاه اتوحمید به شمار می‌آيند. نکته مهم در مورد این مرکز، محل قرارگیری آن است.

این تعمیرگاه در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. به همین دلیل، لازم است که در زمان انتخاب مسیر خود به سمت آن دقت داشته باشید تا جریمه نشوید.

عیب‌یابی تخصصی در اتوحمید به صورت رایگان انجام می‌گیرد تا پیش از آغاز روند تعمیر، به طور دقیق با ایرادات فنی خودرویتان آشنا شوید. علاوه بر این، می‌توانید با کارشناسان حاضر در این مرکز به گفتگو بپردازید و از آن‌ها مشاوره بگیرید. تعمیرگاه اتوحمید دارای خودروبر نیست.

اطلاعات تماس:

  • تلفن: 02188994043
  • آدرس: تهران، فاطمی، هشت بهشت، نبش كوچه اردشير، پلاک 6

تعمیرگاه امید

تعمیرگاه امید

اتوسرویس امید نیز یک تعمیرگاه تیگو ۵ و ۷ مهم به شمار می‌آید که در منطقه سعادت آباد جای گرفته است. فعالیت این مرکز تحت نظر یکی از باسابقه‌ترین تعمیرکاران خودروهای خارجی صورت می‌گیرد و کلیه کارشناسان آن نیز دوره‌های معتبری را در این حوزه پشت سر گذاشته‌اند.

در کنار این مزیت، لازم است به استفاده از قطعات اورجینال نیز اشاره کنیم. کیفیت لوازم جانبی به کار گرفته شده در این مرکز بالا است و همین امر عمر مفید آن‌ها را به شکل چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

ارسال خودروبر نیز در فهرست خدمات مربوط به این تعمیرگاه قرار می‌گیرد که خود مزیت مناسبی به شمار می‌آید. برای خرابی برق خودرو، خرابی موتور، گیربکس و… می‌توانید از کارشناسان تعمیرگاه امید کمک بگیرید.

البته در کنار این موارد، امکان انجام سرویس‌های دوره‌ای نیز وجود دارد (تعویض روغن موتور، تعویض لنت و گزینه‌های مشابه).

اطلاعات تماس:

  • تلفن: 02122067285
  • آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، بالاتر از میدان کتاب، ایثار جنوبی، پلاک ۱۴۵

تعمیرگاه فیکس زون

تعمیرگاه فیکس زون

فیکس زون که یک تعمیرگاه تیگو ۵ و ۷ در نظر گرفته می‌شود، افزون بر خدمات کلی، امکان انجام چکاپ قبل از سفر را نیز ارائه می‌کند. در طی این چکاپ، بخش‌های مختلف خودروی شما مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشخص شود که هر یک از آ‌ن‌ها چه ایراد و مشکل خاصی دارند.

مهم‌ترین تمرکز کارشناسان فیکس زون، رفع ایرادات برقی و الکترونیکی خودروهای شرکت چری است. این مشکلات شایع هستند و باید در اسرع وقت نسبت به حل آن‌ها اقدام کنیم.

بخشی از این تعمیرگاه به رفع عیوب گیربکس تیگو پنج و تیگو هفت اختصاص یافته است. گیربکس‌های به کار گرفته شده در این دو خودرو دارای حساسیت بالایی هستند و به همین دلیل لازم است با دقت آن‌ها را تعمیر کرد.

امکان بررسی و رفع ایراد سیستم ترمز ای بی اس انواع مدل‌های تیگو نیز در همین مرکز وجود دارد.

اطلاعات تماس:

  • وبسایت: fixzone.ir
  • تلفن: 02122377138
  • آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار شهید فرحزادی، بالاتر از میدان کتاب، جنب کارواش مجموعه فیکس زون

تعمیرگاه تیگو ۵

سخن پایانی

محصولاتی که تحت برند تیگو عرضه می‌شوند دارای یک سری مشکلات فنی مشخص هستند که در صورت عدم رفع آن‌ها، امکان استفاده از خودرو برایتان وجود نخواهد داشت. به منظور رفع این دسته از ایرادات فنی باید به تعمیرکارانی مراجعه کنید که دارای مهارت و ابزارهای لازم هستند.

چنانچه قصد دارید از خدمات بهترین تعمیرگاه تیگو ۵ و تیگو ۷ بهره‌مند شوید، بهتر است همین حالا با کارشناسان «تعمیرکار» تماس بگیرید.

این مرکز بزرگ آمادگی لازم جهت رفع تمامی عیوب فنی خودروی شما را دارد و می‌تواند در این زمینه بهترین خدمات ممکن را در اختیارتان قرار دهد. ما تمامی خدمات خود را ضمانت می‌کنیم تا خیال کاملاً راحتی از این بابت داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم