24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس اتوماتیک مشهد

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

یکی از قطعات حساس و اساسی در خودروهای اتوماتیک جعبه دنده اتوماتیک یا همان سیستم گیربسک اتوماتیک است .این سیستم رانندگی را بسیار راحت تر و لذت بخش تر کرده است .

دلیل اصلی استقبال افراد از خریدن خودروهای اتوماتیک و یا تبدیل گیربکس دستی به گیربکس اتوماتیک تعویض دنده به صورت خودکار است .این سیستم نیازمند رسیدگی و توجه از سوی شما خودرو داران عزیز می باشد .انجام سرویس های دوره ای یکی از اصلی ترین مراقبت ها از این سیستم می باشد شما با انجام این کار از خرابی بیشتر و شدیدتر گیربکس اتوماتیک خودرو خود جلوگیری می کنید و با پرداخت هزینه ی کمتر سلامت خودرو خودرا تامین خواهید کرد.

لینک مفید : تعمیر گیربکس اتوماتیک

معرفی بهترین تعمیرکار گیربکس اتومات در مشهد

معرفی بهترین تعمیرکار گیربکس اتومات در مشهد

در سراسر کشور مراکز و تعمیرگاه های تخصصی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک وجود دارد که یکی از آنها مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک مشهد می باشد .

در هنگام خرابی و فرسودگی گیربکس خودروی خود از مراجعه به تعمیرگاه های عمومی خودرو خودداری کنید زیرا این قطعه بسیار حساس و پیچیده است و بهترین تصمیم در این زمان مراجعه به مراکز تخصص تعمیر گیربکس می باشد.

تعمیرگاه گیربکس اتومات مشهد: تعمیرگاه تخصصی موتور و گیربکس اتومات تاپ سرویس

شماره تماس مرکز تعمیرات گیربکس اتومات مشهد: 09155513681

مرکز تعمیرگیربکس اتوماتیک مشهد به صورت 24 ساعاته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد در هر نقطعه و منطقه ای از مشهد که هستید جای نگرانی نیست مرکز ما تمامی این مناطق را پوشش دهی می کند و با ارسال خودروبر رایگان در هر شهری از مشهد خودروی شما را به مرکز تعمیرگیربکس اتوماتیک مشهد منتقل می کند .در صورت نیاز می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان متخصص و مجرب تیم ما در این زمینه بهره مند شوید

تعمیر گیربکس اتوماتیک مشهد

گیربکس اتوماتیک در انواع خودروهای ایرانی و خارجی با کیفیت بالایی ساخته می‌شود. در این نوع گیربکس‌ها امکانات فراوان و به‌روزی برای افزایش شتاب خودرو ایجاد شده است که مزیت‌های فراوانی نسبت به گیربکس‌های دستی دارند.

گیربکس اتوماتیک نیز بعد از گذشت مدتی در اثر افزایش کارکرد و یا استفاده غیر صحیح از خودرو دچار مشکلات فراوانی می‌شود که باید در اسرع وقت اقدامات لازم برای تعمیر آن در تعمیرگاه‌های تخصصی مشهد انجام شود تا آسیبی به بقیه قطعات وارد نشود.

همچنین به دلیل ساختار پیچیده و حساس گیربکس اتوماتیک تعمیر آن باید تحت نظر افراد متخصص و کارآزموده با مهارت بالا انجام شود. تعمیرگاه‌های تخصصی در مشهد از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برای تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک استفاده می‌کنند.

ارائه خدمات در این مراکز با کیفیت بالایی انجام خواهد شد که تاثیر فراوانی در افزایش کارکرد و عملکرد مناسب خودرو دارد. همچنین هزینه‌های تعمیر گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه‌های مشهد با توجه به شدت و نوع آسیب وارده متفاوت است.

محاسبه قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک مشهد

برای ارائه خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک مشهد قیمت ثابت و مشخصی وجود ندارد زیرا این محاسبه قیمت با در نظر گرفتن عوامل مختلف انجام میشود این عوامل شامل در نظر گرفتن شدت خرابی قطعه ، در نظر گرفتن نوسانات قیمت قطعات و حمل آنها ، توجه به قیمت و نوع خودروی شما و … می باشد .

هزینه نهایی خدمات ارائه شده به شما همشهریان عزیز توسط کارشناسان متخصص تیم و با در نظر گرفتن تمامی موارد تاثیر گذار و در نهایت مطابق آخرین نسخه به روزرسانی شده تعرفه در اتحادیه کشوری محاسبه و در نهایت منصفانه ترین قیمت به شما عزیزان اعلام میشود

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک تمامی خودروهای :

(آزرا و سوناتا ۶ سیلندر،تویوتا کورولا،جنسیس چهار در (سدان)، BMW، سانتافه IX45،پژو پارس ،سوزوکی ویتارا،سوناتا YF  ،لندکروز ،رنو L90 – مگان  ،لکسوس RX350،جنسیس کوپه،تویوتا آریون،مرسدس بنز ۶ سیلندر،مزدا ۳،نیسان تیانا      ،نیسان مورانو ،مزدا new،هیوندای IX55   ،هیوندای گرنجور،هیوندای آوانته،نیسان ماکسیما،هیوندا i20 و i30    ،پرادو ۴ سیلندر، هیوندای سوناتا ۴ سیلندر،هیوندای توسان،پاژیرو،هیوندای ولستر،هیوندای سانتافه،پژو ۴۰۵ C5، پرادو ۶ سیلندر     ،پژو ۴۰۵،پژو ۲۰۶ و ۲۰۷        ،کیا اسپورتیج ،کیا موهاوی ۶ سیلندر ،کمری ۶ سیلندر       ،کیا اپتیما،کیا سورنتو ،کیا موهاوی ۸ سیلندر ،کیا کادانز،کیا سراتو  ،کمری ۴ سیلندر،   کیا اپیروس)

خودرو های فوق دارای گیربکس اتوماتیک هستند و دارندگان این خودروهای حاوی سیستم گیربکس اتوماتیک باید با علائم و نشانه های خرابی این سیستم آشنایی کافی داشته باشند تا درصورت مشاهده این موارد سریعا اقدام به تعویض و یا تعمیر این قطعه کنند زیرا کوتاهی در این مورد باعث به بار آمدن هزینه های بیشتر و همچنین آسیب رساندن به قطعات دیگر خودرو میشود

نشانه های خرابی گیربکس اتوماتیک خودروها:

-بوی سوختگی شدید از ناحیه گیربکس اتوماتیک خودرو

-نشتی داشتن روغن گیربکس

-روشن شدن چراغ چک خودرو

افزایش دور موتور و لغزش خودروی شما

-شنیدن صدای وزوز و دنگ دنگ

-تقه زدن و گاز هرز خوردن

-اشکال و کاهش سرعت در تعویض دنده

-تاخیر در حالت حرکت و خلاص به دلیل درگیرنشدن گیربکس

با ظاهر شدن هریک از نشانه های فوق سریعا برای تعمیر و تعویض سیستم گیربکس اتوماتیک خودروی خود به مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک مشهد مراجعه کنید.

در آخر:

هدف مجموعه ما جلب رضایت و اطمینان شما مشتریان عزیز می باشد در راستای تحقق این هدف تمامی خدمات مجموعه تعمیر گیربکس اتوماتیک مشهد به همراه گارانتی و ضمانت نامه 1ساله به شما عزیزان اعطا میشود.

گیربکس اتوماتیک یکی از قطعات حیاتی در خودروهای مدرن است که برای انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها مسئولیت دارد. با وجود تکنولوژی پیشرفته در طراحی این گیربکس‌ها، ممکن است مشکلاتی در آنها به وجود آید. یکی از مشکلات شایع در گیربکس اتوماتیک، سرعت و نحوه تغییر دنده‌ها می‌باشد. گاهی اوقات، خودرو قادر به تغییر دنده به صورت صاف و بدون لرزش نیست که این موضوع می‌تواند تجربه رانندگی ناراحت‌کننده‌ای را ایجاد کند.

یکی دیگر از مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک، نشت روغن است. این مشکل معمولاً به دلیل لوله‌ها و خطوط آسیب‌دیده، پکینگ‌های کار نکرده یا سایر قطعات خراب در سیستم گیربکس اتوماتیک رخ می‌دهد. نشت روغن می‌تواند منجر به کاهش سطح روغن در گیربکس شده و در نتیجه خرابی‌های جدی‌تری در این قطعه ایجاد کند. از این رو، نگهداری و تعمیرات منظم گیربکس اتوماتیک می‌تواند از وقوع این مشکل جلوگیری کند.

در کل، مراقبت مناسب، تعمیرات به موقع و استفاده نادرست از گیربکس اتوماتیک می‌تواند عمر این قطعه حیاتی را افزایش داده و مشکلات رایج آن را کاهش دهد. همچنین، در صورتی که گیربکس اتوماتیک خودرو با مشکلات جدی مواجه شود، تعمیر آن را به تعمیرکاران ماهر و متخصص اختصاص دهید تا از خرابی‌های بیشتر جلوگیری شود.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

آدرس بهترین تعمیرکار گیربکس اتومات در مشهد بر روی نقشه

آدرس بهترین تعمیرکار گیربکس اتومات در مشهد بر روی نقشه