24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس اتوماتیک کرمانشاه

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

گیبرکس یکی از سیستم های مهم در خودروها است که به دو صورت دستی و اتوماتیک در بازار خودروسازی وجود دارد و در خودروهای مختلف بکاررفته است

جعبه دنده خودکار یا گیربکس اتوماتیک از محبوب ترین و کاربردی ترین امکانات در خودروهای جدید در میان رانندگان است . این سیستم اتوماتیک راحتی زیادی را برای رانندگان ایجاد کرده و برای افرادی در رانندگی زیاد ماهر نیستند و در تعویض دنده با مشکل روبرو هستند بسیار کاربردی و انتخاب درستی است زیرا خطای افراد در رانندگی را کاهش می دهد و از خرابی و اصطهلاک دیگر قطعات جلوگیری می کند .

تمامی این راحتی و محبوبیت  گیربکس اتوماتیک درخودروها در گرو مراقبت و رسیدگی دوره ای به این سیستم است.

معرفی مرکز تعمیر گیربکس کرمانشاه

تعمیر و تعویض گیربکس اتوماتیک هم زمان بر و هم بسیار گران است بنابر این باید در نگهداری و رسیدگی به آن بسیار دقت کنیم و توجه زیادی به علائم خرابی این قطعه داشته باشیم .

تعمیر قطعه در همان زمان های ابتدایی خرابی مسلما هزینه کمتری دارد و آسیب کمتری به قطعات دیگرد خودرو وارد میشود .نکته قابل اهمیت در این زمان انتخاب مرکز تخصصی مناسب برای تعمیر گیربکس اتوماتیک کرمانشاه است .

بزرگ ترین اشتباه بیشتر افراد درهنگام خرابی گیربکس اتوماتیک خودرو مراجعه به تعمیرگاه های عمومی خودروها و اجتناب از مراجعه کردن به مراکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو است.

یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک کرمانشاه تعمیرگاه جهان اتوماتیک است

آدرس تعمیر گیربکس اتومات در کرمانشاه :


استان کرمانشاه،کرمانشاه،رسالت

شماره تماس مرکز تعمیرگیربکس اتوماتیک کرمانشاه: 09128576030

ارائه خدمات در مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک کرمانشاه

تعمیر گیربکس اتوماتیک کرمانشاه

بروز یک سری نشانه ها از گیربکس خودروی شما زنگ خطری جدی برای تعمیر و حتی تعویض این قطعه حساس و اساسی است نشانه هایی همچون:

-روشن شدن چراغ چک خودرو

-از گیربکس خودرو بوی سوختگی شدیدی به مشام می رسد

-اختلال در تعویض دنده

–وقتی که مایع گیربکس نشت داشته باشد که از دلایل نشت روغن گیربکس می توان به آسیب دیدگی چرخ دنده ، خرابی واشرها ، نصب نادرست محفظه گیربکس و آب بندی اشاره کرد

-گیربکس خودروی شما دچارروغن ریزی می شود

-شنیده شدن صدای غیرعادی از گیربکس خودروی شما

-بالارفتن دور موتور و لغزش خودرو

با بروز هریک از نشانه های فوق با ما تماس بگیرید .در هرجای کرمانشاه که باشید جای نگرانی نیست مرکز تعمیر گیربکس کرمانشاه تمامی مناطق را پوشش دهی می کند و شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز می باشد .

تعمیر گیربکس اتوماتیک کرمانشاه

گیربکس اتوماتیک یکی از قطعات اصلی خودرو است که نقش اساسی و مهمی در حرکت خودرو دارد. انتقال نیرو از موتور به چرخ‌ها برای ایجاد شتاب در خودرو توسط گیربکس انجام می‌شود. در خودروهای دنده اتومات نیازی به تعویض دنده به صورت دستی نیست و به طور اتوماتیک انجام می‌شود.

گاهی اوقات در اثر کارکرد فراوان گیربکس و یا استفاده ناصحیح از آن دچار مشکلات بی‌شماری خواهد شد که در صورت عدم تعمیر به موقع آن آسیب جدی به گیربکس وارد می‌شود و موجب اختلال در رانندگی شده و خودرو نمی‌تواند شتاب لازم و کافی را برای حرکت بگیرد.

گیربکس اتوماتیک از پیچیدگی و حساسیت بالایی برخوردار است بنابراین در صورت آسیب تعمیر آن باید تحت نظر افراد ماهر و حرفه‌ای به صورت تخصصی انجام شود. تعمیرگاه‌های معتبر در کرمانشاه با دارابودن کاری مجرب و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات با کیفیت برای تعمیر گیربکس اتوماتیک به افراد هستند. همچنین از امکانات به‌روز و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برای تعمیر گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه‌های کرمانشاه استفاده می‌شود.

پوشش دهی خودروهای حاوی گیربکس اتوماتیک

مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک کرمانشاه قادر به تعمیر گیربوکس اتوماتیک تمامی خودروهای موجود در بازار و تمامی خودروهای جدیدی وارد بازار میشوند است

خودروهای حاوی گیربکس اتوماتیک کوجود رد بازار خودرو:

آزرا و سوناتا ۶ سیلندر،تویوتا کورولا،جنسیس چهار در (سدان)، BMW، سانتافه IX45،پژو پارس ،سوزوکی ویتارا،سوناتا YF      ،لندکروز ،رنو L90 – مگان  ،لکسوس RX350،جنسیس کوپه،تویوتا آریون،مرسدس بنز ۶ سیلندر،مزدا ۳،نیسان تیانا       ،نیسان مورانو ،مزدا new،هیوندای IX55   ،هیوندای گرنجور،هیوندای آوانته،نیسان ماکسیما،هیوندا i20 و i30        ،پرادو ۴ سیلندر، هیوندای سوناتا ۴ سیلندر،هیوندای توسان،پاژیرو،هیوندای ولستر،هیوندای سانتافه،پژو ۴۰۵ C5، پرادو ۶ سیلندر      ،پژو ۴۰۵،پژو ۲۰۶ و ۲۰۷   ،کیا اسپورتیج ،کیا موهاوی ۶ سیلندر ،کمری ۶ سیلندر       ،کیا اپتیما،کیا سورنتو ،کیا موهاوی ۸ سیلندر ،کیا کادانز،کیا سراتو  ،کمری ۴ سیلندر،   کیا اپیروس

کارشناسان تیم ما برای اطمینان و آسودگی خاطر شما عزیزان همواره درحال بروز رسانی مهارت خود مطابق با دانش روز دنیا در این زمینه هستند

تعرفه قیمت تعویض و تعمیر گیربکس اتوماتیک کرمانشاه

تعرفه ثابت و دقیقی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک موجود نیست زیرا عوامل مختلفی وجود دارند که در محاسبه هزینه و اعلام قیمت نهایی نقش دارند از جمله این موارد می توان به نوسانات قیمت قطعات و همچنین هزینه حمل آنها،نوع خودرو،قیمت خودرو،نوع گیربکس اتوماتیک ، شدت خرابی گیربکس و..وجود دارد

با در نظر گرفتن موارد فوق و محاسبه هزینه ها توسط کارشناس تیم و تطابق قیمت ها با آخرین نسخه بروز قیمت ها در اتحادیه کشوری انجام میشود و درنهایت معقول ترین و منصفانه ترین قیمت به شما عزیزان اعلام خواهد شد.

درآخر:

در صورت عدم حرکت خودرو و خرابی ناگهانی آن جای نگرانی و استرس نیست کافیست با ما تماس گرفته و از خدماتی همچون مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب تیم ما بهرهمند شوید و شرایط را تا حدودی سازماندهی کنید .خودروی شما در سریع ترین زمان ممکن و با رعایت ایمنی کامل به مرکز تعمیر گیربکس اتومبیل کرمانشاه منتقل میشود. این مرکز همواره در جلب رضایت شما همشهریان عزیز پیشرو بوده است و مفتخر به ارائه خدمات به شما عزیزان و همکاری با تک تک شما هموطنان عزیز هستیم 

گیربکس اتوماتیک به عنوان یکی از اجزای حیاتی در خودروهای مدرن شناخته می‌شود، اما اغلب با مشکلاتی روبرو می‌شود که می‌تواند عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از مشکلات رایج در گیربکس اتوماتیک، وجود نقص در سیستم هیدرولیکی است. این سیستم مسئول تغییر دنده‌ها و کنترل گشتاور موتور است. نقص یا نشت هیدرولیکی می‌تواند باعث عدم تغییر دنده‌ها به موقع، لرزش‌های ناگهانی یا کاهش تسریع خودرو گردد.

علاوه بر این، یکی دیگر از علل خرابی گیربکس اتوماتیک، کارکرد نادرست الکترونیکی آن می‌باشد. گیربکس اتوماتیک با کمک یک سری سنسورها و مدارهای الکترونیکی کنترل می‌شود. اگر این سنسورها عملکرد نادرستی داشته باشند یا مدارهای الکترونیکی دچار خرابی شوند، ممکن است خودرو دچار مشکلاتی نظیر لرزش‌های غیرطبیعی، عدم تغییر دنده‌ها یا حتی بازگشت به حالت پارک شود.

به طور کلی، نگهداری و تعمیر منظم گیربکس اتوماتیک، جلوگیری از رانندگی سخت و ناگهانی، و استفاده صحیح از سیستم گیربکس می‌تواند به حفظ عملکرد این بخش مهم خودرو کمک کند و از وقوع مشکلات جلوگیری نماید.

اعزام خودرو بر رایگان

اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات

گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

آدرس تعمیر گیربکس اتومات در کرمانشاه بر روی نقشه

آدرس تعمیر گیربکس اتومات در کرمانشاه بر روی نقشه