24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس اتوماتیک اینفینیتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس اتوماتیک اینفینیتی

اینفینیتی به‌عنوان یک خودروساز ژاپنی زیرمجموعه شرکت نیسان اقدام به تولید خودروهای لوکس می‌کند. کیفیت قطعات خودروهای گروه اینفینیتی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. اما این خودروها به‌ندرت در ایران مشاهده می‌شوند. تمام خودروهای اینفینیتی مجهز به گیربکس اتوماتیک مجهز هستند. گیربکس این خودرو نیز همانند دیگر خودروها با گذشت زمان و طی مسافت با خرابی مواجه می‌شود. تعمیر گیربکس اتوماتیک اینفینیتی باید توسط متخصصان مجرب صورت بگیرد.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک اینفینیتی

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

گیربکس نیسان مورانو

تعمیر گیربکس اینفینیتی - گیربکس نیسان مورانو

گیربکس خودروی نیسان مورانو از نوع cvt است. تعمیر گیربکس اتوماتیک اینفینیتی و نیسان مورانو باید توسط متخصصان مجرب و در تعمیرگاه‌های معتبر انجام بگیرد. یکی از باسابقه‌ترین تعمیرگاه‌های خودروهای نیسان مورانو و گروه اینفینیتی، تعمیرگاه مجموعه تعمیرکار است. این مجموعه با داشتن سابقه‌ای درخشان و متخصصان مجرب آماده ارائه خدمات تعمیر به دارندگان خودروهای لوکس از جمله نیسان مورانو و گروه اینفینیتی است.

گیربکس خودروی اینفینیتی از نوع cvt است

مجموعه تعمیرکار در تهران، بزرگراه چمران، هتل استقلال واقع شده است. به‌منظور برقراری تماس با این مجموعه تعمیرگاهی می‌توانید با شماره 02171053048 تماس بگیرید.

در مجموعه تعمیرکار، تمامی هزینه‌ها اعم از دستمزد و سایر هزینه‌ها بر اساس قیمت‌های اعلامی توسط اتحادیه است. پیشنهاد می‌شود برای آگاهی از خدمات و مشاوره رایگان با متخصصان، به وب‌سایت مجموعه تعمیرکار مراجعه کنید.

تعمیرگیربکس اتوماتیک اینفینیتی

اینفینیتی نوعی خودروی لوکس و منحصر به فرد محسوب می شود که تولید آن زیر مجموعه ای از شرکت ژاپنی نیسان است که قطعات به کار رفته در آن با کیفیت بالایی تولید می شوند. گیربکس اینفینیتی نیز از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار است که نقش موثری در حرکت خودرو دارد. همچنین امکانات به روز و پیشرفته ای در ساخت این نوع گیربکس به کار رفته است. با این حال گاهی اوقات در اثر افزایش کارکرد گیربکس و استفاده طولانی مدت از قطعات آن آسیب های جدی به گیربکس می شود که باید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر آن نمود. انجام سرویس های دوره ای و منظم سبب جلوگیری از بروز آسیب های شدید به قسمت های مختلف گیربکس خواهد شد. علائم خرابی گیربکس اینفینیتی باید توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود. بررسی مداوم گیربکس از تمام جهات باعث کاهش هزینه های تعمیر شده و طول عمر گیربکس افزایش خواهد یافت. 

علائم خرابی گیربکس نیسان مورانو

از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی گیربکس 7 سرعته نیسان مورانو و همچنین خودروهای گروه اینفینیتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعویض اشتباه دنده: عدم تعویض درست دنده نشانه خرابی ساعت گیربکس اتوماتیک cvt است. برای مثال در سرعتی خاص، راننده پیش‌بینی می‌کند خودرو باید با دنده بالاتر حرکت کند. اگر چنین اتفاقی روی نداد و یا خودرو با یک دنده پایین‌تر و یا 2 دنده بالاتر حرکت کرد، نشان می‌دهد ساعت گیربکس دچار خرابی شده است. در صورت تعویض اشتباه دنده سریعا برای تعمیر گیربکس اتوماتیک اینفینیتی و یا نیسان مورانو اقدام کنید.

نشت روغن: در صورت مشاهده نشت روغن در گیربکس، فورا خودرو را متوقف کنید. زیرا نبود و یا کمبود روغن آسیب‌های سنگینی به قطعات و اجزای مختلف گیربکس اتوماتیک وارد می‌کند.

بوی سوختگی: گرم شدن بیش‌ازحد روغن و کثیفی آن از علل بروز بوی سوختگی در داخل خودرو است. در صورت استشمام بوی سوختگی فورا برای تعمیر گیربکس اتوماتیک اینفینیتی و یا نیسان مورانو اقدام کنید.

بروز سروصدا: علت بروز صداهای مختلف در گیربکس اتوماتیک می‌تواند فرسودگی چرخ‌دنده‌های گیربکس، خرابی و یا خشکی بلبرینگ‌های گیربکس، لقی محورها و هزارخاری دنده‌ها و کمبود روغن گیربکس باشد.

روغن گیربکس نیسان: خودروی نیسان مورانو با بهره‌گیری از موتور با حجم 3500 سی‌سی و گیربکس cvt، حداکثر 234 اسب‌بخار توان دارد.

گیربکس نیسان مورانو از نوع اتومات و cvt است

روغن گیربکس مناسب برای خودروی نیسان مورانو از نوع 75w -90 است. این روغن باید هر 55.000 کیلومتر تعویض شود. تعویض به‌موقع روغن نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت و کیفیت گیربکس اتوماتیک دارد.

از جمله مهم‌ترین نشانه‌های کمبود و یا نبود روغن گیربکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لغزش دندهها در هنگام تعویض: تعویض دنده نباید با لغزش همراه باشد. یکی از نشانه‌های کمبود و یا نبود روغن گیربکس، لغزش در دنده‌ها در هنگام تعویض است.

بوی سوختگی: بوی سوختگی در داخل خودرو یکی از نشانه‌های مهم نشت و یا کمبود روغن گیربکس اتوماتیک است.

گرم شدن بیش‌ازحد گیربکس: در صورت نبود و یا کمبود روغن، گیربکس به دلیل اصطکاک زیاد و عدم روانکاری، گرمای نسبتا زیادی را تولید می‌کند.

تاخیر در تعویض دنده: یکی از بارزترین علائم کمبود روغن گیربکس، تاخیر 2 الی 3 ثانیه‌ای در تعویض دنده است. در این وضعیت راننده باید سریعا برای تعویض روغن و درنهایت تعمیر گیربکس اتوماتیک اینفینیتی اقدام کنید.

چراغ هشدار: بارزترین نشانه کمبود روغن گیربکس، روشن شدن چراغ هشدار است.

روغن تیره‌رنگ: رنگ روغن گیربکس باید روشن باشد. اگر رنگ روغن به‌صورت تیره و تقریبا مشکی و یا قهوه‌ای باشد، باید روغن به مخزن اضافه کنید.

صدای خرخر: صدای خرخرمانند گیربکس اتوماتیک یکی از نشانه‌های کمبود و یا نبود روغن گیربکس است.

عدم تعویض دنده: مخزن خالی روغن، بدترین وضعیت ممکن برای گیربکس اتوماتیک هر خودرویی است. در این وضعیت تعویض دنده صورت نمی‌گیرد و صدمات جدی به گیربکس اتوماتیک وارد می‌شود.

درصورت بروز هر یک از این نشانه‌ها، باید فورا اقدام به اضافه کردن روغن گیربکس کنید. تعویض به‌موقع روغن تعمیر گیربکس اتوماتیک اینفینیتی و نیسان مورانو را به تاخیر می‌اندازد.

گیربکس نیسان چیست؟

همان‌طور که گفته شد گیربکس اتوماتیک خودروی نیسان مورانو از نوع cvt است. گیربکس‌ cvt یک فرق بسیار مهم با سایر گیربکس‌های اتومات دارد. تعویض دنده در گیربکس cvt ناملموس و خودکار است. همچنین دور موتور بالا در این گیربکس اصلا احساس نمی‌شود؛ ولی سایر گیربکس‌ها این خصوصیت را ندارند.

دور موتور در این گیربکس به‌صورت کاملا بهینه است. لذا شاید جوانانی که علاقه دارند با دور موتور بالا رانندگی کنند، تمایل زیادی به استفاده از این خودرو نداشته باشند و از رانندگی بدون احساس دور موتور بالا لذت نبرند.

گیربکس‌های cvt چرخ‌دنده ندارند و فرایند تعویض دنده در آنها به‌صورت کاملا ناملموس و خودکار انجام می‌گیرد. تعمیر گیربکس اتوماتیک اینفینیتی و نیسان مورانو باید در تعمیرگاه‌های معتبر انجام شود.

سخن پایانی تعمیر گیربکس اتوماتیک اینفینیتی

خودروهای گروه اینفینیتی از زیرمجموعه‌های شرکت خودروسازی ژاپنی نیسان است. گیربکس این خودروهای باکیفیت و لوکس از نوع اتوماتیک و cvt است. گیربکس cvt مزایای زیادی دارد، اما یکی از معایب اصلی آن این است که در صورت خرابی، هزینه‌های تعمیرات بالایی دارد. برای اطلاعات بیشتر به تعمیرگاه خودرو تعمیرکار مراجعه کنید.

تعویض اشتباه دنده، نشت روغن، بوی سوختگی و بروز سروصدا از نشانه‌های اصلی خرابی گیربکس این خودروها هستند. تعویض به‌موقع روغن و انجام سرویس‌های دوره‌ای تعمیر گیربکس اتوماتیک اینفینیتی و نیسان مورانو را به تاخیر می‌اندازد.

گیربکس اتوماتیک یکی از اجزای حیاتی خودروهاست که در طراحی و عملکرد آن دقت بالایی مورد نیاز است. با وجود فواید بی‌نظیر این نوع گیربکس، اما مشکلات مختلفی نیز ممکن است به وجود آید که نیازمند تعمیر و رفع خرابی هستند.

یکی از مشکلات شایع در گیربکس اتوماتیک عدم عملکرد صحیح ترمز هنگام تغییر دنده است. این مشکل ممکن است به علت کمبود مایع گیربکس، خرابی سولنوئیدها یا فشار ضعیف ترمز باشد که منجر به عملکرد نادرست گیربکس و حتی خطرناک شدن رانندگی می‌شود.

یک علت دیگر خرابی گیربکس اتوماتیک مربوط به سایر اجزای داخلی آن می‌باشد. زیرا گیربکس اتوماتیک شامل بسیاری از قطعات مختلف است که همگی نیازمند کارکرد هماهنگ با یکدیگر هستند. برای مثال، شکستن قطعه‌های داخلی مانند دنده‌ها، بلبرینگ‌ها یا پیستون‌ها می‌تواند باعث خرابی کلی گیربکس شود و نیازمند تعمیرات گسترده‌ای باشد.

به علت پیچیدگی و تعداد زیاد قطعات مختلف، تشخیص دقیق علت خرابی گیربکس اتوماتیک ممکن است زمان‌بر و گاهاً پرهزینه باشد. برای جلوگیری از خرابی‌های احتمالی، نگهداری و مراقبت دقیق از گیربکس اتوماتیک و تعویض به موقع مایع گیربکس از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین، رعایت دستورالعمل‌ها و نکات فنی سازندگان خودرو و مراجع تعمیر و نگهداری نیز می‌تواند از بروز مشکلات جلوگیری نماید.

سوالات متداول شما

رنگ روغن گیربکس باید روشن باشد. اگر رنگ روغن به‌صورت تیره و تقریبا مشکی و یا قهوه‌ای باشد، باید روغن به مخزن اضافه کنید.

صدای خرخرمانند گیربکس اتوماتیک یکی از نشانه‌های کمبود و یا نبود روغن گیربکس است.

برای همه جای تهران و حتی شهرستان ها خودرو بر رایگان ارسال می شود.

بعد از تعمیر ماشین و تست اولیه خودرو، تست ثانویه توسط صاحب خودرو به همراه یکی از مهندسین مجموعه انجام می‌شود. پس از تحویل خودرو ، گارانتی خودرو آغاز می شود.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم