24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس اتوماتیک کوییک

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس کوییک اتومات 

تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان شامل تشخیص و رفع مشکلاتی مانند نشتی روغن، صدای غیرعادی، یا تعویض سخت دنده‌ها است. این مشکلات می‌تواند ناشی از خرابی قطعات داخلی، کاهش سطح روغن یا مشکلات الکترونیکی باشد. برای بررسی دقیق، بهتر است به یک مکانیک متخصص مراجعه کنید تا با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تخصصی، عیب‌یابی و تعمیرات لازم را انجام دهد.

نگهداری منظم گیربکس، از جمله تعویض به موقع روغن و فیلترها، نقش مهمی در جلوگیری از خرابی‌های احتمالی دارد. انجام سرویس‌های دوره‌ای به کاهش هزینه‌های تعمیرات اساسی کمک می‌کند و عمر مفید گیربکس را افزایش می‌دهد. توجه به علائم هشداردهنده و اقدام به موقع برای تعمیرات ضروری، باعث حفظ عملکرد بهینه خودرو و افزایش ایمنی می‌شود.

تعمیر گیربکس اتومات کوییک

این گیربکس دارای شتاب عالی و سرعتی بی‌نظیر است. همچنین تعویض دنده آن به راحتی و با کیفیتی مناسب انجام می‌شود. رانندگی شهری با این نوع گیربکس بسیار مطلوب و لذت‌بخش است.

مشخصات گیربکس اتوماتیک خودروی کوییک

کوییک یکی از هاچبک‌های نسبتا به‌روز تولید داخل است که در دو نسخه اتوماتیک و دنده‌ای به بازار عرضه شده است. نسخه اتوماتیک این خودرو با عنوان کوییک پلاس، مجهز به گیربکس اتوماتیک CVT از نوع شش سرعته مجازی است.

گیربکس‌های سی وی تی ماهیت خاص و متفاوتی از گیربکس‌های اتوماتیک دیگر دارند. در این جعبه‌دنده‌ها خبری از دنده‌های واقعی نیست و شتاب‌گیری به صورت متناوب انجام می‌شود.

در واقع، زمانی که می‌گویند گیربکس خودروی سی وی تی از نوع شش سرعته است، این تعریف دنده‌ها به صورت نرم‌افزاری برای آن انجام شده است و خبری از تعویض دنده واقعی نیست. به این صورت که با افزایش یا کاهش دنده، دور موتور تغییر می‌کند و احساس می‌کنید که تعویض دنده انجام شده است.

نکته دیگری که درباره خودروی کوییک اتوماتیک و گیربکس آن وجود دارد این است که وظیفه جعبه‌دنده این خودرو امکان تعویض دنده‌ها را به صورت دستی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین در این حالت، خودرو در حالت اسپرت قرار می‌گیرد. در حال اسپرت، شتاب‌گیری با دور بالاتری انجام می‌شود و مصرف سوخت هم مقداری افزایش پیدا می‌کند.

فیلتر گیربکس کوییک اتومات

فیلتر گیربکس

در گیربکس‌های اتوماتیک و مخصوصا گیربکس‌های سی وی تی ساخت پانچ، از قطعه‌ای مصرفی به نام فیلتر گیربکس استفاده می‌شود. این فیلتر وظیفه دارد تا کثیفی‌های داخل روغن را به خود جذب کند. چرا که این کثیفی‌ها در صورت جذب نشدن می‌توانند در عملکرد گیربکس اتوماتیک کوییک اختلال ایجاد کنند و باعث خرابی قطعات شوند. به همین خاطر است که توصیه می‌کنیم اگر صاحب کوییک اتوماتیک هستید، حتما به سلامت این قطعه توجه داشته باشید.

همان‌طور که پیش‌تر هم به این نکته اشاره شد، فیلتر گیربکس کوییک اتوماتیک قطعه‌ای مصرفی است که باید حتما در کارکرد مشخصی تعویض شود. به طور کلی، بهتر است که هر 30 هزار کیلومتر، سلامت این قطعه مصرفی را بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

معایب کوییک اتومات

کوییک اتومات در برخی موارد نسبت به رقبای خود بهتر عمل می‌کند و امکانات جدید این خودرو جزء مزیت‌های اصلی آن است. همچنین شتاب و قدرت عالی، حرکت خودرو را هیجان‌انگیز می‌کند.

البته معایب کوییک نیز جای بحث دارد. موتور پرصدا و قدیمی کوییک یکی از نقاط ضعف این خودرو محسوب می‌شود. همچنین متریال آن با کیفیتی پایین انتخاب شده است. بازار فروش آن نسبت به مدل دستی، تا حدودی قابل قبول است.

اما هنوز در مقایسه با خودروهای دیگر نظر افراد و خانواده‌ها را تا حد کافی جلب نمی‌کند. در اینجا برخی از معایب خودرو کوییک را با هم بررسی می‌کنیم.

 کیفیت پایین گیربکس کوییک اتومات

عملکرد گیربکس کوییک اتومات مناسب است اما بعد از گذشت چند ساعت از رانندگی مشکلات آن آشکار می‌شود. سیستم تهویه گیربکس کوییک کیفیت چندانی ندارد؛ به همین دلیل دمای آن پس از رانندگی در ترافیک‌های سنگین شهری افزایش می‌یابد و کارآیی گیربکس کاهش خواهد یافت. در نتیجه خودرو متوقف می‌شود. در سرعت‌های بالا برای تعویض دنده عکس‌العمل گیربکس نسبت به پدال گاز به شدت پایین است که باعث کاهش کیفیت رانندگی خواهد شد. عملکرد ضعیف گیربکس، مصرف سوخت خودرو را افزایش می‌دهد.

گیربکس کوییک اتومات با کارآیی نسبتا مطلوبگیربکس کوییک اتومات با کارآیی نسبتا مطلوب

ساخت قدیمی موتور کوییک

نیرو و دور موتور خودرو کوییک برای حرکت آن به اندازه کافی مناسب و قابل قبول نیست. کاهش توان خروجی موتور کوییک برای انتقال نیرو تاثیر فراوانی در کیفیت حرکت خودرو دارد.

چالاکی این خودرو در مقایسه با رقیبان خود با توجه به تجهیزات ویژه‌ای که دارد بسیار اندک است. همچنین زمان افزایش سرعت کوییک از صفر به صد کیلومتر، مدت زیادی است.

ایرادات برقی کوییک

با خرید خودرو کوییک آپشن‌های متنوعی برای رانندگی خواهید داشت. اما با وجود امکانات فراوان، کیفیت قطعات آن بسیار پایین است. کشور چین ساخت تجهیزات کوییک را به عهده دارد اما کیفیت و کارآیی قطعات آن چندان مناسب نیست و خرابی‌های زیادی به بار می‌‌آید.

نقص‌های فنی شامل موارد برقی گوناگون مانند خرابی فیوز فن رادیاتور، آسیب به لمس مانیتور و … می‌شود. روشن‌شدن چراغ چک خودرو بدون دلیل نیز یکی دیگر از ایرادات برقی است.

طراحی نامناسب ظاهر کوییک

نمای ظاهری و طراحی داخلی خودرو کوییک به اندازه کافی جذاب و مطلوب نیست و شباهت فراوانی به ساینا و تیبا دارد. اجزای مشترکی با سایر خودروها در طراحی کوییک استفاده شده است. قطعاتی مانند رکاب‌های تیره رنگ، وجود باربند سقفی و زه پلاستیکی اطراف گلگیر نمای چندان مناسبی به خودرو نمی‌دهد.

اما طراحی فضای عقب خودرو تا حدی مطلوب و قانع‌کننده است؛ هرچند بزرگی چراغ‌های خودرو جذابیت زیادی برای مصرف‌کنندگان ندارد. همچنین مونتاژ قطعات کوییک با عیب‌های زیادی همراه است و توجه و دقت زیادی به نحوه ساخت خودرو و اجزای آن نکرده‌اند. دید نامناسب عقب خودرو کوییک از دیگر معایب طراحی آن است.

کیفیت پایین کابین کوییک

همواره انتظار بیشتری از شرکت تولیدی برای ساخت کابین کوییک به سبک جدید می‌رود اما طراحی منحصربه‌فردی در آن دیده نشده است. البته ساخت فرمان کوییک با فناوری به‌روز و طرحی جدید به چشم می‌خورد.

همچنین دور موتور در گیربکس کوییک اتومات تا حد ممکن افزایش خواهد یافت اما بدنه کابین کوییک عایق‌بندی قوی ندارد. بنابراین با سر و صدای بیش از حد موتور در دورهای بالا باعث ناراحتی سرنشینان خودرو شده است. صدای کمک فنر‌ها نیز کیفیت ساخت خودرو را زیر سوال می‌برد.

داشبورد کوییک به دلیل جنس نامرغوب، بسیار خشک و طراحی قدیمی دارد و از کیفیت قابل توجهی برخوردار نیست. در ضمن فضای کافی برای قرارگیری اشیا در کابین خودرو دیده نمی‌شود.

نمایشگر کوییک تعریف چندانی از لحاظ کیفیت دید صفحه ندارد. هرچند کوييک اتومات قيمتی نسبتاً اقتصادی دارد اما برای طراحی آن ابتکار تازه و متفاوتی به خرج نداده‌اند و ساخت آن نیازمند توجه بیشتری است.

نمایی از کابین کوییک اتومات و بررسی آننمایی از کابین کوییک اتومات و بررسی آن

نظرات درباره کوییک اتوماتیک پلاس

هر خودرویی بعد از تولید و عرضه به بازار مزایا و معایب گوناگونی دارد که نظرات بسیاری در مورد آن داده می‌شود. بیشتر افراد از ایجاد سر و صدای زیاد با دور موتور بالا در کابین  بیزار هستند. همچنین عملکرد دیرهنگام گیربکس در هنگام فشار پدال گاز و یا توقف حرکت خودرو مشتریان را ناراضی کرده است.

فرمان نرم کوییک از ویژگی‌های مثبت آن به حساب می‌آید. همچنین با طراحی جدید و به‌روز کولر آن کارآیی بالایی دارد و کیفیت خنک‌کنندگی آن قابل توجه است. کوییک اتومات پلاس فضای مناسب و جاداری برای سرنشینان عقب دارد که از مزیت‌های خودرو است.

سیستم تعلیق و شعاع گردشی آن نسبت به پژو 206 پیشرفت بیشتری دارد و امکانات کامپیوتری آن  با کیفیت بالایی در دسترس است. کوییک اتوماتیک پلاس استهلاک پایینی نسبت به سایر خودروها دارد. نقاط ضعف این خودرو نیز تاثیر زیادی در نظرات افراد دارد.

گیربکس کوییک اتومات پایداری زیادی در سرعت بالا نداشته و بلندگو‌های آن کیفیت مناسبی برای پخش صدا ندارند. همچنین افزایش سرعت باعث ایجاد صدای باد در خودرو می‌‌شود. شتاب ضعیف، مصرف سوخت بالا، کیفیت پایین مونتاژ قطعات از معایب بارز کوییک هستند.

طراحی ظاهری کوییک اتوماتیک پلاسطراحی ظاهری کوییک اتوماتیک پلاس

آیا کوییک اتوماتیک بخرم؟

بسیاری از افراد قبل از خریدن خودرو مورد علاقه خود ابتدا تحقیقات فراوانی در مورد آن می‌کنند و با توجه به مزایا و معایب آن کیفیت را بررسی می‌کنند و سپس تصمیم عاقلانه‌ای می‌گیرند. کوییک اتومات مزیت‌های  فراوانی در میان رقیبان خود دارد.

نقاط قوت این خودرو شامل سیستم تهویه مطبوع، دوربین دنده عقب، آیینه جانبی برقی، سیستم کنترل فشار باد لاستیک و … می‌شود. اما در کنار امکانات بی‌شمار آن نقاط ضعف زیادی دارد که دانستن آن‌ها ممکن است شما را از خرید خودرو پشیمان کند. البته هر فردی مطابق با علایق و استاندارد‌های لازم برای رانندگی انتخاب مناسبی باید داشته باشد.

وابستگی خرید کوییک اتومات به عوامل مختلفوابستگی خرید کوییک اتومات به عوامل مختلف

بررسی کوییک اتومات

همواره برخی از مشخصات کوییک قابلیت کنترل و افزایش کیفیت را دارد. گیربکس کوییک اتومات می‌تواند پیشرفت مناسبی داشته باشد. این گیربکس عملکرد خوبی دارد، اما بازدهی آن در سربالایی‌ها به شدت پایین می‌آید.

کوییک اتومات با استهلاک پایین و فرمان برقی مناسب عملکرد نسبتا خوبی در رانندگی دارد اما استفاده از متریال بی‌کیفیت با طراحی و ساخت نامناسب باعث عدم اطمینان و کاهش آرامش افراد شده است. البته قیمت مناسب این خودرو نکته مثبتی است که می‌توان با داشتن توقعی پایین در مورد کیفیت ساخت از بقیه معایب آن صرف‌ نظر کرد.

نتیجه‌گیری

تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان شامل رفع مشکلاتی مانند نشتی روغن و صدای غیرعادی است و باید توسط مکانیک متخصص انجام شود. نگهداری منظم و تعویض به موقع روغن و فیلترها به جلوگیری از خرابی و افزایش عمر گیربکس کمک می‌کند.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.