24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

روغن گیربکس پورشه

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

روغن گیربکس پورشه

روغن گیربکس پورشه

شرکت پورشه شرکت خودروسازی آلمانی است که سال‌های زیادی مشغول به تولید مدل‌های مختلف بوده و همواره محصولات این کمپانی بزرگ نظر مشتریان را جلب کرده‌اند. در هر خودرویی، گیربکس بخش بسیار مهم و تاثیرگذاری است. به خصوص خودروهایی که از تکنولوژی‌های جدیدتری بهره‌ می‌برند. بحث گیربکس و البته روغن گیربکس و موارد مرتبط با آن اهمیت زیادی دارند و از این رو هر راننده‌ای باید اطلاعات کاملی را در خصوص این موارد داشته باشد. در این مطلب به بررسی روغن گیربکس پورشه در مدل‌های مختلف آن خواهیم پرداخت و شما می‌توانید با مطالعه این موارد اطلاعات خوبی را به دست بیاورید.

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک

روغن گیربکس پورشه کاین

روغن گیربکس پورشه کاین

اولین مدلی که در خصوص آن اطلاعاتی را ارائه می‌کنیم، پورشه کاین است. این مدل در سری‌های مختلفی تولید شده و در بازار داخلی نیز علاقه زیادی را از طرف مشتریان دریافت کرده است. در سری 2011 تا 2014 V6 این خودرو، از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده شده است که پیچیدگی بالایی دارد و به همین دلیل توجه به تعویض روغن گیربکس آن بسیار مهم است. حجم روغن گیربکس پورشه کاین در این سری برابر 10 لیتر بوده و فرمول آن هم VI است. طبق اعلام سازنده باید هر 55 هزار کیلومتر نسبت به تعویض روغن گیربکس آن اقدام شود. البته تعویض روغن گیربکس بستگی به شرایط خودرو و نحوه رانندگی هم دارد؛ بنابراین باید حتما بازرسی‌های دوره‌ای را جدی گرفت و این بررسی‌های می‌تواند تا حد زیادی از خسارت‌ها و هزینه‌های احتمالی بالا، جلوگیری کند. همچنین سری 2011 تا 2014 92A نیز مشخصاتی مشابه مدل قبلی دارد.

اما پورشه کاین 2007-2010 V6 مدل 9PA از گیربکس 6 سرعته و اتومات استفاده می‌کند. حجم روغن گیربکس این خودرو برابر با 9.5 لیتر با فرمول VI است. در این مدل هم توصیه شده که هر 55 هزار کیلومتر نسبت به تعویض روغن گیربکس اقدام شود.

روغن گیربکس پورشه باکستر

روغن گیربکس پورشه باکستر

مدل دیگر پورشه باکستر است که از دیگر خودروهای محبوب و پرفروش این شرکت بزرگ به شمار می‌رود. در این خودرو از گیربکس 7 سرعته و اتومات استفاده شده است که دارای حجم 5.4 لیتر هم است. طبق گفته سازنده پیشنهاد شده است که این خودرو هم در هر 55 هزار کیلومتر نسبت به تعویض روغن گیربکس آن اقدام شود که البته مجدد یادآوری می‌شود که این میزان بستگی به سایر عوامل هم دارد.

تعمیر گیربکس پورشه

روغن گیربکس پورشه ماکان

روغن گیربکس پورشه ماکان

ماکان مدل دیگر پورشه است که در این بخش به بررسی روغن گیربکس آن پرداخته می‌شود. روغن گیربکس پورشه ماکان دارای حجم 8.5 لیتر است. لازم به ذکر است که نوع گیربکس این خودرو 7 سرعته اتومات و PDK بوده و به دلیل پیچیدگی و حساسیت آن باید نسبت به تعویض روغن گیربکس آن حساسیت ویژه‌ای داشته باشید. در این مدل هم هر 55 هزار کیلومتر به طور متوسط نیاز به تعویض روغن گیربکس وجود دارد.

روغن گیربکس پورشه پانامرا

روغن گیربکس پورشه پانامرا

پانامرا در مدل‌های گذشته خود با گیربکس 7 سرعته اتومات PDK ارائه شده بود؛ اما در مدل‌های جدیدتر به گیربکس 8 سرعته PDK مجهز شده است. این گیربکس پیشرفته و حرفه‌ای قدرت بسیار بالایی را به خودرو اضافه می‌کند و در این دو مدل نیز حجم گیربکس به ترتیب 7.6 RWD و 9 AWD است. بنابراین در صورت تعویض روغن گیربکس پورشه پانامرا به شکل کامل باید این میزان روغن گیربکس جایگزین شود.

تعویض روغن گیربکس پورشه

تعویض روغن گیربکس پورشه پانامرا

همانطور که مشاهده کردید، خودروهای برند پورشه به ویژگی‌های حرفه‌ای و بسیار قدرتمندی مجهز شده‌اند. این امکانات و راحتی در رانندگی نیازمند دقت در نگهداری و توجه به مسائل مختلفی است. تعویض به موقع روغن گیربکس یکی از این موارد است. همچنین برای تعویض روغن گیربکس شما باید به مرکز معتبری مراجعه کنید که از محصولات و مواد باکیفیت و اصلی استفاده کند. مرکز تعمیرات تخصصی تعمیرکار یکی از بهترین مراکز بوده که با تخصص ویژه روی انواع گیربکس، بهترین خدمات را در این حوزه به مشتریان ارائه می‌کند. برای اطلاع از قیمت‌ها و محصولات نیز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

بهترین تعمیرگاه پورشه در تهران

جمع‌بندی

تعویض روغن گیربکس پورشه یکی از موارد بسیار مهم و کلیدی در خصوص این خودرو است که با داشتن گیربکس‌های پرقدرت و پیچیده امکانات بسیاری را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد. برای تعویض روغن گیربکس و سایر خدمات می‌توانید با مراجعه به تعمیرگاه خودرو تعمیرکار از خدمات و امکانات عالی این مجموعه بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی وب سایت ما مراجعه کنید یا با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه‌روز در ارتباط باشید.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم