24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس گریت وال

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

گریت وال یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چینی تولیدکننده انواع خودرو به شمار می‌رود که خودروهای این برند در سطح جهانی طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. گیربکس خودروهای گریت وال اغلب از نوع اتومات بوده و این گیربکس‌ها به دلایلی همچون دمای کاری بالاتر و پیچیدگی زیاد، مستعد مشکلات و خرابی‌های زیادی هستند. 

تعمیر گیربکس گریت وال یکی از مسائلی است که صاحبان این خودرو به دنبال آن هستند؛ چرا که معمولا تعمیرگاه‌های تخصصی برای خودروهای چینی به ندرت پیدا می‌شوند. در ادامه در مورد تعمیر گیربکس این خودرو و سایر نکات مهم بیشتر صحبت خواهد شد.

برای اطلاعات کلی در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک می توانید روی عبرات آن کلیک کنید.

قیمت گیربکس گریت وال

قیمت گیربکس گریت وال

هنگام تعمیر گیربکس گریت وال در مدل‌های مختلف، بحث قیمت و هزینه از اهمیت بالایی برخوردار است. در مجموع هزینه تعمیر گیربکس به عیبی که در گیربکس وجود دارد، بستگی خواهد داشت. اگر مشکل پیچیده و بزرگ باشد، قطعا نیاز به پرداخت هزینه بیشتری است. گاهی نیز به دلیل پیچیدگی بسیار بالا، ممکن است تنها راه موجود تعویض کامل گیربکس باشد که در این حالت نیز هزینه بسیار بالای روی دست می‌گذارد.

خدمات مجموعه تعمیرگاهی و کیفیت آن نیز عامل دیگری است که روی قیمت تعمیرات تاثیرگذار است. همچنین باید گفت در صورت تعویض بخش‌های مختلف گیربکس یا تمام سیستم گیربکس با قطعات اصلی و باکیفیت، متحمل پرداخت هزینه بالایی می‌شوید. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت‌های تعمیرات و تعویض گیربکس، با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تعمیرکار تماس گرفته و با کارشناسان صحبت کنید.

مشکلات گیربکس گریت وال

مشکلات گیربکس گریت وال

در بحث تعمیر گیربکس گریت وال باید به مشکلاتی که برای گیربکس این خودرو به وجود می‌آید نیز اشاره شود. گیربکس‌های اتومات از اجزای بسیاری تشکیل شده‌اند و همین پیچیدگی آن‌ها، حساسیت و دقت بیشتری در نگهداری از خودرو را می‌طلبد.

یکی از مشکلات این خودرو در بخش گیربکس، تاخیر در تعویض دنده است. با شروع به حرکت و افزایش سرعت، خودرو باید بدون هیچ تاخیری دنده را تعویض کند و وجود هر نوع تاخیر در این بخش می‌تواند ناشی از مشکلات گیربکس باشد که باید حتما جدی گرفته شوند.

مشکل دیگر این گیربکس، شنیده شدن صداهای غیرعادی است. با شنیدن این صداها باید به بروز مشکل در گیربکس شک کرد. کم بودن میزان روغن، نشتی روغن گیربکس، درگیر شدن و فرسایش قطعات با یکدیگر و … از مهم‌ترین دلایل این مشکل هستند. تکان‌ها و لرزش‌های شدید دیگر مشکلی است که باید در صورت مشاهده به سریع‌ترین شکل ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود. 

در غیر این صورت مشکل به بخش‌های دیگر رسیده و هزینه‌های بسیاری را برای شما به وجود می‌آورد. از دیگر علائم مشکوکی که می‌تواند به خرابی گیربکس و نیاز به تعمیر گیربکس گریت وال اشاره داشته باشد باید به نشتی روغن، بوی سوختگی، گیر کردن دنده، تقه زدن و … هم اشاره کرد.

تعمیر گیربکس گریت وال max

تعمیر گیربکس گریت وال max

برای تعمیر گیربکس گریت وال مکس، باید به مرکزی معتبر و تخصصی در این حوزه مراجعه شود. در ابتدا تعمیرگاه باید به عیب‌یابی دقیق مشکل بپردازد و با اطمینان از علت مشکل، بهترین راهکار برای حل مشکل را ارائه کند. تعمیر گیربکس اتومات نیاز به تخصص و دانش بالایی دارد و هر فردی به راحتی نمی‌تواند مشکلات چنین گیربکس‌هایی را برطرف کند. حتی در مواردی در صورت عدم تسلط روی بخش‌های مختلف گیربکس، احتمال آسیب به بخش‌های دیگر هم وجود دارد.

تعمیرگاه گیربکس گریت وال

تعمیرگاه گیربکس گریت وال

یکی از مشکلاتی که صاحبان خودروهای چینی با آن درگیر هستند، عدم وجود تعمیرگاه‌های تخصصی برای تعمیر گیربکس این خودروها است. این موضوع باعث می‌شود که گاهی افراد با مراجعه به مراکز متفرقه، درگیر مشکلات دیگری شوند.

مرکز تخصصی تعمیر گیربکس تعمیرکار، بهترین مجموعه برای تعمیر گیربکس اتومات خودروهای چینی است. در این مجموعه از بهترین متخصصان که دانش و اطلاعات کافی در خصوص انواع گیربکس و مشکلات آن‌ها دارند، استفاده می‌شود. همچنین تجهیزات و ابزار مدرن و کاملی نیز برای برطرف کردن تمام مشکلات به صورت اصولی وجود دارد. بنابراین با مراجعه به این مرکز بدون هیچ نگرانی، خودروی خود را مانند روز اول تحویل خواهید گرفت.

جمع‌بندی

تعمیر گیربکس گریت وال نیاز به تجربه و دانش کافی دارد و به همین دلیل در صورت مواجه شدن گیربکس با مشکلات مختلف، باید حتما به مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس در این زمینه مراجعه کنید. تعمیرکار، بهترین مجموعه برای تعمیر و تعویض بخش‌های مختلف گیربکس خودروهای چینی است که مشتریان گرامی می‌توانند با خیالی آسوده این مرکز را برای برطرف کردن عیوب خودرو خود انتخاب کنند. 

از جمله مزایای این مرکز باید به گارانتی تعویض، ارسال خودرو بر رایگان به تمام نقاط تهران و عیب‌یابی رایگان اشاره کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

گیربکس اتوماتیک، یکی از اجزای حیاتی خودروهای مدرن محسوب می‌شود که به‌عنوان جایگزینی برای گیربکس دستی معرفی شده است. این نوع گیربکس به صورت خودکار کار می‌کند و به راحتی توسط راننده کنترل می‌شود، اما همچنین می‌تواند مشکلات خاص خود را داشته باشد. یکی از مشکلات شایعی که ممکن است در گیربکس اتوماتیک رخ دهد، ازدیاد حرارت است. در هنگام کارکرد، گیربکس اتوماتیک گرم می‌شود و این مشکل می‌تواند منجر به کاهش عمر قطعات و افزایش آسیب به آن شود. علل این مشکل می‌تواند شامل کمبود روغن گیربکس، خرابی ترموستات یا لوله‌های خنک‌کننده و یا عدم عملکرد صحیح فن خنک‌کننده باشد.

دیگر یکی از مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک، شیب‌های تند و طولانی است که می‌تواند باعث ساییدن و سوزش کلاچ‌ها شود. کلاچ‌ها در گیربکس اتوماتیک برای تعویض دنده‌ها استفاده می‌شوند و هنگامی که این کلاچ‌ها دچار ساییدگی می‌شوند، عملکرد گیربکس ناصحیح می‌شود و ممکن است خودرو دچار لرزش و نقصان قدرت شود. از علل اصلی سوزش کلاچ‌ها می‌توان به استفاده نادرست از گیربکس و یا پرهیز از تعویض مناسب دنده‌ها اشاره کرد. همچنین، نقص در سیستم‌های کنترلی و الکترونیکی گیربکس نیز می‌تواند باعث خرابی‌های مختلف در عملکرد آن شود. برای جلوگیری از این مشکلات، نیاز است که خودرو دوره‌های منظم تعمیر و نگهداری شود و همچنین از تعویض مناسب دنده‌ها و استفاده صحیح از گیربکس اطمینان حاصل شود.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.