24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

جرثقیل حمل خودرو کرج + شماره تماس

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

یکی از اتفاقاتی که ممکن است برای همه افراد حداقل یک بار در زندگی رخ داده باشد خرابی خودرو آنها است .ممکن است در هنگام رانندگی خودروی شما دچار عیب شود . و باید سعی کنید همه چیز را سریعا مورد کنترل قرار دهید امداد خودرو تنها گزینه موثر در کمک رسانی به شما است.

وقتی با مرکز امداد خودرو کرج تماس می گیرید از موثر ترین خدماتی که به شما ارائه می دهند تا خودروی شما به مکان مناسب برای تعمیر و رسیدگی منتقل شود استفاده از جرثقیل حمل خودرو کرج است .

جهت اطلاعات کلی درباره جرثقیل حمل خودرو کلیک کنید.

شماره تماس جرثقیل حمل خودرو کرج

در زمان انتخاب امداد خودرو موارد زیادی از ذهن ما می گذرد از جمله این موارد میتوان به با کیفیت بودن خدمات امداد خودرو ، زمان رسیدن آن ، رضایتمندی دیگران از خدمات آنها و تقلبی نبودن آن و از همه مهم تر هزینه آن نیز می توان اشاره کرد .مهم ترین اقدام پیدا کردن مناسب ترین امداد خودرو در شهر کرج است که با موارد بالا همخوانی داشته باشد .

به طور کلی امداد خودرویی که شناخته شده باشد و تمام مجوز های لازم را داشته باشد و از همه مهم تر کادری مجرب و توانمند و ماهر داشته باشد امداد خودروی مناسب برای شما همشهریان عزیز می باشد در زیر شماره تماس جرثقیل حمل خودرو کرج آورده شده است :

شماره تماس : 1593 و02691011593

در هنگام تماس ابتدا به اپراتور مرکزی امداد خودرو کرج وصل میشوید مشاوران صبور این شرکت شمارا راهنمایی می کنند و شماره تلفن ،اطلاعات مکان خرابی خودرو واطلاعات خودرو شمارا به نزدیک ترین کارشناس به محل خرابی خودرو شما ارجاع میدهند . و مناسب ترین و مجرب ترین کارشناس به محل اعزام میشود از ویژگی های خوب این مرکز پوشش دهی 24 ساعته همه مناطق و شهرستانهای کرج می باشد .

خودرو شما با رعایت کامل نکات ایمنی توسط جرثقیل حمل خودرو کرج به مناسب ترین و نزدیک ترین تعمیرگاه خودرو منتقل میشود.

هزینه جرثقیل حمل خودرو کرج توسط کارشناسان امداد خودرو

هزینه جرثقیل حمل خودرو کرج توسط کارشناسان امداد خودرو

هزینه ای که توسط کارشناس از شما دریافت می شود به عوامل مختلفی مثل وزن خودرو، تعداد دیفرانسیل آن ،مدل خودرو ، خودروبری که ارسال می شود و مسافت حمل خودرو بستگی دارد طبق تعرفه ای که در اتحادیه امداد خودرو کشوری وجود دارد این هزینه متغیر است و مقدار ثابتی برای آن نیست .

– تعریف تیپ بندی خودروها:
خودروهاي تيپ A شامل : کلیه خودروهای اتوماتیک، شاسی بلند، خودروهای با وزن بیش از 1800 کیلوگرم و ارزش قیمتی بالای 2 میلیارد ریال .
خودروهاي تيپ B شامل : کلیه خودروهای تا وزن 1800 کیلوگرم و با ارزش قیمتی بین 1 میلیارد الی 2 میلیارد ریال.
خودروهاي تيپ C شامل : کلیه خودروهای تا وزن 1300 کیلوگرم و با ارزش قیمتی 1 میلیارد ریال.

نحوه محاسبه قیمت جرثقیل حمل خودرو کرج

طبق تعرفه امداد خودرو در اتحادیه امداد خودرو کشوری:

هزینه بکسل خودروهای تیپ A تا 10کیلومتر در جاده بر اساس حمل با (جرثقیل) نیسان زنجیری یا نیسان چرخگیر بین 950.000 تا 1.050.000 تومان متغیر است
هزینه بکسل خودروهای تیپ A تا 10کیلومتر در شهر بر اساس حمل با (جرثقیل) نیسان زنجیری یا نیسان چرخگیر بین 1.050.000 تا 1.100.000 تومان متغیر است
هزینه بکسل خودروهای تیپ B تا 10کیلومتر در جاده بر اساس حمل با (جرثقیل) نیسان زنجیری یا نیسان چرخگیر بین 950.000 تا 1.000.000 تومان متغیر است
هزینه بکسل خودروهای تیپBتا 10کیلومتر در شهر بر اساس حمل با (جرثقیل) نیسان زنجیری یا نیسان چرخگیر 1.050.000 تومان است
هزینه بکسل خودروهای تیپCتا 10کیلومتر در جاده بر اساس حمل با (جرثقیل) نیسان زنجیری یا نیسان چرخگیر بین 800.000 تا 850.000تومان متغیر است
هزینه بکسل خودروهای تیپCتا 10کیلومتر در شهر بر اساس حمل با (جرثقیل) نیسان زنجیری یا نیسان چرخگیر بین 850.000 تا 900.000تومان متغیر است

بیمه خودروی امداد رسانی شده : این شرکت امدادی برای جرثقیل حمل خودروکرج با نیسان چرخگیر یا خودرو بر بیمه و ضمانت نامه در نظر گرفته این خدمات برای اطمینان خاطر شما همهشریان عزیز می باشد.

به روز رسانی

طبق قانونی که در اتحادیه امداد خودرویی کشور وجود دارد وقتی خودرو در مسیرهای برون شهری دچار مشکل میشود مثلا در مسیر آزاد راه ها یا بزرگ راه ها در این مسیرها تا 4کیلومتر مسیری که خودرو منتقل میشود رایگان است و از آن به بعد به ازای هر کیلومتر 10 هزار تومان دریافت می کنند .

در مسیرهای درون شهری هم به نسبت مسافتی که تا تعمیرگاه یا محل  مورد نظر طی می شود هزینه ای بین 300تا500هزارتومان دریافت می کنند.البته وزن خودرویی که امداد رسانی میشود نیز در هزینه تاثیر دارد برای خودروهای سنگین (دو دیفرانسیل ) هزینه بیشتری نسبت به خودروهای سبک(تک دیفرانسیل ) دریافت می کنند 

در آخر

شرکت امداد خودرو کرج با رانندگان متخصص، متعهد و دوره دیده و به روز ترین خودروبرها آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد مناسب ترین امداد خودرو برابر با با کیفیت ترین خدمات امدادی می باشد که شما دریافت می کنید.

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم