24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس هیوندای ولستر با ضمانت نامه کتبی و خودرو بر رایگان

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس هیوندای ولستر با ضمانت نامه کتبی و خودرو بر رایگان

هیوندای ولستر VELOSTER یکی از خودروهای کراس اوور کوچک است که برای اولین بار در سال 2015 میلادی توسط شرکت هیوندای به بازار جهانی معرفی شد. این خودرو به گیربکس اتوماتیک مجهز شده است و این باعث شده است تا خودروی هیوندای ولستر یک گزینه راحت و کارآمد برای رانندگی شهری و بزرگراهی شناخته شود.

گیربکس خودروی هیوندای ولستر ممکن است به دلیل برخی مشکلات مانند نشتی مایع یا مشکلات شیر برقی به مشکل بربخورد و نیاز به تعمیر داشته باشد.

باید خاطر نشان کنیم که تعمیرگاه تخصصی گیربکس تعمیرکار خدمات متعددی را به شما ارائه می دهد که یکی از این خدمات ویژه، تعمیر گیربکس هیوندای ولستر با ضمانت نامه کتبی و خودرو بر رایگان است.گیربکس هیوندای ولستر

مشکلات رایج گیربکس خودرو ولستر اتوماتیک

مشکلات گیربکس هیوندای ولستر باعث می‌شوند تا برای تعمیر گیربکس هیوندای ولستر به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید. در ادامه به بررسی برخی از مشکلات رایج گیربکس خودرو ولستر اتوماتیک می‌پردازیم.

نشتی یا کم بودن سطح مایعات

یکی از رایج‌ترین مشکلات گیربکس خودرو ولستر اتوماتیک، سطوح پایین مایع گیربکس یا نشت مایع گیربکس است. این مشکل ممکن است به خاطر خرابی میل محرک گیربکس باشد.

این قطعه در گیربکس در برخی موارد در زمان آب‌بندی در گیربکس، نیاز به تعویض خواهد داشت. به طور کلی، نشتی مایع یا پایین بودن سطح مایع گیربکس به خاطر لغزش دنده یا تعویض دنده است.

رای تعمیر گیربکس خودروی هیوندای ولستر در صورت به وجود آمدن این مشکل لازم است تا سیال شسته شود و یا گیربکس کاملا شسته و دوباره پر گردد.

مشکلات مبدل گشتاور

مشکل در مبدل‌های گشتاور و گیربکس می‌تواند چندین مشکل را در خودروی هیوندای ولستر به وجود آورد که در نهایت به گیربکس آسیب وارد می‌کند. یکی از این مشکلات رایج مربوط به مبدل گشتاور، فرسوده شدن یا آسیب‌دیدگی بلبرینگ سوزنی است.

در صورت گرم شدن یاتاقان‌های سوزنی، صداهای عجیب و غریبی از گیربکس در هنگام رانندگی در دنده‌ها شنیده می‌شود. در این حالت زمانی که خودرو در یک دنده رانندگی قرار دارد، صداهای ساییدن به گوش می‌رسد.

باندهای گیربکس شکسته

باندهای گیربکس، وظیفه اتصال دنده‌های مختلف گیربکس به یکدیگر را برعهده دارند و با گذشت زمان فرسوده می‌شوند. این فرسودگی در زمانی که به خوبی از گیربکس مراقبت نکنید و یا با مایع کم رانندگی کنید، زودتر خودش را نشان می‌دهد.

در صورت فرسودگی بیش از حد باندهای گیربکس یا شکستگی آن‌ها، گیربکس دچار لغزش می‌شود و باید هرچه سریع‎‌تر برای تعمیر گیربکس هیوندای ولستر اقدام کنید.

مشکلات شیر برقی

در بسیاری از موارد، شیر برقی به خاطر سطح ناکافی مایع یا سایر مشکلات الکترونیکی شیر برقی ممکن است آسیب ببیند. مشکلات مربوط به شیر برقی اغلب مشابه مشکلات سطح ناکافی مایع یا نشتی روغن رخ می‌دهند.

مشکلات کلاچ

قطعه کلاچ، درون مبدل گشتاور قرار دارد و در برخی موارد ممکن است گیر کند. در چنین مواردی ممکن است شیر برقی قفل شود و مقدار مایع انتقال در مبدل گشتاور به درستی محاسبه نگردد.

این مشکلات مربوط به کلاچ در مبدل گشتاور عمدتا مشابه سطح پایین مایعات است که معمولا باعث لرزش شدید در زیر خودرو می‌شود و در برخی موارد نیز می‌تواند به افزایش سطح حرارت در گیربکس شود. در این حالت معمولا متوجه افت شدید قدرت خروجی موتور خودروی هیوندای ولستر خواهید شد.

علائم خرابی گیربکس هیوندای ولستر

علائم خرابی گیربکس هیوندای ولستر

در این بخش برخی از علائم خرابی گیربکس خودروی هیوندای ولستر را مورد بررسی قرار می‌دهیم. 7 تعمیرگاه هیوندای در تهران که باید بشناسید رو در این مقاله معرفی کردیم اگه دوست داشتید حتما مطالعه بفرمایید. 

جابه‌جایی ناخواسته

در صورتی که خودروی ولستر شما به طور ناگهانی و بدون هیچ دلیل مشخصی به سمت جلو یا عقب حرکت می‌کند، این مشکل می‌تواند نشانه ای از خرابی در سیستم گیربکس هیوندای ولستر باشد و لازم است تا هرچه سریع‌تر برای تعمیر گیربکس هیوندای ولستر اقدام نمایید.

تاخیر در تغییر دنده

اگر گیربکس خودرو در تغییر دنده تاخیر دارد یا دنده‌ها به درستی تعویض نمی‌شوند، این مشکل ممکن است به خاطر خرابی در سیستم هیدرولیک یا الکترونیکی گیربکس باشد.

لرزش و لغزش

یکی دیگر از علائم مهم خرابی در سیستم گیربکس، لرزش یا لغزش خودرو در هنگام تغییر دنده است. این مشکل ممکن است به خاطر کمبود روغن، فیلتر گیربکس کثیف یا قطعات آسیب دیده داخلی گیربکس پدیدار شود.

صداهای غیرمعمول

شنیده شدن صداهای عجیب و غریب از خودرو مانند صداهای تیغه برش یا صداهای خرد شدن می‌تواند نشان از خرابی در گیربکس هیوندای ولستر باشد. از دلایل به وجود آمدن این صداها می‌توان به آسیب به بلبرینگ‌ها، دنده‌ها یا قطعات دیگر گیربکس و غیره اشاره کرد.

نشت روغن

در صورتی که مشاهده کردید که روغن گیربکس از زیر خودرو یا در نزدیکی محل پارکینگ به صورت قطره قطره نشتی دارد، احتمالا سیستم گیربکس دچار خرابی شده است. این مشکل می‌تواند به خاطر یک لوله روغن ترک خورده یا تعمیر ناصحیح در سیستم گیربکس به وجود آمده باشد.

تعمیر گیربکس هیوندای ولستر

تعمیر گیربکس هیوندای ولستر در تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار

تکنسین های تعمیرکار برای تعمیر گیربکس هیوندای ولستر خدمات متعددی را به شما ارائه می دهند. در ادامه می توانید مراحل تعمیر گیربکس خودروی هیوندای ولستر توسط تعمیرکار را مشاهده کنید.

توصیف دقیق علائم

کارشناسان تعمیرکار ابتدا از شما می‌خواهند تا برای کمک به تعمیرکار، علائم خرابی را به طور دقیق و کامل شرح دهید. علائم خرابی گیربکس هیوندای ولستر می تواند شامل جابجایی ناخواسته، تاخیر در تغییر دنده، لرزش، صداهای غیرمعمول و نشت روغن باشد.

تعمیر گیربکس هیوندای ولستر

تست رانندگی

در صورت تایید تعمیرکار و مناسب بودن شرایط، یک تست رانندگی کوتاهی انجام می دهید تا علائم خرابی بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. این موضوع باعث می شود تا تعمیرکار بهتر بتواند مشکل را به صورت تخصصی برطرف کند.

مراجعه به تعمیرکار

پس از انجام مراحل فوق، به تعمیرگاه تخصصی گیربکس مراجعه کنید تا تکنسین های تعمیرکار با استفاده از تجهیزات و دانش فنی لازم برای تشخیص و رفع مشکلات گیربکس، تعمیر گیربکس هیوندای ولستر را در دست بگیرند.

هزینه تعمیر گیربکس هیوندای ولستر

هزینه تعمیر گیربکس یکی از مسائل مهمی است که مشتریان پیش از مراجعه به تعمیرگاه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. هزینه تعمیر گیربکس هیوندای ولستر در تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که این موارد عبارتند از:

نوع مشکل

اگر مشکل گیربکس خودروی هیوندای ولستر، کوچک باشد، با پرداخت هزینه‌ای کم، مشکل گیربکس حل می‌شود.

ولی در صورتی که مشکل گیربکس خودروی هیوندای ولستر با تعمیر گیربکس قابل حل نباشد، تعمیرکاران ما مجبور به تعویض قطعات گیربکس یا خود گیربکس می‌شوند. در صورت تعویض قطعات گیربکس یا تعویض کامل گیربکس، هزینه تعمیر افزایش پیدا می‌کند.

سال تولید خودرو

در صورتی که خودروی هیوندای شما جدیدتر است و به تازگی وارد کشور شده، احتمالا گیربکس آن هنوز در دوره گارانتی است و این ممکن است هزینه تعمیرات را پوشش دهد.

نوع قطعات

اینکه کدام قطعه از گیربکس باید تعمیر و یا تعویض شود، در هزینه نهایی تعمیر گیربکس هیوندای ولستر تاثیر می‌گذارد.

دسترسی به قطعات

برخی از قطعات گیربکس هیوندای ولستر، دسترسی دشوارتری دارند و این باعث می‌شود تا هزینه تعمیرات افزایش پیدا کند.

سخن پایانی

گیربکس خودروی هیوندای ولستر به صورت اتوماتیک است و این باعث شده است تا رانندگی را برای ما راحت‌تر کند. تعمیر گیربکس هیوندای ولستر یک امر تخصصی است که هر تعمیرگاهی از پس آن برنمی‌آید. در صورت نیاز به تعمیرگاه هیوندای شرق تهران با کارشناسان تعمیرکار در ارتباط باشید.

تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار با داشتن تبحر و تخصص در کنار یک تیم ماهر، خدمات متعددی را به منظور تعمیر گیربکس خودروی هیوندای ولستر به شما ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که هزینه تعمیر گیربکس ولستر در تعمیرکار با توجه به نرخ اتحادیه و به صورت مقرون‌به‌صرفه‌ای محاسبه می شود.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *