24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای توسان

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای توسان با گارانتی 12 ماهه


گیربکس سیستمی است که کار انتقال قدرت از موتور به چرخ‌ها را به عهده دارد. در واقع گیربکس عامل مهمی در حرکت و شتاب خودروها محسوب می‌شود. وقتی این سیستم به هر دلیلی دچار مشکل شود، انتقال قدرت و سرعت دچار اختلال خواهد شد. این موضوع در مورد خودروهایی با گیربکس اتوماتیک بیش از گیربکس‌های عادی مشهود است. در صورت خرابی ماشین خود می توانید به سایت
تعمیرکار مراجعه کنید. خودرو هیوندای توسان هم دارای گیربکس اتوماتیک است و به دلایل مختلف دچار خرابی می‌شود. برای تعمیر گیربکس هیوندای توسان به کجا مراجعه کنیم؟

گیربکس توسان

تعمیر گیربکس هیوندای توسان با ارائه گارانتی معتبر

یکی از مشکلاتی که امروزه برای تعمیر قطعات مختلف خودرو وجود دارد، خرابی مجدد آنها بعد از تعمیر است. همین موضوع باعث نگرانی بسیاری از مشتریان می‌شود. در این میان تعمیرگاه‌های مجازی هم وجود دارند که با ارائه ضمانت‌نامه و گارانتی معتبر، خیال شما را بابت تعمیر خودرو راحت می‌کنند. به همین دلیل باید به دنبال تعمیرگاه‌های مجازی باشید که گارانتی معتبر ارائه می‌دهند.

گیربکس ازجمله سیستم‌های حیاتی در خودرو به حساب می‌آید. خودروهای هیوندای توسان دارای گیربکس‌های اتومات هستند. گیربکس‌های اتومات حساسیت بسیار بالایی دارند و باید توسط متخصصان این حوزه تعمیر شوند. اگر گیربکس این خودرو را دست افراد مبتدی بسپارید، هزینه‌های سنگین‌تری در انتظار شما خواهد بود. به هر حال در گیربکس‌های اتومات سنسورها و قطعات الکترونیکی حساس زیادی وجود دارد. بلبرینگ شفت گیربکس را نیز چک نمایید.

معرفی رایج‌ترین مشکلات گیربکس هیوندای توسان

خرابی گیربکس چیزی نیست که بتوان خیلی ساده از کنار آن گذشت. گیربکس‌های اتومات معمولا خرابی‌هایی دارند که در اغلب خودروها مشترک است. در صورت بروز هرگونه مشکل، باید خیلی سریع نسبت به تعمیر گیربکس هیوندای توسان اقدام کنید. برخی از رایج‌ترین مشکلات گیربکس‌ این خودرو به شرح زیر هستند:

  • تأخیر زیاد در تعویض دنده‌ها
  • نشت روغن از گیربکس
  • ساییدگی و استهلاک قطعات داخلی گیربکس

هرگونه مشکلی که در گیربکس وجود دارد، اهمیت فوق‌العاده زیادی خواهد داشت. گاهی مشکلات کوچک گیربکس در صورت نادیده گرفته شدن، تبدیل به مشکلات هزینه‌بری می‌شوند.گیربکس توسان

آشنایی با علائم خرابی گیربکس اتومات هیوندای توسان

گیربکس خودرو وقتی دچار خرابی می‌شود، علائمی از خود بروز می‌دهد. این علائم مهم‌ترین سرنخ‌ها برای شناسایی مشکل و عیب‌یابی هستند:

  • وقتی چراغ هشدار گیربکس هیوندای توسان روشن می‌شود، نشان از یک مشکل بارز دارد.
  • وقتی دنده‌های شما با تأخیر عوض می‌شوند، باید حتما نسبت به تعمیر گیربکس هیوندای توسان اقدام کنید.
  • نشت مایع روغن از گیربکس، یک علامت بسیار مهم در مورد خرابی گیربکس است.
  • هنگام تعویض دنده اگر سروصدای بسیار عجیبی متوجه شدید، حتما باید نسبت به تعمیر گیربکس اقدام کنید.
  • حس کردن بوهای عجیب و غریب هم نشان از خرابی قطعات داخلی گیربکس دارد.
  • اگر هنگام تعویض دنده متوجه تقه زدن آن شدید، احتمالا مشکلی در گیربکس وجود دارد.
  • داشتن میل به حرکت در حالت خلاص که خودرو در دنده N قرار می‌گیرد.
  • خودرو گاز هرز بیش از اندازه‌ای می‌خورد.
  • زوزه کشیدن گیربکس هنگام گاز دادن ماشین هم نشان از وجود مشکل در گیربکس دارد.

وجود هر کدام از این عوامل به تنهایی هم نشان از خرابی یا وجود مشکل در گیربکس دارد. هر گونه علائم و نشانه وجود مشکل در گیربکس را جدی گرفته و نسبت به تعمیر گیربکس هیوندای توسان اقدام کنید. شما بایستی به زمان تعویض روغن گیربکس ماشین خود توجه کنید.

روغن گیربکس اتوماتیک توسان

همانطور که می‌دانید همه خودروها به روغن گیربکس احتیاج دارند. روغن گیربکس باعث روان‌تر شدن عملکرد گیربکس شده و از ساییدگی قطعات داخل آن جلوگیری می‌کند. معمولا زمان‌بندی خاصی برای تعویض روغن گیربکس برای هر خودرو در نظر گرفته می‌شود. به هر حال با گذشت زمان، روغن گیربکس هم کیفیت و کارایی خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل باید به موقع تعویض شود.

تعویض روغن گیربکس معمولا با عنوان سرویس دروه‌ای گیربکس هیوندای توسان شناخته می‌شود. این سرویس‌ها را باید جدی گرفته و به صورت منظم انجام دهید. تعویض روغن گیربکس باید حتما توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام شود. برای خودروهایی که دارای گیربکس اتومات هستند، باید از دستگاه مخصوصی برای تخلیه و تعویض روغن استفاده شود. سرویس دوره‌ای، شامل تعویض روغن گیربکس، تعویض فیلتر روغن و بررسی‌های لازم می‌شود.

نکات مهم نگهداری و تعمیر گیربکس اتومات هیوندای توسان

با وجود این که خرابی گیربکس گاهی اجتناب‌ناپذیر است، اما با رعایت برخی نکات، می‌توان آن را به تأخیر انداخت و حتی جلوگیری کرد. این نکات طلایی و مهم به شرح زیر هستند:

  • سبک رانندگی تأثیر مستقیمی روی استهلاک گیربکس دارد. اگر رانندگی غیرمتعارفی داشته باشید، گیربکس شما زودتر از موعد دچار خرابی خواهد شد. تغییرات شتاب زیاد و وارد کردن فشار به گیربکس، ازجمله دلایل اصلی کاهش طول عمر گیربکس توسان محسوب می‌شود.
  • بهتر است تغییرات سلیقه‌ای روی خودرو خود پیاده نکنید. با توجه به این که گیربکس‌های اتومات دارای سنسورها و قطعات الکترونیکی هستند، استفاده از لامپ‌های زنون، آمپلی فایر و … باعث ایجاد اختلال در عملکرد آنها می‌شود. در صورت خرابی به تعمیرگاه هیوندای شرق تهران نیز می توانید مراجعه نمایید.
  • روغن گیربکس خودرو هیوندای توسان را به موقع تعویض کنید. در صورتی که روغن گیربکس به موقع عوض نشود، کیفیت خود را از دست خواهد دارد. وقتی کیفیت روغن گیربکس کاهش پیدا می‌کند، استهلاک قطعات داخلی هم بیشتر می‌شود.
  • همیشه در حین رانندگی به علائم هشداردهنده خودرو توجه داشته باشید. این علائم همواره از وجود یک مشکل بسیار مهم در خودرو خبر می‌دهند.
  • بررسی و انجام منظم سرویس‌های دوره‌ای را جدی بگیرید. گاهی در همین سرویس‌ها و بررسی‌های ساده، مشکلات مربوط به گیربکس شناسایی و با هزینه بسیار کم برطرف می‌شوند.

هزینه تعمیر گیربکس اتومات هیوندای توسان

موضوع هزینه اهمیت زیادی در تعمیر گیربکس دارد. به هر حال همه ما می‌دانیم که هزینه خرید قطعات خودرو چقدر بالاست. هزینه تعمیر گیربکس این خودرو به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا باید مشخص شود که قطعات داخلی گیربکس نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. طبیعتا تعویض قطعات هزینه بسیار بیشتری خواهد داشت. در هر دو حالت، باید هزینه دستمزد تعمیرکار را هم در نظر داشته باشید. هزینه تعمیرکار هم به شدت و نوع خرابی بستگی دارد. اگر شدت خرابی بیشتر باشد، زمان و انرژی زیادی را هم از تعمیرکار خواهد گرفت و هزینه بیشتری هم خواهد داشت.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس توسان

انتخاب تعمیرگاه‌های تخصصی برای برطرف کردن مشکل گیربکس از این بابت حائز اهمیت است که گیربکس خودروهای اتومات حساسیت زیادی دارند. تعمیر گیربکس هیوندای توسان با توجه به این که از نوع اتومات است، باید توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام شود. در اغلب تعمیرگاه‌های تخصصی گیربکس هیوندای، تعمیرکاران ماهر فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به تعمیرگاه‌های مجاز گیربکس توسان، نسبت به رفع مشکل خودرو خود اقدام کنید. تعمیرگاه هیوندای شمال تهران نیز مرکز خوبی برای مراجعه است.تعمیرکار

جمع‌بندی

خودروهای هیوندای توسان دارای گیربکس اتومات هستند. این نوع گیربکس‌ها حساسیت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل برای تعمیر آنها، باید از متخصصین این حوزه کمک گرفته شود. تعمیر گیربکس هیوندای توسان در تعمیرگاه‌های مجاز انجام می‌شود. این تعمیرگاه‌ها با ارائه ضمانت یا گارانتی کتبی، خیال شما را بابت برطرف کردن مشکل راحت خواهند کرد. به هر حال وجود مشکل در گیربکس این نوع خودروها هم اجتناب‌ناپذیر است. در صورتی که علائمی مبنی بر خرابی گیربکس دریافت کردید، حتما به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *