24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

روغن گیربکس 207 اتوماتیک چه زمانی نیاز به تعویض دارد و بهترین نوع آن چیست؟

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

روغن گیربکس 207 اتوماتیک

روغن گیربکس 207 اتوماتیک

گیربکس 207 اتوماتیک یک سیستم انتقال قدرت پیشرفته است که به صورت خودکار دنده‌ها را تعویض می‌کند و نیازی به دخالت دستی راننده ندارد. این گیربکس راحتی رانندگی را افزایش می‌دهد و با کاهش خستگی ناشی از تعویض مداوم دنده، تمرکز بیشتری را برای راننده فراهم می‌کند. همچنین، این سیستم می‌تواند به بهبود مصرف سوخت کمک کند، اما هزینه‌های نگهداری و تعمیرات آن ممکن است بیشتر از گیربکس‌های دستی باشد.

رعایت نکات نگهداری، مانند تعویض منظم روغن گیربکس، برای حفظ عملکرد بهینه این سیستم ضروری است. آب بندی گیربکس تازه تعمیر اتوماتیک هم مهم است.

تعویض روغن گیربکس 207 اتومات

تعویض روغن گیربکس 207 اتوماتیک

گیربکسی که در خودرو پژو 207 اتوماتیک استفاده شده است، از نوع AL4  بوده و دارای 4 دنده در جلو و یک دنده نیز در عقب است. یکی از مواردی که می‌تواند باعث خرابی‌ و مشکل در گیربکس شود، عدم تعویض به موقع روغن گیربکس است. در صورتی که از زمان تعویض آن مدت زیادی گذشته باشد، حتی ممکن این بخش‌های دیگر خودرو نیز درگیر شده و هزینه‌های زیادی را برای افراد به وجود بیاورد.

درباره تعویض روغن گیربگس اتوماتیک در این فایل صوتی صحبت کردیم

در خصوص تعویض روغن گیربکس 207 اتوماتیک باید گفته شود که این تعویض می‌تواند به دو شکل دستی و با استفاده از دستگاه صورت بگیرد. تعویض روغن گیربکس اتوماتیک مهم است. مزیت تعویض با استفاده از دستگاه مخصوص آن است که روغن گیربکس به طور کامل تخلیه شده و از آسیب بخش‌هایی مانند بلوک هیدرولیکی و توربین هم جلوگیری می‌شود.

حجم روغن گیربکس 207 اتومات

حجم روغن گیربکس 207 اتوماتیک

مورد بعدی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، حجم و مقدار روغن گیربکس 207 اتومات است. این روغن گیربکس باید 6 لیتر با کیفیت AL4 بوده و همچنین استاندارد 4HP را نیز دارا باشد. تعمیر گیربکس 207 نیز از هر جهت مهم است. در خصوص ویژگی‌های بهترین روغن گیربکس 207 اتوماتیک در ادامه بیشتر توضیح داده خواهد شد.

زمان تعویض روغن گیربکس اتومات 207

همانطور که گفته شد یکی از مواردی که باعث مشکلات زیاد در گیربکس خودروها می‌شود، عدم توجه به تعویض به موقع آن‌ها است. حال سوالی که ممکن است پیش بیاید آن است که زمان تعویض روغن گیربکس اتومات 207 چه موقعی است و در واقع هر چند کیلومتر باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد؟

در گیربکس‌هایی که اتوماتیک هستند، به دلیل حرارت بیشتر تولیدشده کیفیت روغن نیز زودتر از دست می‌رود. اگر قطعات داخلی گیربکس هم دچار مشکل و خرابی باشند، باعث می‌شود که زمان تعویض زودتر هم بشود. معمولا زمان مناسب برای تعویض، بین 100 تا 150 هزار کیلومتر کارکرد است. مشکل گیربکس ۲۰۷ اتومات نیز بایسیتی بررسی شوذ.البته در بررسی‌های دوره‌ای که باید حتما انجام شود نیز تمامی بخش‌ها به طور کامل بررسی شده و در صورت نیاز روغن گیربکس نیز تعویض خواهد شد.

بهترین روغن گیربکس اتوماتیک 207

روغن گیربکس باید در زمان مشخص خود تعویض شود. اما نکته مهم دیگری که در مورد آن وجود دارد، نوع روغن گیربکسی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. متاسفانه در بازار انواع تقلبی و بی‌کیفیت روغن‌ها وجود دارد و مراجعه به مراکز نامعتبر شانس این را بالا خواهد برد که از این سری روغن‌ها در خودروی شما استفاده شود و قطعات خودرو با مشکلات و خطرات هزینه‌زایی روبرو شوند.

روغن گیربکس 207 اتوماتیک با فرمول 4HP20 یا طبق استاندارد LT71141 مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه به معایب گیربکس ۲۰۷ اتومات نیز مهم است. برای کیفیت این روغن باید به موارد مهم توجه کرد؛ یکی از این موارد رنگ آن است که در این نوع مایل به زرد است. معمولا اگر تخلیه کامل مد نظر نباشد، به 3 لیتر روغن گیربکس نیاز خواهد بود.شما می‌توانید تمامی کارهای تعمیراتی خودرو خود از جمله تعویض روغن گیربکس را به تیم تعمیرکار بسپارید. همکاران و کارشناسان باتجربه ما با شناخت و آشنایی کامل با انواع گیربکس‌های خودروهای مختلف، فرآیند تعمیر و تعویض را با بالاترین دقت و بهترین کیفیت ارائه می‌کنند. در هر صورت نظرات در مورد 207 اتومات را توجه نمایید. هزینه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک 207 بسته به اینکه به صورت کامل تخلیه می‌شود یا خیر متفاوت است. قیمت روغن گیربکس اتومات 207 نیز بسته به نوع آن که در بازار متفاوت است، دارای بازه قیمتی گسترده‌ای است. از این رو برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مختلف، با ما در تماس بوده و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

جمع‌بندی

گیربکس 207 اتوماتیک یک سیستم انتقال قدرت پیشرفته است که با تعویض خودکار دنده‌ها راحتی رانندگی را افزایش می‌دهد و خستگی راننده را کاهش می‌دهد. این سیستم به راننده اجازه می‌دهد تا تمرکز بیشتری بر جاده داشته باشد و می‌تواند به بهبود مصرف سوخت کمک کند. با این حال، هزینه‌های نگهداری و تعمیرات آن نسبت به گیربکس‌های دستی بیشتر است. آشنایی با تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران نیز اهمیت دارد. برای حفظ عملکرد بهینه گیربکس اتوماتیک، رعایت نکات نگهداری مانند تعویض منظم روغن گیربکس ضروری است.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *