24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس لیفان x60

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

گیربکس اتوماتیک لیفان x60

قیمت روغن گیربکس هایما s7

گیربکس یا جعبه دنده از مهم‌ترین بخش‌های حرکتی هر خودرویی است. لیفان x60 از سری کراس‌اورهای محبوب و البته باسابقه در داخل کشور بوده که همواره مورد توجه مشتریان زیادی هم قرار گرفته است. طراحی زیبا و به‌روز این ماشین یکی از نکاتی است که افراد را جذب این خودرو می‌کند. اما در این خودرو شاهد فاکتورهای مثبت دیگری هم هستیم. یکی از موارد مهم تعمیر گیربکس اتوماتیک این است که گیربکس این ماشین از نوع CVT بوده . در این مطلب در مورد تعمیر گیربکس لیفان x60 و هزینه تعمیر گیربکس لیفان x60  بیشتر صحبت خواهیم کرد.

انواع گیربکس خودروی لیفان‌ x60

به‌طورکلی گیربکس لیفان x60 دارای دو نوع جعبه‌دنده دستی و اتوماتیک بوده که نوع اتوماتیک آن cvt است و مدل دستی آن نیز 5 دنده دارد. تعمیر گیربکس دستی لیفان x60 یکی از تخصصی‌ترین فرایندها برای بازگشت قدرت به این ماشین است که متخصصان مجرب تعمیرکار برای تعمیر اصولی آن، مناسب‌ترین روش را به کار می‌گیرند.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

تعمیر گیربکس لیفان x60

تعمیر گیربکس لیفان x60

با توجه به اینکه گیربکس‌های دنده‌ای جدید و قدیم لیفان ایکس شصت از نظر فنی با هم متفاوت هستند، طبیعتا روش تعمیر این دو جعبه‌دنده هم با هم متفاوت است. در نتیجه، برای تعمیر گیربکس لیفان x60 این خودرو، باید حتما به سراغ مراکز معتبر تعمیر جعبه‌دنده‌های خودروهای چینی بروید.

 برای تعمیر گیربکس لیفان x60 باید حتما از قطعات یدکی اورجینال استفاده کنید و در انتها هم از روغن واسکازین با استانداردی استفاده کنید که توسط کمپانی پیشنهاد شده است.

یکی از مشکلاتی که گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60 دارد، حساسیت بالای آن برای نگهداری است. توجه داشته باشید که گیربکس‌های اتوماتیک نسبت به کثیفی موجود در داخل گیربکس بسیار حساس هستند. به همین خاطر، در کف کارتل آن‌ها فیلتری با عنوان فیلتر یا صافی گیربکس وجود دارد که این کثیفی‌ها را به خود جذب می‌کند. این فیلتر را باید هر 30 الی 50 هزار کیلومتر از نظر سلامت و تمیزی بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید. توجه داشته باشید که صافی گیربکس در دسته‌بندی لوازم مصرفی قرار می‌گیرد و هیچ راهکاری برای شست و شوی آن وجود ندارد.

تعمیر گیربکس دستی لیفان x60

تعمیر گیربکس دستی لیفان x60

گیربکس دستی لیفان x60 نسل قدیمی جعبه‌دنده‌های این خودروی چینی است. بسیاری از مراکز با چگونگی تعمیر آن‌ها آشنایی کاملی دارند؛ اما به‌دلیل حساسیت بالا در عملکرد آن باید از تخصص تعمیرکارانی بهره‌مند شد که با کاربرد گیربکس دستی لیفان x60 و فرایند انتقال نیرو آشنایی کاملی داشته باشند. در این زمینه متخصصان مجرب تعمیرکار به شما کمک می‌کنند.

صدای گیربکس اتوماتیک لیفان x60

لیفان X60 به یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک مجهز شده است. وقتی صحبت از صدای گیربکس می شود، توجه به این نکته مهم است که هر گونه صدای غیرعادی که از گیربکس می آید می تواند نشان دهنده مشکلات بالقوه ای باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
صداهای رایج گیربکس که در وسایل نقلیه، از جمله لیفان X60 تجربه می‌شود، می‌تواند شامل صداهای خراشیدن، ناله کردن یا به هم زدن صدا باشد. این صداها ممکن است نشان دهنده مشکلاتی مانند فرسوده شدن دنده ها، همگام سازی آسیب دیده یا مشکلات کلاچ باشد.
 
در صورت مشاهده هر گونه صدای غیرعادی از گیربکس لیفان X60، توصیه می شود برای اطمینان از عملکرد روان و مطمئن خودرو، آن را توسط یک تکنسین مجرب بازرسی کنید تا مشکلات احتمالی را تشخیص داده و برطرف کنید.
 

 

در چه مواقعی گیربکس لیفان x60 به تعمیر نیاز دارد؟

شناخت نشانه‌های تعمیر گیربکس، اولین و مهم‌ترین عامل در یک تعمیر اصولی است. بسیاری از تعمیرکاران با این نشانه‌ها آشنایی کاملی دارند؛ اما رانندگان برای جلوگیری از خسارات بیشتر به سایر قطعات و صرف هزینه‌های مازاد، باید با این نشانه‌ها آشنا باشند. در ادامه به مهم‌ترین نشانه‌های لازم برای تعمیر گیربکس لیفان x60 اشاره می‌کنیم.

عدم سرعت گرفتن خودرو

ساده‌ترین نشانه خرابی گیربکس خودروی لیفان x60، سرعت نگرفتن خودرو در زمان فشاردادن پدال گاز است. در چنین شرایطی قدرت موتور کاهش پیدا می‌کند و خودرو شتاب و سرعت لازم برای پیمودن مسیر را به طرز قابل توجهی کاهش می‌دهد.

شنیده‌شدن صداهای غیر عادی

شنیده‌شدن صداهای غیر عادی

وقتی صدای گیربکس لیفان x60 حالتی غیر متعارف و زوزه‌ مانند پیدا کند، محتمل‌ترین منبع صدا، آسیب به دندانه‌های دنده یا یاتاقان توپی است. اصلی‌ترین عامل این اتفاق کمبود روغن واسکازین است که باعث لیزخوردن دندانه‌های روی یکدیگر شده و با کاهش دوباره روغن، اصطکاک دو سطح سخت باعث تولید صدای گوش‌خراشی می‌شود. تولید صدا، بیشتر در گیربکس‌های دستی وجود دارد و در جعبه‌دنده‌های اتوماتیک لرزش نشانه‌ مهم‌تری است.

ایجاد لرزش در گیربکس‌های اتوماتیک

نشانه تعمیر گیربکس لیفان x60 در جعبه‌دنده‌های اتوماتیک با دستی مقداری تفاوت دارد. در گیربکس‌های اتوماتیک به‌جای ایجاد سروصدا، دنده تکان نمی‌خورد و زمانی که ماشین در دنده قرار داد، شروع به لرزیدن می‌کند. در چنین شرایطی لرزش ممکن است ناشی از شکستگی و خرابی پلوس، شکستگی دسته موتور، کیفیت پایین و کم بودن میزان روغن واسکازین و نقص در صفحه کلاچ و دیسک باشد.

استشمام بوی سوختگی

اگر در زمان رانندگی با بوی سوختگی مواجه شدید، می‌تواند یکی از عوامل نیاز به تعمیر گیربکس لیفان x60 باشد. این نشانه به دلیل گرم‌شدن بیش از حد روغن واسکازین بروز پیدا می‌کند. روغن گیربکس برای جلوگیری از فرسودگی و چرب کردن سطوح و سرد نگه‌داشتن قطعات استفاده می‌شود. در صورت خرابی روغن، سیستم با گرمایش زیاد خود، اصطکاک بالایی در اثر برخورد قطعات پیدا کرده و در زمان رانندگی بویی نامطلوب را تولید می‌کند.

هزینه تعمیر گیربکس لیفان x60

قبل از پرداختن به مشخصات گیربکس این ماشین بیایید هزینه تعمیر گیربکس لیفان x60 را با هم بررسی کنیم:
 
عنوانهزینه تعمیر گیربکس لیفان x60
باز و بستن گیربکس جهت تعمیر گیربکس34,500,000
باز و بستن گیربکس جهت تعویض کیت کالچ10,400,000
تعویض گردگیر پلوس راست سمت گیربکس1,200,000
تعویض گردگیر پلوس راست جپ گیربکس1,200,000

بدیهی است در خصوص هزینه تعمیر گیربکس لیفان x60 جزییات بیشتری وجود دارد . جدول بالا نرخ اتحادیه را نشان می دهد لذا جهت اطلاع دقیق از قیمت ها و هزینه تعیمر گیربکس لیفان x60 با کارشناسان ما در تعمیرکار تماس بگیرید

راهکارهایی برای نگهداری مناسب از گیربکس‌ لیفان x60

در صورت مشاهده نشانه‌های لازم برای تعمیر گیربکس لیفان x60 باید فورا به مراکز معتبر مراجعه کنید. رانندگی با گیربکس خراب، علاوه بر افزایش احتمال آسیب به سایر قطعات، هزینه و زمان تعمیر جعبه‌دنده این ماشین چینی را نیز افزایش می‌دهد.

مهم‌ترین راهکارها برای نگهداری مناسب از گیربکس لیفان x60 عبارت‌اند از:

  • سرویس دوره‌ای: در صورت روشن شدن چراغ گیربکس یا چراغ چک حتما باید به یک تعمیرگاه تخصصی لیفان مراجعه کنید تا مانع از آسیب‌های بیشتر به سایر بخش‌های خودرو شوید
  • تعویض روغن گیربکس: از روغن باکیفیت و مرغوب استفاده کرده و در زمان‌بندی و کیلومتر تعیین شده آن‌ها را تعویض کنید. روغن گیربکس خودروهای لیفان را باید پس از 30 تا 40 هزار کیلومتر تعویض کرد
  • بهینه‌سازی مصرف برق: خودروهای اتوماتیک سیستم برقی پیچیده‌تری نسبت به خودروهای معمولی دارند؛ بنابراین نباید وسایل برقی اضافه مانند دزدگیر متفرقه، آمپلی‌فایر، چراغ زنون و … را برای آن‌ها به کار برد

عدم موتورشویی: سنسورها و مدارهای الکترونیکی ماشین‌های اتوماتیک حساس هستند و موتورشویی می‌تواند به سلامت گیربکس آسیب برساند

مشخصات گیربکس لیفان x60 اتوماتیک

نوع گیربکس اتوماتیک لیفان x60، CVT است؛ این گیربکس جدید با مشارکت ZF تولید شده است و اکثر قطعات آن نیز از کشور بلژیک به کارخانه‌های چینی وارد می‌شوند. گیربکس اتوماتیک این خودرو دارای حالت‌های S، P، N، R و D است و همچنین امکان استفاده از آن به صورت دستی هم وجود دارد.

گیربکس CVT یا همان گیربکس ضریب متغیر پیوسته، دارای ساختار ساده‌ای است و سادگی در ساختار این نوع گیربکس، باعث کار کردن راحت‌تر با آن می‌شود. این گیربکس قابلیت ایجاد بی‌نهایت ضریب دنده را دارد. به طور کلی در گیربکس‌هایی که اتوماتیک هستند، ایجاد ضریب دنده با کمک چرخ دنده‌های سیاره‌ای و همچنین خورشیدی ممکن است. اما در این نوع گیربکس CVT از چرخ دنده‌های استفاده‌ای نمی‌شود. حجم گیربکس اتومات لیفان x60 5.8 لیتر بوده و لازم است که روغن آن هر 55 هزار کیلومتر تعویض شود.

اما در این بخش نگاهی هم به اجزای سیستم تعمیر گیربکس لیفان X60 خواهیم داشت. اجزای این گیربکس اتوماتیک شامل پولی ورودی، پولی خروجی و تسمه است. این پولی‌ها از مخروط تشکیل شده و ایجاد ضریب‌ دنده‌های مختلف هم با همین مخروط‌ها است. یکی از مزیت‌های بزرگ گیربکس اتوماتیک لیفان x60 این است که با ایجاد ضریب دنده‌های مختلف در هر زمان، باعث جلوگیری از شوک خودرو می‌شود.

در ادامه به رفع مشکلات در حین تعمیر گیربکس لیفان x60 می پردازیم. با ما همراه باشید

رفع مشکل گیربکس لیفان x60

رفع مشکل گیربکس لیفان x60

گیربکس اتوماتیک لیفان X60 نیز مانند تمامی انواع گیربکس دارای مشکلاتی است و در شرایطی امکان دارد که نیازمند به تعمیر و حتی تعویض شود. نکته مهم در مورد رفع مشکل گیربکس لیفان x60 آن است که به محض بروز هر نوع ایرادی در سیستم باید به تعمیرگاهی مجاز و مطمئن مراجعه شود که از مشکلات احتمالی بعدی هم جلوگیری به عمل آید. یکی از نکاتی که در تمامی انواع گیربکس اهمیت بالایی دارد، بررسی و چک کردن مرتب روغن گیربکس است. در غیر این صورت مشکلاتی به وجود خواهد آمد که هزینه‌های بالایی را به همراه دارند.

یکی از موارد مهم در رفع مشکل گیربکس لیفان x60  شنیده شدن صداهای غیرعادی از آن است که باید حتما جدی گرفته شوند. همچنین عملکرد دیر هنگام گیربکس نیز از سری مشکلات دیگر است. بوی سوختگی شدید، سروصدای ماشین در زمان خلاص بودن آن و روشن شدن چراغ چک موتور از مواردی است که ممکن است به دلیل مشکل در گیربکس خودرو باشد. اما علت روشن شدن چراغ گیربکس اتوماتیک لیفان x60 چیست؟ علل مختلفی از جمله موارد بالا و همچنین دلایلی همچون پاره شدن تسمه انتقال قدرت، تنظیم نبودن فشار روغن گیربکس، پارگی دسته موتور و… ممکن است باعث روشن شدن این چراغ شود که عدم توجه به آن کارایی خودرو را به شدت کاهش داده و همچنین هزینه‌های بیشتری را روی دست شما خواهد گذاشت.

در مجموعه تعمیرکار صفر تا 100 رفع مشکل گیربکس لیفان x60  توسط کارشناسان با تجربه و ماهر صورت می‌گیرد و بعد از تعمیر دیگر مشکلی در این بخش خودروی شما وجود نخواهد داشت.

 

پوسته گیربکس لیفان x60

پوسته گیربکس لیفان x60

یکی از اجزای تشکیل‌دهنده گیربکس لیفان X60، پوسته آن است. در حقیقت پوسته به عنوان محافظ و نگهدارنده قطعاتی همچون شفت و بلبرینگ عمل می‌کند. پوسته نیروی حاصل از قطعات درون آن را تحمل کرده و نقش محافظتی دارد. پوسته‌ها می‌توانند آلومینیومی، چدنی و حتی از جنس فولاد باشند.  برای تهیه این قطعه حتما باید به مراکز معتبر مراجعه کرده و اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. هر جنس و قطعه غیراصل و بدون کیفیت در خودرو شما، علاوه بر این که راندمان و عملکرد ماشین را با مشکل روبرو می‌کند، ممکن است باعث خرابی در سایر اجزا شده و هزینه‌های زیادی را برایتان به بار بیاورد.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

نصب گیربکس اتوماتیک لیفان x60

نصب گیربکس اتوماتیک لیفان x60

اگر خرابی و نیاز به تعمیر گیربکس لیفان x60 به حدی بود که نیاز به تعویض آن باشد، باید حتما به مراکزی مراجعه شود که علاوه بر عیب‌یابی مناسب، بتوانند کار نصب آن را نیز به خوبی و دقت انجام دهند. گیربکس بخش مهم خودرو است و حتی مشکل در نصب آن نیز باعث خساراتی خواهد شد.

تیم تعمیرکار این تضمین را به شما می‌دهد که تمامی مراحل تعمیر و نصب گیربکس خودرو شما توسط افراد باتجربه و ماهر انجام شده و از بهترین قطعات موجود در بازار استفاده می‌شود. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید تمامی کارهای تعمیراتی‌تان را به ما بسپارید.

قیمت گیربکس لیفان x60قیمت گیربکس لیفان x60

همچنین اگر گیربکس نیاز به تعویض داشته باشد، مهم‌ترین سوالی که برای مشتریان به وجود می‌آید این است که قیمت گیربکس لیفان x60 چقدر است؟

گیربکس یکی از مهم‌ترین قطعات انواع خودروها است که به خودرو اجازه می‌دهد بدون بالابردن دور موتور و با سرعت معینی حرکت کند. این قطعه کاربردی در دو مدل دستی و اتوماتیک تولید می‌شود. قیمت گیربکس لیفان x60، به دلیل خارجی بودن آن به عوامل گوناگونی مانند نوسانات بازار، اعتبار مرکز فروش، ارزهای خارجی و کیفیت آن بستگی دارد.

به صورت کلی جهت اطلاع از حدود قیمت گیربکس اتوماتیک لیفان x60 جدول زیر را مطالعه کنید:

عنوان

قیمت گیربکس لیفان x60

قیمت گیربکس لیفان x60 دنده معمولی

بین 2 تا 4 میلیون

قیمت گیربکس لیفان x60 اتوماتیک

۳۲۳۰۰۰۰۰ تومان

قیمت گیربکس هیلمنی لیفان x60

قیمت گیربکس هیلمنی لیفان x60

در جعبه‌دنده معمولی لیفان x60، ترتیب دنده‌ها مانند گیربکس‌های معمولی است؛ اما در لیفان ایکس شصت‌های دنده هیلمنی، دنده عقب در کنار دنده یک ماشین قرار داد. به این معنا که بعد از 5 دنده‌ای وجود ندارد. تفاوت ساختاری این نوع دنده با دنده‌های معمولی، باعث شده تا فقط برخی مراکز معتبر با چگونگی تعمیر گیربکس لیفان x60 در نوع هیلمنی آن تخصص داشته باشند. به همین دلیل قیمت تعمیر آن از گیربکس‌های معمولی معمولا بیشتر است که تعمیرکار با ارائه قیمت‌هایی مقطوع و مناسب نیازهای شما در این زمینه را برطرف می‌کند.

تخصصی‌ترین فرایند تعمیر انواع گیربکس لیفان x60 در مجموعه تعمیرکار

مهم‌ترین عامل در تعمیر اصولی و تخصصی قطعات خودرو، سپردن فرایند این کار به مجموعه‌های معتبر و خوش‌نام است. تعمیرکار به‌عنوان یک مرکز معتبر در زمینه تعمیر گیربکس انواع خودروهای دنده اتوماتیک و دنده معمولی، مناسب‌ترین روش‌ را برای تعمیر اصولی به کار می‌گیرد. ما در این مجموعه‌ با برخورداری از تعمیرکاران و متخصصان باتجربه و با استفاده از دستگاه‌های جدید، در کم‌ترین زمان انواع گیربکس‌ها را عیب‌یابی می‌کنیم و تعمیر آن‌ها را در سریع‌ترین زمان انجام می‌دهیم. شما می‌توانید برای تعمیر انواع گیربکس‌های معمولی و هیلمنی خودروی لیفان x60 خود از تجربه متخصصان مجرب ما بهره‌مند شوید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

جمع‌بندی

در این مقاله تعمیر + هزینه تعمیر گیربکس لیفان x60 را با هم بررسی کردیم .گیربکس اتوماتیک لیفان x60 از اجزای مهم این خودرو است که به دلیل ساختار خود و راحتی برای راننده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما در کنار این موارد امکان به مشکل خوردن این نوع گیربکس CVT نیز وجود دارد. نکته مهم آن است که در صورت دیدن هر نوع اختلال در خودرو و شک در مشکل مربوط به گیربکس برای تعمیر گیربکس لیفان x60 باید حتما به مرکز معتبر و قابل‌اعتمادی مراجعه کنید. گفتنی است با انجام و توجه به نکاتی ساده، می‌توان از بسیاری از مشکلات و عیوب خودرو از جمله مشکلات مربوط به گیربکس جلوگیری کرد. تعمیرکار به عنوان مجهزترین تعمیرگاه خودرو مفتخر است که به عنوان مرکزی تخصصی، سعی در رضایت کامل مشتریان خود دارد و می‌توانید از خدمات این مجموعه نهایت استفاده را ببرید. گیربکس اتوماتیک، یکی از اجزای حیاتی خودروهای مدرن است که به عنوان مسئول انتقال نیرو بین موتور و چرخ‌ها، نقش حیاتی را در کارکرد خودروها ایفا می‌کند. با وجود همه امتیازات و امتیازاتی که دارد، گیربکس اتوماتیک نیز ممکن است با برخی مشکلات روبرو شود که ممکن است تجربه‌ی ناراحت‌کننده‌ای برای صاحبان خودرو به ارمغان آورد. یکی از مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک، عدم پاسخگویی صحیح آن به تغییرات سرعت می‌باشد. این مشکل ممکن است به دلیل کمبود روغن گیربکس، کثیفی یا آلودگی در سیستم گیربکس، خرابی در سنسورها و یا مشکلات الکترونیکی باشد. همچنین، در صورتی که فیلترهای گیربکس نظیر فیلتر روغن یا فیلتر هیدرولیک آن به درستی نگهداری نشوند، مشکلات در عملکرد گیربکس اتوماتیک ایجاد می‌شود. علل دیگر خرابی گیربکس اتوماتیک می‌تواند شامل گیر کردن در یک حالت خاص، لغزش یا سوزن‌های خراب‌شده در صمام‌ها، نقص در ترمزهای گیربکس، و حتی نقص در نوارهای موجود در سیستم گیربکس باشد. برای جلوگیری از این مشکلات، نگهداری و مراقبت منظم از گیربکس اتوماتیک ضروری است و در صورت ظهور هر گونه علامت نادرستی، بهتر است به تعمیرکار متخصص مراجعه کرده و مشکلات را به موقع برطرف نمایید.
 

سوالات متداول شما

باز و بستن گیربکس جهت تعمیر گیربکس : 34,500,000 / باز و بستن گیربکس جهت تعویض کیت کالچ : 10,400,000/ تعویض گردگیر پلوس راست سمت گیربکس : 1,200,000/ تعویض گردگیر پلوس راست جپ گیربکس: 1,200,000

قیمت گیربکس لیفان x60 اتوماتیک حدودا : ۳۲۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد. برای اطلاعات دقیق با شماره 02171053048 تماس بگیرید

برای همه جای تهران و حتی شهرستان ها خودرو بر رایگان ارسال می شود.

بعد از تعمیر ماشین و تست اولیه خودرو، تست ثانویه توسط صاحب خودرو به همراه یکی از مهندسین مجموعه انجام می‌شود. پس از تحویل خودرو ، گارانتی خودرو آغاز می شود.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

4 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان x60»

  1. خسته نباشید شما تو این نوشته گفتین که باید به علائم نادرستی گیربکس توجه کنیم. خواستم بپرسم که اگه گیربکس لیفان ایکس 60 درست کار نکنه نشونه هاش چیه؟

    1. سلام و احترام

      پله کردن یا تقه زدن وهمچنین زوزه کشیدن ماشین یا گاز هرز خوردن ماشین نشانه های خرابی گیربکس لیفان x60 هست

  2. ببخشید برای عیب یابی و در صورت نیاز تعویض گیربکس لیفان X60 ماشین چند روز باید بخوابه؟ من ماشینم رو لازم دارم دوست دارم بدونم که چند روزه می تونین ماشین منو عین روز اولش تحویل بدید

    1. سلام و احترام

      بسته به خرابی خودرو دارد . اگر خرابی علت های برقی داشته باشد یک روزه تحویل می شود ولی اگر گیربکس باز شود حدود 3 روز کاری زمان نیاز خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم