24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس تویوتا کرولا

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

تعمیر گیربکس تویوتا کرولا

تویوتا کرولا، که اولین بار در سال ۱۹۶۶ معرفی شد، به دلیل قابل اعتماد بودن، مصرف سوخت کم و قیمت مناسب شناخته می‌شود. این خودرو طی دوازده نسل تغییر کرده و طراحی مدرن، فناوری پیشرفته و عملکرد بهتری به خود گرفته است. کرولا در مدل‌های سدان، هاچبک و واگن عرضه می‌شود و دارای ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش لمسی، سیستم ناوبری و امکانات ایمنی پیشرفته است. موتورهای بنزینی، دیزلی و هیبریدی آن مصرف سوخت عالی دارند. با فروش بیش از ۵۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان، کرولا همچنان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای جهان است. در صورت خرابی ماشین خود به تعمیرگاه تویوتا مراجعه کنید.

تویوتا کرولا

تعمیر گیربکس تویوتا کرولا با ارائه ضمانت

همانطور که می‌دانید امروزه تعمیر قطعات خودرو ازجمله گیربکس، اهمیت بسیار زیادی دارد. سیستم گیربکس خودرو بعد از موتور، حیاتی‌ترین سیستم به حساب می‌آید. به همین دلیل به محض بروز مشکل در این سیستم، باید به دنبال رفع آن باشید. در این میان پیدا کردن تعمیرگاه تخصصی معتبر و مجاز حائز اهمیت است. شما باید به دنبال تعمیرگاه‌های تخصصی با ارائه ضمانت‌نامه کتبی باشید.

تعمیر گیربکس تویوتا کرولا

تعمیرگاه تخصصی … در زمینه ارائه سرویس‌ به خودروهای تویوتا فعالیت می‌کند. در صورتی که گیربکس خودرو تویوتا کرولای شما دچار مشکل شود، می‌توانید از خدمات تعمیرگاه تخصصی … بهره ببرید. ازجمله خدمات و سرویس‌های قابل ارائه در این تعمیرگاه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام سرویس‌های دوره‌ای
  • انجام انواع تست‌ها و عیب‌یابی
  • تأمین قطعات اصلی
  • تعمیر گیربکس و موتور با ارائه ضمانت‌نامه

چرا باید تعمیر گیربکس تویوتا کرولا را جدی بگیریم؟

گیربکس دارای قطعات و کارکرد بسیار پیچیده و حیاتی در خودرو است. سیستم گیربکس خودرو باید به صورت دائم و منظم، مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد. در صورتی که نشانه‌های وجود مشکل در گیربکس دست کم گرفته شوند، مشکلات بسیار زیادی به وجود خواهد آمد. گیربکس تویوتا کرولا هم از این قاعده مستثنی نیست. هرچقدر سرویس‌های تعمیر و نگهداری گیربکس تویوتا کرولا را جدی بگیرید، کارکرد بهتری هم خواهد داشت.

بهتون پیشنهاد میکنم حتما سری به مقاله تعمیرگاه بی ام وی در تهران بزنید.

قطعات گیربکس تویوتا کرولا هم ازجمله قطعات بسیار حساس و البته گران قیمت هستند. به همین دلیل تعمیر آن را باید به دست متخصصان بسپارید. بهتر است در زمینه پیدا کردن تعمیرگاه‌های تخصصی و معتبر از مشتریان قبلی هم مشورت کنید. طبیعتا تعمیرگاه‌هایی که بیشترین رضایت مشتری را دارند باید در اولویت انتخاب شما قرار بگیرند.

معرفی گیربکس تویوتا کرولا

قبل از اقدام به تعمیر گیربکس تویوتا کرولا، بد نیست اطلاعاتی در مورد گیربکس این خودرو داشته باشید. کمپانی تویوتا برای این محصول خود از گیربکس اتوماتیک CVT استفاده می‌کند. این گیربکس دنده ندارد و برای انتقال قدرت به چرخ‌ها از یک باند بهره می‌برد. این نوع گیربکس دارای دو صفحه فلزی است که روی یک دیسک قرار می‌گیرند. وقتی سرعت موتور افزایش پیدا می‌کند، قطر این دیسک هم کمتر می‌شود. با این حال تغییری در باند انتقال قدرت رخ نمی‌دهد. به این ترتیب سرعت خودرو هم به صورت ناپایدار تغییر نخواهد کرد. با وجود این سیستم گیربکس در تویوتا کرولا، عملکرد خودرو بهینه خواهد شد. با توجه به این که در گیربکس اتوماتیک کرولا دنده وجود ندارد، گیربکس بدون صدا و صاف کار می‌کند.

عملکرد گیربکس تویوتا کرولا

این سیستم گیربکس سیستم کنترل سرعت پیشرفته‌ای دارد. به این ترتیب شما می‌توانید سرعت خودرو را در میزان مطلوب تنظیم کنید. سیستم کنترل فرمان این خودرو هم هیدرولیکی است که به بهبود عملکرد آن کمک زیادی می‌کند. گیربکس تویوتا کرولا با وجود کنترل مناسب و پایداری، رانندگی را راحت‌تر و روان‌تر می‌کند.

علائم و نشانه‌های خرابی گیربکس تویوتا کرولا

وقتی که گیربکس دچار مشکل می‌شود، علائم و نشانه‌هایی دارد که باید آنها را جدی بگیرید. این علائم ممکن است نشان از یک مشکل کوچک و کم‌هزینه داشته باشند. در صورتی که این نشانه‌ها جدی گرفته نشوند، هزینه زیادی را متحمل خواهید شد. برخی از مهم‌ترین علائم خرابی گیربکس تویوتا کرولا، عبارتند از:

  • خلاص شدن دنده در حالت پارک
  • استشمام بوی سوختگی از گیربکس
  • حرکت سفت دنده‌ها
  • نشت روغن از گیربکس
  • تغییر ناگهانی و خودبخودی دنده
  • شنیدن صداهای عجیب و غریب از گیربکس

هر کدام از این علائم و نشانه‌ها را که مشاهده کردید، باید نسبت به تعمیر گیربکس تویوتا کرولا اقدام کنید.

چه زمانی برای تعمیر گیربکس تویوتا کرولا اقدام کنیم؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که در مورد گیربکس باید در نظر داشته باشید، زمان انجام سرویس‌هاست. اگر دفترچه راهنمای خودرو را مطالعه کنید، سرویس دوره‌ای گیربکس تویوتا کرولا را حدود96 هزار کیلومتر عنوان کرده است. با این حال ممکن است کمتر از این زمان هم برای گیربکس مشکل بوجود بیاید. به همین دلیل بهتر است زودتر نسبت به بررسی و سرویس گیربکس اقدام کنید. سرویس‌های گیربکس تویوتا کرولا، شامل:

احتمالا تعویض روغن گیربکس تویوتا کرولا، مهم‌ترین مورد باشد. وقتی که روغن گیربکس دیر تعویض شود، آلودگی‌ها به جعبه دنده منتقل می‌شوند. همین مساله باعث بروز مشکلات بیشتر خواهد شد. به همین دلیل بهتر است روغن گیربکس را زودتر از موعد اعلام‌شده در دفترچه تعویض کنید تا گیربکس تویوتا کرولا هم عملکرد بهتری داشته باشد.

نحوه تعمیر گیربکس تویوتا کرولا

تعویض فیلتر روغن گیربکس را هم نباید دست کم بگیرید. فیلتر روغن وظیفه تصفیه روغن گیربکس را برعهده دارد. زمانی که فیلتر دچار مشکل شود، آلودگی‌ها را تصفیه نخواهد کرد. همین مساله باعث کاهش کیفیت روغن گیربکس و سفت شدن دنده‌ها می‌شود. تمام این عوامل نشان می‌دهند که برای حفظ عملکرد بهینه و افزایش عمر مفید گیربکس تویوتا کرولا، باید سرویس‌های دوره‌ای جدی گرفته شوند.

هزینه تعمیر گیربکس تویوتا کرولا

موضوع هزینه هم احتمالا اهمیت زیادی برای شما دارد. به هر حال با توجه به هزینه‌هایی که تعمیر و تعویض قطعات خودرو دارد، نگرانی‌ها در این خصوص طبیعی هستند. هزینه تعمیر گیربکس این خودرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. در صورتی که برخی از قطعات نیاز به تعویض داشته باشند، طبیعتا هزینه بیشتری هم باید صرف کنید. به همین دلیل باید ایرادات و مشکلات گیربکس را جدی بگیرید. برخی مشکلات گیربکس در مراحل اولیه و با صرف هزینه و زمان کمتر رفع می‌شوند.

از سوی دیگر اجرت و دستمزد تعمیر را هم باید در نظر داشته باشید. تعمیرات تخصصی گیربکس با توجه به نوع خرابی و زمان تعمیر آن، نرخ متفاوتی دارند. قطعات اصلی و اورجینال گیربکس هم طبیعتا قیمت بالاتری خواهند داشت. تمامی این عوامل روی هزینه تعمیر گیربکس تویوتا کرولا موثر هستند.

کلام پایانی

تویوتا کرولا با دو نوع گیربکس اتوماتیک مختلف در دسترس است. بیشتر مدل‌های اخیر این خودرو با گیربکس CVT (Continuous Variable Transmission) مجهز شده‌اند. گیربکس CVT تجربه رانندگی نرم و بدون نقطه دیگری برای تغییر دنده را فراهم می‌آورد و با تنظیم مداوم نسبت دنده، به بهبود کارایی سوخت کمک می‌کند.گیربکس‌های اتوماتیک سنتی نیز در برخی مدل‌های قدیمی‌تر تویوتا کرولا یافت می‌شوند، که معمولاً شامل گیربکس‌های ۴ یا ۶ دنده هستند. این گیربکس‌ها احساس رانندگی پرجنب و جوشان تری را ارائه می‌دهند و برای کسانی که عادت دارند به تغییر دنده‌های معین در هنگام رانندگی، مناسب هستند.بنابراین، خریداران تویوتا کرولا می‌توانند بین دو نوع گیربکس مختلف انتخاب کنند که هر کدام ویژگی‌ها و تجربه‌های رانندگی متفاوتی را به آن‌ها ارائه می‌دهند. برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ماشین خود بهتر است به تعمیرکار مراجعه نمایید

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *