24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

یدک کش خودرو شبانه روزی یدک کش آنلاین | یدک کش سیار

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

خرابی خودرو ممکن هرساعت از شبانه روز و در هرجاده و شهری اتفاق بیوفتد بهتر است از قبل برای اتفاق هایی از این جنس برنامه هایی داشته باشیم مناسب ترین برنامه پیدا کردن و ذخیره شماره مراکز یدک کش خودرو معتبر و مطمئن است تا در هنگام خرابی و نقص خودرو با آنها تماس گرفته و خدمات امدادی آنها را دریافت کنیم.

یدک کش خودرو خدماتی مانند :

  • اعزام انواع خودروبر و یدک کش خودرو شبانه روزی متناسب با نوع خودرو
  • تعمیر وسیله نقلیه به صورت سیار و در محل
  • پنچرگیری لاستیک خودرو در محل
  • سوخت رسانی به خودرویی که دچار نقص فنی شده است
  • حمل و نقل خودرو آسیب دیده به تعمیرگاه اتومبیل معتبر
  • تعویض باطری سیار و در محل را ارائه می دهد

وقتی خودرو دچار نقص فنی میشود و قادر به ادامه حرکت نمی باشد نباید روش های قدیمی و غیر اصولی را پیش گرفت در این زمان مناسب ترین و معقول ترین انتخاب برای شما تماس با شماره یدک‌کش خودرو و درخواست یدک کش خودرو برای جابه جایی خودرواتان است.

مراکز امداد خودرو شبانه روزی در هرساعت از شبانه روزو در اقسا نقاط کشور مثل:یدک کش خودرو تهران و یدک کش خودرو اصفهان و…. به صورت شبانه روزی  پاسخ گوی تماس های شما هموطنان عزیز هستند و خدماتی نظیر یدک کش خودرو شبانه روزی را به شما ارائه می دهند تا بدون نگرانی مشکل خودراتان حل شود

پروسه تماس با مرکز امدادخودرو تا دریافت خدمات :

هنگامی که با شماره امداد خودروی کشوری 1593 تماس میگیرید در ابتدا تماس شما به اپراتور مرکزی وصل میشود از شما سئوالاتی در مورد موقعیت مکانی و نوع خودرو شما پرسیده میشود و سپس تماس شما به مرکز امداد خودرو در محل خرابی خودرو اتان وصل میشود در این زمان مشاور فنی شرکت سعی می کند راهنمایی های لازم را برای کنترل اولیه شرایط و حفظ خونسردی شما انجام دهد در آخر اطلاعات دقیق محل خرابی خودرو شما و نوع خودرو اتان پرسیده میشود ظرف مدت 15 الی 20 دقیقه کارشناس امداد خودرو با متناسب ترین تجهیزات ارائه خدمات درست و مطمئن به محل شما اعزام میشود. در صورت قابل تعمیر بودن مشکل ماشین آن را در محل تعمیر می کند و در صورتی که شما به خدماتی مثل تعمیر گیربکس احتیاج داشته باشید، ماشین شما را 

تناسب و درستی تجهیزات همراه کارشناس مرکز امداد خودرو به اطلاعات درست و دقیق شما به مشاور فنی مرکز بستگی دارد تمامی تجهیزات درست ترین و مناسب ترین برای نوع خودرو شما هستند به عنوان مثال انواع مختلفی از یدک کش هاوجود دارد که هر کدام برای گروهی از خودروها مناسب هستند و اگر به درستی بکار گرفته نشوند باعث آسیب جدید تری به خودرو شما میشود

انواع یدک کش :

  1. یدک کش های بلند کننده چرخ (Wheel Lift) پرکاربرد ترین و رایج ترین نوع یدک کش است که امروزه استفاده میشود این خودرو امدادی به اهرمی مجهز است که دقیقا زیر چرخ قرار می گیرد
  2. یدک کش های زنجیری(Hook) نوع دیگری از یدک کش ها است و برای حمل خودرو از یک کابل و زنجیر استفاده میشود که به قسمت جلویی خودرویی که حمل میشود متصل می شود
  3. یدک کش کامیون(flatbed) در ساختار این نوع یدک کش نوعی جداکننده تعبیه شده که سطح بلندی دارند و روی زمین قرار می گیرند و خودروی آسیب دیده روی آن قرار می گیرد سپس توسط بازوهای هیدرولیکی قسمت جداکننده رو کامیون قرار می گیرد
  4. یدک کش(Integrated) برای ایاب و ذهاب خودروهای سنگینی مثل اتوبوس و کامیون هم این نوع یدک کش ایمن به کار می رود. این کامیون ها قدرت شگفت انگیز و خارق العاده ای در حمل خودرو چند برابر وزن خود دارند.

یدک کش سیار

از مهم ترین و اصلی ترین خدمات امداد خودروی شبانه روزی می توان به یدک کش سیار اشاره کرد .امروزه یکی از نگرانی های افراد خودرو سوار احتمال خرابی خودرو اشان در جاده در حین تردد در مسیرهای درون و برون شهری می باشد.

اگر خودرو شما در میانه راه مخصوصا در حین تردد در اتوبان دچار نقص فنی شد و آسیب دید باید سریعا برای انتقال خودرو به مقصد ، پارکینگ های عمومی ، تعمیرگاه های معتبر با مراکز دارای یدک کش سیار تماس بگیرید.

یدکش ماشین شما را در کمال  امنیت به مکان مورد نظر شما منتقل می کند و همچنین در جهت جلب رضایت شما عزیزان و تایید کیفیت عملکرد خود خودروی شما را تا رسیدن به محل مورد نظر بیمه کرده و ضمانت نامه اطمینان به شما عزیزان داده می شود.

شماره تماس

برای دریافت خدمات یدک کش سیار با شماره سراسری 1593 تماس بگیرید و در هرجایی که بودید بدون نگرانی و با اطمینان خاطر از خدمات ما بهرهمند شوید.

یدک کش خودرو شبانه روزی

یکی از مهم ترین ویژگی های مراکز امداد خودرو مجهز بودن آنها به یدک کش های شبانه روزی به صورت آماده و پراکنده است .

وجود مراکز امداد خودرو با شرایط امداد رسانی به صورت شبانه روزی موجب آرامش خاطر شما عزیزان است تا به خیالی آسوده در هر ساعت از شبانه روز در جاده و مسیرهای درون و برون شهری با خودرو شخصی اتان تردد کنید .

اطمینان خاطر داشته باشید که در صورت بروز مشکل و توقف ناگهانی خودرو شما کارشناسان توانمند و مجرب تیم ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند

یدک کش شبانه روزی تهران

مرکز امداد خودرو شبانه روزی تهران مجهز به انواع مختلف و به روز یدک کش های شبانه روزی برای حمل و انتقال خودرو شما به مکانی معتبر برای تعمیر و رسیدگی است .

امداد خودرو تهران در تمام مناطق جنوبی، شمالی ، شرقی و غربی حضور دارد، یدک کش تهران آماده برای ارائه خدمات به شما عزیزان خودرو سوار است.

شماره تماس و خدمات یدک کش شبانه روزی

در صورت بروز مشکل در شب آرامش خودرا حفظ کنید و با شماره سراسری یدک کش شبانه روزی تماس بگیرید

شماره سراسری یدک کش شبانه روزی :1693

در هنگام تماس با شماره فوق رعایت مراحل ذیل برای دریافت خدمات به بهترین شکل توصیه می شود:

-تماس خودرو سوار با مرکز امداد خودرو شبانه روزی

-شرخ کامل مشکل و نقص خودرو برای کارشناس فنی تیم

-اعزام یدک کش شبانه روزی به محل

-در صورت امکان تعمیر خودرو درمحل ، اگر امکان تعمیر در محل وجود نداشت انتقال خودرو به تعمیرگاه معتبر

شرایط دریافت یدک کش شبانه روزی در ساعات شب

تمامی شرایط دریافت و بهره مندی از خدمات حمل خودرو توسط یدک کش شبانه روزی همانند دریافت خدمات امدادی و حمل خودرو توسط یدک کش در ساعات روز می باشد

تا رسیدن یدک کش به محل خرابی خودرو رعایت نکات زیر شرایط خطرناک را کنترل می کند و تمهیدات امنیتی را تا رسیدن یدک کش برقرار می کند:

-تا حد امکان خودرو خود را به حاشیه جاده نزدیک کنید

-چراغ های خودرو را روشن کنید

-جراغ خطر خودرو خود را روشن کنید

-به همراه داشتن و نصب تابلوی خطر الزامی است

-تحت هیچ شرایطی اقدام سرخود برای تعمیر خودرو خود نکنید و منتظر رسیدن کارشناس تیم امداد خودرو شبانه روزی باشید

قیمت یدک کش در شب

در صورت دریافت خدمات امدادی یدک کش شبانه روزی در ساعت های 21 الی6صبح به مبلغ مصوب موجود در اتحادیه امداد خودروی شبانه روزی 25% اضافه میشود

نرخ مصوب یدک کش در اتحادیه امداد خودروی شبانه روزی:

ورودی 380 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 9 هزار تومان

برای خودروهای لوکس خارجی:

ورودیه 450 الی 550 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 11 هزار تومان

قیمت یدک کش خودرو مقدار ثابت و مشخصی نیست و مطابق نظر کارشناس امدادی که به محل اعزام شده و با در نظر گرفتن عوامل مختلف محاسه میشود مثل:  تیپ خودرو ، قیمت خودرو ، نوع یدک کش ، مسافتی که یدک کش خودرو را حمل می کند و تعداد دیفرانسیل خودرو

تیپ بندی خودرو ها مطابق زیر است:

تیپA(خودروهای لاکچری و گران قیمت)
تیپB(خودروهای میان رده و معمولی)
تیپC(خودرو های معمولی و پایین رده)

یدک کش آنلاین

یدک کش آنلاین

در هنگام خرابی خودرو و برای جابه جایی آن تا محل مناسب یا تعمیرگاه برای تعمیر اتومبیل علاوه بر تماس با مراکز امداد خودرو از طریق سایت هم می توانید در خواست یدک کش سیار در محل را داشته باشید همه شهر ها و استان های کشور علاوه بر شماره ثابت برای ثبت در خواست امداد از سمت شما هموطنان سایتی هم برای ثبت آنلاین در خواست شما عزیزان طراحی کرده اند و به صورت شبانه روز درخواست های شما را در سریع ترین زمان ممکن پیگیری می کنند.

همان طور که گفته شد در خواست یدک کش آنلاین در تمامی مراکزامداد خودرو کشور امکان پذیر است .در شهرهایی مثل تهران و کرج و اصفهان در ارائه آنلاین یدک کش آنلاین تهران ، یدک کش آنلاین کرج و یدک کش آنلاین اصفهان پیشتاز بوده و همواره به صورت مستمر در حال جلب رضایت مشتریان از دریافت خدمات آنلاین امداد خودرو هستند.

در ثبت در خواست آنلاین هم مثل تماس و دریافت مشاوره باید اطلاعات دقیق خودرو و محل خرابی خودرو را ثبت کنید تا تجهیزات و یدک کش مناسب خودرو شما به محل اعزام شود.

از جمله یدک کش هایی که در روز بیشترین ماموریت برای حمل خودرو آنها ثبت میشود یدک کش نیسان است که در دو نوع یدک کش نیسان زنجیری و یدک کش نیسان چرخ گیر موجود هستند قیمت یدک کش نیسان هم مثل بقیه خودروبر ها با توجه به نظر کارشناس امداد خودرو و براساس نرخ مصوب در اتحادیه امداد خودرو کشوری محاشبه میشود

اطلاعات بیشتر در خصوص یدک کش نیسان کلیک کنید.

یدک کش خودروی تهران

از بهترین و پر سابقه ترین مراکز امداد خودرو مرکز امداد خودروی تهران . این مرکز همواره در جلب رضایت مشتریان پیشتازه بوده و بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مردم عرضه می کند

از جمله خدمات مرکز امداد خودرو تهران می توان به :

یدک‌کش خودرو تهران ، تعمیر در محل ، باطری به باطری سیار ، پنچر گیری سیار ، و… است .

شماره یدک‌کش خودرو تهران :

برای بهره مندی از خدمات مرکز امداد خودروی تهران از جمله یدک کش خودروی تهران که برای جابه جایی و انتقال خودرو آسیب دیده کارآمد است با شماره 02191011593 تماس بگیرید.

تمامی کارشناسان تیم ما در این مجموعه موظف به پاسخ گویی شبانه روزی به تماس های شما عزیزان هستند و همچنین در تلاش هستند تا بهترین راهنمایی ها و خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند .

 

در هنگام تماس با مجموعه ما در مرحله اول کارشناس فنی تیم پاسخگوی شما خواهد بود و راهنمایی های لازم در جهت مدیریت شرایط را در اختیار شما قرار می دهند.

در مرحله بعد باید پاسخگوی سئوالاتی در مورد  اطلاعات خودروی شما اعم از مدل خودرو ، قیمت آن ، علت خرابی ، و همچنین اطلاعات دقیق محل خرابی خودرو باشید پاسخ درست به این سئوالات و همکاری با کارشناسان تیم نقش مهمی در جهت دریافت خدمات مناسب و با کیفیت دارد.

نرخ یدک‌کش خودرو تهران

مطابق با آخرین نسخه بروز رسانی شده نرخ یدک کش خودرو تهران در اتحادیه امداد خودروی کشوری نرخ یدک کش خودرو در سال 1402 برای سه تیپ خودرو به شرح زیر است:

10 کیلومتر بکسل خودروهای تیپ A :80.000تا 100.000 تومان است

10کیلومتر بکسل خودروهای تیپ B :70.000 تا 90.000 تومان است

10کیلومتر بکسل خودروهای تیپ C:60.000تا 80.000 تومان است

قیمت یدک‌کش خودروی تهران:

قیمت یدک کش خودروی تهران براساس نرخ مصوب اتحادیه امداد خودروی کشوری در سال 1402 و همچنین با در نظر گرفتن عوامل مختلفی مثل :نوع سرویس در خواستی، نوع سرویس ماشین ، یدک کشی در خارج یا داخل شهر ، میزان مسافت طی شده توسط یدک کش و در آخر نوع یدک کش محاسبه و به شما عزیزان اعلام می شود.

در آخر

شرکت امداد خودرو  با رانندگان متخصص، متعهد و دوره دیده و به روز ترین یدک کش نیسان ،آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد مناسب ترین امداد خودرو برابر با با کیفیت ترین خدمات امدادی می باشد که شما دریافت می کنید. حمل ماشین با یدک کش در اتوبان ها و بزرگراه ها تا نزدیک ترین و مناسب ترین تعمیرگاه خودرو مد نظرتان توسط خودرو سوار مجرب و توانمند را با اعتماد به مراکز امدادخودرو تجربه کنید

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
بیمه خودرو بر + گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

4 دیدگاه دربارهٔ «یدک کش خودرو شبانه روزی | یدک کش آنلاین | یدک کش سیار»

  1. میلاد رحمتی

    زمانی که با امدادخودرو صحبت می کنیم و در خواست یدک کش می کنیم می تونیم خودمون نوع یدک کش رو انتخاب کنیم یا باید کارشناس بیاد ببینه حتما؟

  2. اگر تو جاده های بین شهری ماشین خراب شه یدک کش از تهران اعزام میشه؟ مثلا تو راه شمال یا اصفهان اگر ماشین ما رو تو جاده بذاره می تونیم رو ارسال یدک کش حساب کنیم یا نه

    1. سلام و احترام

      بله هم در جاده های شمال و هم در اصفهان خودرو بر فعال و آماده به کار مجموعه تعمیرکار موجود می باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *