تعمیرگاه سانتافه

6 تا از بهترین تعمیرگاه سانتافه تهران + اطلاعات تماس

هیوندای اولین مدل از سانتافه را در سال ۲۰۰۰ و در شهر سن فران معرفی کرد. از آن زمان تاکنون، این خودرو همواره به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در نظر گرفته می‌شود.

به منظور رفع کلیه عیوب فنی این محصول باید به یک تعمیرگاه سانتافه معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. تنها در این صورت است که کارشناسان حرفه‌ای و آموزش دیده اقدام به بررسی مشکلات مختلف خودرویتان خواهند کرد. تعمیرکار یکی از برجسته ترین تعمیرگاه کیا و تعمیرگاه هیوندای در تهران میباشد.

تعمیرگاه سانتافه

تعمیرگاه سانتافه تهران

در شهر تهران می‌توان انبوهی از تعمیرگاه‌های گوناگون را پیدا کرد که به تعمیر کردن سانتافه می‌پردازند، اما طبیعتاً همه این مراکز دارای کیفیت و اعتبار یکسان نیستند. شما باید به دنبال گزینه‌هایی باشید که به طور کامل تمامی نیازهای شما را پوشش می‌دهند و از ویژگی‌های خاصی همچون به کارگیری قطعات اصلی یا اورجینال برخوردار هستند. در صورت نیاز به تعمیرگاه پژو 206 در تهران تعمیرکار در کنار شما میباشد. شایان ذکر است خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک با یک سال گارانتی همراه است.

در ادامه به شش مورد از این دسته تعمیرگاه‌ها می‌پردازیم و هر یک از آن‌ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

برای تعمیر خودرویتان یک مرکز مناسب را برگزینید.

تعمیرکار- تعمیرگاه سانتافه

تعمیرکار

تعمیرکار همواره به عنوان بزرگ‌ترین تعمیرگاه سانتافه شناخته شده است. در این مرکز، افرادی مشغول به کار هستند که آماده‌اند تا به تمامی نیازهای شما پاسخ دهند و از هیچ تلاشی در این زمینه خودداری نمی‌کنند.

خودروبرهای تعمیرکار در هر زمان و هر مکان قادر به سرویس‌دهی به شما عزیزان هستند تا هیچ‌گاه حس ناخوشایند در راه ماندن را تجربه نکنید. تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان TAMIRCAR به بهترین شکل ممکن ضمانت می‌شوند. تعمیرکار تعمیرگاه جیلی، تعمیرگاه لیفان و انواع خودروهای چینی میباشد.

این امر به شما اجازه می‌دهد تا خیال کاملاً راحتی از بابت دریافت انواع سرویس‌های گوناگون داشته باشید. تاکنون تعداد بسیار زیادی از خودروهای سانتافه در این تعمیرگاه مورد بازدید قرار گرفته‌اند.

خوشبختانه تمامی مشتریان تعمیرکار نسبت به آن رضایت صد درصدی دارند؛ زیرا ما برای تمامی کاربران خود احترام قائل هستیم و وقت آن‌ها را کاملاً ارزشمند می‌دانیم. با انتخاب تعمیرکار، خودروی خود را سالم و مثل روز اول تحویل بگیرید. در این بخش مشکلات عمومی و تعمیر گیربکس سانتافه را به صورت کامل شرح داده ایم.

اطلاعات تماس:

  • وب‌سایت: tamircar.net
  • شماره تلفن: 09194015494
  • آدرس: تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بلوار مژده، انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده، تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار

تعمیرگاه اتوشناس

تعمیرگاه اتوشناس

اتوشناس که خود را یک تعمیرگاه سانتافه معرفی می‌کند از سابقه بسیار خوبی در این زمینه برخوردار است. در این مرکز از قطعات اورجینال یا اصلی استفاده می‌شود. همین امر به ظاهر ساده موجب خواهد شد تا روند رفع ایرادات فنی اتومبیل شما با سرعت بیشتری پیگیری شود و در نتیجه در مدت کوتاه‌تری خودرویتان را تحویل بگیرید.

طبیعتاً این موضوع یک مزیت عالی به شمار می‌رود.

تعمیرگاه اتوشناس دارای کارشناسان فعال و به‌روز است. آن‌ها همواره در تلاش هستند تا میزان دانش خود را در مورد جدیدترین مدل‌های سانتافه افزایش دهند و تمامی عیوبی که در این خودروها به وقوع می‌پیوندند را شناسایی کنند. این موضوع به آن‌ها اجازه می‌دهد تا روند عیب‌یابی را به بهترین شکل ممکن و با دقت فراوانی ادامه دهند.

اطلاعات تماس:

  • وب‌سایت: autoshenas.com
  • شماره تلفن: 09126502400
  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه معلم، روبروی فروشگاه اتکا، ساختمان اتوشناس، پلاک 604

تعمیرگاه عزیز

تعمیرگاه عزیز

یکی دیگر از مهم‌ترین انواع تعمیرگاه سانتافه در تهران که باید از آن یاد کرد، تعمیرگاه عزیز است. این محل تحت نظر یکی از مجرب‌ترین کارشناسان خودروهای هیوندای مدیریت می‌شود و می‌توانید از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید.

در تعمیرگاه عزیز، عیب‌یابی سانتافه با بهره‌گیری از دستگاه‌های مدرن و ویژه صورت می‌گیرد. دستگاه‌هایی که دارای استانداردهای شرکت هیوندای هستند.

شما می‌توانید خدمات مختلفی همچون تعمیر موتور، گیربکس، جلوبندی و… را در این تعمیرگاه دریافت کنید. علاوه بر این، امکان استفاده از سرویس‌های دوره‌ای نیز در همین محل وجود دارد که خود یک ویژگی قابل توجه محسوب می‌شود.

با توجه به این موارد می‌توان به سادگی دریافت که چرا تعمیرگاه عزیز از محبوبیت بالایی در بین مشتریان دائمی خود برخوردار است و در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 02144062438
  • آدرس: تهران، بلوار فردوس شرقی، خیابان وفا آذر

تعمیرگاه شیدایی

تعمیرگاه شیدایی

تعمیرگاه سانتافه شیدایی پیش از این با نام‌های مختلفی همچون اطلس به فعالیت خود ادامه می‌داد. در این محل علاوه بر خودروهای شرکت هیوندای، می‌توانید شاهد رفع ایرادات فنی انواع اتومبیل‌های خارجی (شامل بنز، بی ام و…) باشید. مهم‌ترین سرویس ارائه شده در این تعمیرگاه، حل مشکلات برق خودرو (الکترونیک) است.

اگر به فکر آن هستید که پس از تعمیر خودرویتان، بر میزان قدرت آن نیز بیفزایید، می‌توانید از خدمات «تیونینگ» تعمیرگاه شیدایی کمک بگیرید. جالب است بدانید که در همین محل شاهد ارائه موارد دیگری همچون انجام روکش سرامیک به منظور نگهداری از رنگ خودرو هستیم.

به طور کلی، باید گفت که تعمیرگاه شیدایی قطعاً یک انتخاب بسیار خوب برای شما عزیزان به شمار می‌آيد و به احتمال زیاد تمامی انتظارات شما را به طور کامل پاسخ می‌دهد.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 02166928821
  • آدرس: تهران، خیابان جمهوری، خیابان باستان، نبش خیابان دانشگاه جنگ، پلاک ۱۵۱

تعمیرگاه ریوا

تعمیرگاه سانتافه ریوا در ابتدا تنها در زمینه تأمین قطعات اورجینال فعالیت می‌کرد و سپس به یک مرکز بزرگ برای رفع عیوب و مشکلات فنی انواع خودروها تبدیل شد. در همین مرکز، خدماتی همچون تعویض روغن، تعویض فیلتر، رفع روغن ریزی، تعمیر کولر و… نیز ارائه می‌شوند که هر یک از آن‌ها برای افزایش میزان عمر مفید خودروی شما اهمیت بسیار زیادی دارند.

یکی از مهم‌ترین مطالبی که در مورد تعمیرگاه ریوا باید به آن اشاره کنیم، رفع عیوب فنی گیربکس است. تعمیرکاران این مرکز دارای دانش و آگاهی کافی به منظور بررسی کامل جعبه دنده خودروی شما هستند. با بررسی این موارد می‌توان به این موضوع پی برد که چرا تعمیرگاه ریوا شرایط مناسبی برای پاسخگویی به کلیه نیازهای شما را دارد.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 02188581445
  • آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، نرسیده به پل یادگار، جنب ایستگاه گل آرا، کوچه باغ صوفیان

تعمیرگاه تکنیک 2000

تعمیرگاه سانتافه تکنیک دو هزار با برخورداری از دستگاه دیاگ‌، عیوب فنی اتومبیل شما را به صورت الکترونیکی مشخص می‌کند. پس از پیدا کردن این ایرادات،‌ فرایند رفع ایرادات کلی خودرویتان آغاز می‌شود که خود مراحل گوناگونی را در بر می‌گیرد. کارشناسان تکنیک دو هزار توانایی لازم جهت انجام اموری همچون تعمیر ترمز، تعمیر جلوبندی، تعمیر موتور و… را دارا هستند.

نکته جالب توجه در مورد این تعمیرگاه آن است که در محدوده تحت ترافیک قرار ندارد و به همین دلیل دسترسی به‌ آن چندان دشوار نیست. در تعمیرگاه تکنیک ۲۰۰۰ خودروهای داخلی نیز تعمیر می‌شوند. در همین محل یک بخش تحت عنوان باطری سازی مشغول به فعالیت است که وظیفه حل ایرادات الکترونیکی خودروی شما را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 02122067001
  • آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان اوین

 

تعمیرگاه تخصصی سانتافه

تعمیرگاه سانتافه صائب را می‌‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی دانست که قصد دارند بهترین نمونه از خدمات مختلف را دریافت کنند. اگر گیربکس اتومبیلتان دچار مشکل فنی شده است و با مواردی همچون تأخیر در تعویض دنده روبرو شده‌اید، می‌توانید به تعمیرگاه صائب مراجعه کنید.

در گذشته، این تعمیرگاه تنها مختص به خودروهای آلمانی همچون مرسدس بنز و بی ام و و پورشه بود، اما هم اکنون این موضوع تغییر یافته است و خودروهای کره‌ای نیز در آن مورد تعمیر قرار می‌گیرند که خود یک موضوع قابل توجه است.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09125065190
  • آدرس: تهران، اتوبان باقری، تقاطع همت، پلاک ۱۳۰۰

 

سخن پایانی درباره بهترین تعمیرگاه سانتافه

سانتافه از خودروهای مهم شرکت هیوندای به شمار می‌آيد که فروش خوبی را در سراسر جهان تجربه کرده است. تعمیر کردن ایرادات فنی این محصول به برخورداری از قطعات اورجینال و پشت سر گذاشتن دوره‌های اختصاصی بستگی دارد. در واقع حل مشکلات خودرویتان را باید به کارشناسان حرفه‌ای بسپارید.

اگر به دنبال بهترین تعمیرگاه سانتافه در تهران هستید، بهتر است «تعمیرکار» را برگزینید. همکاران ما با سال‌ها تجربه در این زمینه، بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می‌دهند.

با مراجعه به تعمیرکار می‌توانید خیال کاملاً راحتی از بابت دسترسی به بهترین سرویس‌ها داشته باشید. همین حالا با ما تماس بگیرید تا شما عزیزان را بیشتر در این زمینه راهنمایی کنیم. TAMIRCAR در هر شرایطی کنار شماست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم