بهترین تعمیرگاه کیا

9 تعمیرگاه کیا در تهران

اتومبیل‌های برند کیا نه تنها در کشور ما، بلکه در سایر نقاط جهان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند؛ اما به هر حال خودروهای این برند نیز به دلیل موارد متعددی دچار ایراد فنی می‌شوند و برای رفع این ایرادات باید به یک تعمیرگاه کیا معتبر و شناخته‌شده مراجعه کنید. خوشبختانه امروزه مراکز متعددی در سطح تهران مشغول به ارائه خدمات متنوع برای این دسته از خودروها هستند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. در مقاله تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران به بخشی از تعمیرگاه های گیربکس نیز پرداخته ایم. تعمیرگاه کیا در تهران

بهترین تعمیرگاه کیا کجاست؟

به منظور یافتن بهترین تعمیرگاه تخصصی کیا باید به مواردی همچون میزان مهارت و تخصص کارشناسان، نوع پشتیبانی، میزان هزینه دریافتی یا همان دستمزد، به ­کارگیری قطعات اصلی و… توجه داشته باشیم. ما بر اساس همین پارامترها لیستی شامل ۹ تعمیرگاه برتر در این زمینه را فراهم کرده‌ایم. در ادامه قصد داریم به هر یک از آن‌ها بپردازیم و اطلاعات تماس آن‌ها را در اختیار شما قرار بدهیم. در صورتی که به دنبال تعمیرگاه هیوندای شمال تهران میگردید پیشنهاد میکنم این مقاله ها را مطالعه بفرمایید.

تعمیرکار

تعمیرکار اگر به دنبال مهم‌ترین تعمیرگاه کیا در تهران هستید، «tamircar» را به عنوان گزینه نخست خود در نظر بگیرید. این تعمیرگاه از ابتدای فعالیت خود تا کنون بر روی سه امر تمرکز کرده‌ است که عبارت‌اند از: ارائه سرویس کامل به کلیه مشتریان، پشتیبانی عالی و گارانتی در رابطه با خدمات صورت گرفته و همچنین ارسال خودرو به مناطق مختلف شهر تهران. پرسنل تعمیرکار با نهایت وظیفه‌شناسی خودروی شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و سپس نسبت به رفع ایرادات فنی آن اقدام می‌کنند. به‌منظور مشاوره و یا تعمیر کردن گیربکس اتوماتیک می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس

وب‌سایت: https://tamircar.net شماره تلفن: 02171053048 آدرس تعمیرگاه: تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بلوار مژده، انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده، تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار بهترین تعمیرگاه کیا کجاست؟

تهران رویال

تهران رویال به عنوان یک تعمیرگاه کیا سراتو از سال 1390 شمسی فعالیت خود را آغاز کرده است. در این مجموعه از قطعات اصلی استفاده می‌شود که توسط منابع معتبر تهیه شده‌اند؛ بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که لوازم یدکی فیک و بی‌کیفیت برای تعمیر خودروی شما به کار نمی‌روند. در تهران رویال امکان تعمیر اتومبیل‌های برندهای دیگری همچون هیوندا، تویوتا و لکسوس نیز وجود دارد. این مرکز دارای تجهیزات پیشرفته‌ای به منظور تشخیص ایرادات موتور خودرو به صورت تخصصی است که خود یک مزیت عالی به شمار می‌رود.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02166064420
  • آدرس تعمیرگاه: تهران، خیابان آزادی به سمت انقلاب، نرسیده به بزرگراه یادگار امام، ابتدای خیابان حیدرتاش، کارواش فربد
تعمیر اتومبیل‌های هیوندای مراحل مختلفی دارد.

علی توکیو

علی توکیو نیز خود را به عنوان تعمیرگاه مرکزی کیا در شهر تهران معرفی می‌کند. این مجموعه از جمله تعمیرگاه‌هایی به شمار می‌آيد که سابقه بسیار خوبی دارد و همواره توانسته است بالاترین میزان رضایت کاربران را دریافت کند. هر فرایندی که برای تعمیر کردن خودروی شما و بازگرداندن آن به حالت اولیه لازم باشد در علی توکیو قابل دسترسی است. حتی مواردی همچون تعمیر تخصصی برق اتومبیل نیز در این مرکز صورت می‌گیرد تا نیاز نباشد به تعمیرگاه‌های متعدد در سطح شهر مراجعه کنید.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: alitokyo.com
  • شماره تلفن: 09128677100
  • آدرس تعمیرگاه: بلوار مرزداران، خیابان ناهید، کارواش کاسپین، تعمیرگاه علی توکیو
تعمیرگاه‌های باسابقه را تحت نظر داشته باشید.

تویولند

با توجه به نام تویولند شاید تصور کنید که این مرکز تنها مربوط به خودروهای تویوتا است؛ اما باید بگوییم که این تصور کاملاً نادرست است. تویولند نیز یک تعمیرگاه کیا معتبر به شمار می‌رود که علاوه بر رفع مشکلات فنی، در زمینه انجام سرویس‌های دوره‌ای موتور و گیربکس نیز فعالیت می‌کند. موارد دیگری همچون تعمیر سیستم برق رسانی، تعمیر جلوبندی، نصب تجهیزات جانبی برای دستیابی به قابلیت‌های جذاب و… نیز توسط کارشناسان تویولند به شما ارائه می‌شوند. با توجه به این موارد می‌توان دریافت که چرا این تعمیرگاه محبوبیت بالایی دارد.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: toyoland1.com
  • شماره تلفن: 09129426434
  • آدرس تعمیرگاه: تهران، تهرانپارس، خیابان هنگام، بالاتر از چهارراه استقلال، پلاک ۶۳۹/۲
اگر به دنبال مهم‌ترین تعمیرگاه کیا در تهران هستید، «tamircar» را به عنوان گزینه نخست خود در نظر بگیرید.

هیوندای ۰۲۱

متخصصان هیوندای ۰۲۱ به عنوان یک تعمیرگاه کیا بیان می‌کنند که با حساسیت قطعات خودروهای خارجی آشنا هستند و به همین دلیل تنها از ابزارهای به­روز و پیشرفته جهت رفع ایرادات کلی اتومبیل شما کمک می‌گیرند. تسلط داشتن به رفع تمامی مشکلات خودروهای کیا از جمله مهم‌ترین مهارت‌های پرسنل هیوندای ۰۲۱ به شمار می‌آيد که می‌توان آن را امری مثبت دانست. در این مرکز کلیه خدماتی که به شما ارائه می‌شوند دارای ضمانت یا گارانتی هستند تا در صورت عدم رضایت بتوانید نظر خود را با مدیریت تعمیرگاه در میان بگذارید.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: hyundai021.com
  • شماره تلفن: 09128495079
  • آدرس تعمیرگاه: تهران، ونک، شیخ بهایی شمالی، پلاک 140، کارواش سورتمه، هیوندای محمدی
 

ایران اتوریپیر

ایران اتوریپیر اگر برای یافتن یک تعمیرگاه کیا جستجوی ساده‌ای را انجام داده باشید، به احتمال زیاد با نام ایران اتوریپیر آشنایی دارید. مهم‌ترین ویژگی این مرکز، ارسال کردن خودروبرهای گوناگون برای مشتریان است تا روند تعمیر اتومبیل آنها با سرعت پیگیری شود و معطل نمانند. اگر در مسیر رفت‌و‌آمد خودروتان خراب شده است، می‌توانید با مرکز ایران اتوریپیر تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه با حضور در محل، اتومبیل مدنظر را به طور کامل تعمیر کنند. شایان ذکر است که در تعمیرگاه مرکزی این مجموعه خودروهای برند رنو نیز رفع ایراد می‌شوند.

اطلاعات تماس

تعمیرگاه تخصصی پروشات

تعمیرگاه تخصصی پروشات خود را بهترین تعمیرگاه کیا می‌داند. این مرکز نیز از جمله مواردی به شمار می‌آيد که برای بیش از یک دهه مشغول به فعالیت در حوزه غرب تهران است. پروشات تمامی مراحل مربوط به تعمیر خودروی شما را گام به گام به اطلاعتان می‌رساند تا از این بابت نگرانی خاصی نداشته باشید. تمامی پرسنل این مجموعه دوره‌های آموزشی گوناگون را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند تا بتوانند هر نوع اتومبیلی را به خوبی تعمیر کنند. ارائه ضمانت‌نامه رسمی یکی دیگر از مزیت‌های اصلی پروشات به شمار مي‌رود.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: poroshat-khodro.com
  • شماره تلفن: 02175392
  • آدرس تعمیرگاه: تهران، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید برادران جوزی، پلاک 17

زوج مکانیک

زوج مکانیک با داشتن کارشناسان مجرب توانسته است نام خود را به عنوان یک تعمیرگاه کیا برجسته به ثبت برساند. این مرکز اگرچه فقط مختص به برند کیا نیست؛ اما می‌تواند یک گزینه مناسب در این زمینه باشد. زوج مکانیک خدمات خودروبر را نیز به کاربران خود ارائه می‌کند تا همه افراد فارغ از نوع خرابی خودرو و یا محل قرارگیری آن، به کارشناسان باسابقه و ماهر دسترسی داشته باشند. کلیه خدمات ارائه شده توسط این مجموعه به صورت شبانه‌روزی قابل دریافت هستند. زوج مکانیک

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: zojmechanic.com
  • شماره تلفن: 02122879505
  • آدرس تعمیرگاه: تهران، اتوبان خرازی، بازار بزرگ ایران مال، ورودی پارکینگ P1، ستون D10، تعمیرگاه مرکزی

فیکس تکنیک

فیکس تکنیک را نیز می‌‌توان به عنوان تعمیرگاه کیا در شهر تهران معرفی کرد. این مرکز با ارائه خدمات باکیفیت نظر افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است. سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز به طور کامل ضمانت می‌شوند و به همین جهت می‌توان از آن به عنوان یک تعمیرگاه مناسب یاد کرد. فیکس تکنیک

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: fixtechnic.ir
  • شماره تلفن: 09120383973
  • آدرس تعمیرگاه: تهران، جاده مخصوص کیلومتر 8 به سمت کرج، بعد از آزادگان، 300 متر جلوتر، پشت بانک ملت، کوچه پانزدهم، پلاک 1

سخن پایانی

خودروهای ساخته شده توسط برند کره‌ای کیا نیز با مشکلات فنی متعددی روبرو می‌شوند که حل هر یک از آن‌ها نیازمند دانش و تخصص و همچنین ابزارهای ویژه است؛ به همین دلیل به منظور رفع کلیه مشکلات این اتومبیل‌ها باید تعمیرگاه‌های معتبر و باسابقه را در نظر داشته باشید. در صوت زیر درباره اهمیت سرویس دوره ای خودرو صحبت کردیم: اگر به دنبال مناسب‌ترین تعمیرگاه کیا در شهر تهران هستید، «تعمیر کار» را انتخاب کنید. ما با به­کارگیری برترین کارشناسان و تعمیرکاران، خودروی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف تعمیر خواهیم کرد. همین حالا با ما تماس بگیرید تا به کلیه نیازهای شما عزیزان رسیدگی کنیم.

2 دیدگاه دربارهٔ «9 تعمیرگاه کیا در تهران»

  1. سلام خسته نباشید من یه سوال درباره سلامت موتور داشتم. اگر مصرف سوخت ماشین بالا رفته باشه و موقع استارت زدن ماشین الکی گاز بخوره خودش یعنی ایراد از موتوره حتما؟

  2. من می خوام ماشینو عوض کنم و قصد دارم اسپورتیج بخرم بین دو مدل SL و SX موندم اگر بودجه ام به هر دو مدل برسه و ماشینو بیشتر برای سرکار رفتن تو شهر بخوام از نظر شما و بیشتر از نظر فنی کدوم مدل بهتره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 دیدگاه دربارهٔ «9 تعمیرگاه کیا در تهران»

  1. سلام خسته نباشید من یه سوال درباره سلامت موتور داشتم. اگر مصرف سوخت ماشین بالا رفته باشه و موقع استارت زدن ماشین الکی گاز بخوره خودش یعنی ایراد از موتوره حتما؟

  2. من می خوام ماشینو عوض کنم و قصد دارم اسپورتیج بخرم بین دو مدل SL و SX موندم اگر بودجه ام به هر دو مدل برسه و ماشینو بیشتر برای سرکار رفتن تو شهر بخوام از نظر شما و بیشتر از نظر فنی کدوم مدل بهتره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم