تعمیرگاه کیا سراتو

بهترین تعمیرگاه کیا سراتو کجاست؟ 8 نمایندگی تعمیرات کیا سراتو

شرکت Kia محصولات خود را در مدل‌های مختلفی عرضه می‌کند که از بین آن‌ها می‌توان به سراتو اشاره کرد. با مراجعه به یک تعمیرگاه کیا سراتو این امکان را خواهید داشت تا کلیۀ مشکلات فنی مربوط به این اتومبیل را به‌طور کامل رفع کنید. امروزه در سطح شهر تهران چندین نمایندگی و تعمیرگاه رسمی آمادۀ ارائۀ چنین خدماتی به شما هستند و برقراری ارتباط با آن‌ها به‌سادگی صورت مي‌گیرد. در صورتی که به دنبال تعمیرگاه کیا اسپورتیج هستید ما در کنار شما هستیم.

تعمیرگاه کیا سراتو

بهترین تعمیرگاه کیا سراتو کجاست؟
به‌عنوان یک رانندۀ حرفه‌ای، باید همواره به دنبال یافتن بهترین تعمیرگاه برای خودروی خود باشید. تنها در این حالت می‌توان مطمئن بود که سرویس‌های صورت‌گرفته بر روی اتومبیل شما از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تیم تعمیرکار، عیب‌یابی بخش‌های مختلف را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. اگر قصدتان یافتن بهترین تعمیرگاه موجود در شهر تهران برای خودروهای کیا و به‌خصوص «سراتو» است، توصیه می‌کنیم هشت مرکزی را که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم در نظر داشته باشید. اگر قصد تعمیر گیربکس اتومبیل خود هستید بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشند و تعمیرکار بهترین تعمیرکار گیربکس اتومبیل شما با بهترین کیفیت.

بهترین تعمیرگاه کیا سراتو تعمیرکار

تعمیرکار

Tamircar برای سالیان متمادی به‌عنوان معتبرترین تعمیرگاه کیا سراتو در سطح شهر تهران شناخته می‌شود. این امر را می‌توان مدیون مواردی همچون ضمانت کلیۀ خدمات ارائه‌شده با کاربران مختلف دانست. در تعمیرکار خودروی شما به‌دقت و با بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز عیب‌یابی (troubleshooting) می‌شود تا بتوان تعیین کرد که دقیقاً چه قطعاتی دچار مشکل فنی شده‌اند.

تعمیرکار یگان ویژۀ خودروبرهای خود را دارد که می‌توانند در هر زمان و هر مکان به شما خدمت‌رسانی کنند. این خودروبرها می‌توانند در هر نقطه از شهر تهران حضور یابند و خودروی‌تان را به تعمیرگاه انتقال دهند. مهم‌ترین اولویت برای این مرکز، ایجاد یک موقعیت عالی برای کاربران به‌منظور تعمیر خودروی آن‌ها بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین است. اگر هدف شما نیز در همین راستا قرار دارد، تعمیرکار را برگزینید.

اطلاعات تماس:

  • وب‌سایت: tamircar.net
  • آدرس: تهران، میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده، تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار
  • تلفن تماس: 09194015494

تهران مدرن شرق تهران

تهران مدرن شرق تهران

تعمیرگاه «مدرن شرق» خود را به‌عنوان نمایندگی تعمیرات کیا سراتو معرفی می‌کند. این مرکز نیز از جمله مواردی به شمار می‌آید که در حوزۀ تخصصی خود سابقۀ قابل‌قبولی دارد و در طول سال‌های فعالیتش رضایت تمامی مشتریان را جلب کرده است. تعمیرگاه مدرن شرق علاوه بر خودروهای شرقی به تعمیر خودروهای اروپایی نیز می‌پردازد که خود امری مثبت تلقی می‌شود.

در این تعمیرگاه کیا سراتو خدماتی همچون تعویض کامل گیربکس خودرو، تعمیر سیستم الکتریکی و همچنین بازدید کامل از موتور صورت می‌گیرد. ازآنجاکه اغلب مشکلات فنی این خودرو مربوط به این سه بخش هستند، می‌‌توان انتظار داشت که پس از مراجعه به مدرن شرق، اکثر ایرادات فنی اتومبیل شما برطرف شوند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که تعمیرگاه مذکور دارای خودروبر نیست.

اطلاعات تماس:

  • وب‌سایت: tehranmodernmvm.ir
  • آدرس: تهران، خیابان دماوند بعد از خاقانی ایستگاه بی ار تی، داریوش پلاک 158
  • تلفن تماس: 09124064697
تعمیرگاه سراتو فورکی
رفع ایرادات فنی این خودرو تنها از عهده متخصصان برمی‌آيد.

تعمیرگاه سراتو فورکی

جهت انتخاب یک تعمیرگاه کیا سراتو می‌‌توانید گزینه‌های دیگری همچون «سراتو فورکی» را نیز در نظر داشته باشید. احتمالاً با توجه به نام تعمیرگاه مدنظر فهمیده‌اید که این مرکز به‌صورت تخصصی در زمینۀ تعمیر خودروی «سراتو» فعالیت می‌کند. از جمله خدمات مهمی که در این محل به شما ارائه می‌شوند باید به مواردی همچون رفع مشکلات ترمزدستی، رفع ایرادات جلوبندی، رفع ایرادات سیستم برقی، تعمیر کمپرسور کولر، تعمیر دیسک و صفحه‌کلاچ، تعویض روغن و… یاد کنیم.

علاوه بر موارد فوق، در تعمیرگاه سراتو فورکی می‌‌‌توان شاهد انجام مواردی همچون تعمیر فرمان و تعمیر گیربکس بود. با توجه به طیف گستردۀ خدمات ارائه‌شده در این مرکز‌ باید آن را در لیست خود قرار دهیم. توجه داشته باشید که سراتو فورکی نیز خدمات خودروبر اختصاصی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: میدان رسالت، انتهای خیابان نیروی دریایی، جنب بانک سپه، پلاک 134- تعمیرگاه تخصصی فورکی (چهارمین تعمیرگاه)
  • تلفن تماس: 09125177881-09122578014

 

کار کلینیک
علل مختلفی برای نواقص فنی این خودرو وجود دارد.

کار کلینیک

چنانچه قصد دارید به یک تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو مراجعه کنید که از تنها از قطعات اورجینال برای تعمیر اتومبیل شما استفاده کند، می‌توانید «کار کلینیک» را در نظر بگیرید. این مرکز فعالیت خود را با تعمیر انواع خودروهای برند هیوندا آغاز کرد و به‌مرور زمان، خدمات مربوط به محصولات شرکت کیا را نیز ارائه داد.

سایر خودروهای کیا اعم از اسپورتیج، پیکانتو، سورنتو و حتی موهاوی نیز در این  تعمیرگاه کیا سراتو رفع ایراد می‌شوند. کارشناسان بخش مربوط به ایرادات فنی برقی در این تعمیرگاه از تجربۀ بالایی برخوردار هستند. اگر خودروی شما از این نظر دچار مشکل شده است، می‌توانید کار کلینیک را به‌عنوان گزینه‌ای قابل‌قبول انتخاب کنید و از خدمات آن به نفع خود بهره ببرید.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: میدان سبلان، ابتدای خیابان گلشن دوست، میدان امام رضا، دور میدان، کوچۀ رفیعا، پلاک 6
  • تلفن تماس: 09124142033

 

مکانیکی و تعمیر تخصصی گیربکس اتومات امینی

مکانیکی و تعمیر تخصصی گیربکس اتومات امینی

«مکانیکی امینی»‌ یک تعمیرگاه کیا سراتو شناخته‌شده و مشهور در شهر تهران برشمرده می‌شود. با مشاهدۀ نظرات کلیۀ کاربرانی که به این مرکز مراجعه کرده‌اند می‌توان دریافت که اکثر افراد از خدمات ارائه‌شده رضایت صددرصدی داشته‌اند. ارائۀ قیمت مناسب برای سرویس‌های مختلف یکی از مهم‌‌ترین ویژگی‌های مکانیکی امینی است که باید از آن یاد کنیم.

در کنار قیمت مناسب، ارائۀ خدمات تخصصی گیربکس سراتو یکی دیگر از مزایای مهم این مرکز است. چنانچه قصد دارید تمامی ایرادات مربوط به جعبه‌دندۀ خودروی شما برطرف شود به مکانیکی امینی مراجعه کنید. تیم ماهر و باتجربۀ این مرکز می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی ایرادات این بخش از خودرو را دریابد و سپس نسبت به برطرف کردن هر یک از آن‌ها اقدام کند.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: محله طرشت، بلوار علی تیموری، درویش‌ وند
  • تلفن تماس: 09138032363

 

تعمیرگاه وینتون
عیب‌یابی بخش مهمی از روند تعمیر خودروی شما است.

تعمیرگاه وینتون

وینتون یک تعمیرگاه کیا سراتو در شهر تهران محسوب می‌شود که به‌دلیل ارائۀ سرویس‌های باکیفیت، رتبۀ قابل‌قبولی را در بین کاربران مختلف دریافت کرده است. در این تعمیرگاه تیمی از کارشناسان خبره مشغول به فعالیت هستند که از تمام دانش و تخصص خود به‌منظور رفع مشکلات اتومبیل شما بهره می‌برند. تعمیرگاه وینتون عمدتاً در زمینۀ تعمیرات اگزوز و زیربندی خودروهای خارجی فعالیت می‌کند.

در این تعمیرگاه تلاش بر آن است که تنها از دستگاه‌های پیشرفته و مورد تأیید شرکت کیا استفاده شود. این امر باعث خواهد شد تا علت اصلی ایرادات خودروی شما سریع‌تر تشخیص داده شوند. همین امر، مدت‌زمان موردنیاز جهت تعمیر خودرو را به‌شکل قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. متأسفانه تعمیرگاه وینتون نیز دارای خدمات خودروبر نیست و این امر ممکن است برای برخی از کاربران چالش‌هایی را به همراه داشته باشد.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: شیخ فضل‌الله جنوب، بعد از پل یادگار، خیتبان چوب‌تراش پلاک 6
  • تلفن تماس: 09105874322

 

سراتو باید به‌صورت تخصصی تعمیر شود.
سراتو باید به‌صورت تخصصی تعمیر شود.

اتوسرویس کارما

«کارما» که یک خود را یک تعمیرگاه کیا سراتو معرفی می‌کند، گزینۀ مهم دیگری است که نمي‌‌‌توان از آن یاد نکرد. این مرکز با داشتن دستگاه‌هایی همچون دیاگ، ساکشن روغن‌موتور و همچنین تنظیم باد دیجیتال توانسته است به‌عنوان یک تعمیرگاه کاملاً به‌روز نظر افراد گوناگونی را به سمت خود جلب کند.

اتوسرویس کارما علاوه بر مبحث تعمیرات، در زمینۀ خدماتی همچون سرویس‌های دوره‌ای و حتی ریمپ (remap) کردن خودرو نیز تخصص دارد. اگر قصد دارید میزان توان اتومبیل خود را افزایش دهید، می‌‌توانید از این خدمات ویژه کمک بگیرید. در همین مرکز یک بخش اختصاصی برای تعمیر گیربکس نیز تعبیه شده است که چندین تعمیرکار مجرب در آن مشغول به فعالیت هستند. با این تصاویر می‌توان گفت که کارما قطعاً یک مرکز مناسب است.

اطلاعات تماس:

  • آدرس: مهرآباد جنوبی، پایین از میدان فتح، خیابان عسگری، پلاک ۴
  • تلفن تماس: 02166657181
مرکز اوتاناکار به‌عنوان یک تعمیرگاه کیا سراتو
تنها باید از قطعات یدکی اورجینال استفاده کرد.

اوتاناکار

مرکز اوتاناکار به‌عنوان یک تعمیرگاه کیا سراتو سعی دارد تا خدماتی در کلاس جهانی را به مشتریان خود ارائه کند. این تعمیرگاه به ارائۀ ضمانت‌های طولانی‌مدت سرویس‌های خود افتخار می‌کند و آن را یک ویژگی کاملاً مثبت می‌داند. اوتاناکار فقط از قطعات اصل کیا استفاده می‌کند.

امروزه خدمات متنوعی در این اوتاناکار به شما ارائه می‌شوند، اما سرویس «تعمیر گیربکس سراتو» از بالاترین اهمیت ممکن برخوردار است. تفاوتی ندارد که جعبه‌دندۀ خودروی شما به چه نحوی دچار آسیب‌دیدگی شده است؛ زیرا پرسنل این تعمیرگاه با استفاده از تجهیزات کاملاً کاربردی، این بخش از اتومبیل را در مدت‌زمان کوتاهی تعمیر خواهند کرد. شایان ‌ذکر است که تعمیرکاران اوتاناکار همواره به‌خاطر برخورد خوب خود موردتقدیر مشتریان قرار گرفته‌اند.

ط

اطلاعات تماس:

وب‌سایت: otanacar.com
آدرس: تهران، بزرگراه شیخ فضل‌الله، نرسیده به جناح لاین کندرو پلاک ۳۰
تلفن تماس: 09127796177

کلام آخر

کیا سراتو از نخستین زمان عرضه تا کنون همواره به‌عنوان یک خودروی جذاب برای جوانان شناخته شده است. این خودرو نیز به دلایل متعددی دچار ایرادات فنی خاصی می‌شود که جهت رفع آن‌ها باید به تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های رسمی کیا مراجعه کنید. در غیر این صورت، احتمال افزایش آسیب‌دیدگی بخش‌های مختلف خودروی شما وجود دارد. تعمیرکار تعمیرگاه کیا در تهران آماده ارائه بهترین خدمات به شما دوستان عزیز، در صورتی که تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران نیاز دارید تعمیرکار آماده ارائه خدمات برتر میباشد.

«تعمیرکار» به‌عنوان برترین تعمیرگاه کیا سراتو این آمادگی را دارد تا همواره نیازهای شما عزیزان را در این زمینه برطرف کند. همکاران ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا خودروی شما را در اسرع وقت به حالت اولیه بازگردانند تا دوباره بتوانید لذت رانندگی با آن را تجربه کنید. با ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم