24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس چانگان

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس چانگان

یکی دیگر از خودروهای چینی بازار چانگان است که با توجه به مشخصات ظاهری و فنی خوب، از استقبال بسیار خوب مشتریان هم برخوردار شده است. بر کسی پوشیده نیست که بازار ماشین‌های چینی به دلیل قیمت بهتر آن‌ها نسبت به مدل‌های اروپایی و کره‌ای و همچنین مشخصات بهتری که نسبت به گزینه‌های داخلی دارند بسیار پررونق‌تر شده است و کمپانی‌های بسیاری خودروهای خود را در ایران به فروش می‌رسانند. در این مطلب در خصوص تعمیر گیربکس چانگان به عنوان یکی از خودروهای چینی بازار داخلی موارد مهمی را بیان خواهیم کرد که برای جلوگیری از هزینه‌های اضافه و اقدام موثر سریع بسیار موثر خواهد بود.

برای اطلاعات کلی در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک می توانید روی عبرات آن کلیک کنید.و برای اطلاعات بیشتر تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان این صفحه را مطالعه بفرمایید.

معایب گیربکس چانگان

چانگان cs35 یک خودروی چینی محصول شرکت چانگان‌موتورز است. شرکت سایپا از سال 1394 شروع به مونتاژ این خودرو کرده است. گیربکس این خودرو از نوع cvt است. گیربکس‌ cvt یک تفاوت مهم با دیگر گیربکس‌های اتوماتیک دارد. تعویض دنده در گیربکس cvt کاملا خودکار و ناملموس است. همچنین دور موتور بالا در این نوع گیربکس احساس نمی‌شود. ولی دیگر گیربکس‌ها این ویژگی‌ها را ندارند. در صورت استفاده و نگهداری صحیح، نیاز به تعمیر گیربکس چانگان cs35 به تاخیر خواهد افتاد.

تعویض دنده در چانگان خودکار و ناملموس است

وزن و مصرف سوخت پایین از جمله مزایای گیربکس‌های cvt هستند. در صورت مراقبت و نگهداری صحیح از گیربکس، استفاده از آن اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است. ولی در صورت عدم نگهداری و مراقبت، تعمیرات آن معمولا با هزینه‌های بالا همراه است.

از آنجاکه دور موتور در گیربکس‌ cvt کاملا بهینه است، ممکن است جوانانی که علاقه‌مند به رانندگی با دور موتور بالا هستند، تمایل و رغبت زیادی به استفاده از خودروها با گیربکس cvt نداشته باشند. با توجه به پیچیدگی‌های ذکرشده، تعمیر گیربکس چانگان باید توسط متخصصان مجرب انجام شود.

گیربکس‌های cvt فاقد چرخ‌دنده هستند و فرایند تعویض دنده به‌صورت کاملا خودکار و ناملموس صورت می‌پذیرد. استفاده از گیربکس cvt مزایای زیادی دارد. اما این گیربکس معایب و مشکلاتی نیز دارد. از جمله مهم‌ترین معایب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه بالای تعمیرات

در صورت نگهداری صحیح از گیربکس چانگان، استفاده از آن مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. منظور از نگهداری صحیح، تعویض به‌موقع روغن، انجام سرویس‌های دوره‌ای و منظم و همچنین سبک رانندگی سالم است. ولی اگر موارد ذکر شده رعایت نشوند، گیربکس این خودرو دچار خرابی خواهد شد و با توجه به چینی بودن و عدم فراوانی قطعات در بازار، هزینه‌ تعمیر گیربکس چانگان بالا خواهد بود.  

قطعات گیربکس چانگان به‌وفور در بازار ایران یافت نمی‌شود

سروصدای زیاد

یکی از متداول‌ترین انتقادات و گلایه‌های صاحبان خودروهای مجهز به گیربکس cvt از جمله چانگان، سروصدای زیاد آن است.

نبود هیجان در رانندگی

برخی از افراد خصوصا جوانان دوست دارند با دور موتور بالا رانندگی کنند. چون دور موتور در گیربکس cvt در بهینه‌ترین وضعیت ممکن است و در عمل تعویض دنده‌ای انجام نمی‌گیرد، راننده در هنگام رانندگی با این خودرو هیجان زیادی را تجربه نمی‌کند.

قیمت گیربکس چانگان

درصورتی‌که تعمیر گیربکس چانگان کارساز نباشد، تعمیرکار پیشنهاد تعویض گیربکس را به صاحب خودرو می‌دهد. در ایران به دلیل وجود تورم، قیمت کالاها و خدمات ثابت نیستند و با گذشت زمان با افزایش چشمگیر همراه هستند. برای اطلاع از قیمت گیربکس چانگان به سایت تعمیرکار مراجعه کنید یا با مشاوران ما در تماس باشید.

گیربکس چانگان cs35 ساخت کجاست؟

گیربکس اتوماتیک خودروی چانگان cs35 از نوع cvt و ساخت شرکت آیسین ژاپن است.

آیا گیربکس چانگان cvt است؟

بله. در حال حاضر گیربکس اتوماتیک بسیاری از خودروها از جمله چانگان cs35 از نوع cvt است.

مشخصات گیربکس چانگان

گیربکس خودروی چانگان cs35 از نوع cvt، اتوماتیک و 4 سرعته است.

لوازم گیربکس چانگان

قطعات و لوازم گیربکس چانگان cs35 شامل موارد زیر است:

ساعت گیربکس

ساعت به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین قطعات گیربکس وظیفه کنترل فشار روغن و مقدار ضریب دنده را بر عهده دارد.

توربین

در خودروهایی با گیربکس دستی، کلاچ رابط بین موتور و گیربکس است. اما در خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک توربین جایگزین کلاچ می‌شود. توربین یا مبدل گشتاور وظیفه پمپاژ روغن برای انتقال نیرو از موتور به گیربکس را بر عهده دارد.

پمپ روغن

انتقال روغن از مخزن به قسمت‌های مختلف گیربکس به‌وسیله پمپ روغن صورت می‌گیرد.

فیلتر روغن گیربکس

فیلتر از جمله اصلی‌ترین اجزای گیربکس اتوماتیک خودروی چانگان است که باید با گذشت زمان تعویض شود. بهترین زمان برای تعویض روغن گیربکس چانگان زمانی است که کیلومتر خودرو به حدود 20.000 برسد. لازم به ذکر است این عدد دقیق و قطعی نیست و به عوامل زیادی از جمله ترافیک و سبک رانندگی بستگی دارد.

قیمت گیربکس چانگان cs35 اتومات

همان‌طور که گفته شد به دلیل وجود مشکلی به نام تورم در ایران، قیمت کالاها علی‌الخصوص قطعات خودرو ثابت نیستند و با گذشت زمان با افزایش شدید همراه هستند. درصورتی‌که تعمیر گیربکس چانگان توسط تعمیرکار نتیجه‌بخش نباشد، تعویض گیربکس پیشنهاد می‌شود. برای بررسی و اطلاع از قیمت گیربکس چانگان cs35 اتوماتیک با شماره 02171053048 در تماس باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

نوع گیربکس چانگان

نوع گیربکس چانگان

در ابتدا در خصوص نوع گیربکس چانگان در مدل‌ها ارائه‌شده در بازار ایران صحبت می‌کنیم. به هر حال گیربکس بخش مهمی از خودرو بوده و عملکرد و قدرت آن رابطه مستقیمی با قدرت کلی خودرو دارد و از این رو شرکت‌های مختلف با توجه به هدفی که دارند، سعی می‌کنند از گیربکس مناسبی برای ماشین‌های جدید تولیدی‌شان استفاده کنند.

در سال 90 سایپا با چانگان وارد همکاری شد و نسل اول چانگان cs35 را وارد بازار کرد. این خودرو از گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک اتومات بهره می‌برد و از قدرت قابل‌قبولی هم برخوردار است. گیربکس‌های تیپ ترونیک نوع مدرنی از گیربکس‌ها هستند که علاوه بر امکان تعویض دنده اتوماتیک، این اجازه را به راننده هم می‌دهند که با استفاده از اهرم‌های مشخص اقدام به تعویض دنده کنند. بنابراین این برای افرادی که دوست دارند لذت رانندگی را با تعویض دنده تجربه کنند بسیار جذاب خواهد بود.

این گیربکس مدرن و پیچیده در صورت برخورد به مشکل ممکن است هزینه‌های بالایی را برای شما به وجود بیاورد. بنابراین در بحث تعمیر گیربکس چانگان مهم است که از مشکلات و علائم مشکوک گیربکس باخبر بود و در زمان مناسب اقدام کرد.

اما اخیرا مدل‌های جدیدی هم از چانگان تولید شده‌اند که نسبت به نسل قبل دارای امکانات و قدرت بیشتری هستند. چانگان cs35 plus 1.6L و چانگان cs35 plus 1.4L دو مدلی هستند که به ترتیب از گیربکس‌های 6 سرعته اتومات و 7 سرعته دو کلاچه اتومات بهره می‌برند. این دو مدل هم با توجه به پیچیدگی و تعدد بالای قطعات نیاز به تعمیر تخصصی و همچنین نگهداری بسیار دقیق دارند که از هزینه‌های بالا جلوگیری شود.

مشکلات گیربکس چانگان

مشکلات گیربکس چانگان

در بحث تعمیر گیربکس اتوماتیک چانگان شناخت مشکلات این گیربکس اهمیت زیادی دارد. در صورتی که مشکلات و علائم مهم شناسایی شوند و در زمان مناسب نسبت به آن‌ها اقدام شود می‌توان از بسیاری از هزینه‌ها و خسارات بعدی جلوگیری کرد. در این خودرو هم مشکلات و خرابی‌هایی در مدل‌های مختلف برای گیربکس خودرو به وجود می‌آید.

یکی از رایج‌ترین مشکلات گیربکس چانگان، زوزه کشیدن آن است. زوزه کشیدن گیربکس نشان‌دهنده مشکل و عیبی در گیربکس است که باید حتما جدی گرفته شود. از دیگری مشکلات باید به نشتی روغن گیربکس که به دلیل نقص و شکستگی در بخش‌های مختلف گیربکس است، بوی سوختگی، تعویض با تاخیر دنده‌ها، عدم قدرت لازم در موقع حرکت از خودرو و… اشاره کرد. هر کدام از این مشکلات منشاء مشخصی دارند که باید توسط تیمی باتجربه و بادانش شناخته شده و سپس با بهترین روش ممکن نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود. مجموعه تعمیرکار بهترین مرکز برای مراجعه مشتریان گرامی است و با بهترین خدمات و امکانات در خدمت مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

تعمیرگاه گیربکس چانگان

تعمیرگاه گیربکس چانگان

برای تعمیر گیربکس چانگان پس از شناخت عیب و مشکلات گیربکس که برای هر راننده و صاحب خودرویی کاملا ضروری است، شناخت تعمیرگاه‌های تخصصی و معتبر هم اهمیت بالایی دارد. متاسفانه در کشور برای خودروهای چینی تعمیرگاه تخصصی چانگان زیادی وجود ندارد و همچنین کمبود قطعات اصل نیز به مشکلات صاحبان این ماشین‌ها اضافه می‌کند.

بنابراین پیدا کردن مرکزی معتبر مهم خواهد بود. مجموعه تخصصی تعمیرکار به بهره‌مندی از افراد باتجربه و کاملا آشنا با انواع گیربکس‌های مختلف و پیچیده، بهترین خدمات ممکن را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کند و همچنین با خدماتی ویژه اطمینان آن‌ها را به خود جلب می‌کند.

مجموعه تعمیرکار

همچنین در این مرکز از بهترین قطعات و لوازم موجود استفاده می‌شود و در صورت تعویض کامل گیربکس نیز از نوع اصلی آن استفاده خواهد شد. به دلیل نوسانات قیمت، برای اطلاع از مواردی همچون قیمت گیربکس چانگان و هزینه تعمیر، قیمت توربین گیربکس چانگان، قیمت سلکتور گیربکس چانگان و قیمت شیر برقی گیربکس چانگان می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید.

جمع‌بندی

گیربکس چانگان اتومات موضوعی بود که در اینجا به آن پرداخته شد. شناخت مشکلات و عیب‌های گیربکس برای اقدام سریع بسیار مهم است و در کنار آن مراجعه به مرکزی مطمئن و تخصصی برای تعمیری کامل و بدون دردسر هم اهمیت بالایی دارد. تعمیرگاه خودرو تعمیرکار با در اختیار داشتن افراد ماهر و امکانات بسیار عالی در کنار خدماتی همچون عیب‌یابی رایگان، خودرو بر رایگان در تهران و ضمانت‌نامه کتبی پس از تعمیرات بهترین گزینه ممکن برای افرادی است که نگران عیب‌ها و آسیب‌های احتمالی خودرو خود هستند. شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس بوده و پاسخ سوالاتتان را دریافت کنید.

گیربکس‌های اتوماتیک، از تکنولوژی‌های پیشرفته در خودروها است که تجربه رانندگی را راحت‌تر می‌کند. با این حال، مانند هر سیستم مکانیکی دیگری، گیربکس‌های اتوماتیک هم ممکن است با مشکلات و خرابی‌ها مواجه شوند. یکی از مشکلات رایج گیربکس‌های اتوماتیک از دست رفتن عملکرد نرم و صاف آنها است. ممکن است در طول زمان، گیربکس اتوماتیک شما در تغییر دنده یا جابه‌جایی بین حالت‌ها علائم عدم عملکرد نشان دهد و یا حتی شروع به لرزش یا لغزش در حین تغییر دنده کند.

یکی از اصلی‌ترین علل خرابی گیربکس اتوماتیک، کمبود روغن مناسب یا کثیف بودن روغن مورد استفاده است. روغن گیربکس اتوماتیک برای حفظ عملکرد صحیح و روان گیربکس بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که روغن مناسبی مانند روغن به‌روز‌رسانی‌شده یا تراوای آن به موقع تعویض نشود، احتمال آسیب به قطعات داخلی گیربکس اتوماتیک افزایش می‌یابد. همچنین، تراوای کثیف و حاوی ذرات ممکن است باعث رسوبات و انسداد مسیر حرکت قطعات گیربکس شود و در نتیجه، عملکرد آن را نامطلوب کند. بنابراین، نظافت و تعویض منظم روغن گیربکس اتوماتیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا مشکلات احتمالی جلوگیری شود و عمر مفید گیربکس افزایش یابد.

در فایل صوتی زیر درباره اهمیت این مورد بیشتر صحبت کردیم.

 

سوالات متداول شما

گیربکس اتوماتیک خودروی چانگان cs35 از نوع cvt و ساخت شرکت آیسین ژاپن است.

بله. در حال حاضر گیربکس اتوماتیک بسیاری از خودروها از جمله چانگان cs35 از نوع cvt است.

گیربکس خودروی چانگان cs35 از نوع cvt، اتوماتیک و 4 سرعته است.

قطعات و لوازم گیربکس چانگان cs35 شامل موارد زیر است:

ساعت گیربکس

ساعت به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین قطعات گیربکس وظیفه کنترل فشار روغن و مقدار ضریب دنده را بر عهده دارد.

توربین

در خودروهایی با گیربکس دستی، کلاچ رابط بین موتور و گیربکس است. اما در خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک توربین جایگزین کلاچ می‌شود. توربین یا مبدل گشتاور وظیفه پمپاژ روغن برای انتقال نیرو از موتور به گیربکس را بر عهده دارد.

پمپ روغن

انتقال روغن از مخزن به قسمت‌های مختلف گیربکس به‌وسیله پمپ روغن صورت می‌گیرد.

فیلتر روغن گیربکس

فیلتر از جمله اصلی‌ترین اجزای گیربکس اتوماتیک خودروی چانگان است که باید با گذشت زمان تعویض شود. بهترین زمان برای تعویض این قطعه زمانی است که کیلومتر خودرو به حدود 20.000 برسد. لازم به ذکر است این عدد دقیق و قطعی نیست و به عوامل زیادی از جمله ترافیک و سبک رانندگی بستگی دارد.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

3 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس چانگان»

  1. ببخشید نشونه های خراب شدن ساعت گیربکس چیه سر و صدایی یا نشتی ای چیزی داره که ما متوجه بشیم؟ بعد این قطعه رو میشه به صورت مستقل عوض کرد یا باید کل گیربکس چانگان تعویض بشه

  2. من تقریبا سه سالی میشه که یه چانگان تقریبا نو خریدم و خب راضی ام ازش ولی تقریبا 6 ماهی میشه که دیگه سر و صداش بالا رفته فکر کنم وقت تعویض گیربکس باشه ولی در کل یه سری نکات رو اگه تو توقف های کوتاه و پشت چراغ ها رعایت کنید ماشین دیرتر خراب میشه بازم

    1. سلام و احترام
      صدای داخل کابین باید چک بشه ، ممکنه که گیربکس نباشه . باید تشریف بیارید تست کنیم . در مجموعه تعمیرکار تست رایگان هست .
      برای توقف های زیر 20 ثانیه اگر دنده در حالت D باشد مشکلی ندارد ولی اگر توقف طولانی هست ، باید دنده در حالت N قرار بگیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *