24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر

تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر

داستر یکی از محصولات و تولیدات شرکت موفق رنو است. اگر به ظاهر این خودرو نگاهی بیندازید یا حتی مشخصات فنی آن را بررسی کنید متوجه می‌شوید که نسبت به خودروهای مدرن امروزی فاصله زیادی دارد و شاید تصور می‌شد که استقبال خوبی از این خودرو صورت نگیرد. اما نه تنها در ایران بلکه در بازارهای خودرو خارجی نیز این محصول از پرفروش‌ترین تولیدات رنو است. شاید بتوان گفت با توجه به امکانات این خودرو و قیمت خوبی که دارد افراد زیادی به سراغ خرید آن رفته‌اند.

گیربکس این خودرو هم از بخش‌های بسیار مهم و حساس آن به شمار می‌رود. از این رو در مطلب پیش رو در مورد تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر و موارد مرتبط با آن صحبت خواهد شد. برای هر صاحب خودرویی لازم است که اطلاعات کامل و مناسبی در خصوص این بخش مهم خودرو خود داشته باشد که در مواقع ضروری بتواند اقدام درستی را داشته باشد.

برای اطلاعات کلی در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک می توانید روی عبرات آن کلیک کنید.و برای اطلاعات بیشتر تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان این صفحه را مطالعه بفرمایید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

نوع گیربکس داستر

نوع گیربکس داستر

در بحث تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر در ابتدا باید در خصوص گیربکس این خودرو صحبت شود. گیربکس بخشی است که خودرو از طریق آن حرکت می‌کند و هرگونه مشکل و ایراد در آن باعث می‌شود که عملکرد خودرو تحت تاثیر قرار بگیرد. بنابراین باید نسبت به این بخش خودرو، هر مالک و راننده‌ای اطلاعات کافی را داشته باشد که در مواقع ضروری بهترین تصمیم را بگیرد.

باید گفته شود که داستر 2017 اتوماتيك از گیربکس 4 سرعته اتومات از نوع تیپ ترونیک استفاده شده است. اگر با گیربکس‌های تیپ ترونیک آشنایی ندارید، در اینجا نگاهی جزئی به این مدل گیربکس خواهیم داشت. تیپ ترونیک از گیربکس‌های مدرنی است که لذت رانندگی بالایی را برای راننده فراهم می‌کند. بسیاری از افراد از گیربکس‌های اتومات این ایراد را می‌گیرند که لذت رانندگی را با آن تجربه نمی‌کنند. اما حال با گیربکس‌های تیپ ترونیک افراد می‌توانند به خوبی از رانندگی راحت و ایمن لذت ببرند.

در حقیقت در این گیربکس علاوه بر قابلیت تعویض دنده‌ها به شکل اتوماتیک، می‌توان حالت دستی را نیز برای آن تنظیم کرد که با استفاده از اهرم‌هایی که در مکان‌های مختلف خودرو مانند پشت فرمان قرار دارند، امکان تعویض دنده به شکل دستی هم وجود دارد. در این حالت به مانند بازی‌های کامپیوتری راننده قادر است دنده را تعویض کند. 

البته در حالتی که تعویض دنده توسط راننده در زمان درستی صورت نگیرد، حالت خودکار دنده اجازه آسیب به موتور را نمی‌دهد و تعویض دنده به شکل اتومات رخ خواهد داد. به دلیل پیچیدگی این نوع گیربکس توجه به علائم مشکوک و خرابی آن بسیار مهم است و باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به آن اقدام شود.

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک رنو داستر

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

مشکل گیربکس رنو داستر

مشکل گیربکس رنو داستر

به مانند هر گیربکس دیگری در این گیربکس هم مشکلات و معایبی دیده می‌شود که اطلاع از آن‌ها کاملا ضروری است. تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر با شناخت این موارد بسیار موثرتر خواهد بود و می‌توان در زمان مناسب از هزینه‌ها و خسارت‌های بزرگ‌تر جلوگیری کرد. در ادامه برخی از مشکلات و علائمی که باید در گیربکس داستر مورد توجه قرار بگیرند، آورده شده است.

شاید بتوان گفت تعداد کم دنده‌های این خودرو یکی از مشکلات اساسی آن است که در مقایسه با سایر رقبا در این بخش ضعیف‌تر عمل کرد است. برخی افراد نیز کم بودن قدرت و شتاب خودرو را در این مدل گزارش داده‌اند که می‌تواند نشانه‌ای از مشکل و خرابی در گیربکس باشد. خلاصی گیربکس به شکل اتوماتیک، روشن شدن چراغ چک، صدای زوزه از گیربکس، تقه زدن گیربکس، تاخیر در دنده عوض کردن و … نیز از دیگز علائمی است که در این خودرو دیده شده است و نشانه خرابی گیربکس رنو داستر است. نکته بسیار مهم آن است که بلافاصله بعد از مشاهده اولین نشانه‌ها باید به مرکز معتبر و تخصصی تعمیر گیربکس مراجعه شود.

خودرو رنو داستر در سراسر جهان محبوبیت فراوانی میان افراد دارد. این خودرو از کیفیت بالایی برخوردار است و گیربکس اتوماتیک آن نیز امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که باعث افزایش کارآیی آن شده است. گیربکس خودرو رنو داستر ساختاری پیچیده دارد که بسیار حساس است.

مشکلات ایجاد شده در گیربکس اتوماتیک داستر نیازمند تعمیری با کیفیت مطابق با استانداردهای ضروری است که باید توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام شود. ایجاد خدمات با کیفیت برای جلوگیری از آسیب به قطعات و قسمت‌های مختلف گیربکس منجر به افزایش کارآیی گیربکس اتوماتیک داستر خواهد شد.

نوع خرابی و میزان شدت آن در پرداخت هزینه‌های تعمیر تاثیرگذار است. همچنین تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر با استفاده از مهارت و دانش فنی بالای افراد متخصص موجب کاهش هزینه‌های پرداختی برای تعمیر و یا تعویض مجدد قطعات گیربکس می‌شود. همچنین تعویض به موقع روغن گیربکس و انجام سرویس‌های دوره‌ای و منظم برای رفع علائم خرابی گیربکس اتوماتیک بسیار لازم و ضروری است.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر

تعمیرگاه گیربکس داستر

علاوه بر آشنایی و شناخت مشکلات گیربکس این خودرو، نکته بسیار مهم دیگری که در مورد تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر باید به آن توجه شود، مرکز تعمیرات تخصصی است. شما برای تعمیر و تعویض گیربکس خودرو خود باید به مرکزی مراجعه کنید که با تجربه و دانش کارشناسان خود به بهترین شکل ممکن کار تعمیر گیربکس را انجام دهند.

مرکز تعمیرات تخصصی تعمیرکار با کادری باتجربه و کاملا مسلط به انواع گیربکس، خدماتی فوق‌العاده را به مشتریان ارائه می‌کنند که باعث می‌شود از بسیاری از نقاط کشور به این مرکز مراجعه شود. همچنین شما برای اطلاع از قیمت گیربکس این خودرو، تعمیر گیربکس و قطعات و لوازم آن مانند قیمت توربین گیربکس داستر از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

بخش بسیار مهم و اصلی رنو داستر گیربکس آن است. تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر در زمان مناسب می‌تواند از هزینه‌های اضافی و خرابی‌های گسترده‌تر جلوگیری کند. مجموعه تعمیرکار با خدماتی عالی و افراد کاربلد بهترین مرکز ممکن برای مراجعه و تعمیر گیربکس انواع خودروها است. شما می‌توانید برای راهنمایی‌های بیشتر و طرح پرسش‌های خود، از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر»

  1. آقا من یه داستر گیربکس اتومات مدل 2019 دارم یه مدته موقع 2 به 3 ماشین تقه میزنه از طرفی هم موقعی که میخوام سرعت رو کم کنم شروع به لرزیدن می کنه و خب من ازش خوب نگهداری کردم احساس نمی کنم گیربکسش اینقدر خراب شده باشه به نظر شما باید کجای ماشین رو چک کنم؟

  2. استهلاک گیربکس اتوماتیک داستر حدودا چقدره و آیا لوازم جانبیش تو ایران راحت گیر میاد یا برای تعمیر ماشین در صورت بروز مشکل دردسر داریم حالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *