24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی MG

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی MG

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی MG

ام جی را باید کمپانی بزرگ و قدیمی انگلیسی دانست که چینی‌ها آن را خریداری کردند. اکنون هم فعالیت این شرکت در کشور انگلیس ادامه دارد، اما محصولات در چین تولید می‌شوند. محصولات این کمپانی در ایران نیز طرفداران مخصوص به خود را داد. معمولا به دلیل قیمت مناسب‌تری که این خودروها نسبت به خودروهای کلاس جهانی و کره‌ای دارند، افراد زیادی تمایل خود را برای خرید آن‌ها نشان می‌دهند. 

برخی از خودروها همچون خودروهای ام جی، تعمیرگاه‌های تخصصی زیادی در کشور ندارند و این یکی از چالش‌های اصلی صاحبان آن‌ها است. از این رو در این مطلب نگاهی به تعمیر گیربکس اتوماتیک و تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی MG و موارد مربوط به آن خواهیم داشت. تعمیرکار این اطمینان را به صاحبان این خودروها می‌دهد که بهترین خدمات تعمیری ممکن به آن‌ها ارائه خواهد شد.

یکی از خودروهای تولیدی ساخت کشور چین که با قیمت مناسب و کیفیت بالایی روانه بازار شده است. گیربکس خودرو ام جی از نوع اتوماتیک بوده که دارای 6 سرعت مختلف است. گیربکس اتواتیک ام جی امکانات فراوانی برای روند ایجاد شتاب در خودرو دارد. بهبود کارآیی خودرو و کاهش مصرف سوخت از مهم ترین مزایای گیربکس اتوماتیک است. در صورت آسیب به گیربکس به دلایل گوناگون و یا در اثر افزایش کارکرد آن، عملکرد گیربکس کاهش می یابد و باعث اختلال در کارآیی آن خواهد شد. عملکرد نامناسب حرکت خودرو را با مشکل مواجه می کند بنابراین تعمیر گیربکس اتوماتیک برای جلوگیری از بروز آسیب به سایر قطعات گیربکس و کاهش هزینه های پرداختی باید در اسرع وقت انجام شود. همچنین به دلیل ساختار پیچیده گیربکس ام جی تعمیر آن نیازمند مهارت و دانش بالایی است که متخصصان تعمیرکار با انجام تعمیر حرفه ای گیربکس کیفیت و کارآیی آن را افزایش می دهند. همچنین با تعمیر و عیب یابی صحیح گیربکس توسط افراد مجرب از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری خواهد شد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی 550

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی MG

اولین خودرو از سری خودروهای ام جی که به بررسی آن در این مطلب خواهیم پرداخت، ام جی 550 است. در ابتدا نوع گیربکس ام جی 550 را مورد بررسی قرار خواهیم داد. ام جی در این مد از خودروهای خود از گیربکس اتومات 5 سرعته شیفت ترونیک AISIN SEIKO استفاده کرده است. اما ویژگی‌های اصلی این گیربکس چیست و چرا تعمیر آن اهمیت دارد؟ 

در ابتدا باید گفت در حالت کلی گیربکس‌های اتومات دارای پیچیدگی بیشتری هستند و این پیچیدگی و مدرن بودن در سری‌های جدید‌تر نیز بیشتر به چشم می‌خورد. به همین دلیل در صورت خرابی در ابتدا باید این را در نظر گرفت که مشکلات معمولا هزینه‌های بسیار بالایی را برای فرد به وجود می‌آروند. همچنین برای تعمیر به نیروی تخصصی و کاملا آگاه نیاز است. در غیر این صورت نه تنها مشکل خودرو حل نمی‌شود، بلکه ممکن است بخش‌های دیگر خودرو هم آسیب ببیند.

قبل از صحبت درباره گیربکس شیفت ترونیک دعوت می کنیم سری هم به صفحه تعمیر گیربکس لیفان x60 بزنید.

گیربکس‌های شیفت ترونیک راننده را قادر می‌سازند که بودن تغییر از حالت اتومات به دستی می‌توانند دنده را عوض کنند. در حقیقت برای مدت کمی امکان تعویض دستی دنده در اختیار راننده است و سپس مجدد سیستم به حالت خودکار دنده را کم و زیاد خواهد کرد. ایمنی بالا و کاهش مصرف سوخت از مهم‌ترین مزایای این نوع گیربکس هستند. تیم تعمیرکار ام جی 550 را با بهترین امکانات و مزایا تعمیر می‌کند و شما می‌توانید مجموعه تعمیرکار را با خیالی راحت انتخاب کنید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی mgn5

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی mgn5

در ادامه مبحث تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی MG به بررسی مدلی دیگر از این کمپانی می‌پردازیم. این مدل از ام جی هم در سری دستی و هم اتومات تولید و وارد کشور شده است. ظاهر خاص و بسیار مدرن این خودرو هیچ نشانی از خودروهای چینی ندارد و کاملا حس خودروی لوکش و گران‌قیمت را به شما می‌دهد. 

در هر سری این خودرو، چه مدل دستی و چه اتومات، پیچیدگی بالای گیربکس باعث می‌شود که توجه به خرابی‌ها و علائم مختلف اهمیت بالایی داشته باشد. شما برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی MG در این مدل هم می‌توانید با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرکار از بهترین امکانات و خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی mgn6

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی mgn6

این مدل هم از مدل‌های بسیار شیک و قدرتمند از برند ام جی به شمار می‌رود. گیربکس این مدل 5 سرعته و اتومات است و به مانن اعضای دیگر این خانواده پیچیدگی زیادی دارد. خرابی‌ها و علاوم مختلفی همچون صدای زوزه و بوی سوختگی و عدم قدرت بالای خودرو باید حتما جدی گرفته شوند و در سریع‌ترین زمان به مرکز تخصصی گیربکس‌ها مراجعه شود. گفتنی است این خودرو در دو تیپ مختلف صندوق‌دار و فست بک در کشور وجود دارد.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی mgn7

تعمیر گیربکس ام جی mgn7

آخرین خودرو که به بررسی آن در بحث تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی MG می‌پردازیم، MGn7 است. در حقیقت باید گفت این خودروی جدید با همه خودروهای چینی پیش از خود فرق دارد و می‌تواند بازار خودروهای چینی را کاملا تحت تاثیر قرار دهد.

این خودرو در دو مدل با گیربکس‌های اتومات 9 سرعته ZF و 7 سرعته دو کلاچه عرضه شده است که هر دو مدل دارای پیچیدگی و تعدد قطعات هستند که مشکل در آن‌ها می‌تواند هزینه بالایی را به دنبال داشته باشد. اما مشکلات کوچک و جزئی بخش‌های مختلف گیربکس این خودرو باید به سرعت برطرف شوند؛ زیرا خرابی کلی گیربکس و تعویض کامل آن هزینه بسیار سنگینی را در پی دارد.

تعمیرگاه گیربکس ام جی

تعمیرگاه گیربکس ام جی

توجه به علائم و خرابی‌هی گیربکس و تعمیر به موقع آن اهمیت بالایی دارد. اما نکته مهم بعدی مرکزی است که به آن مراجعه می‌شود. متاسفانه برای خودروهای چیمی مختلف تعمیرگاه تخصصی زیادی وجود ندارد و همین مورد باعث خواهد شد که افراد به مراکز متفرقه‌ای مراجعه کنند. 

مجموعه تعمیرکار با کارشناسان و افراد کاملا آگاه و آشنا به انواع گیربکس‌ها پیشرفته اقدام به تعمیر و تعویض بخش‌های مختلف خودرو می‌کند. همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت بخش‌های مختلف گیربکس و خود گیربکس ام جی، به دلیل تعدد قطعات مختلف در بازار و نوسانات بازار، می‌توانید از طریق‌ راه‌های ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

جمع‌بندی

ام جی کمپانی است که حال با تولید محصولات جدید و به‌روز سعی دارد به رقابت با بسیاری از ماشین‌های حتی گران‌قیمت دنیا برود. گیربکس این خودروها بخش بسیار مهم و کلیدی است که متاسفانه در کشور ما مراکز تخصصی کافی برای تعمیر آن‌ها وجود ندارد. عمیر گیربکس ام جی MG توسط مجموعه تعمیرکار به بهترین کیفیت و بهترین قیمت بازار اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز از خدماتی همچون عیب‌یابی کاملا رایگان، خودرو بر رایگان در تمام تهران و ضمانت‌نامه تعمیر بهره‌مند شوید. برای راهنمایی‌های بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید و پاسخ سوالاتتان را دریافت کنید.

 

گیربکس اتوماتیک یکی از قطعات حیاتی در خودروهای مدرن است که کاربری آسان و راحتی را برای راننده به ارمغان می‌آورد. اما متأسفانه، مشکلات مختلفی ممکن است در عملکرد این نوع گیربکسها به وجود آید که می‌تواند تجربه رانندگی را ناخوشایند کند. یکی از معمول‌ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک، نقص و عدم صحت تغییر دنده‌ها است. این مشکل می‌تواند به دلیل کمبود روغن گیربکس، آسیب به سیستم هیدرولیک یا خرابی سنسورها و الکترونیک مربوط به گیربکس اتفاق بیفتد.

 

علل خرابی گیربکس اتوماتیک می‌تواند متنوع باشد. یکی از رایج‌ترین علل، استفاده نادرست و نامناسب از خودرو است. برخی رانندگان به‌ویژه در شهرها، به صورت مکرر از حالت “D” یا حالت رانندگی معمولی استفاده نمی‌کنند و از حالت “R” یا حالت عقب رانندگی برای حرکت به جلو استفاده می‌کنند که باعث زمین خوردن گیربکس و خرابی آن می‌شود.

 

عوامل دیگری مانند نقص و عدم صحت سیستم خنک‌کننده گیربکس، آلودگی روغن، خرابی کامپیوتر و الکترونیک گیربکس، نصب نادرست قطعات جایگزین و یا عدم نگهداری و سرویس منظم نیز می‌تواند باعث خرابی و مشکلات عملکردی در گیربکس اتوماتیک شود. بنابراین، نگهداری منظم، استفاده صحیح و سرویس به موقع از این نوع گیربکسها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند تا عمر مفید و بهتری داشته باشند و از خرابی‌ها و هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.

 

 

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس ام جی MG»

  1. از نظر شتاب و قدرت گیربکس کدوم مدل از خودروهای MG قوی تره و آیا اصلا امکانش هست که گیربگس مدل های مختلف این ماشین ها رو رو هم سوار کنیم یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *