24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110

ام وی ام 110 محصول خاص مدیران خودرو که در ابتدا چری QQ نام داشت و در 2 نمونه‌ی 3 سیلندر و چهار سیلندر به بازار عرضه شد. با ورود MVM 110 به بازار ایران، تنها رقیبی که درکنار این خودرو خودنمایی می‌کرد، پراید بود.

نبود قطعات یدکی و بازار دست دوی بسیار بد ام وی ام ۱۱۰ سبب عقب ماندن آن از رقیبش پراید شد.

نسخه سه سیلندر این خودرو با قدرت ۵۲ اسب بخار و گیر بکس دستی و مدل چهار سیلندر با قدرت ۶۸ اسب بخار و با 2 جعبه گیربکس و اتوماتیک تولید شده است.

از جمله امکانات این خودرو می‌توان به شیشه‌ بالا برهای برقی جلو و عقب، آینه‌های کناری برقی و سیستم پخش MP3 با پورت USB و…اشاره کرد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110 شامل خدماتی مانند :

خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110

    • تعمیر گیربکس ام وی ام ۱۱۰
    • سرویس دوره‌ای گیربکس ام وی ام ۱۱۰
    • تعویض روغن گیربکس ام وی ام 110
    • بازدید فنی گیر بکس اتوماتیک ام وی ام ۱۱۰ با 1 سال گارانتی
    • عیب‌یابی و نمایش ایراد گیربکس اتوماتیک ام وی ام ۱۱۰ به صورت رایگان
    • مشاوره ‍‌ی صحیح رانندگی با گیربکس ام وی ام ۱۱۰

لوازم یدک MVM110

لوازم یدک MVM110

  • آینه بغل چپ ام وی ام 110
  • آینه چپ ام وی ام 530
  • آینه بغل چپ ام وی ام 530
  • آینه بغل راست ام وی ام 110
  • آینه راست ام وی ام 530
  • آینه بغل راست ام وی ام 530
  • اویل پمپ ام وی ام 110
  • اویل پمپ ام وی ام 315
  • اویل پمپ ام وی ام 530
  • اویل پمپ ایکس 33
  • بازویی برف پاک‌کن عقب ام وی ام 315
  • بازویی میل تعادل جلو ام وی ام 110
  • بازویی میل تعادل جلوچپ ام وی ام 110

رسیدگی و نگهداری از ام وی ام 110

رسیدگی و نگهداری از ام وی ام ۱۱۰

نگه داری از خودرو و رسیدگی به آن از مباحثی است که اگر توسط راننده خودرو جدی گرفته نشود، موجب آسیب به بخش های مختلف خودرو می گردد.

رسیدگی دوره‌ای به خودرو شاید در نگاه اول امری وقت گیر و هزینه‌بر باشد اما در دراز مدت به طولانی بودن عمر خودروی شما و کاهش هزینه‌ی شما می انجامد. بنابراین بررسی دوره ای خودروی خود را جدی بگیرید و آن را فراموش ننمایید.

تعمیر گیربکس ام وی ام 110

خودروی ام وی ام 110 یکی از خودروهای باکیفیت موجود در بازار است که محبوبیت فراوانی بین افراد دارد. گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110  از عملکرد مناسبی برخوردار است که در افزایش شتاب خودرو با کیفیتی عالی نقش موثری دارد. آسیب به گیربکس ام وی ام 110 در اثر ایجاد علائم گوناگون موجب کاهش کارآیی آن می شود. علائمی مانند ایجاد بوی سوختگی، نشتی روغن گیربکس، ایجاد لغزش در گیربکس، لرزش گیربکس، روشن شدن چراغ چک خودرو و … موجب خرابی گیربکس در مدت زمان طولانی خواهد شد. بنابراین علائم خرابی گیربکس اتوماتیک باید در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود. همچنین روش های تشخیص و عیب یابی صحیح گیربکس باید به درستی و با دقت بالایی صورت گیرد. در این صورت تعمیر گیربکس اتوماتیک با کیفیت بالایی انجام خواهد شد و آسیب جدی به سایر قسمت های گیربکس وارد نمی شود. همچنین تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110 باید توسط افراد حرفه ای و کارآزموده انجام شود. در این صورت هزینه های حاصل از تعمیر نیز کاهش یافته و نیازی به تعمیر مجدد گیربکس نخواهد بود.

نشانه‌های خرابی دنده گیر بکس MVM 110

نشانه‌های خرابی دنده گیر بکس MVM 110

در برخی موارد راننده خودرو هر چقدر پدال گاز را فشار بدهد به سرعت خودرو افزوده نمی‌شود. گاهی نشتی جعبه دنده و ترک خوردن آن باعث کاهش روغن گیربکس می شود. این امر در آینده ای نه چندان دور احتمالا آسیب اساسی در گیربکس خودرو ایجاد می کند.

اما گاز هرز خودرو ممکن است به علت مشکلی به نام لغزش گیر بکس باشد. در مواجه شدن با هر یک از این مشکلات در اولین فرصت ممکن به تعمیرگاه مختص گیربکس اتومات ام وی ام ۱۱۰ مراجعه کنید.

صدای گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110

صدای گیربکس ام وی ام 110

وجود صداهای عجیب نیز می‌تواند نشانه خرابی جعبه دنده باشد که بایستی به سرعت بررسی شود. یا اینکه تعویض دنده به آسانی انجام نمی‌شود که هر کدام از این موارد غیرعادی هستند.

قیمت MVM

قیمت MVM

قیمت ام وی ام 110 همانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش ‌های زیادی همراه بوده است. به ویژه زمانی‌ که به ‌دنبال قیمت ام وی ام 110 کارکرده و دست ‌دو باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید:

چرا که فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌ شده یا رنگ ‌شده، میزان کارکرد و… روی قیمت ماشین ام وی ام 110 تاثیرگذارند. افراد عادی و غیر متخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو ام وی ام 110 را به ‌درستی تعیین کنند، درنتیجه امکان دارد دچار عواقب جبران‌ ناپذیری شوند.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام 110

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110 یکی از سوالات رایج صاحبان این خودرو است. واقعیت این است که هزینه تعمیرات چنین خودرویی به عوامل بسیاری بستگی دارد.

برای مثال اگر مشکل بسیار حاد باشد، باید گیربکس کاملا پیاده شده و فرآیند تعمیر البته بعد از تایید شما آغاز شود.

تمام تلاش متخصصان ما تعمیر گیر بکس اتوماتیک خودروی شما در سریع‌ترین زمان ممکن با کم‌ترین هزینه ممکن است.

در تلاشیم تا حد امکان اگر قطعه ای نیاز به تعویض ندارد، تعویض نکنیم و فقط با سرویس قطعه مشکل گیربکس را رفع کنیم.

به طور کلی برای تعیین هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام 110 و دستمزد تعمیر، گیربکس خودروی شما باید توسط دستگاه تست بشود و پس از تعیین مشکل اصلی، بعد از تایید شما، فرآیند تعمیر گی ربکس اتوماتیک خودروی شما آغاز می‌شود.

معایب خودرو ام وی ام

معایب خودرو ام وی ام

ام وی ام نیز همانند برخی دیگر از خودروهای چینی از بازار فروش دست‌ دوم پایینی برخوردار است. از طرفی قدیمی بودن مدل این خودرو و از طرف دیگر توقف تولید باعث شده تا بازار دست ‌دوم کم‌ رونقی داشته باشد. ناگفته نماند که عرضه نسخه فیس ‌لیفت این خودرو یعنی MVM550 با طراحی به ‌روزتر و امکانات بیشتر سبب شده تا خریداران ترجیح بدهند به‌ دنبال خودروهایی جدیدتری باشند.

توقف تولید MVM 530 موجب کم شدن ارزش خرید این خودرو شده است؛ چرا که متوقف شدن تولید منجر به کمبود قطعات خودرو می‌شود و اگر قطعه‌ای نیاز به تعویض داشته باشد به سختی یا با قیمت چند برابر می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

کمیاب شدن قطعات یک خودرو قطعا در بازار دست دوی آن هم تاثیر منفی گذاشته و باعث کم ‌رونق شدن فروش آن می‌شود. طی یکی دو سال اخیر بسیاری از صاحبان MVM با مراجعه به نمایندگی‌های مدیران خودرو نیز به قطعات دل‌خواه خود دست پیدا نکردند؛ چرا که به طور معمول بحث خدمات پس از فروش در ایران برای این خودروها از ضعف قابل توجهی برخوردار است.

ما در تعمیرگاه خودرو تعمیرکار، انواع خدمات مربوط به گیربکس اتوماتیک این خودرو را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می‌دهیم و شما با مراجعه به این مرکز می‌تواندید خودرویی بدون مشکل و عیب را تحویل بگیرید.

گیربکس اتوماتیک یکی از اجزای حیاتی خودروهای مدرن است که عمدتاً برای راحتی و سهولت رانندگی طراحی شده است. با این حال، مانند هر قطعه مکانیکی دیگر، گیربکس اتوماتیک نیز ممکن است با برخی مشکلات و خرابی‌ها روبرو شود. یکی از مشکلات شائع در گیربکس اتوماتیک، عدم تغییر صاف و صحیح دنده‌ها می‌باشد. این مشکل معمولاً به دلیل کمبود روغن گیربکس، لغزش کمک‌های جانبی یا خرابی در کلاچ‌ها و برخی اجزاء مکانیکی دیگر اتفاق می‌افتد. اگر گیربکس به صورت مناسب تغذیه نشود، ممکن است در طی زمان آسیب دیده و با کاهش کارایی و عمر مفید مواجه شود.

علل دیگر خرابی گیربکس اتوماتیک می‌تواند به عوامل خارجی مرتبط باشد. به عنوان مثال، رانندگی در شرایط سخت محیطی مانند جاده‌های کوهستانی، معابر غیرمسهل، یا دماهای بسیار گرم و سرد می‌تواند باعث خرابی گیربکس شود. عدم تعویض به موقع روغن گیربکس نیز می‌تواند زمان عمر این قطعه را کوتاه‌تر کند و مشکلات جدی‌تری را به وجود آورد. همچنین، عیوب طراحی و تولید، تنظیمات نادرست اجزاء گیربکس و عدم تعمیرات مناسب نیز از علل احتمالی خرابی‌ها در این قسمت از خودرو هستند. به منظور جلوگیری از این مشکلات، نگهداری دقیق و تعمیرات منظم گیربکس اتوماتیک بسیار اهمیت دارد.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

1 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس ام وی ام 110»

  1. شما گفتین که این خودرو رقیب پرایده تو ایران یعنی گیربکس ام وی ام 110 هم قدرت گیربکس پرایده یعنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *