24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550؛ نسخه جدید سدان 530

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550؛ نسخه جدید سدان 530

خودروی ام وی ام 550 یکی از سدان‌های مدیران خودرو می‌باشد که با دو نوع گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای عرضه شده است. این خودرو در نسخه اتوماتیک مجهز به جعبه‌دنده ‌CVT نسل قدیم است. ام وی ام 550 در بخش طراحی تفاوت‌های زیادی با ام وی ام 530 دارد و همین باعث فروش بیشتر آن شده است. نکته‌ای که درباره تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550 وجود دارد این است که هزینه تعمیر جعبه‌دنده این خودرو به مراتب کمتر از خودروهای دیگر مانند آریزو 5 است. در صورت نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودرو ایرانی و خارجی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نگاهی به خودرو ام وی ام ۵۵۰ اتوماتیک

نگاهی به خودرو ام وی ام ۵۵۰ اتوماتیک

هر خودرویی که به بازار ایران راه پیدا می‌کند، مورد انتقاداتی قرار می‌گیرد و ام وی ام 550 هم از این قاعده مستثنی نیست. از نظر طراحی، همچنان ذات چینی این خودرو قابل مشاهده است و از نظر فنی و در بخش موتور هم هیچ تفاوتی با 530 ندارد. اما در بخش گیربکس، ام وی ام 550 را می‌توان در دو نسخه دستی و اتوماتیک تهیه کرد که نسخه اتوماتیک به مراتب راحتی بیشتری دارد.

بسیاری از صاحبان ام وی ام 550 از صدای تعلیق این ماشین شکایت دارند که این موضوع نشان از کیفیت پایین ماشین دارد. همچنین از نظر فنی در شتاب‌گیری در دنده‌های سنگین، ممکن است کند عمل کند، اما در سرعت‌های بالاتر و مخصوصا در سربالایی‌ها توانایی خوبی را از خود نشان می‌دهد.   

مقایسه آریو با ام وی ام 550

مقایسه آریو با ام وی ام 550

خودروی آریو یکی از محبوب‌ترین سدان‌های چینی بازار است که می‌توانید آن را با بودجه برابری نسبت به ام وی ام 550 تهیه کنید. به همین خاطر، توسط بسیاری از مجلات، این دو خودرو دائما در حال رقابت هستند. یکی از تفاوت‌های میان این دو خودرو، به جعبه‌دنده‌های آن‌ها برمی‌گردد. سایپا آریو مجهز به یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته از نوع AT است. این در حالی است که رقیب این خودرو از یک گیربکس CVT با حالت تیپ‌ترونیک استفاده می‌کند.

تعمیر گیربکس ام وی ام 550

در بخش قوای محرکه، دو خودروی آریو و ام وی ام 550 تفاوت‌های زیادی با هم دارند. آریو مجهز به یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی است؛ در حالی که ام وی ام 550 از یک موتور 2 لیتری استفاده می‌کند. اما به دلیل فناوری بهتر، با نشستن در این دو خودرو، تفاوت قدرت و شتاب زیادی را احساس نمی‌کنید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

آمپر آب ام وی ام 550 کجاست

آمپر آب ام وی ام 550 کجاست

یکی از سوالاتی که درباره ام وی ام 550 مطرح می‌شود این است که “آمپر آب این خودرو کجاست؟” در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در کمال تعجب، در ام وی ام 550 خبری از این نمایشگر نیست. در صورتی هم که سطح مایع بیش از حد کم شود و یا دمای آب بیش از حد بالا برود، ماشین شروع به سوت زدن می‌کند. این ویژگی، سلیقه‌ای است و بسیاری از علاقه‌مندان به خودرو، از حذف این نمایشگر ناراحت هستند.

گیربکس اتوماتیک mvm 550

گیربکس اتوماتیک mvm 550

در خودروی ام وی ام 550 اتوماتیک از یک گیربکس CVT با حالت تیپ‌ترونیک استفاده شده است. این جعبه‌دنده توانایی این را دارد تا که در حالت‌های مختلفی از جمله زمستانی و سنگین حرکت کند. گیربکس ام وی ام 550 به مراتب استهلاک کمتری نسبت به گیربکس‌های معمولی دارد. همچنین هزینه تعمیر هم ممکن است در برخی مواقع، کمتر از گیربکس‌های AT باشد.

نکته‌ای که درباره گیربکس ام وی ام 550 وجود دارد این است که گیربکس‌های سی وی تی در بخش شتاب‌گیری تفاوت‌هایی با گیربکس معمولی دارند. گیربکس‌های سی وی تی در شتاب‌گیری، دور موتور خودرو را بالا می‌برند، اما در سرعت‌های ثابت، دور موتور را تا حد امکان پایین می‌آوردند که باعث می‌شود تا ماشین مصرف سوخت کم و شتاب‌گیری مناسبی داشته باشد

گیربکس ام وی ام 550 از نوع گیربکس اتوماتیک بوده که با کیفیت بالایی ساخته شده است. این نوع گیربکس از امکانات فراوانی برای افزایش شتاب خودرو برخوردار است. گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550 مزایای بسیار فراوانی دارد اما گاهی اوقات ممکن است قطعات گیربکس بعد از گذشت مدتی فرسوده شوند و کارآیی لازم را نداشته باشند. همچنین گیربکس اتوماتیک در اثر ایجاد علائم گوناگون و یا افزایش کارکرد آن به مدت طولانی دچار آسیب های فراوانی بشود که حرکت خودرو را مختل می سازد. تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550 باید در کوتاه ترین زمان ممکن و تحت نظر افراد متخصص و حرفه ای انجام شود.

قیمت گیربکس اتومات ام وی ام 550

قیمت گیربکس اتومات ام وی ام 550

به طور کلی نمی‌توان قیمت دقیقی را برای تعمیر یا تعویض گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550 اعلام کرد. قیمت جعبه‌دنده این ماشین به عوامل مختلفی از جمله میزان عرضه و تقاضا و نوسانات ارزی بستگی دارد. اما در صورت نیاز، شما می‌توانید با جست و جو در سایت‌های مختلف، از قیمت روزانه و به‌روز گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550 مطلع شوید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550 در مراکز معتبر

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550 در مراکز معتبر

خودروی ام وی ام 550 مجهز به یک گیربکس اتوماتیک CVT است که از فناوری قدیمی‌تری نسبت به گیربکس آریزو بهره‌مند است. توصیه می‌کنیم برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550 و یا حتی تعویض آن، از خدمات یکی از تعمیرگاه‌های مجاز ام وی ام استفاده کنید.

گیربکس اتوماتیک یکی از اجزای حیاتی خودروهای مدرن است که مسئولیت انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها را برعهده دارد. این نوع گیربکس به صورت خودکار عمل می‌کند و راننده نیازی به دستی کردن دنده‌ها ندارد. با این حال، مشکلاتی ممکن است در عملکرد گیربکس اتوماتیک به وجود آید که می‌تواند تجربه رانندگی را تحت تأثیر قرار دهد.

یکی از مشکلات متداول گیربکس اتوماتیک، نقص در کارکرد ترمزها است. زمانی که ترمزها به‌طور مداوم استفاده می‌شوند، ممکن است باعث گرم شدن زیاد روغن گیربکس شود که منجر به خرابی و ناتوانی در تغییر دنده‌ها می‌شود. علاوه بر این، نقص‌های در سیستم خنک‌کننده گیربکس نیز می‌تواند باعث افزایش دمای داخل گیربکس شده و عمر آن را کاهش دهد.

علل خرابی گیربکس اتوماتیک می‌تواند متنوع باشد. یکی از عوامل اصلی، عدم تعویض روغن گیربکس mvm 550 است. روغن گیربکس به عنوان یک عامل مهم در حفظ عملکرد صحیح گیربکس عمل می‌کند و باید به‌صورت منظم تعویض شود. اگر این کار انجام نشود، کثیف شدن و آلودگی روغن می‌تواند به کاهش کارایی و خرابی گیربکس منجر شود. علاوه بر این، استفاده نادرست از گیربکس نیز می‌تواند به سایر مشکلات نظیر لغزش دنده‌ها و ضربه‌های ناگهانی در گیربکس منجر شود که به‌طور کلی عمر گیربکس را کاهش می‌دهد. از این‌رو، مراقبت‌های دوره‌ای و استفاده صحیح از گیربکس اتوماتیک از اهمیت بالایی برخوردارند تا مشکلات و خرابی‌های احتمالی کاهش یابند.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس ام وی ام 550»

  1. من تا پارسال ام وی ام X33 داشتم ولی خب بنا به دلایلی تصمیم گرفتم که ماشینمو عوض کنم و یه ام وی ام 550 بخرم شاید یک از چیزایی که باعث شد این تصمیم رو بگیرم این بود که به نظرم استهلاک گیربکس ام وی ام 550 کمتره

  2. شما نوشتین که زیاد ترمز کردن باعث گرم شدن روغن گیربکس میشه و میتونه به گیربکس ماشین صدمه برسونه درست؟ الان خب تو ترافیک باید چیکار کنیم؟ می خواین یه سری راهنمایی هایی برای موقعیت های ترافیکی بکنین ما رو؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *