24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس راوفور RAV4

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس راوفور RAV4

تعمیر گیربکس راوفور RAV4

خودروهای ژاپنی همواره کیفیت و قدرت بسیار بالایی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و از گذشته دور طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده‌اند. در کشور ما نیز افرادی که عاشق خودروهای ژاپنی بوده و به چیزی دیگر جز این ماشین‌ها فکر نمی‌کنند کم نیستند. تویوتا یکی از کمپانی‌های ژاپنی موفق در طی سالیان اخیر بوده است که محصولات بسیار خوبی را در اختیار مشتریان قرار داده است. یکی از مدل‌های تویوتا راوفور RAV4 است که از مشخصات بسیار خوبی هم بهره می‌برد.

بخش بسیار مهم این خودرو گیربکس پیچیده آن است که برای تعمیر آن باید به نکات مهمی توجه شود. در ادامه ما در خصوص تعمیر گیربکس راوفور RAV4 و موارد مرتبط با آن اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برای اطلاعات کلی در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک می توانید روی عبرات آن کلیک کنید.و برای اطلاعات بیشتر تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان این صفحه را مطالعه بفرمایید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

معرفی و مشخصات گیربکس تویوتا راوفور

معرفی و مشخصات گیربکس تویوتا راوفور

پیش از بررسی تعمیر گیربکس راوفور RAV4 در ابتدا به معرفی کلی این خودروی محبوب ژاپنی می‌پردازیم. تویوتا راوفور از کراس اوورهای محبوب و بسیار پرفروش بازار به شمار می‌رود. نسل‌های مختلفی از راوفور به بازار وارد شده که نسل چهارم و پنجم به دلیل مشخصات جذاب و ظاهر بسیار خوب کاملا رضایت مشتریان را در پی داشته است.

اما چه گیربکسی در این مدل از تویوتا قرار گرفته شده است؟ این مورد نقش مهمی در تعمیر گیربکس اتوماتیک راوفور RAV4 دارد. نوع گیربکس تویوتا راوفور 6 سرعته اتومات و از نوع تیپ ترونیک است. اگر با این نوع از گیربکس‌ها آشنایی ندارید باید گفته شود که این نوع گیربکس مثل گیربکس‌های دستی نیست و با سیستم پیشرفته‌تر خود لذت بیشتری را برای رانندگی ایجاد می‌کند. 

در حقیقت در گیربکس تیپ ترونیک علاوه بر این که می‌توانید از سیستم کاملا اتوماتیک بهره ببرید، امکان تسلط روی تعویض دنده‌ها برای راننده هم وجود دارد. معمولا برای این کار اهرم‌هایی تعبیه شده است که پشت فرمان یا مکان‌های دیگر قرار دارد.

در مجموع باید گفت پیچیدگی این نوع گیربکس و مدرن بودن آن باعث می‌شود که دقت در نگهداری و توجه به نکات کلیدی در آن اهمیت ویژه‌ای پیدا کند. همچنین در صورت برخورد به مشکل در هر بخش آن باید به مرکز تخصصی بادانش و مطمئنی مراجعه شود که مشکل را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت برطرف کند.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

مشکلات گیربکس راوفور

مشکلات گیربکس راوفور

به مانند همه خودروها، در خودرو تویوتا راوفور هم مشکلات و علائمی در گیربکس به چشم می‌خورد که توجه به آن‌ها اهمیت زیادی دارد. در صورتی عدم توجه به این مشکلات، گیربکس خسارات زیادی را می‌بیند و شما مجبور هستید که با هزینه بسیار زیاد آن را تعویض کنید. اما با تشخیص و اقدام به موقع از هزینه‌های اضافی و خسارات بیشتر جلوگیری خواهد شد.

یکی از مشکلاتی که در این خودرو دیده می‌شود و در بحث تعمیر گیربکس راوفور RAV4 بسیار اهمیت دارد، لغزش خودرو در هنگام کاهش دنده است. در چنین حالتی لازم است که به سرعت و بدون نگرانی به مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس اتومات مراجعه کنید.

تعویض دنده با تاخیر مشکل دیگری است که در این خودرو دیده می‌شود. البته با توجه به این موضوع که چنین مشکلاتی در زمان کاهش دنده اتفاق می‌افتدف نباید نگران اتفاقات و حوادث خطرناک بود؛ اما برای جلوگیری از چنین حوادثی لازم است که به سرعت اقدام درستی صورت گیرد. نشت روغن گیربکس هم مشکل بعدی است که تاثیر مستقیمی روی عملکرد گیربکس دارد. بنابراین حتما این موضوع را هم جدی بگیرید. برخی مواقع افراد حس می‌کنند که گیربکس قدرت لازم را ندارد؛ در این حالت باید چک شود که اصلا روغن با فشار و اندازه مناسبی وجود دارد یا خیر و در صورت عدم وجود دلیل آن نشتی بوده است یا خیر.

همچنین مشکلات دیگری همچون بوی سوختگی از گیربکس، زوزه کشیدن و صدای عجیب از آن و روشن شدن چراغ چک نیز از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

تعمیرگاه گیربکس راوفور RAV4

تعمیرگاه گیربکس راوفور RAV 4 برای تعمیر گیربکس راوفور RAV4 علاوه بر شناخت علائم و مشکلات و تشخیص به موقع آن‌ها، مراجعه به مرکزی تخصصی و مطمئن هم اهمیت دارد. متاسفانه بسیاری از مراکز بدون داشتن تخصص و دانش کافی اقدام به تعمیر و تعویض بخش‌های مختلف گیربکس می‌کنند که می‌تواند نتیجه کاملا معکوس داشته باشد. مجموعه تخصصی تعمیرکار، با بهره‌گیری از افراد بادانش و کاملا متخصص این اطمینان را به شما می‌دهد که خدمات عالی و بسیار خوبی را در خصوص گیربکس انواع خودروها از جمله راوفور به مشتریان گرامی ارائه می‌کند. بنابراین می‌توانید تعمیر تویوتا راوفور در بخش گیربکس را به ما بسپارید و از داشتن خودرویی بدون مشکل و قدرتمند لذت ببرید. در ضمن برای آگاهی از قیمت تعمیرات و قطعات و لوازم مختلف، این امکان برایتان فراهم شده که از طریق راه‌های ارتباطی مختلف در وب سایت با کارشناسان ما در تمام روز در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

تعمیر گیربکس راوفور RAV4 بحث بسیار مهمی است که باید در زمان مشخص و به موقع صورت گیرد. در این مطلب سعی شد با مشخصات گیربکس این خودرو آشنایی کلی پیدا کنید و همچنین از مشکلات و خرابی‌های احتمالی آن نیز آگاه شوید. برای هر مالک خودرویی دانستن چنین نکات مهم و ضروری کاملا لازم است. شما می‌توانید برای انجام کلیه خدمات مربوط به تعمیر گیربکس خودروهای خود به تعمیرگاه خودرو تعمیرکار مراجعه کرده و از خدماتی همچون عیب‌یابی رایگان، خودرو بر رایگان در تهران و ضمانت‌نامه تعمیر بهره‌مند شوید. گیربکس اتوماتیک، یکی از اجزای مهم در خودروهای مدرن است که عمدتاً برای راحتی و آسانی در رانندگی به کار می‌رود. اما مانند هر سیستم مکانیکی دیگری، گیربکس اتوماتیک نیز ممکن است با مشکلات و خرابی‌هایی روبرو شود. یکی از معمول‌ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک، سر و صدای عجیب یا تکان خوردن ناگهانی خودرو در هنگام تغییر دنده است. این مشکل ممکن است به علت کمبود یا آلودگی روغن گیربکس، فیلتر گیربکس مسدود شده یا کمبود سیال هیدرولیکی در سیستم گیربکس رخ دهد. علل خرابی گیربکس اتوماتیک می‌توانند متنوع باشند. یکی از رایج‌ترین علل، استفاده نادرست از خودرو است. مثلاً استفاده از پایه ترمز به‌جای پایه کامل برای توقف خودرو می‌تواند باعث سایش زودرس بخش‌های گیربکس شود. همچنین، عدم تعویض به‌موقع روغن گیربکس و فیلترها می‌تواند عمر این سیستم را کاهش دهد و مشکلات جدی‌تری ایجاد کند. استفاده از قطعات یدکی نامناسب و ناکارآمد نیز می‌تواند خرابی‌های جدی در گیربکس اتوماتیک ایجاد کند. در نتیجه، رعایت نکات ضروری در مراقبت و نگهداری، می‌تواند از خرابی‌های زودرس گیربکس اتوماتیک جلوگیری کند و عمر مفید این قطعه را افزایش دهد.
مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس راوفور RAV4»

  1. لرزش ماشین تویوتا راوفور در زمان کاهش دنده به صورت اتومات از نشونه های خراب بودن گیربکس هست؟ بعد زمانی که ماشین به این وضع برسه دیگه نمیشه گیربکس رو تعمیر کرد و باید گیربکس رو کامل تعویض کرد؟

  2. من یه ماشین RAV4 خریدم بعد صاحب قبلیش اینو تیپ ترونیک کرده بود و خب چون سر به سر زدیم روش مونده الان آیا امکانش هست که بدون تعویض گیربکس ماشین رو اتومات کامل کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *