24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس سابرینا / بایک

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

خودروهای چینی به دلیل ظاهر خوب و امکانات نسبتا مناسب و مدرنی که دارند، مورد توجه بسیاری از مشتریان داخلی قرار گرفته‌اند. سابرینا بایک یکی از هاچ بک‌های پرفروش از خودروهای چینی در بازار است. این خودرو با داشتن گیربکس اتومات 4 دنده، تجربه رانندگی بسیار لذت‌بخشی را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد. به دلیل اتومات بودن گیربکس این خودرو، باید با دقت و حساسیت بالا از آن نگهداری شود.

ممکن است مشکلات متعددی در سیستم گیربکس این خودرو به وجود بیاید که باید در اسرع وقت توسط مجموعه‌ای تخصصی برطرف شوند. در ادامه به بررسی نکات مرتبط با تعمیر گیربکس سابرینا پرداخته می‌شود.

برای اطلاعات کلی در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک می توانید روی عبرات آن کلیک کنید.و برای اطلاعات بیشتر تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان این صفحه را مطالعه بفرمایید.

حجم روغن گیربکس سابرینا اتومات

حجم روغن گیربکس سابرینا اتومات

در خودرو بایک سابرینا از گیربکس 4 سرعته از نوع تیپ ترونیک استفاده شده است. این گیربکس اتومات با امکانات بسیار، حس رانندگی راحتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین باید بدانید که حجم گیربکس این خودرو برابر 5.6 لیتر است.

برای تعویض روغن گیربکس آن نیز که از جمله موارد بسیار مهم و کلیدی به شمار می‌رود، به طور میانگین هر 55 هزار کیلومتر باید اقدام شود. البته زمان تعویض روغن گیربکس به موارد دیگری نیز بستگی دارد که می‌تواند این زمان را به جلو بیندازد. به طور مثال فرسوده شدن قطعات و رانندگی در آب و هوای سخت روی این زمان تاثیرگذار هستند.

معایب سابرینا در بخش گیربکس

معایب سابرینا در بخش گیربکس

معمولا خودروهای چینی در بخش گیربکس ایرادات مختلفی دارند که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود. تعمیر گیربکس سابرینا در وهله اول نیاز به عیب‌یابی دقیق دارد.

یکی از مشکلات گیربکس سابرینا، به گاز هرز خوردن آن برمی‌گردد. کاهش روغن گیربکس، نرسیدن روغن به پشت کاسه کلاچ و همچنین فرسوده شدن صفحه کلاچ از اصلی‌ترین دلایل این مشکل هستند. همچنین در مواقعی دیده شده که به یک مرتبه خودرو در حالت خلاص قرار می‌گیرد. بریده شدن دنده اویل پمپ، خراب شدن توربین و هرزی پلوس از دلایل اصلی این مشکل هستند.

در مواقعی ممکن است تاخیری در تعویض دنده مشاهده شود. به دلیل اتوماتیک بودن گیربکس این خودرو، نباید هیچ تاخیری در عوض شدن دنده‌ها دیده شود و در صورت مشاهده این مشکل باید به مواردی همچون نشتی روغن گیربکس شک کرد. اگر داخل خودرو در زمان خلاصی دنده، سر و صداهای غیرعادی به گوش خورد، ممکن است به دلیل کم بودن میزان روغن گیربکس، کثیف شدن آن و همچنین خرابی برخی از قطعات داخلی باشد.

از دیگر مشکلات دیده‌شده در این خودرو در بخش گیربکس باید به نشتی روغن، صدای زوزه، احساس بوی سوختگی، گیر کردن در حالت پارک و… اشاره کرد که هر کدام منشا و دلیل خاصی داشته و نیازمند عیب‌یابی دقیق و تخصصی برای رفع مشکل هستند.

هزینه تعمیر گیربکس بایک سابرینا

هزینه تعمیر گیربکس بایک سابرینا

هزینه تعمیر گیربکس سابرینا به موارد مختلفی بستگی دارد. اگر مشکل به حدی جدی باشد که نیاز به پیاده‌سازی کامل گیربکس برای تعمیر وجود داشته باشد، به طور حتم هزینه تعمیرات بیشتر خواهد بود. اما در صورت جزئی بودن خرابی، می‌توان با پرداخت هزینه کم نیز آن را به طور کامل رفع کرد.

به همین دلیل است که باید در زمان مشاهده اولین علائم به سرعت به مرکزی تخصصی برای تعمیر گیربکس مراجعه شود که از هزینه‌ها و خرابی‌های بیشتر جلوگیری شود. البته به طور کلی هزینه تعمیر گیربکس‌های اتومات به دلیل پیچیدگی‌ بالا بیشتر از انواع دستی است.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سابرینا

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سابرینا

تعمیر گیربکس سابرینا به دلیل پیچیدگی بالا، نیاز به مرکزی تخصصی دارد. متاسفانه در داخل کشور تعمیرگاه‌های زیادی برای خودروهای چینی وجود ندارند که به طور تخصصی به رفع مشکلات گیربکس بپردازند.

مجموعه حرفه‌ای و باسابقه تعمیرکار، با در اختیار داشتن متخصصان باتجربه و آشنا با گیربکس‌های اتومات و مشکلات آن‌ها، به طور دقیق و تخصصی به رفع مشکلات گیربکس در این بخش می‌پردازد. در ابتد عیب‌یابی رایگان به صورت تخصصی انجام گرفته و در ادامه تعمیرات لازم صورت می‌گیرد. در صورت نیاز به تعویض قطعه، قطعات جایگزین از بهترین انواع بازار و با کیفیت بسیار بالا انتخاب می‌شوند و در صورتی که نیازی به تعویض قطعه نباشد، تنها به رفع مشکل آن پرداخته می‌شود.

جمع‌بندی

تعمیر گیربکس سابرینا نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد؛ به همین دلیل باید به مرکزی تخصصی و مورداطمینان برای این منظور مراجعه کنید. همچنین برای جلوگیری از آسیب‌ و خسارات بیشتر، در زمان مشاهده علائم مشکوک، باید در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام کنید.

مجموعه تعمیرکار با ارائه خدماتی نوین به مشتریان، آماده رفع مشکلات گیربکس خودروی شما است. برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌های تکمیلی، با شماره‌های موجود در وب‌سایت تعمیرکار تماس بگیرید.

گیربکس اتوماتیک یکی از اجزای مهم و پیچیده در خودروهای امروزی محسوب می‌شود، اما متأسفانه مشکلات مختلفی که ممکن است در این نوع گیربکس‌ها به وجود آید، می‌تواند تجربه رانندگی را ناخوشایند کند. یکی از معمول‌ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک، عدم تغییر دنده به‌طور صحیح است. این مشکل ممکن است به دلیل کمبود روغن گیربکس، خرابی سلنوئید‌ها، مشکلات در سنسورها یا حتی خرابی‌های مکانیکی در خود گیربکس اتفاق بیفتد. برای رفع این مشکل، لازم است تعمیرات مناسب و تعویض قطعات آسیب‌دیده انجام شود تا عملکرد گیربکس به حالت ایده‌آل برگردد.

علاوه بر این، گیربکس اتوماتیک ممکن است مشکلاتی مربوط به سرعت تغییر دنده نیز داشته باشد. اگر گیربکس به‌صورت غیرمنظم تغییر دنده کند، ممکن است علل مختلفی وجود داشته باشد که به عنوان مثال مشکلات در سیستم کنترلی یا نقص در شیوه کارکرد ترمزها می‌تواند به این مشکل منجر شود. تاخیر در تغییر دنده نیز یک مشکل متداول است که معمولاً به دلیل آسیب به ترمزها، فیلترهای گیربکس یا کمبود روغن می‌باشد. در این صورت، بررسی دقیق و تعمیرات به موقع ضروری است تا خرابی‌ها از اوج گرفته و خسارات جدی‌تری را جلوگیری نماید. به‌طورکلی، مراقبت مناسب، تعمیرات به‌موقع و استفاده‌ی صحیح از خودرو می‌تواند به حفظ عملکرد گیربکس اتوماتیک کمک کند و از وقوع مشکلات جدی جلوگیری نماید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

4 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس سابرینا ( بایک )»

  1. ببخشید تو جاده های بین شهری اگه هنوز نزدیک باشیم و احیانا ماشین بذاره ما رو و به کارشناس و تعمیرکار نیاز داشته باشیم آیا بازم می تونیم با شما تماس بگیریم؟ میرسونین خودتونو یا نه

    1. با سلام و احترام

      بستگی به خرابی ، باید بررسی شود . میتوانید تماس بگیرید تا بیشتر راهنماییتون کنیم. ولی عموما سالانه 40 درصد افزایش قیمت بر اساس تورم متصور هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *