24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس فولکس گل

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

فولکس واگن گل یک خودروی هاچ‌بک محصول کرمان موتور، جوان‌پسند و اسپرت است که توسط شرکت فولکس واگن برزیل تحت نظارت و طراحی فولکس واگن آلمان تولید می‌شود. در ایران شرکت خودروسازی بم کرمان خودرو اقدام به تولید این خودرو می‌کند. گیربکس فولکس گل همانند دیگر خودروها با گذشت زمان ممکن است با ایراد مواجه شود. تعمیرات قسمت‌های مختلف این خودرو ازجمله گیربکس باید توسط متخصصان ماهر انجام شود. ما قصد داریم شما را با تعمیر گیربکس فولکس گل آشنا کنیم.

هزینه تعمیر موتور فولکس گل

هزینه تعمیر گیربکس فولکس گل

متأسفانه در ایران قیمت کالاها و خدمات ثابت نیستند. لذا نمی‌توان به‌طور دقیق هزینه تعمیر قسمت‌های مختلف خودروی فولکس گل ازجمله گیربکس را بیان کرد. جهت اطلاع از هزینه تعمیرات خودرو به سایت ما مراجعه کنید.

از جمله مهم‌ترین نشانه‌های خرابی گیربکس این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به‌سختی جا رفتن دنده
  • بوی سوختگی
  • خروج دود از موتور
  • روشن شدن چراغ چک
  • بروز سروصدا در زمان خلاصی خودرو
  • نشت روغن
  • لرزش در هنگام خلاصی خودرو
  • لیز خوردن خودرو
  • لرزش بدنه خودرو بلافاصله بعد از روشن شدن
  • سفت شدن کلاچ

گیربکس فولکس واگن

گیربکس فولکس واگن

گیربکس این خودرو در 2 نوع دستی و اتوماتیک است. نوع دستی این گیربکس، 5 سرعته و دستی است. گیربکس اتوماتیک این خودرو از نوع دوکلاچه است.

زوزه گیربکس فولکس گل

زوزه گیربکس فولکس گل

اولین نشانه خرابی گیربکس، وجود سروصدا است. در صورت بروز هرگونه سروصدا ازجمله صدای زوزه، راننده باید هرچه زودتر اقدام به تعمیر گیربکس فولکس گل خود کند تا دیگر قطعات دچار خرابی و فرسودگی نشوند و صاحب خودرو متحمل هزینه بیشتر نشود.

علت زوزه کشیدن گیربکس این خودرو می‌تواند ساییدگی چرخ‌دنده‌های گیربکس، کمبود روغن ، خرابی و یا خشکی بلبرینگ‌ها و لقی محورها و هزارخاری دنده‌ها باشد.

گیربکس اتوماتیک فولکس گل

گیربکس اتوماتیک فولکس گل

گیربکس اتوماتیک خودروی فولکس گل از نوع دوکلاچه یا DCT است. تعویض دنده در این گیربکس در مقایسه با سایر گیربکس‌ها سریع‌تر بوده و حدود 8 میلی‌ثانیه طول می‌کشد. قیمت این گیربکس در مقایسه با سایر گیربکس‌ها بالاتر است. تعمیر گیربکس اتوماتیک ماشین خود را به ما بسپارید.

کرانویل پینیون فولکس گل

کرانویل پینیون فولکس گل

کرانویل پینیون نوعی از گیربکس است که ازلحاظ خواص مکانیکی شبیه به گیربکس هلیکالی و ازلحاظ ویژگی‌های ظاهری شبیه به گیربکس حلزونی است. ازجمله مهم‌ترین مزایای کرانویل پینیون فولکس گل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت انتقال گشتاور با زاویه 90 درجه
  • قابلیت ایجاد گشتاور نسبتا بالا

سیستم خنک کننده فولکس گل

سیستم خنک کننده فولکس گل

موتور در حین کار گرمای بسیار زیادی را تولید می‌کند. سیستم خنک‌کننده خودروی فولکس گل این گرما را جذب و دفع می‌کند. سیستم خنک‌کننده این خودرو شامل موارد زیر است:

  • رادیاتور
  • ترموستات
  • پمپ آب
  • فن خنک‌کننده
  • شلنگ‌ها
  • بست‌ها و اتصالات

مهم‌ترین قسمت سیستم خنک‌کننده خودرو، رادیاتور است. درصورتی‌که این سیستم نشتی پیدا کند و یا با خرابی مواجه شود، خسارت سنگینی به خودرو وارد خواهد شد. به‌منظور تعمیر سیستم خنک‌کننده و همچنین گیربکس خودروی خود به تعمیرگاه‌های معتبر مراجعه کنید. یکی از تعمیرگاه‌های معتبر، تعمیرگاه مجموعه تعمیرکار است. این مجموعه تعمیرگاهی با داشتن متخصصانی کارآزموده یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات این مجموعه می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس فولکس گل اصفهان

تعمیر گیربکس فولکس گل اصفهان

گیربکس خودروی فولکس گل همانند بسیاری از خودروها با گذشت زمان و کارکرد زیاد خودرو، با خرابی مواجه می‌شود. ازجمله مهم‌ترین نشانه‌های خرابی گیربکس این خودرو و دلایل آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روشن شدن چراغ هشداردهنده

روشن شدن این چراغ‌ها از بارزترین نشانه‌ها خرابی گیربکس است. اصلی‌ترین علل روشن شدن این چراغ‌ها عبارتند از:

  • گرمای بیش‌ازاندازه گیربکس
  • خرابی سنسورها

بوی سوختگی

اصلی‌ترین دلیل استشمام بوی سوختگی در ماشین، نبود و یا کمبود روغن گیربکس و یا همان واسکازین است.

بروز صدا در گیربکس

بروز صدا در گیربکس

از اصلی‌ترین علل بروز صدا در گیربکس هر خودرویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نبود و یا کمبود روغن گیربکس
  • فرسودگی و یا آسیب‌دیدگی چرخ‌دنده‌ها و یا یاتاقان‌ها

نشت روغن گیربکس

نشت روغن گیربکس

مهم‌ترین علل نشت روغن گیربکس این خودرو به شرح زیر هستند:

  • فرسودگی یا آسیب‌دیدگی شدید چرخ‌دنده‌ها
  • خرابی واشرهای گیربکس
  • آسیب‌دیدگی و یا فرسودگی کاسه‌نمد

بروز صدا در هنگام خلاصی خودرو

بروز صدا در هنگام خلاصی خودرو

خودرو در حالت خلاصی باید خیلی نرم کار کند. اصلی‌ترین علل بروز سروصدا در هنگام خلاصی خودرو عبارتند از:

  • آسیب‌دیدگی و فرسودگی چرخ‌دنده‌ها و سایر قطعات داخلی گیربکس
  • کمبود و یا نبود روغن گیربکس

در صورت مشاهده هر یک از نشانه‌های ذکرشده، سریعا جهت تعمیر گیربکس فولکس گل خود اقدام کرده و خودروی خود را به یک تعمیرگاه معتبر انتقال دهید.

سخن پایانی

فولکس گل یک خودروی جذاب و جوان‌پسندی است که در ایران توسط شرکت خودروسازی کرمان‌خودرو تولید می‌شود. گیربکس این خودرو از 2 نوع دستی و اتوماتیک است. گیربکس دستی فولکس 5 سرعته و نوع اتومات آن دوکلاچه یا DCT است. بوی سوختگی، نشت روغن، بروز صدا و روشن شدن چراغ‌های هشداردهنده از جمله مهم‌ترین نشانه‌های خرابی گیربکس این خودرو هستند.

اگر شما هم به دنبال تعمیر گیربکس اتوماتیک هستید، با کارشناسان تعمیرکار تماس بگیرید.

گیربکس اتوماتیک، به عنوان یکی از قطعات حیاتی خودروهای مدرن، گزینه ای راحت و آسان برای رانندگان به حساب می‌آید. اما این نوع گیربکس نیز ممکن است با برخی از مشکلات روبرو شود که می‌تواند رانندگی را مختل کند. یکی از معمول‌ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک، انتقال ناصحیح سرعت و ترد شدن یا افت کیفیت شتاب‌دهی خودرو است. این مشکلات می‌توانند به دلیل عوامل مختلفی ایجاد شوند، مانند کمبود روغن گیربکس، خرابی کوره تغذیه، کارکرد نادرست سیستم‌های الکترونیکی گیربکس و یا سایر قطعات مکانیکی.

 

علل خرابی گیربکس اتوماتیک نیز می‌تواند به دلیل عوامل متعددی اتفاق بیفتد. از جمله اصلی‌ترین عوامل، نقص در طراحی و تولید گیربکس و یا استفاده از مواد ناکارآمد و کیفیت پایین است که ممکن است منجر به خرابی زودرس گیربکس گردد. از دیگر علل مشکلات گیربکس اتوماتیک می‌توان به عدم نگهداری منظم و تعمیرات به موقع اشاره کرد. گیربکس‌های اتوماتیک نیازمند تغییر روغن به موقع و نگهداری صحیح هستند؛ در غیر این صورت، عمر این سیستم مهم خودرویی کاهش می‌یابد و خرابی‌ها احتمالاً اتفاق می‌افتد. به طور کلی، رعایت نکات ایمنی و نگهداری بهینه گیربکس اتوماتیک می‌تواند از بروز مشکلات جلوگیری کرده و عمر این قسمت اساسی خودرو را به طول اندازد.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

3 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس فولکس گل»

  1. سلام ببخشید این نشانه های خرابی گیربکس که تو این مقاله اوردین فقط برای گیربکس فولکس گل هست یا برای گیربکس همه ماشین های دیگه هم میشه از رو بروز این نشونه ها احتمال خرابی گیربکسشون رو داد؟

  2. من فکر می کنم که رادیاتور و ترموستات ماشینم دیگه مرخص شده ولی هنوز گیربکسش اونقدر خراب نشده که تعویض بخواد فکر کنم اگرم مشکلی داشته باشه بشه تعمیرش کرد می تونم ماشین رو بیارم اونجا شمام یه چکش بکنین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *