24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس لکسوس

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
لکسوس یکی از شرکت‌های زیرمجموعه تویوتا بوده که خودروهای بسیار لوکس و مدرنی را روانه بازار کرده است. گیربکس‌های مورداستفاده در خودروهای لکسوس نیز همگی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین انواع گیربکس هستند. به دلیل اهمیت نقش گیربکس در خودرو و همچنین پیچیدگی که گیربکس‌های مدرن دارند، باید توجه بسیاری به این بخش از خودرو صورت بگیرد. در برخی مواقع و به دلایل متعدد احتمال دارد که تعمیر گیربکس لکسوس در دستور کار قرار بگیرد. در این حالت باید توجه کنید که مراجعه به مرکزی تخصصی و مورداطمینان بسیار مهم بوده و تاثیر زیادی در سلامت خودرو و هزینه‌های پرداختی شما دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما تا انتها همراه ما باشید.

برای اطلاعات کلی در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک می توانید روی عبرات آن کلیک کنید.و برای اطلاعات بیشتر تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان این صفحه را مطالعه بفرمایید.

قیمت گیربکس لکسوس rx350 قیمت گیربکس لکسوس rx350 Rx350 یکی از خودروهای موفق و محبوب لکسوس به شمار می‌رود که در بازار داخلی نیز افراد زیادی به سراغ خرید این مدل رفته‌اند. باید گفت که این خودرو دارای گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بوده که عملکرد بسیار خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشته است. این گیربکس دارای حجم 6.7 لیتر بوده و درجه کیفی موردنیاز آن نیز WS است. اما در صورت مواجه شدن با مشکلات شدید و آسیب‌های مختلف، ممکن است نیاز باشد که گیربکس این خودرو به طور کامل تعویض شود. در صورتی که علامت و هشدار مشکوکی در خودرو را مشاهده کردید، حتما به مرکزی معتبر برای تعمیر گیربکس لکسوس rx350 مراجعه کنید. چرا که ممکن است در صورت مراجعه زودهنگام، تعمیر جزئی نیاز باشد و هزینه زیادی نیز برایتان به وجود نیاید. اما در صورت بی‌توجهی به علائم، احتمال آسیب جدی و نیاز به تعویض کامل گیربکس وجود دارد. بعد از مراجعه به مرکز تخصصی گیربکس، کارشناسان باید پس از بررسی دقیق مشکلات در خصوص تعویض کامل گیربکس تصمیم‌گیری کنند. قیمت گیربکس این مدل از لکسوس نیز بسته به نوع و کیفیت آن متفاوت است. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها با توجه به نوسانات موجود بازار، با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

مشکلات گیربکس لکسوس

مشکلات گیربکس لکسوس در ادامه بحث تعمیر گیربکس لکسوس، بد نیست نگاهی به مشکلات رایج گیربکس این خودرو داشته باشیم. با جدی گرفتن این مشکلات و علائم آن‌ها، حتما در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس مراجعه کنید که از هزینه‌ها و مشکلات بیشتر جلوگیری کنید. یکی از مشکلات موجود در این خودروها، تقه زدن گیربکس است. تقه زدن معمولا به دلیل ایرادات برقی در گیربکس به وجود می‌آید که باید در صورت مشاهده به سرعت آن را برطرف کنید. شنیده شدن صدای غیرعادی از گیربکس هم ممکن است به دلیل فشار روغن و همچنین سایش و فرسودگی برخی قطعات گیربکس باشد. گاهی، صاحبان خودرو از گاز هرز خوردن خودرو لکسوس خود شکایت داشته‌اند که این مورد بیشتر به دلیل کاهش روغن و فرسودگی صفحه کلاچ‌ها است. از دیگر مشکلات رایج در این خودرو باید به خلاص شدن دنده، گیر کردن در حالت پارک، نشتی روغن و … اشاره کنیم که هر کدام منشا خاص خود را دارند که باید به صورت تخصصی عیب‌یابی روی آن‌ها صورت گیرد.

تعمیرگاه گیربکس لکسوس

تعمیرگاه گیربکس لکسوس برای تعمیر گیربکس لکسوس، به دلیل حساسیت بالای این خودرو و همچنین پیچیدگی بالای سیستم گیربکس، باید به مرکزی تخصصی مراجعه کنید که عیب‌یابی و در ادامه تعمیر دقیق و اصولی را روی این بخش مهم خودرو انجام دهد.   در غیر این صورت، نه تنها مشکل گیربکس خودرو شما حل نخواهد شد، بلکه احتمال آسیب دیدن سایر بخش‌ها وجود دارد و این باعث افزایش هزینه‌های پرداختی نیز می‌شود. بنابراین بهترین راهکار در چنین شرایطی، مراجعه به مرکز تخصصی گیربکس است که با داشتن آگاهی و تجربه کافی، فرآیند تعمیر را به درستی انجام دهند. مرکز تخصصی گیربکس اتومات تعمیرکار، بهترین مجموعه تعمیر و تعویض گیربکس خودروهای مختلف از جمله لکسوس است. در این مرکز از بهترین امکانات در کنار متخصصان و کارشناسان حرفه‌ای استفاده می‌شود. بعد از عیب‌یابی رایگان گیربکس خودروی شما، بهترین روش و پیشنهاد توسط کارشناسان ارائه شده و در صورت نیاز به تعویض بخشی از گیربکس یا تمام آن نیز، از قطعات باکیفیت و اصلی استفاده خواهد شد.

جمع‌بندی

تعمیر گیربکس لکسوس در مدل‌های مختلف، به دلیل پیچیده و پیشرفته بودن آن، نیاز به تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد. در این مطلب در مورد تعمیر و تعویض این بخش از خودروی لکسوس و سایر موارد مرتبط صحبت شد. باید بدانید که با رعایت نکات مهم و کلیدی، می‌توانید تا حد بسیاری از وارد شدن آسیب به گیربکس خودرو خود جلوگیری کنید. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل نیز، مجموعه تعمیرکار آماده خدمت‌رسانی با بهترین کیفیت ممکن به همه مشتریان گرامی است. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در وب‌سایت تماس بگیرید. گیربکس اتوماتیک، یکی از مهمترین اجزای خودروهای مدرن است که نقش بسیار حیاتی در عملکرد صحیح و روان خودرو ایفا می‌کند. اما مانند سایر اجزای مکانیکی، گیربکس اتوماتیک نیز ممکن است با مشکلات و خرابی‌ها مواجه شود. یکی از اصلی‌ترین علل خرابی گیربکس اتوماتیک، نادرستی در سطوح روغن گیربکس است. این روغن مسئول حفظ حرارت و روانی کارکرد دستگاه است و در صورت عدم تعویض به موقع، آلودگی و سوختگی آن باعث افت کیفیت عملکرد گیربکس می‌شود. همچنین نقص در فیلتر روغن گیربکس نیز می‌تواند باعث انسداد و کاهش آبیاری درونی اجزای گیربکس شود و در نتیجه خرابی آن را تسریع کند. یک عامل دیگر مشکلات گیربکس اتوماتیک، استفاده نادرست راننده از دنده‌ها و عملکرد نامناسب در سرعت‌های مختلف است. استفاده‌ی غیرمنطقی از دنده‌ها، مثل تغییر سریع سرعت یا تعویض بین دنده‌ها در حالت حرکت خودرو، می‌تواند به طرز چشمگیری عمر مفید گیربکس را کاهش دهد. همچنین استفاده‌ی زیاد از ترمز موتوری به جای ترمز عملکرد گیربکس نیز می‌تواند به طور مستقیم باعث فرسایش قطعات داخلی گیربکس شود. به همین دلیل، آموزش رانندگی مناسب و ارتقاء آگاهی رانندگان در خصوص استفاده از دنده‌های اتوماتیک بسیار حائز اهمیت است تا مشکلات و خرابی‌های ناشی از عملکرد نادرست گیربکس اتوماتیک کاهش یابد.
اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس لکسوس»

  1. ببخشید تو ایام عید فعالیت مجموعه شما به چه صورت خواهد بود؟ ممکمه ماشین رو عید بذاریم درست شه یا نه

  2. گیربکس لکسوس فقط به صورت اتومات 6 سرعته وحود داره یا میشه از گیربکس های دستی یا تیب ترونیک هم استفاده کرد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس لکسوس»

  1. ببخشید تو ایام عید فعالیت مجموعه شما به چه صورت خواهد بود؟ ممکمه ماشین رو عید بذاریم درست شه یا نه

  2. گیربکس لکسوس فقط به صورت اتومات 6 سرعته وحود داره یا میشه از گیربکس های دستی یا تیب ترونیک هم استفاده کرد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *