24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس لیفان 820

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

گیربکس لیفان 820

گیربکس لیفان 820

لیفان 820 یکی از خودروهای چینی است که در سال 2014 وارد بازار شد و در بازار داخلی ما نیز به شدت مورد توجه قرار گرفت. دلایل مختلفی همچون ظاهر شیک، آپشن‌های جذاب و گیربکس اتوماتیک از مهم‌ترین مواردی بودند که باعث افزایش فروش این خودرو شدند. اما موضوعی که در این مطلب به آن می‌پردازیم، بررسی گیربکس لیفان 820 و مشخصات و معایب آن است. این گیربکس 6 سرعته به دلیل اتومات بودن، رانندگی را بسیار راحت‌تر و جذاب‌تر می‌کند؛ اما مواردی نیز در خصوص آن وجود دارد که توجه به آن‌ها می‌تواند تعیین‌کننده سلامت گیربکس خودرو شما باشد. برای بررسی بیشتر و تعمیر گیربکس اتوماتیک از این خودرو محبوب، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

نوع گیربکس لیفان 820

نوع گیربکس لیفان 820

در ابتدا در خصوص مشخصات گیربکس لیفان 820 صحبت خواهیم کرد و بررسی می‌کنیم که چه نوع گیربکسی در این خودرو به کار گرفته شده است. گیربکس جدید لیفان 820 از نوع اتوماتیک 6 سرعته AT است. گیربکس نقش پررنگی در راحتی رانندگی دارد و این نوع گیربکس قطعا باعث می‌شود که هم از رانندگی لذت بیشتری ببرید و هم از خستگی‌ و موارد این چنین جلوگیری می‌کند. به این نوع گیربکس، گیربکس سیاره‌ای نیز گفته می‌شود. به این دلیل که گیربکس قدرت و نیرو را با استفاده از چرخ دنده‌های سیاره‌ای به قسمت‌های دیگر منتقل می‌کند.

در این نوع گیربکس سنسورهای مختلفی وجود دارد که اطلاعات زیادی مانند مشکلات احتمالی و تعویض دنده را به کامپیوتر منتقل می‌کند. اما نکاتی در خصوص این نوع گیربکس وجود دارد که بسیار مهم است؛ این گیربکس دارای ساختار نسبتا پیچیده‌ای است و به همین دلیل در برابر بعضی از آسیب‌ها بیشتر در معرض خرابی قرار می‌گیرد. قطعات متعددی که در گیربکس این خودرو به کار رفته است، در صورت استفاده زیاد یا نادرست از خودرو دچار فرسودگی شده و هزینه‌های زیادی را نیز به وجود خواهد آورد. همچنین پیچیدگی ساختار این نوع گیربکس تعمیرات آن را نیز با موانعی روبرو کرده است که البته در تیم تعمیرکار با وجود کارشناسان حرفه‌ای و کاملا آشنا با انواع گیربکس، از این نظر مشکلی نخواهد بود.

تعویض روغن گیربکس در زمان مناسب و همچنین توجه به بازدیدهای دوره‌ای از مواردی است که می‌تواند جلوی بسیاری از خرابی‌ها را بگیرد. نکته آخر هم وزن بالای لیفان 820 است که باعث داغ شدن روغن گیربکس می‌شود. این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که روی خودرو فشار زیادی وارد شود و در این حالت به صورت خودکار برخی فعالیت‌های آن محدود می‌شود.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

مشکلات گیربکس لیفان 820

مشکلات گیربکس لیفان 820

حال ممکن است برای بسیاری این پرسش به وجود بیاید که مشکل گیربکس لیفان 820 چیست و در چه مواقعی نیاز به تعمیر یا تعویض آن وجود دارد؟ در این بخش ما نگاهی به مشکلات رایج این نوع گیربکس خواهیم داشت.

یکی از مشکلات عمده این نوع گیربکس، گاز هرز خوردن است که ممکن است به دلایل متفاوتی همچون کم شدن روغن گیربکس، فرسوده شدن صفحه کلاچ و… رخ دهد. تقه زدن گیربکس هم مشکل جدی دیگری است که باید حتما مورد توجه قرار بگیرد. مشکلات برقی خودرو و میزان نبودن فشار روغن از اصلی‌ترین دلایل ایجاد این عیب در این مدل خودرو است.

یکی دیگر از مواردی که افراد به آن برخورده‌اند، کم شدن قدرت ماشین است؛ در این حالت احتمالا سطح روغن کم شده یا دچار نشتی شده است. بنابراین بهترین کار تعویض به موقع روغن گیربکس لیفان 820، توسط یک مکانیک لیفان x60 است.

شنیده شدن صداهایی غیرعادی به خصوص در حالت خلاص خودرو نیز مشکلی است که افراد زیادی از آن یاد کرده‌اند. ممکن است کم بودن سطح روغن یا فرسودگی قطعات مختلف گیربکس دلیل رخداد این مشکل باشد.

همچنین مواردی مثل بوی سوختگی از روغن گیربکس که نیاز به تعویض روغن گیربکس لیفان 820 دارد، روشن شدن چراغ چک موتور، تعویض شدن خود به خودی دنده‌ها، زوزه کشیدن گیربکس، لرزیدن خودرو طی حرکت و… مواردی است که در گیربکس این خودرو مشاهده شده است.

نکته مهم آن است که در صورت مشاهده چنین عیوبی، باید هر چه سریع‌تر به مرکز معتبر تعمیرات تخصصی لیفان 820 مراجعه کرده و از به وجود آمدن هزینه‌ها و مشکلات جدید دیگر جلوگیری کنید.

تعمیر گیربکس لیفان 820

تعمیر گیربکس لیفان 820

حال که مشکلات در سیستم گیربکس لیفان 820 مشاهده شد، مرحله بعدی مراجعه به مرکز معتبر تعمیرات آن است. انتخاب این مرکز باید به دقت انجام شود و به مراکز نامعتبر که با انواع گیربکس آشنایی ندارند و با تشخیصی اشتباه ممکن است وضع را بدتر نیز بکنند، نباید مراجعه کرد. تعمیرکار این تضمین را می‌دهد که کارشناسان باتجربه و ماهر تیم، با آشنایی کامل با انواع گیربکس، به عیب‌یابی دقیق آن پرداخته و در نهایت بهترین پیشنهاد ممکن برای تعمیر یا تعویض گیربکس را ارائه می‌دهند.

بسته به مشکل گیربکس، نحوه تعمیر آن نیز متفاوت است. همچنین قیمت گیربکس لیفان 820 نیز به موارد مهمی بستگی دارد. گیربکس اصلی این خودرو ساخت استرالیا بوده که در صورت نیاز به تعویض، تیم تعمیرکار نوع اصل آن را با مهارت و دقت فراوان جایگزین خواهد کرد. برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

جمع‌بندی

در این مطلب گیربکس خطی لیفان 820 را مورد بررسی قرار دادیم و با مشکلات و مشخصات آن آشنا شدیم. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد آن است که در صورتی که گیربکس این خودرو دچار مشکل حتی جزئی شد، باید بلافاصله به مرکز معتبر تعمیراتی مراجعه شود که از هزینه‌های اضافی و خرابی‌های دیگر ماشین جلوگیری شود.

گیربکس این خودرو به دلیل ساختار پیچیده و قطعات زیادی که دارد نیازمند تعمیرات تخصصی و آشنایی کامل است.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

5 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس لیفان 820»

  1. رامتین کاشانی

    من چند روزیه که احساس میکنم ماشین دیرتر دنده می خوره و دور موتور خیلی میره بالا بعد انگار تازه یادش می فته که دنده بده و یه بویی شبیه بوی سوختگی حس می کنم یعنی گیربکس صدمه دیده یا نه؟

  2. خودرو های لیفان مدل های مختلفی داره و خب من خودم از نظر قدرت به خاطر گیربکس لیفان 820 رو انتخاب می کنم و خب واقعا هم کسی نمی تونه قبول نکنه که این مدل یکی از بهترین مدل های لیفانه

  3. سلام و وقت بخیر سال نو شما مبارک، من ماشینم نیاز به تعمیر گیربکس لیفان 820 دارد ممنون میشم بفرمایید مشکل گیربکس لیفان 820 رو انجام میدید و چگونه است؟

  4. مزاحم شدم موتور و گیربکس لیفان 820 ماشینم نیاز به تعمیر داره، حدود هزینه و مدت زمانی که ماشین باید پیش شما باشه هم ممنون میشم بفرمایید.

  5. آیا ممکن است دلیل اصلی مشکل در گیربکس لیفان من را بدون مراجعه حضوری تشخیص دهید؟ هر گونه راهنمایی یا پیشنهادی برای من مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *