24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس میتسوبیشی گالانت

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

میتسوبیشی گالانت خودرویی است که در سری‌های مختلفی وارد بازار شده است. این خودرو ژاپنی که نسل هفتم این خودرو به محبوبیت بالایی نیز در کشور ما رسید و همچنان بسیاری از افراد به دنبال تهیه مدل‌های سالم آن هستند. گیربکس این خودرو بخش مهمی از آن به شمار می‌رود که نیاز به توجه و نگهداری دارد. در صورتی که مشکل و خطایی در گیربکس این خودرو به وجود آمد، باید به سرعت نسبت به رفع آن اقدامات لازم صورت بگیرد. در ادامه در خصوص تعمیر گیربکس میتسوبیشی گالانت و موارد مرتبط با آن صحبت می‌شود.

برای اطلاعات کلی در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک می توانید روی عبرات آن کلیک کنید.

قیمت گیربکس میتسوبیشی گالانت و هزینه تعمیر

قیمت گیربکس میتسوبیشی گالانت و هزینه تعمیر

در ابتدای بحث تعمیر گیربکس میتسوبیشی گالانت باید در خصوص هزینه تعمیر و تعویض احتمالی آن صحبت کرد. هزینه تعمیر ارتباط مستقیمی با نوع مشکل به وجود آمده دارد. هرچه مشکل سخت‌تر و پیچیده‌تر باشد، به مهارت و تخصص بیشتری برای تعمیر آن نیاز است و قطعا هزینه آن نیز بالاتر خواهد رفت. در مواقعی که مشکل جدی باشد و تعمیرات مختلف روی گیربکس جواب ‌ندهد، باید به فکر تعویض آن بود.

تعویض گیربکس هزینه بسیار بالایی دارد و بسته به نوع و کیفیت گیربکس قیمت‌های مختلفی هم برای آن وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه تعمیرات گیربکس و همچنین قیمت تعویض کامل آن، با شماره‌های موجود در وب‌سایت تعمیرکار تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.

مشکلات گیربکس میتسوبیشی گالانت

مشکلات گیربکس میتسوبیشی گالانت

اما چه مشکلاتی باعث نیاز به تعمیر گیربکس میتسوبیشی گالانت می‌شوند؟ در ادامه نگاهی به مشکلات رایج گیربکس این خودرو خواهیم داشت. گفتنی است به منظور جلوگیری از آسیب‌های بیشتر و همچنین جلوگیری از هزینه‌های بسیار، باید در همان مراحل اول مشاهده موارد مشکوک، نسبت به رفع مشکلات اقدام کنید.

یکی از مشکلات رایج این خودرو، تکان‌های شدید خودرو است که نشان از مشکل جدی در گیربکس دارد. همچنین اگر در زمان تعویض دنده، احساس هرگونه لرزش و تکان غیرعادی را داشتید، باید نسبت به عیب‌یابی دقیق آن اقدام کنید. چرا که در گیربکس‌های اتومات نباید در زمان تعویض دنده لرزش و تکانی مشاهده شود. تقه زدن گیربکس هم از دیگر مشکلاتی است که در این خودرو دیده می‌شود. دلیل اصلی تقه زدن، ایرادات برقی گیربکس یا عدم میزان بودن فشار روغن است.

شنیده شدن صدایی شبیه به صدای وز وز از گیربکس هم مشکل دیگری است که باید به سرعت نسبت به رفع آن اقدام کنید. معمولا این صدا به دلیل خرابی و فرسایش قطعات و حتی یاتاقان زدن ماشین ایجاد می‌شود. از دیگر مشکلات گیربکس میتسوبیشی گالانت هم باید به نشتی روغن، سر و صدای خودرو در زمان خلاصی، کاهش قدرت خودرو در زمان حرکت و… اشاره کرد.

فرآیند تعمیر گیربکس میتسوبیشی گالانت

فرآیند تعمیر گیربکس میتسوبیشی گالانت

گیریکس‌های اتوماتیک نسبت به گیربکس‌های دستی پیچیدگی بیشتری دارند؛ به همین خاطر برای تعمیر آن‌ها حتما باید به مرکزی تخصصی و حرفه‌ای مراجعه کنید. تعمیر گیربکس میتسوبیشی گالانت باید به طور اصولی صورت بگیرد. در ابتدا نیاز است که دلیل مشکل به وجود آمده مشخص شود. برای این منظور عیب‌یابی دقیقی موردنیاز است.

 

بعد از مشخص شدن عیب، حال باید بهترین روش تعمیر در دستور کار قرار بگیرد. در ادامه نیز اگر نیازی به تعویض قطعات و بخش‌های مختلف گیربکس و حتی کل سیستم گیربکس بود، باید این کار توسط افراد باتجربه و مسلط به گیربکس انجام شود که مشکل و آسیبی به سایر بخش‌های ماشین وارد نشود.

تعمیرگاه گیربکس میتسوبیشی گالانت

تعمیرگاه گیربکس میتسوبیشی گالانت

برای رفع مشکلات مختلف گیربکس و تعمیر گیربکس میتسوبیشی گالانت باید حتما به مرکزی تخصصی و حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید. متاسفانه بسیاری از مراکز بدون داشتن تخصص و آگاهی کافی اقدام به تعمیر بخش‌های مختلف گیربکس می‌کنند که باعث آسیب رسیدن به بخش‌های دیگری نیز می‌شود. مرکز تخصصی و باسابقه تعمیرکار، بهترین مجموعه برای تعمیر انواع مشکلات گیربکس‌های اتومات است.

در این مجموعه از بهترین تجهیزات و دستگاه‌ها برای عیب‌یابی و تعمیر استفاده می‌شود. همچنین متخصصین کاربلد و باتجربه بهترین روش تعمیر و برطرف کردن مشکلات را انتخاب می‌کنند. در صورتی که بخش‌های مختلف گیربکس نیازی به تعویض نداشته باشند، تنها تعمیرات روی آن‌ها انجام می‌شود.

همچنین اگر نیاز به تعویض قسمت‌های مختلف گیربکس یا کل مجموعه گیربکس باشد، قطعات با بهترین محصولات موجود جایگزین می‌شوند.

جمع‌بندی

گیربکس بخش بسیار مهمی در خودرو به شمار می‌رود که از اجزای بسیاری تشکیل شده است. همین پیچیدگی گیربکس به خصوص برای خودروهای اتومات، باعث می‌شود که تعمیر آن نیز نیاز به مهارت و تخصص بالایی داشته باشد. در این مطلب در خصوص تعمیر گیربکس میتسوبیشی گالانت صحبت شد؛

برای تعمیر انواع مشکلات این خودرو می‌توانید به مجموعه تعمیرکار مراجعه کرده و از خدمات این مرکز بهره‌مند شوید. از خدمات تعمیرکار می‌توان به ارسال خودرو بر رایگان به تمام نقاط تهران، عیب‌یابی کامل و رایگان و ارائه گارانتی تعمیرات اشاره کرد.

اعزام خودرو بر رایگان

اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات

گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس میتسوبیشی گالانت»

  1. سلام من دو ماه پیش یه میتسوبیشی گالانت خریدم و خب این ماشین کارکرده بوده و نو نبوده همون زمان خرید که بردیم کارشناسی من احساس می کردم که گیربکسش خرابه اما الان رسما یه سری از نشونه هایی که تو همین مقاله گفتین مثل سر و صدا وقتی که ماشین خلاصه رو دارم می بینم خودم رسما به نظرتون گیربکس کاملا داغون شده؟

  2. ببخشید یه سوال دارم گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی گالانت ساخت کدوم کشوره؟ آیا برای این ماشین گیربکس های آلمانی هم میشه گیر آورد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *