24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس نیسان جوک

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

گیربکس نیسان جوک؛ پیشرفته و کم مصرف

گیربکس نیسان جوک؛ پیشرفته و کم مصرف

نیسان جوک یکی از محصولات نیسان است که انتقادات زیادی به طراحی آن می‌شود. این ماشین در ایران در سه تیپ اسپرت، اسکای پک و پلاتینیوم عرضه شده است که هر سه تیپ مجهز به گیربکس اتوماتیک سی وی تی از نوع ایکس ترونیک هستند. گیربکس سی وی تی به کار رفته در این خودرو به کلی متفاوت از گیربکس‌های سی وی تی دیگر است و با توجه به ایکس ترونیک بودن، مصرف سوخت را هم تا حد زیادی کاهش می‌دهد. همچنین گیربکس نیسان جوک امکان تعویض دنده‌ها به صورت دستی را هم ارائه می‌دهد.

گیر‌بکس نیسان جو‌ک اسکای پک

گیر‌بکس نیسان جو‌ک اسکای پک

خودروی نیسان جوک را در بازار ایران در سه تیپ می‌توان خریداری کرد که اسکای پک محبوب‌ترین آن‌ها است. در این نسخه از یک گیربکس سی وی تی ایکس ترونیک استفاده شده است که تقریبا هیچ شباهتی با گیربکس‌های سی وی تی استفاده شده در خودروهای چینی ندارد.

استفاده از یک گیربکس اقتصادی مانند سی وی تی در یک خودروی با ظاهر اسپرت مانند جوک می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. اما بد نیست بدانید که این گیربکس سی وی تی به بهترین شکل ممکن می‌تواند عمل تعویض دنده را انجام دهد.

گیربکس سی وی تی استفاده شده در نیسان جوک اسکای پک از نوع ایکس ترونیک است. گیربکس‌های ایکس ترونیک، نسل سوم جعبه‌دنده‌های سی وی تی هستند که نیسان اولین تولید کننده آن است. این گیربکس‌ها بر خلاف سی وی تی‌های معمولی شتاب‌گیری اولیه بسیار خوبی دارند و احساس تعویض دنده را هم به خوبی به راننده القا می‌کنند. در عین حال، میزان مصرف سوخت در گیربکس ایکس ترونیک نیسان جوک بسیار کمتر از گیربکس‌های سی وی تی دیگر است.

فیلتر گیر‌بکس نیسان جو‌ک

فیلتر گیر‌بکس نیسان جو‌ک

گیربکس‌های اتوماتیک نسبت به کثیفی‌های داخل گیربکس بسیار حساس هستند و این کثیفی‌ها می‌توانند عملکرد جعبه‌دنده را به کلی مختل کنند. برای این منظور، فیلتری در کارتل گیربکس وجود دارد که این کثیفی‌ها را به خود جذب می‌کند.

فیلتر گیر‌بکس نیسان جو‌ک در مسیر ورود روغن به محفظه گیربکس قرار دارد و می‌تواند پیش از روان‌کاری، تمام کثیفی‌های داخل روغن را به خود جذب کند. در رابطه با این فیلتر باید بگوییم که صافی گیربکس یک لوازم مصرفی است و باید بعد از کیلومتر مشخصی آن را تعویض کنید. در اینجا پیشنهاد می کنیم از مقاله روغن گیربکس نیسان جوک دیدن بفرمایید

برای تعویض فیلتر گیر‌بکس نیسان جو‌ک بهتر است که هر 30 الی 50 هزار کیلومتر سلامت آن را بررسی کنید. در صورتی که فیلتر بیش از حد کثیف شده بود، تعویض کامل آن الزامی است. توجه داشته باشید که صافی گیربکس جوک به هیچ عنوان قابلیت شست و شو و استفاده دوباره را ندارد.

مشکل گیر‌بکس نیسان جو‌ک

مشکل گیر‌بکس نیسان جو‌ک

محصولات نیسان به کیفیت و طول عمر بالای موتور و گیربکس خود معروف هستند. گیربکس سی وی تی به کار رفته در نیسان جوک هم از کیفیت بالایی برخوردار است، اما در صورت استفاده از روغن نامناسب، عدم استفاده صحیح و اصولی و همین‌طور عدم تعویض به موقع فیلتر گیربکس این امکان وجود دارد که جعبه‌دنده این کراس‌اوور کوچک آسیب ببیند. تقه زدن، بیش از حد بالا بردن دور موتور در حین شتاب‌گیری، خلاص شدن گیربکس در حین حرکت، عدم تعویض به موقع دنده و شناسایی نکردن موقعیت آن از جمله مشکلاتی هستند که گیر‌بکس نیسان جو‌ک ممکن است با آن‌ها مواجه شود.

راهنمای تعمیرات گیر‌بکس نیسان جو‌ک

راهنمای تعمیرات گیر‌بکس نیسان جو‌ک

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک بسته به تیپ خودرو نیسان ممکن است که جلوبندی آن نیاز به باز شدن پیدا کند. بعد از باز شدن جلوبندی و درآوردن گیربکس، جعبه‌دنده به صورت کامل دمونتاژ شده و تمام قطعات آسیب دیده آن تعویض و تعمیر می‌شود. در نهایت هم گیربکس مونتاژ شده و سر جای خود قرار می‌گیرد و سپس جلوبندی بسته می‌شود.

قیمت گیربکس نیسان جوک

قیمت گیربکس نیسان جوک

در مواقعی ممکن است آسیب وارده به گیربکس نیسان جوک به حدی باشد که تعمیر آن چندان به صرفه نباشد و بخواهید کل مجموعه گیربکس را تعویض کنید. برای دریافت قیمت گیربکس این خودرو می‌توانید یا به نمایندگی‌های نیسان یا تعمیرگاه‌های گیربکس معتبر مراجعه کنید.

گیربکس استوک نیسان جوک

گیربکس استوک نیسان جوک

با توجه به اینکه گیربکس اتوماتیک نو کمی گران‌قیمت است، خرید گیربکس استوک سالم برای نیسان جوک شاید گزینه به صرفه‌تری به نظر برسد. شما می‌توانید گیربکس استوک برای خودروی نیسان جو‌ک را از تعمیرگاه‌های گیربکس معروف مثل مرکز تخصصی تعمیرگیربکس تعمیرکار تهیه کنید.

گیربکس نیسان جوک؛ نسل جدید گیربکس‌های سی وی تی

گیربکس نیسان جوک؛ نسل جدید گیربکس‌های سی وی تی

در ایران سه تیپ خودروی نیسان جوک وجود دارد که هر سه تیپ با گیربکس سی وی تی ایکس ترونیک هستند. گیربکس‌های ایکس ترونیک به عنوان نسل سوم جعبه‌دنده‌های اتوماتیک جوک شناخته می‌شوند و در عین اینکه شتاب‌گیری مناسبی دارند، مصرف سوخت را هم تا حد زیادی کاهش می‌دهند. برای افزایش طول عمر جعبه‌دنده این خودروها توصیه می‌کنیم حتما از روغن واسکازین‌های باکیفیت، اورجینال و مطابق با استاندارد اعلام شده توسط نیسان استفاده کنید.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس نیسان جوک»

  1. اگر بخوایم برای نیسان جوک گیربکس استوک بخریم راه هایی که تشخیص بدیم گیربکس سالمه و مشکلی نداره چیه؟

  2. ممکنه کارشناس اشتباه تشخیص بده یعنی بگه گیربکس نیسان جوک باید عوض بشه ولی وقتی آوردیمش پایین متوجه شین که با تعمیر هم کار در میاد که الکی تو خرج نیفتیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *