24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس هایما s7

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

هایما اس 7 تنها با گیربکس اتوماتیک عرضه شده است

هایما اس 7 تنها با گیربکس اتوماتیک عرضه شده است

خودروی هایما اس 7 را می‌توان در لیست محبوب‌ترین کراس‌اوورهای چینی بازار قرار داد. این خودرو در سه نسخه معمولی 2 لیتری، 1.8 لیتری توربو و پلاس قابل خریداری است. در نسخه معمولی، این خودرو مجهز به یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک است و در نسخه‌های توربو و پلاس از یک جعبه‌دنده اتوماتیک 6 سرعته استفاده می‌کند. هر دو نوع گیربکس هایما s7 از استهلاک پایینی برخوردار هستند؛ اما همیشه باید در نگهداری و تعویض به موقع لوازم مصرفی آن‌ها و همچنین تعمیر گیربکس هایما s7 دقت کنید.

گیربکس هایما s7 چیست

گیربکس هایما s7 چیست

اولین نسخه‌های هایما hs 7 مجهز به جعبه‌دنده AT پنج سرعته بودند. اما بعدا که نسخه 1.8 لیتری توربو این ماشین عرضه شد، ایران خودرو از یک گیربکس 6 سرعته AT در آن استفاده کرد که به مراتب هوشمندتر از نسخه قبلی خود بود. در نسخه پلاس هم هیچ تغییر فنی در هایما اس 7 اعمال نشده است و تمام تغییرات در بخش طراحی داخلی ماشین خلاصه می‌شود.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

گیربکس اتوماتیک هایما s7

گیربکس اتوماتیک هایما s7

هایما اس 7 معمولی که با موتور 2 لیتری عرضه شده بود، چه از نظر فنی و چه از نظر ظاهری تفاوت‌های زیادی با نسخه توربو داشت. هایما اس 7 نسخه 2 لیتری مجهز به یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک است. این گیربکس به نسبت نسخه 6 سرعته وزن بیشتر و هوشمندی کمتری دارد و همین باعث شده است که شتاب‌گیری با این گیربکس چندان جذاب نباشد.

قبل از صحبت درباره گیربکس هایما s7 توربو، برای تعمیر گیربکس اتومات می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

گیربکس هایما s7 توربو

گیربکس هایما s7 توربو

هایما اس 7 توربو را می‌توان به نسخه واقعا بهبود یافته نسبت به نمونه معمولی دانست که علاوه بر ظاهر و امکانات، موتور و گیربکس آن هم فرق کرده است. این خودرو به مانند گیربکس هایما s5  از یک گیربکس 6 سرعته AT استفاده می‌کند که به دلیل تنظیم ضرایب بهتر و وزن کمتر، شتاب‌گیری بهتری دارد.

از مشخصات گیربکس هایما s7 بد نیست اشاره کنیم که گیربکس هایما اس 7 توربو حالت تیپ‌ترونیک را هم برای رانندگی ارائه می‌دهد. به این معنی که می‌توانید خودرو را در این حالت قرار دهید و به صورت دستی دنده‌ها را تعویض کنید. نکته‌ای که درباره حالت تیپ‌تروینک وجود دارد این است که برخی تصور می‌کنند در حالت تیپ‌ترونیک تمام اختیار تعویض دنده در دست راننده است. این در حالی است که در حالت تیپ‌ترونیک در مواقعی که دور بیش از حد بالا یا پایین باشد و کامپیوتر تشخیص بدهد که گیربکس تحت فشار است، تعویض دنده به شکل اتوماتیک انجام می‌شود و این باعث می شود که دیرتر برای تعمیر گیربکس اتوماتیک هایما s7 به نمایندگی تعمیرات هایما در تهران مراجعه کنید.

گیربکس هایما s7 پلاس

گیربکس هایما s7 پلاس

هایما اس 7 پلاس نسخه جدیدتر و بهتر هایما اس 7 توربو است که از نظر فنی تفاوتی با نسخه قبلی خود ندارد؛ بلکه تنها کمی ضرایب دنده و برنامه‌ریزی گیربکس عوض شده است. در نتیجه این ماشین شتاب‌گیری بهتری دارد.

نکته‌ای درباره گیربکس‌های شش سرعته اتوماتیک هایما s7 وجود دارد این است که در این گیربکس‌ها خبری از حالت‌های مختلف رانندگی نیست. به این معنی که در شرایط خاصی مانند برف باید خودتان تعویض دنده‌ها را کنترل کنید که ماشین از مسیر خارج نشود.

موتور و گیربکس هایما ساخت کجاست؟

گیربکس هایما s7 ساخت کجاست؟

هایما در نسخه اس 7 از موتور و گیربکس‌های ساخته شده توسط برندهای مطرح استفاده کرده است. گیربکس به کار رفته در این خودرو ساخت برند نام‌آشنای Powertech کره است. پاورتک ساخت بسیاری از گیربکس‌های کیا و هیوندای را هم بر عهده دارد.

در پاسخ به این سوال که گیربکس هایما s7 ساخت کجاست؟باید اشاره داشت که گیربکس این ماشین ساخت برند معروف پاورتک کره است، از نظر استهلاک نمی‌توان به آن ایراد خاصی گرفت. به زبان ساده‌تر، گیربکس این ماشین در رده جعبه‌دنده‌های کم استهلاک قرار می‌گیرد و می‌توانید از این بابت روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید.

نکته دیگری که درباره گیربکس هایما اس 7 و برند سازنده آن وجود دارد این است که در مواقع خاصی ممکن است بتوانید از قطعات مربوط به گیربکس‌های کیا و هیوندای هم در جعبه‌دنده این خودرو استفاده کنید. البته که توصیه می‌کنیم اولویت اول شما، خرید قطعات اختصاصی هایما باشد.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

روغن گیربکس هایما s7 2000

روغن گیربکس هایما s7 2000 خودروهای هایما s7 2000 از گیربکس 5 سرعته استفاده می‌کنند که به دلیل ابعاد کوچک‌تر و فناوری پایین‌تر به نسبت نسخه 6 دنده، به روغن گیربکس کمتری هم نیاز دارد. ظرفیت و  حجم روغن گیربکس هایما s7 ، حدودا 5.8 لیتر است و باید در آن از روغن گیربکس‌های با استاندارد ATF SP III MV استفاده شود. در فایل صوتی زیر درباره اهمیت تعویض به موقع روغن گیربکس صحبت کردیم که توصیه می کنیم آن را گوش کنید.

تنها خودرویی که در نسخه اتوماتیک عرضه شد

تنها خودرویی که در نسخه اتوماتیک عرضه شد درست است که در حال حاضر سه نوع هایما با دو نوع گیربکس اتوماتیک متفاوت در بازار حضور دارد، اما هیچ‌وقت این ماشین با جعبه‌دنده دنده‌ای عرضه نشد. توصیه می‌کنیم برای افزایش طول عمر جعبه‌دنده این خودرو در هر دو مدل، تنها از روغن گیربکس‌های استاندارد استفاده کنید. همچنین به تعویض به موقع آن هم توجه ویژه داشته باشید.
 
مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمیرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

1 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس هایما s7»

  1. گفتید که روغن گیربکس هایما اس 7 باید یه استاندارد خاصی داشته باشه درست؟ می خواستم بدونم که بهترین برند روغن گیربکس هایما اس 7 تو بازار چیه و دوستانی که این ماشینو دارن از کدوم مارک روغن استفاده می کنن و راضی ان؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم