24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

هزینه تعمیر گیربکس x22

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس X22؛ خودرویی با دو نوع گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس X22؛ خودرویی با دو نوع گیربکس اتوماتیک

خودروی ام وی ام ایکس 22 یکی از جذاب‌ترین و جوان‌پسندترین کراس‌اورهای اقتصادی چینی در بازار ایران است. اخیرا هم نسخه پرو این ماشین به بازار عرضه شده است که در بخش فنی و ظاهری تفاوت‌هایی با نمونه قبلی دارد. یکی از این تفاوت‌ها، نوع گیربکس است. در ایکس 22 معمولی از گیربکس AT و در ایکس 22 پرو از گیربکس CVT استفاده شده است. برای آشنایی با این دو جعبه‌دنده و نکات تعمیر گیربکس X22، با ما همراه باشید.

مشخصات گیر‌بکس اتوما‌تیک x22

مشخصات گیر‌بکس اتوما‌تیک x22

ام وی ام ایکس 22 معمولی با دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شده است. در نسخه اتوماتیک، این خودرو مجهز به یک گیربکس اتوماتیک از نوع AT است که به خوبی با موتور خودرو مچ شده است و تعویض دنده‌ها در بهترین حالت ممکن انجام می‌شوند.

گیربکس cvt x22

گیربکس cvt x22

ام وی ام ایکس 22 پرو در بخش فنی به کلی با ایکس 22 معمولی متفاوت بود. این خودرو مجهز به یک موتور 3 سیلندر 1.2 لیتری و گیربکس اتوماتیک از نوع CVT است. لازم به ذکر می‌باشد که از این گیربکس در خودروهای تیگو 7 پرو هم استفاده شده به همین جهت، تعمیر گیربکس تیگو 7 با این مدل ماشین اشتراکات زیادی داردو

نوع گیربکس اتوماتیک x22

نوع گیربکس اتوماتیک x22

گیربکس x22 اتومات در نسخه معمولی از نوع AT است. گیربکس‌های AT ساده‌ترین نوع گیربکس‌های اتوماتیک هستند. اما گیربکس اتومات mvm x22 پرو از نوع سی وی تی یا همان پیوسته است که فناوری بالاتری دارد.

گیر‌بکس اتو‌ماتیک x22

گیر‌بکس اتو‌ماتیک x22

گیربکس ام وی ام  x22 ساختاری پیچیده و حساس دارد بنابراین تعمیر آن نیازمند تخصص و مهارت بالایی است که باید توسط افراد مجرب و حرفه‌ای انجام شود. در این  صورت حین تعمیر آسیبی به بقیه قطعات گیربکس وارد نخواهد شد.

گیربکس اتوماتیک X22 معمولی از نوع چهار سرعته AT است. این گیربکس حالت تیپ‌ترونیک ندارد و بهتر است که برای مصارف شهری مورد استفاده قرار بگیرد. در عین حال، گیربکس X22 پرو به دلیل فناوری CVT، می‌تواند در مصارف جاده‌ای، مصرف سوخت بسیار پایینی داشته باشد.

معایب گیر‌بکس اتو‌ماتیک x22

معایب گیر‌بکس اتو‌ماتیک x22

گیربکس اتومات mvm x22 معمولی به دلیلی 4 سرعته بودن، کمی کند عمل می‌کند و این باعث می‌شود که ماشین شتاب‌گیری چندان بالایی نداشته باشد در عین حال، گیربکس سی وی تی هم در حین شتاب‌گیری به دلیل بالا بردن دور موتور، صدای زیادی تولید می‌کند که این صدا به راحتی وارد کابین خودرو می‌شود.

مشکل گیربکس x22

مشکل گیربکس x22

گیربکس اتوماتیک AT ام وی ام X22، استهلاک نسبتا بالایی دارد و صاحبان زیادی مجبور به تعمیر آن در کارکردهای نسبتا پایین می‌شوند. در عین حال، گیربکس سی وی تی هم در برخی مواقع با مشکلات روغن‌ریزی مواجه شده است که در مطلب روغن گیربکس x22 بیشتر به آن پرداختیم.

تعمیر گیربکس اتومات x22

تعمیر گیربکس اتومات X22

 هزینه بالای تعمیر یکی از مشکل گیربکس x22 به شمار می آید. البته که به دلیل فناوری پایین‌تر و فراوانی قطعات، هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک AT یعنی همان ام وی ام X22های معمولی، به مراتب کمتر از ایکس 22 پرو است. چرا که گیربکس‌های CVT به مراتب حساسیت بیشتری نسبت به گیربکس‌های معمولی دارند و همین باعث می‌شود که هزینه تعمیر آن‌ها هم از جعبه‌دنده‌هایی مانند AT بیشتر باشد.

شناسایی صحیح علائم خرابی گیربکس x22 مانع از ایجاد هزینه‌های اضافی برای تعمیر دوباره گیربکس می‌شود. در ضمن عیب‌یابی و تعمیر گیربکس اتومات با استفاده از امکانات به روز و دانش فنی پیشرفته‌ای انجام خواهد شد. سرویس‌های دوره‌ای و منظم نیز تاثیر زیادی در عدم ایجاد آسیب‌های شدید گیربکس و کاهش هزینه‌های تعمیر دارد.

قیمت ساعت گیربکس ام وی ام x22

قیمت ساعت گیربکس ام وی ام x22

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای گیربکس ام وی ام X22 رخ بدهد، عدم تعویض به موقع دنده‌ها است که ممکن است فکر کنید تعمیر و رفع این مشکل نیاز به تعویض قطعات زیادی داشته باشد. این در حالی است که این خرابی معمولا مربوط به ساعت گیربکس می‌شود. با توجه به تنوع گیربکس‌های ام وی ام و همین‌طور وجود برندهای مختلف در بازار، نمی‌توان قیمت دقیقی را برای این قطعه اعلام کرد.

قیمت گیربکس اتوماتیک x22

قیمت گیربکس X22

در برخی مواقع ممکن است که هزینه تعمیر یک گیربکس بیشتر از قیمت خرید یک گیربکس نو شود. در این موقعیت، بهتر است که یک گیربکس کامل و نو را برای خود خریداری کنید. توجه داشته باشید که به دلیل نوسانات ارزی، میزان عرضه و تقاضا و همین‌طور تنوع مدل‌های گیربکس اتوماتیک ام وی ام ایکس 22، نمی‌توان قیمت دقیق و ثابتی را برای آن اعلام کرد. با این حال، شما می‌توانید با تماس با تامین‌کننده‌های معتبر، از قیمت دقیق و روزانه این جعبه‌دنده مطلع شوید. برای مشاوره رایگان و قیمت گیربکس اتوماتیک x22 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

هزینه تعمیر گیربکس x22

هزینه تعمیر گیربکس X22

هزینه تعمیر گیربکس X22 ارتباط مستقیمی با میزان خرابی و نوع گیربکس دارد. به عنوان مثال، هزینه تعمیر یک خرابی کوچک در گیربکس AT، بسیار کمتر از تعمیر و تعویض چرخ‌دنده‌ها در گیربکس CVT است. به همین خاطر، برای مطلع شدن از هزینه دقیق، ابتدا باید مشکل گیربکس مشخص شود.

تعمیر و تامین قطعات گیربکس x22

تعمیر و تامین قطعات گیربکس X22

خودروهای ام وی ام ایکس 22 معمولی و پرو دارای دو گیربکس اتوماتیک AT و CVT هستند که ممکن است این جعبه‌دنده‌ها در مواقعی دچار خرابی شوند و نیاز به قطعه پیدا کنند. شما می‌توانید با تماس با تعمیرگاه خودرو  ما، از قیمت دقیق قطعات گیربکس X22 و هزینه تعمیر این جعبه‌دنده مطلع شوید.

گیربکس اتوماتیک یکی از اجزای حیاتی خودروهای مدرن است که برای راحتی و آسانی در رانندگی طراحی شده است. اما این نوع گیربکس نیز همچون سایر اجزای خودرو با مشکلاتی مواجه می‌شود که می‌تواند رانندگی را مختل کند. یکی از مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک، لغزش و گیر کردن دنده‌هاست. این مشکل ممکن است به دلیل کمبود روغن در گیربکس، خرابی کارکرد اجزای داخلی گیربکس یا کنترل نادرست گیربکس اتفاق بیافتد. علاوه بر این، صداهای غیرطبیعی همچون صدای واگرسیون، زنگ زدن یا صداهای غیرمعمول می‌تواند به علت مشکلات در داخل گیربکس یا سیستم‌های جانبی آن باشد.

علل خرابی گیربکس اتوماتیک نیز می‌تواند متنوع باشد. یکی از علل شایع، کمبود یا آلودگی روغن گیربکس است که باعث ایجاد اصطکاک زائد و خرابی در قطعات مکانیکی گیربکس می‌شود.

همچنین، استفاده نادرست از گیربکس مانند تغییرات سریع سرعت و بارهای زیاد بر روی آن نیز می‌تواند باعث خرابی شود. به منظور جلوگیری از این مشکلات، نگهداری و تعمیرات منظم گیربکس و استفاده بهینه از آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس X22»

  1. یه سوالی داشتم خرید یه ام وی ام ایکس 22 نو بهتره یا خرید یه ایکس 33 کارکرده ولی گیربکس سالم من می خوام بدونم از نظر استهلاک یا قدرت گیربکس کدوم ماشین رتبه بهتری داره

  2. اگر ماشین MVM X22 رو صرفا برای مصارف شخصی یعنی رفتن به سرکار و برگشتن و همچنین رفتن به مهمونی و خرید و این کارا استفاده کنیم و باهاش مسافرت جاده ای و اینا نریم معمولا چقدر طول میکشه تا گیربکس به خرج بیفته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *