24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

مشکل گیربکس x33s

تعمیر مشکل گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

خودرو x33s آخرین مدل تولیدی بی ام و در شرکت مدیران خودرو است که با چهره‌ای متفاوت و جذاب به بازار عرضه شد. این خودرو دارای طراحی زیبا و ظاهری اسپرت است و طرفداران بسیاری نیز دارد.

گیربکس x33s یکی از مهم‌ترین قطعات خودرو محسوب می‌شود که مراقبت از آن را باید جدی گرفت.برای جلوگیری از آسیب‌های جدی به خودرو، گیربکس آن باید به صورت دوره‌ای چک شود و ایرادات فنی کوچک را در همان زمان‌ تشخیص با تعمیری ساده و پیش پا افتاده برطرف کرد.

با روشن‌شدن چراغ چک خودرو در صدد حل مشکل گیربکس x33s برآیید. با رفع مشکلات اولیه گیربکس نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای تعمیر گیربکس ام وی ام x33 نیست؛ بنابراین عملکرد و کارآیی خودرو نیز افزایش می‌یابد.

با رعایت نکات ضروری برای نگهداری از گیربکس، خرابی خودرو کاهش خواهد یافت. همچنین با تعویض به موقع روغن گیربکس کارکرد آن بیشتر می‌شود.

معرفی گیربکس x33s

گیربکس x33s جزء قطعات اصلی خودرو به شمار می‌آید و نقش اصلی را در حرکت خودرو دارد. گیربکس وظیفه انتقال نیرو از موتور به چرخ‌ها را دارد. کنترل قدرت موتور و تنظیم سرعت خودرو به عهده گیربکس است همچنین گیربکس در زمان توقف خودرو می‌تواند آن را روشن نگه دارد.

گیربکس اتوماتیک x33s از نوع CVT است و با سرعت‌های مختلفی تولید می‌شود. در صورت ایجاد اختلال در خودرو مشکل گیربکس x33s را با توجه به نوع گیربکس بررسی کنید.

از اجزای اصلی گیربکس می‌توان به پولی ورودی، پولی خروجی و تسمه مخصوص اشاره کرد. این پولی‌ها متشکل از دو مخروط هستند که با حرکت در راستای محور نصب‌شده، فاصله آن‌ها نسبت به یکدیگر کم و زیاد می‌شود و باعث ایجاد دنده‌های مختلف خواهند شد.

همچنین گیربکس CVT تنوع بالایی در تعویض خودکار دنده دارد.کارآیی گیربگس x33s بسیار بالا است و باعث کارکرد بهتر خودرو نیز می‌شود. همچنین گیربکس CVT دارای عملکردی روان است که باعث کاهش مصرف سوخت خودرو می‌شود.

این نوع گیربکس تعویض دنده‌ای نرم و راحت دارد و تاثیر مثبتی در رانندگی آسان می‌گذارد.هماهنگی گیربکس CVT با موتور سوزش آن را کاهش می‌دهد و باعث عملکرد بهینه‌ای در جاده‌های کوهستانی شیب‌دار خواهد شد.

گیربکس CVT بیشترین استفاده را در صنعت خودروسازی دارد. این گیربکس برای انتقال نیرو به چرخ‌ها، شتاب و نیروی موتور را با یکدیگر تنظیم خواهد کرد.

این نوع گیربکس ساختاری با کیفیت بسیار بالا دارد و نیرویی معادل 230 نیوتون متر را در هنگام دنده معکوس به چرخ‌ها منتقل می‌کند که دینامیک پرقدرتی را در خودرو نیز اعمال خواهد کرد.

این گیربکس در دو نوع 5 سرعته و 7 سرعته به صورت دستی و اتوماتیک تولید شده است و رانندگی لذت‌بخش و هیجان‌انگیزی را ایجاد می‌کند. البته به مرور زمان مشکل گیربکس x33s نیز با افزایش کارکرد خودرو مشخص خواهد شد.

لیست کامل مشکلات گیربکس x33s

گیربکس خودرو بعد از گذشت مدتی در اثر عوامل مختلف دچار مشکلاتی از قبیل تقه‌زدن، ایجاد ضربه، بروز صدا، عدم تعویض دنده و … می‌شود. عواملی مانند گرمای بیش از حد، کثیفی روغن گیربکس، شل ‌شدن قطعات، بوی سوختگی، کاهش روغن گیربکس و خرابی سوپاپ‌ها باعث آسیب‌دیدگی گیربکس خواهد شد.

همچنین حرارت بیش از حد در گیربکس ناشی از عملکرد نامناسب رادیاتور باعث صدمه به آن و ذوب قطعات گیربکس می‌شود. با مطالعه موارد زیر مشکل گیربکس x33s را بررسی کنید و با رفع این خرابی‌ها بازده گیربکس را افزایش دهید.

  • ایجاد لرزش در گیربکس
  • عدم درگیری کلاچ خودرو با گیربکس
  • شنیدن صدای غیرعادی
  • عدم تعویض دنده
  • ایجاد بوی سوختگی ناشی از حرارت بالا
  • نشتی روغن گیربکس
  • کاهش سطح روغن
  • لغزش دنده و خلاصی آن
  • خرابی شیر رادیاتور و افزایش حرارت

بررسی مشکل گیربکس x33s و تعمیر قطعات مربوط به آن

نظر کاربران در مورد x33s

بسیاری از افرادی که از خودرو x33s استفاده کرده‌اند نظرات و تجربیات مختلفی را در مورد آن دارند. دارندگان این خودرو از طراحی مناسب و ظاهر آن رضایت کافی دارند. سرعت و شتاب خودرو بسیار عالی و قابل توجه است.

اما ایمنی کمی نسبت به سایر خودروهای وارداتی دارد. همچنین طبق نظر برخی افراد فضای داخل کابین خودرو x33s نسبت به طراحی فوق‌العاده آن برای افراد قد بلند به اندازه کافی مناسب نیست.

با این حال این خودرو بسیار نرم و جادار است و صدای کمی در مقایسه با انواع خودروها دارد. البته هزینه‌های تعمیر و تعویض آن برای رفع مشکل گیربکس x33s بسیار گران است و نیاز به مراقبت ویژه‌ای دارد.

رانندگی لذت‌بخش با خودرو جذاب x33s
رانندگی لذت‌بخش با خودرو جذاب x33s

نتیجه‌گیری

تمامی خودروها از جمله x33s بعد از گذشت مدتی به دلیل بروز ایرادات مختلفی در گیربکس نیاز به تعمیر دارند. سرویس به موقع گیربکس از ایجاد خسارات گوناگون جلوگیری می‌کند.

بنابراین برای پیشگیری از آسیب به گیربکس، مراقبت از آن را جدی بگیرید و از پرداخت هزینه‌های گزاف برای رفع مشکل گیربکس x33s خودداری کنید. همچنین یکی از عوامل مهم برای نگهداری گیربکس ام وی ام x33 تعویض روغن آن در زمان مناسب است تا باعث ایجاد آلودگی و بروز ضربه به هنگام تعویض دنده نشود.

4 دیدگاه دربارهٔ «مشکل گیربکس x33s»

  1. گیربکس 7 سرعته برای کسی که می خواد تو شهر رانندگی کنه زیادیه به نظرم حتی تو جاده ها و مسافرتش هم کسی ایقندر دنده نمی ده دیگه به نظرم همون گیربکس 5 سرعته کافیه

    1. سلام و احترام
      اینکه در شهر با چه ماشینی میخواهید رانندگی کنید خیلی ارتباطی با نوع گیربکس ندارد ، و این مورد در هندلینگ خودرو قابل بررسی هست .

  2. من هفته پیش یه تصادف بد داشتم ولی گیربکس ماشین طبق نظر کارشناس صدمه ای ندیده بود ولی خب خودم احساس می کنم که مثل قبل نیست دیگه یه وقتایی خالی میکنه انگار موقع شروع به حرکت می لرزه بعضی وقتا ممکنه مشکل از گیربکس باشه؟

    1. سلام و احترام
      بله ممکنه از گیربکس باشه، باید برای تست با دستگاه تشریف بیارید تعمیرگاه یا برای توضیحات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *