24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

نصب و تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90

گیربکس اتوماتیک ال نود

گیربکس اتوماتیک ال نود با وجود داشتن مزایایی مناسب، در معرض برخی از مشکلات قرار دارد. این خودرو محبوب که توسط ۲ کمپانی ایران خودرو و پارس خودرو در ایران تولید میشد، یک چالش پیش روی خود داشت و آن مسئله مهم تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90 به موقع این مشکلات است و باید بدانید با تعویق زمان تعمیر، هزینه‌های بیشتری را برای خود ایجاد خواهید کرد.

تیم تعمیرکار با ارائه بهترین خدمات کار تعمیر انواع مشکلات موجود در گیربکس این خودرو را انجام داده و با عیب‌یابی دقیق، مشکلات را کاملا از بین خواهد برد. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعه یا تعویض کامل گیربکس، بهترین قطعات جایگزین‌ آن‌ها خواهند شد. هزینه تعمیر گیربکس ال نود در تعمیرکار بسیار به‌صرفه است. تعمیرکار مرکز تخصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران آماده مشاوره رایگان برای تمام خودروهای ایرانی و خارجی.

گیربکس ال نود اتومات

گیربکس اتوماتیک ال نود

تمایل به استفاده از ماشین‌هایی با گیربکس اتوماتیک به جای دستی، به دلیل مزایای این نوع گیربکس است. در کل گیربکس‌های اتوماتیک به دلیل راحتی استفاده و البته افزایش ایمنی گزینه‌های بهتری برای رانندگی هستند. ال نود نیز به عنوان یکی از بهترین خودروهای داخلی در انواعی با گیربکس اتوماتیک تولید می‌شود. در این مطلب قصد داریم در خصوص تعمیر گیربکس اتومات ال 90 ، مشخصات و معایب آن و البته هزینه‌های مربوط به تعمیرات آن صحبت کنیم. بنابراین برای اطلاع بیشتر در این خصوص، توصیه می‌کنیم حتما تا انتها ما را همراهی کنید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشخصات گیربکس ال 90 اتومات

مشخصات گیربکس ال 90 اتومات

عنوان

مشخصات گیربکس ال 90 اتومات

نام خودرو 

🎯 تندر 90 E2 

کشور سازنده

🇫🇷 فرانسه / ایران (مونتاژ)

سال (طراحی) 

2005

حجم موتور

1598 سی سی

موتور

4 سیلندر 16 سوپاپ

در ابتدا در خصوص نوع گیربکس ال نود اتوماتیک صحبت می‌کنیم. گیربکس اتوماتیکی که در این خودرو استفاده شده است از نوع AL4 بوده و دارای 4 دنده برای حرکت به سمت جلو و یک دنده برای حرکت به عقب است. این گیربکس اتوماتیک دارای 4 بخش اصلی است. مبدل گشتاور هیدرولیکی که اتصال‌دهنده موتور به گیربکس خودرو است؛ مکانیزم دنده که نسبت دنده‌ها را ایجاد می‌کند؛ مدار هیدرولیک که وظیفه روانکاری و کنترل پیستون را بر عهده دارد و دیفرانسیل.

مشخصات گیربکس ال 90 اتومات این نوع گیربکس تعویض کردن دنده به وسیله واحد الکترونیکی با چند سنسور مشخص انجام می‌شود. در واقع در گیربکس AL4 به منظور کنترل کردن شیرها و رگلاتور، کامپیوتر از سنسورهای موجود پیام‌های مختلفی را دریافت خواهد کرد. برخی از این سنسورها شامل سنسور شتاب‌گیری، سنسور دور موتور، سنسور سرعت توربین، سنسور دمای روغن، سنسور انتخاب کردن دنده و… هستند.

اما دلیل مزیت این نوع گیربکس اتوماتیک ال نود آن است که سیستم تعویض کلاچ آن سیاره‌ای بوده و همچنین از سنسورهای کنترلی مناسبی هم برخوردار است. محدوده سرعت بسیار مناسب برای دنده‌ها نیز از ویژگی‌های دیگر این گیربکس پرکاربرد و محبوب است. 

قیمت گیربکس اتوماتیک ال 90قیمت گیربکس اتوماتیک ال 90

عنوان

قیمت گیربکس اتوماتیک ال 90

تعمیر کامل موتور

25000000

پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت تعویض واشر سرسیلندر

7000000

تعویض عملگرهای سر میل سوپاپ CVVT موتور تسمه ای

4000000

پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی

13000000

باز و بستن سینی و کارتل و تعویض اویل پمپ

4500000

تعویض واشر درب سوپاپ

1000000

سرویس یا تعویض شیر های OCV

900000

تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم

4200000

 

قیمت گیربکس اتوماتیک ال 90 یا قیمت نصب گیربکس اتوماتیک ال 90 از مواردی است که همواره در ذهن افراد سوالاتی را ایجاد می‌کند. ما این تضمین را می‌دهیم که هم در بحث تعمیر و نصب گیربکس و هم در تعویض کامل آن بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در کنار مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌کنیم.

به دلیل تفاوت‌ قیمت‌ها بر اساس مشکلات موجود، برای اطلاع از قیمت نهایی می‌توانید در طول شبانه‌روز با استفاده از راه‌ها ارتباطی موجود با کارشناسان ما در تماس بوده و پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کنید.

مشکلات گیربکس اتوماتیک ال 90

مشکلات گیربکس اتوماتیک ال 90

بعد از آشنایی کلی با گیربکس اتوماتیک ال نود و تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90 و نوع آن، در این بخش به بررسی برخی از مشکلات این گیربکس می‌پردازیم. به هر حال با این که این نوع گیربکس یکی از بهترین و محبوب‌ترین گیربکس‌های موجود اتوماتیک است، اما تحت شرایطی خراب هم می‌شود. مهم‌ترین واکنش مربوط به مشکلات گیربکس اتوماتیک ال 90  در صورت مشاهده هر نوع عیبی در سیستم گیربکس، مراجعه سریع به مرکز تعمیر معتبر است. تیم ما با در اختیار داشتن کارشناسان باتجربه و متخصص که کاملا با بخش‌ها و عملکرد گیربکس‌های AL4 آشنا هستند، به عیب‌یابی و تعمیر مناسبی این بخش مهم خودرو مشغول خواهند شد.

اما چه مشکلاتی در تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90 وجود دارد؟ یکی از دلایل اصلی خرابی این گیربکس، عدم تعویض به موقع روغن گیربکس اتوماتیک ال 90 است. با این کار گیربکس داغ شده و در نهایت قفل می‌شود و باید هرچه سریع‌تر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. گاهی اوقات نیز صداهایی شدید و غیرعادی از خودرو به گوش می‌رسد که باید حتما جدی گرفته شوند. این صداها به دلایل مختلفی همچون خورده شدن چرخ‌دنده‌ها یا تیز شدن دنده‌ها به گوش می‌رسند.

دیر عوض شدن دنده‌ها نیز علت دیگری است که می‌توان به وجود مشکل در گیربکس شک کرد. بالا رفتن دور موتور و بوی سوختگی از گیربکس هم باید کاملا جدی گرفته شوند که از هزینه‌های اضافی و آسیب به مابقی بخش‌های خودرو جلوگیری شود. شیر برقی نیز از بخش‌های مهم گیربکس اتوماتیک است که اگر دچار مشکلی شود کل مجموعه گیربکس را درگیر می‌کند. این خرابی در گیربکس ال نود شایع بوده و علائم خرابی شیر برقی گیربکس اتوماتیک ال نود شامل روشن شدن چراغ چک، روشن شدن چراغ گیربکس، تعویض دنده با تاخیر، پرش دنده یا گیر کردن دنده و… است. در صورت مشاهده این علائم حتما به مرکز معتبر تعمیرات ال نود مراجعه کنید.

 

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

گیربکس اتوماتیک ال 90 ساخت کجاست

باید گفت این نوع گیربکس AL4 توسط شرکت رنو در فرانسه تولید می‌شوند. البته انواع بی‌کیفیت و غیراصل آن نیز در بازار وجود دارد که این کار را برای انتخاب مرکزی معتبر جهت تعمیر یا تعویض گیربکس سخت خواهد کرد.

نصب گیربکس اتومات ال 90

جهت نصب گیربکس اتومات ال 90 بایستی ابتدا با کارشناسان ما در مجموعه تعمیرکار تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما پس از بررسی اولیه و تایید امکان نصب گیربکس اتومات ال 90 شما را راهنمایی می کنند. لذا تبدیل گیربکس اتومات به دستی در ال 90 همیشه ه مبه نفع شما نیست باید بدانید چه توقعات و انتظاراتی دارید که با نصب گیربکس اتومات ال 90 برآورده می شود یا خیر.

جمع‌بندی

گیربکس اتوماتیک ال نود از نوع AL4 می‌تواند رانندگی بسیار راحت و لذت‌بخشی را برای راننده مهیا کند. این گیربکس به دلیل حساسیت و پیچیدگی، نیازمند رعایت نکات مختلف در بحث حفظ و نگهداری است. در صورت به مشکل خوردن آن ممکن است کار تعمیر آن سخت و پیدا کردن مرکزی برای انجام امور مربوطه، کاری سخت‌تر باشد.   تعمیرکار به عنوان مجهزترین تعمیرگاه خودرو با افتخار اعلام می‌کند که تمامی خدمات مربوط به نصب و تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90 را به صورت کاملا تخصصی و با بهترین کیفیت ممکن انجام خواهد داد. بنابراین در صورت برخورد به هر مشکلی در این بخش خودرو، سریعا به مرکز ما مراجعه کنید.

سوالات متداول شما

باید گفت این نوع گیربکس AL4 توسط شرکت رنو در فرانسه تولید می‌شوند. البته انواع بی‌کیفیت و غیراصل آن نیز در بازار وجود دارد که این کار را برای انتخاب مرکزی معتبر جهت تعمیر یا تعویض گیربکس سخت خواهد کرد.

گیربکس اتوماتیکی که در این خودرو استفاده شده است از نوع AL4 بوده و دارای 4 دنده برای حرکت به سمت جلو و یک دنده برای حرکت به عقب است. این گیربکس اتوماتیک دارای 4 بخش اصلی است. مبدل گشتاور هیدرولیکی که اتصال‌دهنده موتور به گیربکس خودرو است؛ مکانیزم دنده که نسبت دنده‌ها را ایجاد می‌کند؛ مدار هیدرولیک که وظیفه روانکاری و کنترل پیستون را بر عهده دارد و دیفرانسیل.

برای همه جای تهران و حتی شهرستان ها خودرو بر رایگان ارسال می شود.

بعد از تعمیر ماشین و تست اولیه خودرو، تست ثانویه توسط صاحب خودرو به همراه یکی از مهندسین مجموعه انجام می‌شود. پس از تحویل خودرو ، گارانتی خودرو آغاز می شود.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90»

  1. سلام خسته نباشید شرایط این گارانتی یک ساله که عنوان کردین چیه دقیقا؟ فقط برای گیربکس ال نوده یا برای ماشین های دیگه هم این گارانتی وجود داره؟

  2. سلام این قیمت هایی که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90 تو این صفحه گذاشته بودید به روز شده است یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *