بهترین تعمیرگاه هیوندای غرب تهران

بهترین تعمیرگاه هیوندای غرب تهران

تعمیرگاه‌های هیوندای مجموعه‌ای از خدمات تخصصی را برای نگهداری و تعمیر خودروهای هیوندای ارائه می‌دهند. این خدمات شامل سرویس‌های دوره‌ای مانند تعویض روغن، فیلترها و بررسی سیستم‌های مختلف خودرو است. همچنین تعمیرات مکانیکی نظیر تعمیر موتور، گیربکس و سیستم تعلیق نیز انجام می‌شود. استفاده از دستگاه‌های عیب‌یابی کامپیوتری برای شناسایی دقیق مشکلات و تعمیرات الکتریکی همچون بررسی و تعمیر سیستم‌های الکتریکی و باتری نیز از دیگر خدمات این تعمیرگاه‌ها است.علاوه بر این، تعمیرات بدنه و رنگ‌آمیزی خودرو نیز در تعمیرگاه‌های هیوندای انجام می‌شود. ترمیم و بازسازی بدنه آسیب‌دیده و رنگ‌آمیزی تخصصی مطابق با استانداردهای کارخانه از جمله خدمات ارائه شده است. برای اطمینان از کیفیت خدمات، استفاده از قطعات یدکی اصلی و تکنسین‌های مجرب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت می‌توانید با نزدیک‌ترین نمایندگی هیوندای تماس بگیرید.با وجود گزینه‌های مختلفی که در این زمینه وجود دارد شاید برای انتخاب گزینه‌ای مناسب دچار شک و تردید شوید، اما اگر با ما همراه بمانید، اطلاعاتی مناسب و کاربردی را به شما ارائه می‌‌کنیم. در صورتی که به دنبال تعمیرگاه هیوندای شمال تهران میگردید پیشنهاد میکنم این مقاله ها را مطالعه بفرمایید.

در این مقاله تعمیرگاه های تهران را معرفی کرده ایم با ما همراه باشید:

 

نام تعمیرگاه آدرس تلفن وب سایت نظرات
تعمیرگاه تهران مونیخ خیابان ستارخان، بین خیابان توحید و خیابان کبکاو، پلاک 234 021-66887766 tehran-munich 4.7 ستاره
امداد خودرو کاسپین میدان آزادی، خیابان آزادی، نرسیده به خیابان ولیعصر، پلاک 123 021-77665544 hyundaie.ir 4.6 ستاره
کارفیکسر آنلاین carfixer.ir 4.8 ستاره
تعمیرگاه هیوندای غرب خیابان جمهوری، خیابان بهشتی، پلاک 345 021-44332211 4.5 ستاره

نمایندگی هیوندای غرب تهران

بهترین تعمیرگاه هیوندای غرب تهران

اگر قصد داشته باشیم بهترین تعمیرگاه مختص به محصولات هیوندای را در غرب تهران پیدا کنیم باید برای خود یک سری فاکتور مشخص در نظر بگیریم. مواردی همچون امکان ارتباط به صورت شبانه‌روزی، دریافت ضمانت کامل و همچنین پشتیبانی مناسب از جمله این فاکتورها برشمرده می‌شوند که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان گزینه‌های برتر را پیدا کرد.

تعمیر کار

تعمیر کار بزرگ‌ترین و معتبرترین تعمیرگاه هیوندا غرب تهران است که هر روزه به تعداد بسیار زیادی از مشتریان عزیز خدمت‌رسانی می‌کند. ما در تعمیر کار همواره سعی داریم سرویس‌هایی را به شما ارئه دهیم که خود به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار
اگر دوست دارید خودرویتان تحت نظر کارشناسان ماهر مورد بررسی قرار بگیرد و تمامی اجزای آن از نظر عملکرد آنالیز شوند، تعمیر کار را در اولویت خود بگذارید.
یک تعمیرگاه با اعتبار بالا باید توانایی ارسال خودروبرهای خود را به مناطق مختلف غرب تهران داشته باشد. ما در تعمیر کار به این موضوع اهمیت می‌دهیم و می‌توانیم در هر نقطه به یاری شما بشتابیم. بلبرینگ شفت گیربکس خود را بررسی نمایید.
بلافاصله پس از عیب‌یابی خودرویتان، روند تعمیر آغاز می‌شود تا امکان به کارگیری مجدد در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهیا شود. «tamircar» را انتخاب کنید و خودرویتان را در اختیار متخصصان ما بگذارید.

بد نیست اشاره کنیم که این مجموعه یکی از باتجربه ترین مراکز تعمیرگاه کیا اسپورتیج می باشد.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: tamircar.net
  • شماره تلفن: 09194015494 – 0217105304
  • آدرس: تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بلوار مژده، انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده، تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار

علی توکیو

علی توکیو خود را قدیمی‌ترین تعمیرگاه هیوندای غرب تهران معرفی می‌کند. این تعمیرگاه کلیه امکانات موردنیاز برای رفع کامل مشکلات فنی خودروهای مختلف را دارد و بیشتر بر روی خودروی «سانتافه» تمرکز دارد.

تعمیر اتومبیل‌های هیوندای مراحل مختلفی دارد.
خدماتی همچون تعمیر گیر بکس اتوماتیک، تعمیر موتور، تعمیر جعبه‌ فرمان، تعمیر جلوبندی و… در تعمیرگاه علی توکیو قابل دریافت هستند. علاوه بر این موارد، می‌توانید جهت تعمیر عقب‌بندی خودروی خود نیز به سراغ این تعمیرگاه بروید.
تعمیرگاه علی توکیو کلیه سرویس‌های خود را تا بیست هزار کیلومتر تضمین یا گارانتی می‌کند که در نوع خود واقعاً مناسب به نظر می‌رسد. اگر با مشکلاتی مانند روغن‌سوزی، کم کردن آب، شاتون زدن موتور و… روبرو شده‌اید، این تعمیرگاه آماده است تا به نیازهایتان رسیدگی کند تا بتوانید دوباره خودروی خود را به کار بگیرید. در تعمیرگاه علی توکیو سرویس اورهال نیز ارائه می‌شود که باید در بازه‌های زمانی مشخص انجام گیرد تا عمر مفید خودرویتان افزایش یابد.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت:alitokyo.com
  • آدرس: بلوار مرزداران، خیابان ناهید، کارواش کاسپین، تعمیرگاه علی توکیو
  • شماره تلفن: 09128677100

چنانچه قصد انتخاب یک تعمیرگاه هیوندای غرب تهران را دارید، با ما در ارتباط باشید.

تهران مونیخ

چنانچه قصد انتخاب یک تعمیرگاه هیوندای غرب تهران را دارید، «تهران مونیخ» نیز در دسترس شما قرار دارد. این تعمیرگاه به تیم کارشناسان خود اشاره می‌کند و بیان می‌دارد که آن‌ها توانایی رفع هر نوع ایراد فنی در خودروهای ساخت شرکت هیوندای را دارند. گفته می‌شود که تهران مونیخ دومین تعمیرگاه بزرگ در غرب تهران برای خودروهای تصادفی است.
باید به این موضوع اشاره کنیم که این مرکز تنها مختص به محصولات هیوندای نیست و برای تعمیر خودروهای برند‌های بنز، بی ام وی و… نیز به آن مراجعه می شود. تعمیرگاه تهران مونیخ به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته فعال است تا بتوانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی به سراغ آن بروید.
در نظر داشته باشید که برای ورود به این تعمیرگاه باید از قبل وقت رزرو کنید. این کار نیز از طریق تماس تلفنی قابل انجام است و دشواری ندارد.

در سایت تهران مونیخ آمده:

تعمیرات خودرو طی چندین سال اخیر با ورود خودروهای لوکس به کشور تغییرات روزافزون داشته است. در این زمینه افراد زیادی مشغول به کار هستند ولی نکته مهم این است که بتوان خودرا بروز نگهداشته و علاوه بر ارائه خدمات صحیح و کامل تعمیرکار بتواند قطعات لازم برای انواع خودرو ها را با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن تامین کند. تیم حرفه ای تهران – مونیخ تمامی خدمات خودرا با بهترین و بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن انجام میدهد.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: tehran-munich.org
  • آدرس: تهران، مرزداران، خیابان ناهید کارواش کاسپین، خدمات هیوندای کیا زمانی
  • شماره تلفن: 09124716485

تعمیرگاه‌های غرب تهران تنوع بالایی دارند.

کارفیکسر

با برخورداری از سابقه مناسب،‌ کارفیکسر نیز به عنوان یک تعمیرگاه هیوندای غرب تهران همیشه خدمات قابل قبولی را به مشتریان خود ارائه کرده است. در این تعمیرگاه مواردی همچون دیاگ خودرو با تجهیزات کاملاً به‌روز و کاربردی انجام می‌شود تا سریعاً بتوان مشکلات مربوط به موتور، گیربکس، میزان آلایندگی و… را تشخیص داد. طبیعتاً به کارگیری این تجهیزات دقت تعمیرکاران را بالا می‌برد و می‌توان آن‌‌ها را گزینه‌هایی ضروری دانست.
مهم‌ترین سرویسی که در کارفیکسر به مشتریان توصیه می‌شود، «سرویس دهی کامل موتور» است. در طی این سرویس، همه بخش‌های موتور به دقت مورد بررسی قرار می‌‌گیرند.
اگرچه چنین فرایند خاصی کمی به طول می‌انجامد،‌ اما می‌توانید مطمئن باشید که در پایان تمامی مشکلات موتور خودروی شما به طور کامل به نمایش در می‌آيند. کارفیکسر برای بررسی مایعات موتور و سرسیلندر خدمات جداگانه‌ای دارد.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: carfixer.ir
  • آدرس: خیابان آزادی، خیابان حیدرتاش، کارواش فربد، تعمیرگاه کارفیکسر (تهران رویال)
  • شماره تلفن: 0216606442009127973117

تعمیرگاه مدنظر شما باید پرسنلی حرفه‌ای داشته باشد.

امداد خودرو کاسپین

کافی است یک تماس ساده با امداد خودرو کاسپین بگیرید تا این تعمیرگاه هیوندای غرب تهران به سرعت تعمیرکاران خود را به سمت شما بفرستد. این مرکز از تعداد بالایی امداد خودرو برخوردار است و به همین دلیل همواره حاضر است به درخواست‌هایتان رسیدگی کند. کاسپین علاوه بر غرب تهران، در نقاط دیگری همچون شهریار، پردیس، کرج و… نیز خدمت خود را به شما عرضه خواهد کرد.
اگر مشکل فنی خودروی هیوندای شما چندان جدی نیست و می‌دانید که نیازی به انتقال آن به یک تعمیرگاه وجود ندارد، می‌توانید به دنبال بهره‌برداری از سرویس‌های امداد خودرو کاسپین باشید. مراقب سلکتور ماشین خود باشید.
این مرکز برندهای دیگری همچون کیا، چری و انواع خودروهای ایرانی را نیز تعمیر می‌کند. طبیعتاً با استفاده از این امداد خودرو می‌‌توانید هزینه‌های کلی رفع نواقص اتومبیل خود را کاهش دهید، زیرا دیگر نیازی به جابه‌جایی خودرویتان وجود ندارد.

اطلاعات تماس

نمایندگی هیوندای غرب تهران که باید بشناسید.

تعمیرگاه هیوندای غرب

نمایندگی هیوندای تهران که با نام تعمیرگاه چهار سوقی نیز شناخته می‌شود، مورد مهم دیگری است که می‌توانیم به آن اشاره داشته باشیم. خدمات تخصصی موتور، گیربکس، جلوبندی، برق تخصصی، تعمیر کولر، دیاگ تخصصی و سرویس دوره‌ای از جمله مواردی به شمار می‌آيند که در این تعمیرگاه به خوبی انجام مي‌شوند.
تعمیرگاه هیوندای غرب تهران یا تعمیرگاه چهارسوقی خود را به عنوان یک مرکز کاملاً حرفه‌ای در نظر گرفته است و اعلام می‌دارد که خدمات گوناگون خود را به طور کامل ضمانت می‌کند.
از جمله ویژگی‌های مهم این مرکز می‌توانیم به تشخیص دقیق عیب‌های فنی با کمک دستگاه‌های هوشمند و همچنین امکان مشاوره به صورت آنلاین اشاره کنیم. حتی می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی با این مرکز در تماس باشید.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: hyundai-tehran.ir
  • آدرس: تهران، اتوبان شیخ فضل الله، بلوار چوب تراش، مجتمع سبحان، تعمیرگاه چهارسوقی
  • شماره تلفن: 091222251405

کلام آخر

تعمیرگاه‌های هیوندای خدمات جامعی از جمله سرویس‌های دوره‌ای، تعمیرات مکانیکی و الکتریکی، عیب‌یابی کامپیوتری و تعمیرات بدنه و رنگ‌آمیزی را ارائه می‌دهند. استفاده از قطعات یدکی اصلی و تکنسین‌های مجرب تضمین‌کننده کیفیت خدمات است. برای اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت می‌توانید با نزدیک‌ترین نمایندگی هیوندای تماس بگیرید.
در صورتی که شرق تهران هستید و نیاز به تعمیرگاه هیوندای شرق تهران دارید نگران نباشید، در این مقاله میتوانید آنها را مشاهده بفرمایید.

3 دیدگاه دربارهٔ «بهترین تعمیرگاه هیوندای غرب تهران»

  1. امیرهمایون

    تویوتا هایلندر هیبرید یکی از ماشین هاییه که با توجه به بودجه ای که الان دارم زیاد توصیه میشه به من و خب نظرات مختلفی درباره این خودرو شنیدم یه سریا میگن که این ماشین پرخرجه یه سری دیگه میگن این ماشین یکی از بهترین ماشین هاییه که میشه تو شهر سوار شد و اذیتش کمه
    حالا اگه امکان داره شما نظرتون رو درباره فنی این ماشین بگین که ببینم خریدش به صرفه هست برام یا نه

    1. سلام و احترام
      تویوتا هایلندر خودرو مناسبی هست ، و در صورت استفاده صحیح از خودرو ، نسبت به خودروهای هم رده ی خودش ، خودروی با کیفیتی می باشد .

  2. سجاد شایسته

    ببخشید همه مدل هایی که تو ده سال اخیر از این شرکت هیوندای تولید شده گیربکس اتوماتیکه دیگه درسته؟ بعد اگر بخوایم گیربکس این ماشین ها رو عوض کنیم گیربکس دستی بذاریم روش امکانش هست؟ هزینه این تعویض چقدره حدودا؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم