24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو + تعویض روغن گیربکس سراتو

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو + تعویض روغن گیربکس سراتو

تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو

تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو خودرو محبوب KIA، تعویض روغن گیربکس خودروی سراتو جزو خدمات ویژه تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار است که توسط تکنسین‌های تخصصی و مجرب انجام می‌شود.

گیربکس یکی از قطعات بسیار مهم و ضروری خودروی سراتو محسوب می‌شود که ممکن است به دلیل برخی از مشکلات دچار خرابی شود و برای تعمیر آن لازم است تا با تعمیرکاران این حوزه ارتباط برقرار کنید.

تعمیر گیربکس سراتو در زمان مناسب باعث می‌شود تا از مشکلات بیشتر در خودرو و متحمل شدن هزینه‌های بیشتر جلوگیری کند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک سراتو

علائم زیادی ممکن است باعث خرابی گیربکس خودروی سراتو شوند که در ادامه با برخی از رایج ترین مشکلات گیربکس سراتو می‌پردازیم.

رنگ و شرایط روغن گیربکس

هنگامی که روغن گیربکس سراتو به رنگ سیاه و تیره درمی‌آید لازم است تا حتما برای تعویض آن به نمایندگی تعمیر گیربکس سراتو مراجعه کنید. در حالت کلی توصیه می‌کنیم که روغن گیربکس خودروی سراتو را حداقل یکبار در ماه مورد بررسی قرار دهید.

سطح پایین روغن گیربکس

گیربکس خودروی سراتو برای کارکرد استاندارد نیاز به میزان معینی از روغن دارد. سطح پائین روغن گیربکس باعث می‌شود تا مشکلات متعددی مانند لغزش، تکان خوردن، تغییر دنده به سختی و گرم شدن بیش از حد گیربکس به وجود آید.

نشت روغن گیربکس

هنگامی که با نشتی روغن مواجه می‌شوید، باید به دنبال یک شکاف در بخشی از گیربکس باشید. این نشتی ممکن است در واشرها، کابل‌های هم محور و یا موارد دیگر صورت گیرد.

افت شتاب خودرو

افت شتاب خودرو یکی دیگر از علائم خرابی گیربکس اتوماتیک سراتو است. در این حالت، هنگامی که خودرو در حال شتاب گرفتن است، کند عمل می‌کند و حتی ممکن است لرزش داشته باشد.

لرزش در هنگام حرکت

لرزش در هنگام حرکت نیز ممکن است یکی از علائم ناشی از خرابی گیربکس خودروی سراتو باشد. این لرزش ممکن است در هنگام تعویض دنده و یا در سرعت‌های مختلف وجود داشته باشد.

بوی سوختگی

یوی سوختگی می‌تواند یکی از علائم خرابی گیربکس خودروی سراتو باشد و ممکن است در هنگام تعویض دنده و یا در سرعت‌های بالا رخ دهد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو

هزینه تعمیر گیربکس سراتو

هزینه و اجرت تعمیر گیربکس سراتو بسته به شرایط و موارد مختلف ممکن است متفاوت باشد که در ادامه به برخی از این موارد می‌پردازیم.

نوع خرابی

نوع خرابی گیربکس تاثیر زیادی بر هزینه تعمیر گیربکس سراتو دارد و جزو مهم‌ترین عواملی است که ممکن است حتی منجر به تعویض گیربکس شود.

در برخی موارد ممکن است که با تعویض یک قطعه ساده و ارزانتر مربوط به گیربکس، هزینه کمی را بپردازید. از طرف دیگر خرابی‌های جدی‌تر ممکن است نیاز به تعویض کلی یا بخشی از گیربکس داشته باشد که این هزینه بیشتری را برای شما متحمل می‌سازد.

قطعات مورد نیاز

اینکه چه قطعاتی در گیربکس مورد تعمیر قرار گیرند و چه قیمتی دارند، بر هزینه تعمیر گیربکس خودروی سراتو تاثیر خواهد داشت. در صورت استفاده از قطعات باکیفیت و اورجینال، باید هزینه بیشتری را نسبت به قطعات مشابه با کیفیت کمتر پرداخت کنید.

دقت داشته باشید که استفاده از قطعات اورجینال  می‌تواند عملکرد و عمر مفید بهتری را برای گیربکس خودروی شما داشته باشد و این موضوع باعث می‌شود تا از هزینه‌های بیشتر در آینده جلوگیری کند.

ساعت کاری

در برخی موارد، تعمیر گیربکس سراتو ممکن است به دلیل سختی کار، ساعت کاری بیشتری را طلب کند. این هزینه معمولا بر طبق ساعت‌های کاری مصرف شده برای تعمیر محاسبه می‌شود و می توانید برای اطلاع از جزئیات آن با کارشناسان تعمیرکار ارتباط برقرار نمائید. تعمیرکار تعمیرگاه کیا در تهران آماده ارائه بهترین خدمات به شما دوستان عزیز، در صورتی که تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران نیاز دارید تعمیرکار آماده ارائه خدمات برتر میباشد.

خدمات تعمیر گیربکس سراتو در تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار

تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار، سرویس کاملی از خدمات را به صورت کامل برای شما فراهم می‌کند. این مجموعه از تیم بسیار تخصصی برای تعمیر گیربکس سراتو بهره می‌برد و به عنوان یک مرکز تخصصی در این حوزه شناخته می‌شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این می‌توان به ارسال خودرو به تمام مناطق تهران در سریع‌ترین زمان ممکن و پشتیبانی و گارانتی کاری اشاره کرد. در ادامه با برخی از مهم‌ترین خدمات تعمیر گیربکس خودروی سراتو در مزکر تخصصی تعمیرکار آشنا می‌شوید.

سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک و تعویض روغن گیربکس سراتو

سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار توسط دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌شود. تعمیرکاران مجموعه ما تمامی بخش‌های گیربکس را مورد بررسی قرار می‌دهند و با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک، هر نوع رسوبات و زنگ‌زدگی را بر روی قطعات مختلف حساس گیربکس شناسایی می‌کنند.

دقت داشته باشید که سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک و تعویض روغن گیربکس سراتو باید توسط مراکز تخصصی انجام شود؛ زیرا جزو مهم‌ترین کارها جهت حفظ و نگهداری از گیربکس اتوماتیک محسوب می‌گردد.

در حالت کلی، روغن گیربکس سراتو اتومات باید پس از 60 هزار کیلومتر کارکرد تعویض شود. با سرویس‌های دوره ای و بررسی کیفیت روغن می‌توان تعویض روغن را سریع‌تر انجام داد تا از ایجاد آسیب به موتور و بخش‌های مختلف گیربکس جلوگیری کرد.

بنابراین بهترین زمان برای تعویض روغن گیربکس با توجه به شرایط قرارگیری خودرو از نظر دمای محیط، ترافیک و میزان کارکرد آن مشخص می‌شود.

سرویس اورهال گیربکس سراتو

یکی دیگر از خدمات مهم تعمیرگاه تخصصی مجموعه تعمیرکار، سرویس اورهال گیربکس سراتو است. این سرویس جزو تعمیرات پرهزینه در تعمیر گیربکس سراتو به شمار می‌رود و دلیل آن نیز این است که به خاطر پیچیده بودن این بخش از خودرو و نیاز به تخصص و مهارت بالا، ممکن است زمان زیادی را از تعمیرکار بگیرد.

انتخاب یک مرکز تخصصی و حرفه‌ای برای انجام سرویس اورهال باعث می‌شود تا کوچک‌ترین مشکلات تمامی بخش‌های گیربکس مورد بازرسی قرار گیرند. همچنین در صورت نیاز، تعمیر و تعویض بخش‌های مختلف گیربکس به خوبی انجام شود تا نتیجه نهایی کار برای شما رضایت‌بخش باشد.

تست شیر برقی سراتو

تست شیر برقی سراتو و مشخص کردن مشکلات آن جزو خدمات تخصصی مرکز تخصصی تعمیرکار است که با استفاده از مهارت و ابزارهای مخصوص انجام می‌شود.

هزینه تعویض این قطعه بسته به مدل‌های مختلف خودروی سراتو متغیر است ولی به طور کلی هزینه بالایی دارد و برای تعویض آن حداقل 2 روز زمان می‌برد.

بنابراین توصیه می‌کنیم در سرویس‌های دوره حتما شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید تا در صورت نیاز از تعویض شیر برقی و درنتیجه تحمل هزینه‌های بیشتر جلوگیری کنید.

سرویس ساعت گیربکس سراتو

سرویس ساعت گیربکس خودروی سراتو یکی از خدمات مهم مرکز تخصصی تعمیرکار در تعمیر گیربکس سراتو محسوب می‌شود. شیر برقی و سوپاپ‌ها به مرور زمان دچار اصطکاک می‌شوند و ساعت گیربکس اتوماتیک سراتو به دلیل کم شدن فشار روغن و جابه‌جایی آن‌ها به خوبی کار نمی‌کند.

این مشکل ممکن است در آینده خسارت‌های زیادی در اجزای گیربکس اتوماتیک ایجاد نماید. بنابراین تست ساعت گیربکس سراتو جزو موارد لازم و ضروری در سرویس دوره‌ای محسوب می‌شود.

هزینه تست ساعت گیربکس سراتو ممکن است کمی زیاد باشد ولی با پرداخت آن می‌توانید از مشکلات بزرگتر در آینده جلوگیری کنید. توصیه می‌کنیم در صورت خراب شدن این قطعه در گیربکس، با افراد حرفه‌ای و متخصص ارتباط برقرار نمائید.

تعمیر توربین گیربکس سراتو

توربین در گیربکس سراتو نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند و برای تست و تعمیر آن نیز حتما از افراد حرفه‌ای و متخصص کمک بگیرید.

تعمیر توربین گیربکس خودروی سراتو و یا تعویض قطعات مشکل‌دار آن باعث می‌شود تا از هر گونه اختلال در عملکرد خودرو و به وجود آمدن شتاب مناسب جلوگیری گردد.

دقت داشته باشید که توربین گیربکس سراتو با موتور و گیربکس ارتباط نزدیکی دارد و وجود مشکل در هر کدام از این قطعات باعث اختلال در عملکرد کلی خودرو می‌شود.

تعمیر فولی گیربکس اتوماتیک سراتو

یکی دیگر از خدمات مهم تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار در تعمیر گیربکس سراتو تعمیر فولی گیربکس اتوماتیک خودروی سراتو است.

فولی گیربکس جزو بخش‌های بسیار مهم سر میلنگ محسوب می‌شود که تعمیرکار در هنگام پیاده و سوار کردن موتور لازم است تا به دقت آن را بررسی کند و در صورت لزوم آن را تعویض نماید. این قطعه نقش بسیار مهمی در عملکرد هرچه بهتر گیربکس و موتور خودرو ایفا می‌کند و توصیه می‌کنیم

رای تعمیر آن با مراکز حرفه‌ای که در این زمینه خدمات خوبی ارائه می‌دهند، ارتباط برقرار نمایید.

رفع روغن ریزی گیربکس سراتو

رفع روغن ریزی گیربکس خودروی سراتو یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به صورت مستمر آن را بررسی کنید و در صورت مشاهده سریعا اقدام به برطرف کردن این مشکل نمائید.

کم بودن فشار روغن در گیربکس باعث ایجاد آسیب‌های جدی در گیربکس و موتور خودرو می‌شود. هزینه رفع روغن‌ریزی گیربکس با توجه به فاکتورهای مختلفی که باعث نشت روغن می‌شوند، متفاوت است.

از جمله این موارد می توان به بررسی سنسور سرعت،  روغن ریزی از محل اتصال پوسته کلاچ و پوسته گیربکس، امکان شکستگی یا ترک‌خوردگی بر روی کلاچ یا پوسته گیربکس و کاسه نمد میله تعویض دنده اشاره کرد.

سخن پایانی

تعمیرگاه تخصصی تعمیرکار یک مرکز تخصصی تعمیر گیربکس است که برای تعمیر گیربکس سراتو از تکنسین‌های مجرب و آموزش‌دیده بهره می‌برد.

تعمیر گیربکس خودروی سراتو در صورتی که در زمان مناسب انجام شود، می‌تواند از هزینه‌های بیشتر جلوگیری کند. بررسی علائم و نشانه های خرابی گیربکس خودروی سراتو و همچنین سرویس‌های دوره‌ای باعث می‌شود تا زودتر متوجه خرابی احتمالی گیربکس خودروی خود شوید

 یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای جلوگیری از آسیب‌های جدی‌تر گیربکس خودروی سراتو می‌توانید انجام دهید، این است که طبق یک برنامه منظم، سطح روغن گیربکس و پر کردن آن را در صورت نیاز انجام دهید.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *