24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس سانتافه

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

سانتافه یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای بازار خودروی ایران است که به دلیل ویژگی‌های مثبت متعدد، مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این خودرو در مدل‌های مختلفی تولید شده و در هر سری نیز توانسته به خوبی رضایت افراد را جلب کند.

گیربکس خودرو سانتافه یکی از بخش‌های بسیار مهم و کلیدی این خودرو به شمار می‌رود. سانتفافه یکی از محبوب ترین ماشین های هیوندای میباشد. وجود مشکل در گیربکس این خودرو روی عملکرد کلی آن تاثیر می‌گذارد و به همین دلیل باید به سرعت نسبت به تعمیر گیربکس اتومات اقدام شود. در ادامه در مورد تعمیر گیربکس سانتافه و مرکز تخصصی آن اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

هزینه تعمیر گیربکس سانتافه

هزینه تعمیر گیربکس سانتافه

اولین موضوعی که بعد از به مشکل خوردن گیربکس سانتافه برای افراد اهمیت پیدا می‌کند، هزینه تعمیر آن است. هزینه تعمیر گیربکس سانتافه کاملا به مشکل ایجادشده برای آن بستگی دارد. در برخی مواقع مشکل جزئی بوده و با تعمیری ساده و هزینه کم کاملا برطرف می‌شود. اما در مواقعی به دلیل جدی بودن مشکل و همچنین پیچیدگی کلی سیستم گیربکس سانتافه، همان طور که در صفحه تعمیر گیربکس هیوندا i30 گفتیم نیاز به تعویض کامل دارد.

در مواقعی ممکن است خرابی گیربکس هیوندا i30 به حدی باشد که بخواهید یک گیربکس کامل نو یا استوک را به‌جای آن تهیه کنید.

به همین دلیل است که باید در صورت مشاهده اولین علائم مشکوک در خصوص خرابی گیربکس، به مرکز تخصصی گیربکس مراجعه شود که از مشکلات جدی‌تر و هزینه‌های زیاد جلوگیری کنید. برای اطلاع از هزینه‌های تعمیر به صورت دقیق، می‌توانید از طریق شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت با کارشناسان در تماس باشید.

مشکل گیربکس سانتافه

مشکل گیربکس سانتافه

در ادامه بحث تعمیر گیربکس سانتافه باید در مورد مشکلات گیربکس این خودرو نیز صحبت شود. اغلب صاحبان این خودرو از مشکلات مشترکی صحبت کرده‌اند که برای بسیاری از افراد دیگر نیز به وجود آمده است.

یکی از مشکلات رایج این خودرو، گاز هرز خوردن آن است. این مشکل معمولا به دلیل کاهش میزان روغن گیربکس، نرسیدن روغن به کاسه کلاچ و فرسوده شدن صفحه کلاچ‌ها رخ می‌دهد. خلاص شدن گیربکس اتومات سانتافه نیز مشکل دیگری است که در این خودرو وجود دارد. بریده شدن دنده اویل پمپ، خرابی توربین، هرز شدن پلوس، کم بودن روغن گیربکس و… از دلایل این اتفاق هستند.

شنیده شدن سر و صدای زیاد از گیربکس نیز به عنوان مشکل دیگر گیربکس سانتافه مطرح می‌شود. این مشکل به دلیل کاهش میزان روغن و همچنین فرسوده شدن قطعات داخلی گیربکس به وجود می‌آید. نشتی روغن گیربکس، تقه زدن گیربکس، لرزش در زمان حرکت، گیر کردن در حالت پارک و … نیز از دیگر مشکلات سانتافه به حساب می‌آیند.

علت تقه زدن گیربکس سانتافه

علت تقه زدن گیربکس سانتافه

همانطور که گفته شد یکی از مشکلاتی که باعث نیاز به تعمیر گیربکس سانتافه می‌شود، تقه زدن گیربکس است. اما علت تقه زدن گیربکس اتومات سانتافه چیست؟ ممکن است دلایل مختلفی روی ایجاد این مشکل رایج در خودروهای سانتافه نقش داشته باشند.

از جمله این موارد باید به عملکرد نادرست شیر رادیاتور، کثیف شدن روغن گیربکس، رانندگی نامناسب، مشکل در اتصالات داخلی گیربکس، خراب شدن شیرهای الکترونیک و سوپاپ و … اشاره کرد. بعد از مشاهده هرگونه علامت در این خصوص، باید به سرعت به مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک سانتافه

تعمیر گیربکس اتوماتیک سانتافه

سانتافه با گیربکس 6 سرعته اتومات، ممکن است تحت شرایطی نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیر گیربکس سانتافه، به خصوص در مواقع آسیب جدی باید توسط افراد باتجربه و کاملا مسلط به نوع گیربکس و مشکلات آن انجام شود. تعمیر گیربکس هیوندا سانتافه در صورت غیراصولی بودن، مشکلات دیگری را نیز به دنبال خواهد داشت.

روش‌های متفاوتی برای تعمیر وجود دارد و در شرایط حاد که امکان تعمیر گیربکس وجود نداشته باشد، گیربکس باید به طور کامل تعویض شود.

 

تعمیرگاه تعمیر گیربکس سانتافه

تعمیرگاه تعمیر گیربکس سانتافه

برای تعمیر گیربکس سانتافه، بهترین مرکز، مجموعه تخصصی تعمیرکار است. در این مرکز متخصصان و افراد ماهر و باتجربه‌ای حضور دارند که با اطلاع از نحوه کارکرد انواع گیربکس و مشکلات رایج آن‌ها، به بهترین شکل ممکن تعمیرات را روی این بخش مهم خودرو انجام می‌دهند. بهترین کیفیت در کنار قیمتی مناسب توسط تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتومات تعمیرکار ارائه می‌شود. در صورت تعویض قطعات مختلف گیربکس یا تمام گیربکس هم از قطعات جایگزین باکیفیت و اصلی استفاده می‌شود.

جمع‌بندی

گیربکس بخش مهم و حیاتی هر خودرو برای حرکت است؛ خودروهای مدرن و گران‌قیمتی همچون سانتافه نیاز به مراقبت‌ بیشتری در این زمینه دارند و در صورتی که مشکلی در بخش گیربکس این خودرو به وجود بیاید، باید حتما گیربکس توسط مرکزی کاملا تخصصی و حرفه‌ای عیب‌یابی شده و مراحل تعمیر آن به صورت اصولی اجرا شوند.

برای تعمیر گیربکس سانتافه و سایر خودروهای اتومات، مرکز تعمیرکار با بهترین خدمات ممکن آماده کمک‌رسانی به همه مشتریان گرامی است.

گیربکس اتوماتیک یکی از اجزای مهم خودروهای مدرن است که مسئولیت انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها را بر عهده دارد. با وجود امتیازات زیادی که این نوع گیربکس به راننده می‌دهد، اما اغلب با مشکلاتی مواجه می‌شود که ممکن است عمر و کارایی آن را کاهش دهد.

یکی از مشکلات شایع در گیربکس اتوماتیک، نشت روغن است. علل این نشت می‌تواند متنوع باشد، از جمله خرابی یا لطمه‌ای به سیلندرها و شفت‌ها، درزهای ناصاف و ضعیف در قطعات داخلی گیربکس یا خرابی هسته سیلندرها و درپوش‌های آن. نشت روغن می‌تواند باعث کاهش سطح روغن در گیربکس شده و در نتیجه کاهش کارایی و عمر مفید آن را تحت تأثیر قرار دهد.

مشکلات دیگری که ممکن است در گیربکس اتوماتیک رخ دهد، شامل خرابی و کاهش کیفیت تسمه‌ها و زنجیره‌های داخلی، خرابی و ساییدگی کامپیوترهای مرتبط با کنترل گیربکس، کاهش کیفیت مواد و قطعات استفاده شده در ساخت گیربکس، و عدم تعمیر و نگهداری مناسب از طرف کاربران می‌باشد. برای جلوگیری از این مشکلات، نگهداری دوره‌ای و به‌موقع گیربکس اتوماتیک، استفاده از روش‌های رانندگی نرم و دقیق، و استفاده از قطعات با کیفیت و اصلی در تعمیرات مورد نیاز می‌تواند مفید باشد.

اعزام خودرو بر رایگان

اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات

گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس سانتافه»

  1. اینکه سانتافه تو روزهای سرد موقع حرکت از توقف یا خلاصی بلرزه طبیعیه یا گیربکسش مشکل داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *