24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس کیا پیکانتو

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس کیا پیکانتو

کیا پیکانتو یک خودروی کوچک شهری است که برای رانندگی در محیط‌های شهری طراحی شده است. این خودرو با دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.هر دو نوع گیربکس کیا پیکانتو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مصرف سوخت را بهینه کنند و رانندگی روان و بی‌دردسری را فراهم آورند. نگهداری و سرویس دوره‌ای منظم این گیربکس‌ها می‌تواند عمر مفید آنها را افزایش دهد و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند. برای تعمیر ماشین خود می توانید به تعمیرکار که یک مرکز معتبر است مراجعه کنید.

گیربکس پیکانتو

 

خودرو کیا پیکانتو را بیشتر بشناسید

قبل از پرداختن به بحث تعمیر گیربکس کیا پیکانتو، بد نیست نگاهی به مشخصات کلی این خودرو داشته باشیم. این خودرو جعبه دنده یا گیربکس اتوماتیک 4 سرعته دارد. موتور کیا پیکانتو 84 اسب بخار قدرت و 1.2 لیتر ظرفیت دارد. این خودرو دارای دو حالت رانندگی فعال و اقتصادی است. از دیگر ویژگی‌های کیا پیکانتو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توربو فن
  • سیستم صوتی
  • سیستم ABS
  • لامپ جلویی LED
  • امکان تنظیم خودکار سرعت

همچنین کیا پیکانتو قیمت نسبتا مناسبی دارد و اقتصادی محسوب می‌شود. این خودرو سوخت بسیار کمی دارد و از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای هم بهره می‌برد.

خودرو کیا پیکانتو

تعمیر گیربکس کیا پیکانتو با ارائه ضمانت‌نامه

گیربکس ازجمله سیستم‌های بسیار مهم و حیاتی یک خودرو به حساب می‌آید. بنا به دلایل مختلفی، گیربکس دچار مشکل خواهد شد که باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع آن اقدام کنید. همچنین می توانید به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران مراجعه کنید.

گیربکس کیا پیکانتو هم ممکن است دچار مشکل شود. تعمیر گیربکس توسط فروشگاه … با بهترین کیفیت و ارائه گارانتی انجام می‌شود. گیربکس خودرو کیا پیکانتو شما توسط متخصصان زبده تعمیر خواهند شد. همچنین خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شوند، شامل:

  • سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک کیا پیکانتو
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا پیکانتو
  • بازدید فنی قبل از تعمیر گیربکس کیا پیکانتو
  • تأمین قطعات کمیاب و اصلی گیربکس اتوماتیک کیا پیکانتو

در صورت نیاز به مشاوره و معرفی تعمیرگاه کیا در تهران با ما همراه باشید.

نکاتی که قبل از تعمیر گیربکس کیا پیکانتو باید بدانید

به هر حال گیربکس حساسیت بسیار بالایی دارد. در صورتی که قطعات مربوط به گیربکس دچار مشکل شوند، هزینه‌های گزافی را متحمل خواهید شد. به همین دلیل بهتر است نکاتی را در خصوص گیربکس کیا پیکانتو بیشتر بدانید. به طور کلی گیربکس‌های خودروهای اتوماتیک، ساختار هیدروالکترومکانیکی دارند. انتقال گشتاور موتور در این نوع گیربکس‌ها از طریق جریان روغن انجام می‌گیرد. به همین دلیل نسبت به خودروهای گیربکس دستی، حساسیت‌های بالاتری دارند. با علم به این موضوع، بهتر است این نکات را در خصوص گیربکس‌های اتومات، بیشتر مدنظر قرار دهید:

  • حتما روغن گیربکس را در زمان‌بندی و کیلومتر تعیین‌شده تعویض کنید.
  • هر نوع خطا یا مشکلی که برای گیربکس به وجود می‌آید را جدی بگیرید. در صورتی که مشکلی در گیربکس وجود داشته باشد و به رانندگی ادامه دهید، مشکل شدیدتر خواهد شد. در نتیجه هزینه و زمان بیشتری هم برای تعمیر آن باید صرف کنید.
  • شستشوی موتور و زیرشویی معمولا برای خودروهای اتوماتیک توصیه نمی‌شود. دلیل آن وجود سنسورها و مدارهای الکتریکی حساس در مجموعه گیربکس این خودروهاست.
  • با توجه به این که خودروهای اتوماتیک سیستم برقی پیچیده‌تری دارند از آمپلی‌ فایر، چراغ زنون، دزدگیر متفرقه و سایر لوازم اضافی روی آنها استفاده نکنید.

برای این که درگیر تعمیر گیربکس کیا پیکانتو و دردسرها و هزینه‌های گزاف آن نشوید، بهترین کار رعایت این نکات ساده است.

تعمیر گیربکس کیا پیکانتو

خرابی گیربکس کیا پیکانتو چه علائمی دارد؟

قبل از این که گیربکس شما دچار مشکل شود، علائم و نشانه‌هایی از خود بروز می‌دهد. شما می‌توانید به محض مواجهه با این علائم، نسبت به رفع آنها اقدام کنید. در صورتی که علائم خرابی گیربکس جدی گرفته نشوند، مشکلات ساده هم تبدیل به مشکلات دردسرساز خواهند شد. برخی از مهم‌ترین علائم خرابی گیربکس کیا پیکانتو به شرح زیر هستند:

  • عدم تغییر دنده
  • روشن شدن چراغ چک
  • لغزش چرخ‌دنده‌ها و سروصدای عجیب
  • لرزش دور موتور و بالا رفتن آن
  • سخت جا رفتن دنده
  • نداشتن شتاب و قدرت کافی خودرو
  • نشت روغن از گیربکس
  • دنده خلاص پر سروصدا
  • حرکت نکردن خودرو
  • بوی سوختگی

چگونه می‌توان از خرابی گیربکس کیا پیکانتو جلوگیری کرد؟

همانطور که می‌دانید، همیشه پیشگیری بهتر از درمان است! این موضوع در مورد تعمیرات خودرو هم صدق می‌کند. گاهی برخی مشکلات بسیار کوچک گیربکس با صرف هزینه و زمان کم برطرف می‌شوند، اما به قدری آنها را نادیده می‌گیریم که ما را متحمل هزینه‌های سنگین می‌کنند.

بهتر است بین 30 تا 40 هزار کیلومتر، تعویض روغن گیربکس اتوماتیک انجام شود.. این کار باعث می‌شود تا احتمال نیاز به تعمیر گیربکس کیا پیکانتو کاهش پیدا کند. یکی دیگر از مواردی که ممکن است روی استهلاک گیربکس تاثیر مستقیم داشته باشد، نحوه رانندگی است. بهترین کار تغییر شیوه رانندگی خواهد بود. انجام سرویس‌های دوره‌ای را هم جدی بگیرید. گاهی در همین سرویس‌ها برخی ایرادات و مشکلات گیربکس در مراحل اولیه شناسایی و برطرف می‌شوند.

گیربکس کیا پیکانتو

هزینه تعمیر گیربکس کیا پیکانتو

احتمالا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که در مورد تعمیر گیربکس کیا دارید، هزینه آن است. به طور کلی هزینه‌های تعمیر گیربکس به عوامل مختلفی، ازجمله نوع مشکل بستگی دارد. از سوی دیگر سال ساخت خودرو، کارکرد و … هم روی هزینه تاثیرگذار هستند. برخی مشکلات گیربکس بسیار ساده هستند و با تعمیرات ساده برطرف می‌شوند. طبیعتا این نوع تعمیرات هزینه کمی دارند. از سوی دیگر برخی مشکلات نیاز به تعویض قطعات دارند و زمان زیادی هم می‌برند. معمولا هزینه برطرف کردن این نوع مشکلات بالا خواهد بود. به تمام این هزینه‌ها، اجرت یا دستمزد تعمیرکار تخصصی را هم اضافه کنید. با همه این اوصاف، بهترین کار مراجعه به تعمیرگاه مجاز کیا است. در این صورت با خیال راحت می‌توانید گیربکس خودروی خود را دست تعمیرکارهای تخصصی بسپارید. تعمیرگاه مجاز ضمانت تعمیر گیربکس هم ارائه می‌دهد. در صورت نیاز به بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک شرق تهران مراجعه کنید.

کلام پایانی

گیربکس کیا پیکانتو در دو نوع دستی ۵ سرعته و اتوماتیک ۴ سرعته عرضه می‌شود. گیربکس دستی این خودرو سبک، کارآمد و مناسب برای رانندگی در شهر است، در حالی که گیربکس اتوماتیک با تعویض دنده‌های نرم و سهولت استفاده، رانندگی راحت‌تری را در ترافیک شهری فراهم می‌کند. هر دو نوع گیربکس به بهینه‌سازی مصرف سوخت کمک می‌کنند و با سرویس دوره‌ای منظم، دوام و عملکرد خوبی دارند. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *