24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

نصب و تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

همه چیز درباره گیربکس اتوماتیک پژو پارس

همه چیز درباره گیربکس اتوماتیک پژو پارس

گشتاور تولید شده توسط موتور باید متناسب با نیاز خودرو به چرخ ها انتقال داده شود. وظیفه‌‌ی کنترل و تنظیم این قدرت با گیربکسیا جعبه دنده‌‌ی خودرو است. درواقع گیربکس به راننده اجازه می‌دهد تا خودرو را در سرعت‌های مختلف با شرایط متفاوت کنترل کند. در این مقاله سعی داریم به ویژگی‌ها، مزایا و معایب گیربکس اتوماتیک پژو پارس بپردازیم.در خصوص اطلاعات تکمیلی تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس با ما همراه باشید و برای اطلاعات کلی تر  به صفحه تعمیر گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید.

گیربکس zf پژو پارس

گیربکس zf پژو پارس

شرکت آلمانیZF بعنوان یکی از شرکت های برتر در زمینه‌ی تولید گیربکس در جهان مطرح می باشد. این نوع گیربکس اتوماتیک قابل نصب روی انواع خودروهای تولید ایران، از جمله پژو سمند و پرشیا می‌باشد.

قابل توجه است که گیربکسZF پژو پارس اتوماتیک تا ۲۰۰۲ مورد استفاده در خودروهای ۴۰۵ بوده و از آن سال دیگر از رده خارج شده است.

بسیاری از شرکت‌های خودروسازی به علت گران بودن این نوع گیربکس که از رده خارج شده بود، آن را وارد کشور کرده اند. البته این نوع گیربکس امروزه در پژو پارس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از مزایای این گیربکس افزایش ‌راحتی و تمرکز بالا در راننده حین رانندگی می‌باشد.

 برای رانندگی با این نوع گیربکس احتیاجی به دقت و زمان تعویض دنده نیست بلکه در زمان طولانی می‌توان در ترافیک رانندگی نمود.

با توجه به سبک و جمع و جور بودن گیربکسZFپارس مورد استقبال خودروسازان قرار گرفته است. در این نوع گیربکس سرعت تعویض دنده بیشتر از مبدل گشتاور در سرعت پایین هم می تواند

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس

با وجود اینکه خودرو پژو پارس مقبولیت‌ عمومی را بین مردم کسب کرده است، اما شاهد معایب پارس اتوماتیک به خصوص در‌زمینه فنی این خودرو هستیم که گاها به تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس منجر می شود. به‌گونه ‌ای که حتی پس از یک ماه خرید نسخه‌ی صفر این خودرو می‌بینید که لزوم مراجعه به نمایندگی‌ها و بررسی کردن کامل خودرو وجود خواهد داشت.

البته با ‌وجود ضمانت نامه حتی مجبور به ‌پرداخت بخشی از هزینه‌ها از جیب خود هستید، زیرا معمولا تعمیرکاران بر این باورند که قطعات‌ فابریکی خودرو از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و برای نصب یک قطعه باکیفیت ‌تر باید مبلغ اضافی پرداخت کنید.

پژو پارس اتوماتیک در قسمت فنی به پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندرهTU5 مجهز شده که در خودروهایی مانند پژو 206، پژو 207، پژو 405 SLX و…مورد استفاده قرار گرفته است. این پیشرانه که توان‌ تولیدی 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور را دارد برای به‌ حرکت درآوردن این سدان 1214 کیلوگرمی زیاد مناسب به نظر نمی‌رسد.

هزینه تعمیر گیربکس پژو پارس

جهت اطلاع از هزینه تعمیر گیربکس پژو پارس می توانید به جدول زیر مراجعه کنید . لازم به ذکر است که این هزینه ها حدودی هست و برای ارزیابی دقیق بایستی با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی تعیمرکار تماس بگیرید.

عنوانهزینه تعمیر
تعمیر گیربکساز 2 میلیون تا 8 میلیون

نصب گیربکس اتومات پژو پارس

نصب گیربکس اتوماتیک پژو پارس

خیلی از افراد از تعویض مرتب دنده و گرفتن زیاد کلاچ ناراضی‌اند و بنا به علل متعدد مثل خستگی در ترافیک و یا معلولیت جسمی در دست یا پا و همچنین سهولت در رانندگی برای افراد مبتدی و… تمایل دارند تا خودروی ایرانی خود را که دارای گیربکس دنده‌ایمی باشد به گیربکس اتوماتیک تبدیلنمایند.

باید گفت که این تبدیل گیربکس مزایا و معایبیدارد.از جمله معایب گیربکس اتوماتیک کاهش شتاب خودرو می‌باشد که البته اینمشکل در تمامی خودروهای دنده اتوماتیک نسبت به مدل دنده دستی وجود دارد.

از مزایای گیربکس اتوماتیک پژو پارس می‌توان به سهولت در رانندگی خصوصا در ترافیک شهری و عمر طولانی‌تر موتور خودرو به دلیل تعویض دنده به موقع و کمک به افراد معلول و افراد مبتدی و… اشاره کرد. این ویژگی به جلوگیری از تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس به صورت مکرر کمک می کند

برای تبدیل از گیربکس اتوماتیک ZF آلمانی استفاده‌ می‌گردد. این گیربکس‌‌ها اصطلاحا استوک و یا همان دست دوم هستند چرا که گیربکس نو جهت تبدیل وجود ندارد.

مصرف سوخت خودرو نسبت به قبل، حدود 2 لیتر در هر 100 کیلومتر افزایشو شتاب خودرو کمی کاهش پیدا می‌کند.

دسته دنده و پشت آمپر و سیم‌کشی‌های مرتبط تعویض می‌گردد.برای بعضی از خودروهای ایرانی امکان تبدیل آن به گیربکس اتوماتیک وجود ندارد و یا صرفه‌ی اقتصادی ندارد و خرید اتوماتیک کارخانه‌ای آن به صرفه‌تر می‌باشد.

قیمت گیربکس اتومات پژو پارس

قیمت گیربکس اتوماتیک پژو پارس

قیمت گیربکس اتوماتیک پژو پارس باتوجه به نوع و مدلی که انتخاب می‌کنید می تواند مقادیر مختلفی داشته باشد. در حقیقت در بازار امروز هم نمی توان محدوده‌ی مشخصی را برای قیمت حدودی این نوع از گیربکس‌ها ارائه داد.

بهترین راهکار این است که در بازار به خوبی جستجو کنید، با تعمیرکاران باتجربه مشورت بکنید و پس از انتخاب مدل مورد نظر درباره ‌ی میزان هزینه و قیمت گیربکس اتوماتیک تحقیق کنید. نکته مهم این است که باید حواستان را جمع نمایید که در بازار فریب نخورید. اعتماد کردن به هر مرکز و تعمیرگاهی نمی تواند ایده ی درستی باشد. لازمه‌ی هر اعتمادی بررسی پیشینه و داشتن تحقیق است.

قیمت گیربکس اتوماتیک پژو پارس tu5

قیمت گیربکس اتوماتیک پژو پارس TU5

همانطور که گفته شد، در سال های اخیر شرکت ایران خودرو از موتور TU5 روی خودروهای پژو پارس خود استفاده می‌کند. این موتور قدرت خوبی دارد و دارای میزان مصرف پایینی هم هست. ضمن اینکه می توان آن را با یک گیربکس اتوماتیکAL4 نیزمجهز کرد. میزان هزینه‌‌ای که جهت تعویض گیربکس های پژو پارس باید متحمل شوید شامل خریدگیربکس اتوماتیک پژو پارس، خرید تجهیزات مورد نیاز، نصب گیربکس اتوماتیک و تعویض روغن گیربکس اتوماتیک می‌شود. همچنین دستمزد تعویض گیربکس نیز با توجه به انتخاب تعمیرگاه می‌تواند مقادیر متفاوتی داشته باشد.

انتخاب یک مرکز معتبر و یک تعمیرکار با تجربه پیشنهاد ما به شماست. ضمن اینکه برای کاهش میزان دستمزد برخی از تعمیرکاران گیربکس دستی خودرو را بر می‌دارند که می تواند کمک زیادی برای کاهش هزینه‌ی تعویض گیربکس اتوماتیک باشد. گیربکس اتومات پارس tu5 یک گیربکس بهینه و کارآمد است. در صورت نیاز به قیمت گیربکس اتوماتیک پژو پارس tu5 و موارد کلی آن با ما در تماس باشید.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

اجزا و مشخصات گیربکس پژو پارس

اجزا و مشخصات گیربکس پژو پارس

  • کشویی دنده پژو پارس ارجینال فرانسه
  • کشویی دنده 5 پژو پارس ارجینال فرانسه
  • کشویی دنده 3و4 پژو پارس اصل فرانسه
  • کشویی دنده 1و2 پژو پارس اصل فرانسه
  • کرانویل وپینیون پژو پارس 17/77
  • 1,510,000تومان
  • کرانویل وپینیون پژو پارس
  • تقسیم دنده پژو پارس
  • ماهک دنده پژو پارس
  • حلزونی پژو پارس
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس
گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

تعویض روغن گیربکس اتومات پژو پارس

از بخش های کلیدی گیربکس اتوماتیک قسمت روغن آن است . تعویض روغن گیربکس اتوماتیک پژو پارس باید به صورت منظم و به موقع و همچنین با استفاده از برند های مرغوب صورت پذیرد جهت اطلاعات بیشتر روی عبارت آن کلیک کنید 

 

مشکلات گیربکس پژو پارس

مشکلات گیربکس اتوماتیک پژو پارس

یکی از مسائل و دغدغه ‌هایی که در تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس برای مالکان این خودروها مطرح می باشد هزینه‌های نگهداری، هزینه‌ تعویض روغن گیربکس اتوماتیک پژو پارس و هزینه‌های تعمیر این خودرو می باشد. به علت اینکه در بعضی از اوقات قطعات گیربکس ZF پژو پارس در بازار موجود نیستند صاحبان خودرو برای تعمیر قطعات گیربکس خود دچار مشکل می شوند.

از طرفی مصرف بیشتر سوخت و شتاب کمتر هم جزو مواردی است که بایستی به آن توجه داشت. البته این نوع گیربکس مزایای فراوانی نیز دارد که نباید از آن ها غافل شد.

در پایان امیدواریم این مطلب از سایت تعمیرکار مجهزترین تعمیرگاه خودرو برای شما سودمند واقع شده باشد. شما عزیزان می‌توانید برای تعویض روغن گیربکس خود با مجموعه تعمیرکار ارتباط برقرار کنید و از خدمات ارزنده و با کیفیت بهره‌مند شوید.

سوالات متداول شما

شرکت آلمانیZF بعنوان یکی از شرکت های برتر در زمینه‌ی تولید گیربکس در جهان مطرح می باشد. این نوع گیربکس اتوماتیک قابل نصب روی انواع خودروهای تولید ایران ما از جمله پژو سمند و پرشیا می‌باشد.

قیمت گیربکس اتوماتیک پژو پارس باتوجه به نوع و مدلی که انتخاب می‌کنید می تواند مقادیر مختلفی داشته باشد. . برای اطلاعات دقیق با شماره 02171053048 تماس بگیرید.

برای همه جای تهران و حتی شهرستان ها خودرو بر رایگان ارسال می شود.

بعد از تعمیر ماشین و تست اولیه خودرو، تست ثانویه توسط صاحب خودرو به همراه یکی از مهندسین مجموعه انجام می‌شود. پس از تحویل خودرو ، گارانتی خودرو آغاز می شود.

مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

3 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو پارس»

  1. ببخشید اگر زمان تعویض روغن گیربکس رسیده باشه ولی ما متوجه نشیم که برای تعویض روغن اقدام کنیم گیربکس صدمه می بینه یا با یکی دو هفته مشکلی پیش نمیاد

    1. سلام و احترام

      بهتر هست زودتر از فرا رسیدن موعد تعویض روغن ، سرویس دوره ای را حتما انجام دهید و اگر انجام ندادید ، بسته به فشار وارده به گیربکس و شرایط دمایی که خودرو تجربه کرده ، کیفیت روغن تغییر میکند . اگر شرایط روغن بد باشد ، احتمال اسیب گیربکس بالاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *