24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک کوییک

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس اتوماتیک کوییک را به متخصصین تعمیرکار بسپارید

تعمیر گیربکس اتوماتیک کوییک را به متخصصین تعمیرکار بسپارید

کوییک را می‌توان از بهترین هاچبک‌های تولید داخل معرفی کرد که در حال حاضر با دو نوع گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای به بازار عرضه شده است. در پاسخ به این سوال که گیربکس کوییک اتومات چند دنده است این هاچبک در نسخه اتوماتیک مجهز به گیربکس سی وی تی با 6 دنده مصنوعی است.

این گیربکس ساخت پانچ بلژیک می‌باشد و کیفیت بالایی نیز دارد. اما در گذر زمان، ممکن است با مشکلاتی مواجه شود که می‌توان به تقه زدن یا حتی سوختن گیربکس اشاره کرد. در این مطلب از تعمیرکار، با نکات تعمیر گیربکس اتوماتیک کوییک و نشانه‌های خرابی آن آشنا می‌شویم.

مشخصات گیربکس اتوماتیک خودروی کوییک

مشخصات گیربکس اتوماتیک خودروی کوییک

کوییک یکی از هاچبک‌های نسبتا به‌روز تولید داخل است که در دو نسخه اتوماتیک و دنده‌ای به بازار عرضه شده است. نسخه اتوماتیک این خودرو با عنوان کوییک پلاس، مجهز به گیربکس اتوماتیک CVT از نوع شش سرعته مجازی است.

گیربکس‌های سی وی تی ماهیت خاص و متفاوتی از گیربکس‌های اتوماتیک دیگر دارند. در این جعبه‌دنده‌ها خبری از دنده‌های واقعی نیست و شتاب‌گیری به صورت متناوب انجام می‌شود.

در واقع، زمانی که می‌گویند گیربکس خودروی سی وی تی از نوع شش سرعته است، این تعریف دنده‌ها به صورت نرم‌افزاری برای آن انجام شده است و خبری از تعویض دنده واقعی نیست. به این صورت که با افزایش یا کاهش دنده، دور موتور تغییر می‌کند و احساس می‌کنید که تعویض دنده انجام شده است.

نکته دیگری که درباره خودروی کوییک اتوماتیک و گیربکس آن وجود دارد این است که جعبه‌دنده این خودرو امکان تعویض دنده‌ها را به صورت دستی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین در این حالت، خودرو در حالت اسپرت قرار می‌گیرد. در حال اسپرت، شتاب‌گیری با دور بالاتری انجام می‌شود و مصرف سوخت هم مقداری افزایش پیدا می‌کند.

گیربکس کوییک اتومات ساخت کجاست؟

گیربکس کوییک اتومات ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که درباره گیربکس اتوماتیک خودروی کوییک مطرح می‌شود این است که گیربکس این خودرو ساخت کجاست؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم جعبه‌دنده این خودرو ساخت پانچ بلژیک است و از مهندسی نسبتا به‌روزی استفاده می‌کند.

گیربکس‌هایی که ساخت پانچ هستند، کیفیت ساخت بالایی دارند و به لطف مهندسی پیشرفته خود، معمولا استهلاک پایینی دارند. اما نکته‌ای که درباره این گیربکس‌ها وجود دارد این است که جعبه‌دنده‌های اتوماتیک حتما باید با موتور مچ شوند تا بازدهی مناسبی داشته باشند.

فیلتر گیربکس کوییک اتومات

فیلتر گیربکس کوییک اتومات

در گیربکس‌های اتوماتیک و مخصوصا گیربکس‌های سی وی تی ساخت پانچ، از قطعه‌ای مصرفی به نام فیلتر گیربکس استفاده می‌شود. این فیلتر وظیفه دارد تا کثیفی‌های داخل روغن را به خود جذب کند. چرا که این کثیفی‌ها در صورت جذب نشدن می‌توانند در عملکرد گیربکس اتوماتیک کوییک اختلال ایجاد کنند و باعث خرابی قطعات شوند. به همین خاطر است که توصیه می‌کنیم اگر صاحب کوییک اتوماتیک هستید، حتما به سلامت این قطعه توجه داشته باشید.

همان‌طور که پیش‌تر هم به این نکته اشاره شد، فیلتر گیربکس کوییک اتوماتیک قطعه‌ای مصرفی است که باید حتما در کارکرد مشخصی تعویض شود. به طور کلی، بهتر است که هر 30 هزار کیلومتر، سلامت این قطعه مصرفی را بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

برخی از خرابی‌های رایج گیربکس اتومات کوییک

برخی از خرابی‌های رایج گیربکس اتومات کوییک

گیربکس اتوماتیک خودروی کوییک ممکن است در گذر زمان با مشکلات مختلفی مواجه شود. یکی از رایج‌ترین مشکلات این گیربکس، کند شدن آن است. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش سطح روغن، گرفتگی فیلتر و استفاده از روغن نامرغوب اشاره کرد. در صورتی که سطح روغن داخل گیربکس کم باشد، اصطکاک قطعات داخلی جعبه‌دنده افزایش پیدا می‌کند و این منجر به کاهش بازدهی گیربکس می‌شود. همچنین روغن نامرغوب هم ممکن است از ویژگی‌های مناسبی برخوردار نباشد و نتواند روان‌کاری را به درستی انجام دهد.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا افراد زیادی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک کوییک به مجموعه تعمیرکار مراجعه کنند، مشکل سوختن گیربکس است. این مشکل در گیربکس‌های سی وی تی به وفور رخ می‌دهد. زمانی که گیربکس خودرو تحت فشار زیادی قرار بگیرد، طول عمر آن کاهش پیدا می‌کند. به عنوان مثال، در گیربکس‌های سی وی تی، اگر خودرو در سراشیبی قرار داشته باشد و آن را روی حالت R قرار بدهید، متوجه کندی حرکت آن و فشار روی گیربکس می‌شوید. حال اگر این فشار بسیار بیشتر از حد باشد، جعبه‌دنده می‌سوزد و باید آن را به صورت کامل تعویض کرد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک کوییک

یکی از اجزای اصلی در انواع خودروهای داخلی و خارجی گیربکس اتوماتیک آن است. خودرو کوییک نیز جزئ خودروهای پرطرفداری است که گیربکس آن از نوع اتوماتیک بوده و دارای کیفیت مناسبی است. گاهی اوقات در اثر استفاده ناصحیح از گیربکس اتوماتیک و یا افزایش کارکرد آن گیربکس خودرو دچار مشکلات و آسیب‌های فراوانی می‌شود که در صورت عدم تعمیر به موقع آن اختلالات شدیدی در حرکت خودرو ایجاد خواهد شد. گیربکس اتوماتیک دارای ساختاری پیچیده و حساس است. به همین دلیل تعمیر آن باید توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام شود. در این صورت آسیبی به قطعات گیربکس وارد نخواهد شد و عملکرد آن کاهش نمی‌یابد. علائم خرابی گیربکس نیز باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای جلوگیری از آسیب‌های شدید برطرف شود. همچنین شناسایی صحیح آسیب‌های گیربکس و تعمیر تخصصی آن از ایجاد هزینه‌های اضافی جلوگیری خواهد کرد.

هزینه تعمیر گیربکس کوییک

خدمات

قیمت (تومان)

برطرف کردن نشتی گیربکس اتوماتیک

500،000

تعمیر کامل گیربکس اتوماتیک

3،500،000

تعمیر اساسی گیربکس اتوماتیک شامل میل
لنگ، پیستون، سرسیلندر و…

6،000،000

عیب یابی گیربکس اتوماتیک

رایگان

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک

500،000

هزینه تعمیر گیربکس خودروی کوییک

هزینه تعمیر گیربکس خودروی کوییک بستگی به میزان خرابی آن دارد. در برخی مواقع، گیربکس دچار تقه شدید می‌شود و باید برخی از قطعات آن تعویض شوند. این در حالی است که در برخی مواقع، ممکن است گیربکس نتواند موقعیت سردنده را تشخیص دهد و خودرو حرکت نکند. این مشکل معمولا به دلیل خرابی سلکتور رخ می‌دهد. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم برای رفع خرابی جعبه‌دنده این خودرو، ابتدا به سراغ عیب‌یابی آن بروید.

نکته‌ای که درباره هزینه تعمیر گیربکس کوییک وجود دارد این است که هزینه تعمیر جعبه‌دنده اتوماتیک این خودرو به مراتب بیشتر از نسخه دنده‌ای است. در نتیجه، بهتر است همواره به صورت اصولی از جعبه‌دنده این خودرو نگهداری کنید.

قیمت گیربکس اتوماتیک کوییک

قیمت گیربکس اتوماتیک کوییک

برای ساخت گیربکس اتوماتیک کوییک از مواد اولیه باکیفیتی استفاده می‌شود. نیروی مورد نیاز برای حرکت خودرو از طریق موتور ایجاد می‌شود، سپس این نیرو توسط گیربکس به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

قدرت و شتاب نیرو در خودرو توسط راننده به اندازه دلخواه و مورد نیاز مشخص می‌شود و نیروی انتقالی در گیربکس به وسیله تعویض دنده و فشار پدال گاز به چرخ‌های خودرو وارد خواهد شد.

بنابراین گیربکس جزء اصلی‌ترین قطعات خودرو است. گیربکس‌های دستی و اتوماتیک هرکدام مزیت‌های متفاوتی دارند. با این حال قیمت گیربکس اتوماتیک کوییک بیشتر از نوع دستی آن است. همچنین عامل‌های مختلفی قیمت گیربکس کوییک اتومات را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

مدل گیربکس، شرکت تولیدی گیربکس و میزان کیفیت و کارآیی آن عوامل مهم تعیین‌کننده قیمت گیربکس هستند. در ضمن با توجه به هزینه بالای تعمیر و تعویض گیربکس اتوماتیک، سرویس خودرو به صورت دوره‌ای باید انجام شود. نگهداری و مراقبت از گیربکس ضروری است و کارکرد خودرو را نیز افزایش می‌دهد.

خرید گیربکس اتوماتیک کوییک

کوییک جزء نخستین خودروهای تولید داخلی با گیربکس اتوماتیک در شرکت سایپا است. این خودرو امکانات و تجهیزات فراوانی نسبت به سایز کوچک خود دارد.

طراحی اسپرت و منحصر‌به‌فرد آن نیز در میان خودروهای ایرانی قابل تحسین بوده و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.همچنین عملکرد گیربکس اتوماتیک کوییک برای انتقال نیروی پیشرانه به چرخ‌های جلو متوسط و معمولی است.

خودرو کوییک گیربکس نرمی دارد، اما با افزایش دور موتور میزان صدای ورودی ایجاد شده در کابین افزایش می‌یابد. در هنگام ترافیک‌های سنگین درون شهری بعد از چند ساعت رانندگی با افزایش دمای گیربکس، عملکرد گیربکس متوقف خواهد شد و خودرو کارآیی خود را از دست می‌دهد.

بنابراین سیستم سرمایشی گیربکس اتوماتیک کوییک تعریف چندانی ندارد. به هنگام افزایش سرعت، گیربکس عملکرد ضعیفی در فشار پدال گاز دارد و نمی‌توان به راحتی سرعت را بالا برد.

ارزش خرید و قیمت گیربکس اتوماتیک کوییک باید با توجه به کیفیت قطعات آن سنجیده شود. برای خرید این گیربکس نکات لازم و ضروری را بررسی کنید. همچنین بعد از خرید گیربکس اتوماتیک کوییک، نگهداری از گیربکس را جدی بگیرید و با رعایت دستورالعمل‌های لازم عمر گیربکس را افزایش دهید.

کنترل سطح روغن، تعویض به موقع روغن گیربکس، عدم استفاده از خودرو به عنوان یدک‌کش، کاهش دور موتور برای تعویض دنده و … از جمله مواردی هستند که با توجه به آن‌ها، آسیب کمتری به قطعات گیربکس وارد می‌شود و کارآیی آن افزایش خواهد یافت.

همچنین فشار پدال گاز به نرمی از صدمه به گیربکس جلوگیری می‌کند. برای خرید این قطعه مهم از طریق نمایندگی یا تعمیرگاه‌های معتبر اقدام کنید.

فروش گیربکس اتوماتیک کوییک

با تولید گیربکس اتوماتیک کوییک، شرکت‌های گوناگونی اقدام به فروش آن می‌کنند. برای فروش این گیربکس عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود. در ایران با توجه به نوسانات بازار و تغییر قیمت ناگهانی ارز، قیمت گیربکس اتوماتیک تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

همچنین قیمت آن در بازار امروز به دلیل افزایش قیمت قطعات گیربکس رشد چشمگیری داشته است. گیربکس‌های اتوماتیک نسبت به نوع دستی فروش بیشتری دارند؛ بنابراین قیمت آن‌ها نیز به دلیل امکان رانندگی راحت‌تر، بیشتر است.

در گیربکس‌های اتوماتیک بدون نیاز به تعویض دنده و گرفتن کلاچ می‌توان رانندگی راحت و لذت‌بخشی را تجربه کرد. ایمنی این گیربکس‌ها در مقایسه با گیربکس‌های دستی بیشتر است.

اما سرویس‌های دوره‌ای را به دلیل حساسیت بالای گیربکس‌های اتوماتیک فراموش نکنید و به نکات مراقبت از آن‌ها را برای جلوگیری از خرابی گیربکس توجه کنید.

بنابراین پیچیدگی گیربکس اتوماتیک کوییک باعث افزایش قیمت آن برای فروش می‌شود و مصرف‌کننده هزینه بیشتری را برای خرید آن باید پرداخت کند.

اما مشکلات و معایب گوناگون نیز تاثیر بسیاری در قیمت گیربکس اتوماتیک کوییک دارند و با توجه به کیفیت پایین گیربکس و ضعف عملکرد آن، قیمت مناسب‌تری نسبت به بقیه گیربکس‌ها دارد. 

تعمیرکار؛ انتخاب اول شما برای تعمیر گیربکس اتوماتیک کوییک

تعمیرکار؛ انتخاب اول شما برای تعمیر گیربکس اتوماتیک کوییک

گیربکس اتوماتیک مورد استفاده در خودروی کوییک از نوع سی وی تی شش سرعته ساخت پانچ بلژیک است. در صورتی که گیربکس اتوماتیک کوییک شما آسیب دیده است، می‌توانید برای تعمیر آن از خدمات مجموعه تعمیرکار استفاده کنید. مجموعه ما همواره خدمات مربوط به تعمیرات گیربکس‌های اتوماتیک را با کمترین تعرفه و بالاترین کیفیت به همراه ضمانت کتبی به مشتریان ارائه می‌دهد.

گیربکس اتوماتیک یکی از اجزای حیاتی خودروهای مدرن است که مسئول انتقال گشتاور موتور به چرخ‌ها می‌باشد. اما گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی روبرو شود که می‌تواند باعث کاهش کارایی و عملکرد خودرو گردد. یکی از معمول‌ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک، لغزش یا سختی در تغییر دنده است. این مشکل ممکن است به دلیل کمبود روغن گیربکس، کثیف بودن فیلترها، و یا خرابی سیستم هیدرولیکی گیربکس اتفاق بیفتد.

مشکلات دیگری که ممکن است در گیربکس اتوماتیک رخ دهد عبارتند از: انتقال ناپایدار دنده، صداهای غیرطبیعی و ناهمواری در زمان تغییر دنده، افت فشار گیربکس و همچنین نشتی روغن از محل‌های مختلف گیربکس. این مشکلات ممکن است به دلیل کارکرد طولانی مدت، نقص قطعات داخلی، عدم نگهداری و تعمیر منظم، استفاده نادرست از خودرو یا حتی تصادفات رخ دهند.

در کل، حفظ و نگهداری منظم گیربکس اتوماتیک، تعویض به موقع روغن گیربکس می‌تواند از وقوع مشکلات خرابی گیربکس جلوگیری نماید. همچنین، در صورت بروز هرگونه خطا در عملکرد گیربکس، بهتر است به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک مراجعه کرده و مشکلات را به موقع تشخیص و رفع کنیم.

تعمیرکار

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

سوالات متداول شما

جعبه‌دنده این خودرو ساخت پانچ بلژیک است و از مهندسی نسبتا به‌روزی استفاده می‌کند.

یکی از رایج‌ترین مشکلات این گیربکس، کند شدن آن است. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش سطح روغن، گرفتگی فیلتر و استفاده از روغن نامرغوب اشاره کرد. در صورتی که سطح روغن داخل گیربکس کم باشد، اصطکاک قطعات داخلی جعبه‌دنده افزایش پیدا می‌کند و این منجر به کاهش بازدهی گیربکس می‌شود. همچنین روغن نامرغوب هم ممکن است از ویژگی‌های مناسبی برخوردار نباشد و نتواند روان‌کاری را به درستی انجام دهد.

برای همه جای تهران و حتی شهرستان ها خودرو بر رایگان ارسال می شود.

بعد از تعمیر ماشین و تست اولیه خودرو، تست ثانویه توسط صاحب خودرو به همراه یکی از مهندسین مجموعه انجام می‌شود. پس از تحویل خودرو ، گارانتی خودرو آغاز می شود.

4 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس اتوماتیک کوییک»

  1. سلام من احساس میکنم که ماشینم موقعی که دور موتور میره بالا یکم با تاخیر میره دنده بالا تر و خب قبلش یه صدایی شبیه زوزه گرگ میده و یکم میلرزه جلو ماشین قبلا اینطوری نبود چند وقته اینطوری شده مشکل چیه به نظرتون

    1. روغنتون رو چه تایمی عوض کردید ؟ امکان کیپ شدن فیلتر وجود داره ، ممکن هست ایراد و صدا از گیربکس نباشه ، باید خودرو رو بیارید تست کنیم

  2. بهنام یخچالی

    شما سرویس های دوره ای هم انجام میدین؟ حالا چه گیربکس اتوماتیک کوییک چه ماشین های دیگه میشه یه تایم ثابت و مشخص داشت برای وقت سرویس گیربکس ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *