24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تعمیر گیربکس اتوماتیک اس دبلیو ام SWM

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

تعمیر گیربکس اتوماتیک اس دبلیو ام SWM

تعمیر گیربکس اتوماتیک اس دبلیو ام SWM

کراس اوورهای چینی روز به روز محبوبیت بیشتری در بازار داخلی پیدا می‌کنند و البته شرکت‌هیا چینی بسیاری هم محصولات خود را به بازار معرفی می‌کنند و همین مورد می‌تواند سبب سردرگمی در خرید شود. اما به هر ترتیب به دلیل ظاهر بسیار خوب و داشتم امکاناتی که در خودروهای داخلی به چشم نمی‌خورد، افراد زیادی به سراغ خرید خودروهای چینی می‌روند. 

شرکت سیف خودرو با مدل اس دبلیو ام عملکرد خوبی را در بازار فروش خودرو ثبت کرده است. یکی از بخش‌های مهم این خودروهای چینی، گیربکس آن‌ها است؛ زیرا قطعات آن در بازار به سختی یافت می‌شود و البته تعمیر آن نیز به صورتت تخصصی به ندرت انجام می‌شود. به همین دلیل در این مطلب نگاهی به موارد مهم تعمیر گیربکس اتوماتیک اس دبلیو ام SWM خواهیم داشت.

تعمیر گیربکس اتوماتیک اس دبلیو ام SWM G01

تعمیر گیربکس اتوماتیک اس دبلیو ام SWM G01

اس دبلیو ام خودرویی از گروه سیف خودرو است که در بازار داخلی ما فروش خوبی را داشته است. اس دبلیو ام SWM G01 یکی از سری‌های این کمپانی چینی است که در خصوص موارد مهم آن صحبت خواهیم کرد. اولین چیزی که در این خودرو خودنمایی می‌کند ظاهر آن است. کابین راحت، امکانات رفاهی عالی و … مواردی است که مشتریان ایرانی به به خوبی راضی می‌کند. اما مهم‌تر از این موارد باید نکات فنی خودرو اشاره کنیم؛ جایی که عملکرد اصلی خودرو با این بخش مشخص خواهد شد.

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک این ماشین، بسیار مهم است که مالک خودرو از مشخصات فنی همچون مشخصات گیربکس خودرو اطلاع داشته باشد. گیربکسی که در این خودرو استفاده شده است از نوع اتومات و 4 سرعته است. این گیربکس استفاده شده در این مدل خودرو ساخت کشور استرالیا بوده و مدل آن DSI BTR است. به دلیل پیچیدگی این نوع گیربکس و تعداد قطعات بالایی که در آن به کار رفته است، 

تعمیر آن نیاز به فردی کاملا آگاه و آشنا با انواع گیربکس دارد. همچنین هزینه‌های تعمیر این خودروها معمولا بالا است و این موضوع باید حتما مورد توجه صاحبان این ماشین‌ها قرار بگیرد و با رعایت نکات مهم از هزینه‌ها و خسارات مختلف جلوگیری کنند. توجه به علاوم خرابی گیربکس و اقدام سریع نقش زیادی در این راه دارد. شما برای تعمیر گیربکس اتوماتیک اس دبلیو ام SWM می‌توانید با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرکار از خدمات و امکانات عالی این مرکز بهره‌مند شوید و با خیالی راحت خودرو خود را به ما بسپارید.

خودرو اس دبلیو ام یکی از خودروهای جدید ساخت کشور چین است که کیفیت خوب و مناسبی میان انواع خودروهای موجود در بازار دارد. گیربکس این خودرو عملکرد بسیار بالایی جهت افزایش سرعت و ایجاد شتابی مناسب دارد. سیستم انتقال قدرت در خودرو اس دبلیو ام از نوع اتوماتیک است که با کیفیت بالایی که دارد تاثیر زیادی در افزایش شتاب خودرو و بهبود سرعت آن گذاشته است. انتقال نیروی موتور به چرخ ها برای به حرکت درآوردن خودرو توسط گیربکس انجام می شود. گاهی اوقات افزایش کارکرد گیربکس و یا استفاده نادرست از آن موجب کاهش عملکرد گیربکس خواهد شد که با عیب یابی صحیح آن باید از بروز مشکلات جدی در گیربکس جلوگیری شود. عواملی مانند نشتی روغن گیربکس، لغزش گیربکس، بوی سوختگی، تاخیر در تعویض دنده، کاهش سطح روغن گیربکس، قرار گرفتن گیربکس در حالت اضطراری، کاهش شتاب خودرو و روشن شدن چراغ گیربکس از جمله نشانه های خرابی گیربکس هستند که با تعمیر به موقع آسیب های وارد شده به گیربکس هزینه های پرداختی کاهش خواهد یافت. همچنین تعمیر و رفع علائم خرابی گیربکس باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام شود. در این صورت آسیبی به بقیه قطعات گیربکس وارد نخواهد شد و کارآیی گیربکس افزایش می یابد.

تفاوت SWM G01 و G01F

تفاوت SWM G01 و G01F

در بحث تعمیر گیربکس اتوماتیک اس دبلیو ام SWM باید به بیان تفاوت دو مدل این خودرو هم بپردازیم. مدل دیگری از G01 به نام G01F نیز توسط سیف خودرو وارد بازار شده است که می‌تواند برای رقبا رقیبی قدرتمند به حساب بیاید.

در مدل G01F از گیربکس 6 سرعته اتومات مجهز به حالت اسپرت و با قابلیت تیپ‌ترونیک استفاده شده است. بنابراین با خودرویی به‌روزشده و کاملا مدرن روبرو هستیم. اگر با حالت تیپ ترونیک در خودروها آشنا نیستید باید بگوییم که این حالت علاوه بر تعویض اتومات دنده‌ها، امکان تعویض دنده به صورت دستی و با دخالت راننده را نیز فراهم می‌کند. تعمر این نوع گیربکس هم نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد. برای تعویض این مدل از SWM هم می‌توانید به مجموعه تعمیرکار اطمینان کنید و از بهترین خدمات ممکن استفاده کنید.

تعمیرگاه گیربکس SWM

تعمیرگاه گیربکس SWM - تعمیر گیربکس اتوماتیک اس دبلیو ام SWM

در بحث تعمیر گیربکس اتوماتیک اس دبلیو ام SWM توجه به علاوم و نشانه‌های خرابی گیربکس بسیار مهم است. به طور مثال صداهای عجیب از گیربکس، عدم قدرت خودرو در حرکت، بوی سوختگی، روشن شدن چراغ چک و… از مهم‌ترین علائمی هستند که در صورت نادیده گرفته شدن گیربکس را با مشکلات جدی و بسیار هزینه‌زا روبرو می‌کنند.

علاوه بر این نکته، تعمیرگاه تخصصی گیربکس هم در روند تعمیر آن بسیار مهم است. متاسفانه برای خودروهای چینی تعمیرگاه‌های تخصصی زیادی وجود ندارد و همچنین نبود قطعات اصلی این خودروها نیز چالش دیگری است که صاحبان این خودروها با آن درگیر هستند. 

اما تعمیرگاه تخصصی تعمیرگاه با تکیه بر تجربه و دانش کارشناسان خود بهترین خدمات ممکن با استفاده از بهترین قطعات و لوازم را به مشتریان ارائه می‌کند. این مرکز با تمرکز بر تعمیر گیربکس‌های خودروهای اتومات از بهترین مراکز کشور در این زمینه به شمار می‌رود. همچنین شما برای دریافت آخرین قیمت محصولات و قطعات و قیمت تعمیر گیربکس که بستگی به مشکل آن دارد، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید و به پاسخ مد نظرتان برسید.

جمع‌بندی

تعمیر گیربکس اتوماتیک اس دبلیو ام SWM موضوعی بود که در این مطلب به آن پرداخته شد. گیربکس از بخش‌های مهم و اصلی خودرو است که در صورت خرابی می‌تواند تمام عملکرد خودرو را با مشکل روبرو کند. بنابراین بسیار مهم است که در صورت دیدن هر نوع علامت و نشانه مشکوکی به سرعت به مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس مراجعه شود.

تعمیرگاه خودرو و مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس تعمیرکار، بهترین محل برای مراجعه شما مشتریان گرامی است. شما با انتخاب تعمیرکار می‌توانید از خدماتی همچون عیب‌یابی کاملا رایگاه، خودرو بر رایگان در تمامی تهران و ارائه ضمانت‌نامه بعد از تعمیرات بهره‌مند شوید و همچنین خودرویی کاملا سالم و بدون عیب و نقصی را تحویل بگیرید.

گیربکس‌های اتوماتیک نوعی از گیربکس‌های خودرو هستند که عمدتاً در خودروهای امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع گیربکس‌ها به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت دستی راننده، دنده‌به‌دنده تغییر می‌دهند. با وجود امتیازات بسیاری که گیربکس‌های اتوماتیک دارند، اما مشکلاتی نیز می‌توانند به وجود آورند که می‌تواند کارکرد خودرو را تحت تاثیر قرار دهد.

یکی از مشکلات شایع در گیربکس‌های اتوماتیک، نقص و خرابی در سیستم هیدرولیکی آن‌ها است. سیستم هیدرولیکی گیربکس‌های اتوماتیک برای کنترل شیوه تغییر دنده و کارکرد صحیح آنها بسیار حائز اهمیت است. عیب‌ها در این سیستم هیدرولیکی ممکن است منجر به تاخیر در تغییر دنده، جلوگیری از تغییر دنده به طور کامل یا ترمز کارکرد گیربکس شود. علل خرابی این سیستم می‌تواند شامل نشتی‌های روغن، کمبود روغن هیدرولیکی، آسیب به سلنوییدها و شل شدن قطعات مهم درونی سیستم باشد.

مشکلات دیگری که در انواع گیربکس‌های اتوماتیک ممکن است به وجود آیند، علل مربوط به الکترونیک و سنسورها هستند. این گیربکس‌ها برای کارکرد صحیح به سیگنال‌های الکترونیکی و ورودی‌های سنسورها نیاز دارند. اگر سنسورها اطلاعات صحیحی را به گیربکس منتقل نکنند یا اگر قطعات الکترونیکی دچار عیب شوند، عملکرد گیربکس تحت تأثیر قرار می‌گیرد و ممکن است با مشکلاتی همچون سختی در تغییر دنده، لغزش تندرستی و یا عملکرد نادرست روبرو شوید. از این رو، نگهداری منظم و تعمیرات به موقع این اجزاء الکترونیکی و سنسورها می‌تواند از وقوع خرابی‌های جدی جلوگیری کند.

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

4 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر گیربکس اس دبلیو ام SWM»

  1. محسن کمایی

    روشن شدن چراغ گیربکس یعنی دیگه گیربکس مرخص شده یا اینکه صرفا باید بیشتر مراقبش باشیم و سرویس دوره ای کنیم ماشین و گیربکسشو؟

    1. با سلام و احترام

      روشن شدن چراغ گیربکس به شما نشان میدهد که برای گیربکس شما مشکلی پیش امده است و باید به تعمیرکار مراجعه کنید تا عیب یابی انجام شود . عیب یابی و چک کردن گیربکس با دستگاه در مجموعه تعمیرکار رایگان می باشد . ممکن است ایراد کوچک یا بزرگ باشد ، باید بررسی انجام شود

  2. کدوم یکی از مدل های ماشین اس دبلیو ام برای خرید و استفاده تو ایران توصیه میشه؟ خب چون جاده های ایران و ترافیکش یکم زیادی متفاوته با دنیا و خب فکر می کنم که تو ایران استهلاکشون میره بالاتر این ماشینا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *