24/7 تماس اضطراری
فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص
آدرس

میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

مشخصات گیربکس 207 اتومات

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت کتبی  ، انواع خودروهای چینی ، اروپایی ، کره ای

ایمیل ما

[email protected]

فرم درخواست مشاوره رایگان با متخصص

در بین خودروهای ایرانی پژو 207 محبوبیت فراوانی میان جوانان دارد. برای طراحی و تولید پژو 207 از فناوری‌های جدیدی مطابق با استانداردهای روز استفاده شده است.

موتور آن قدرت بالایی دارد و در مصرف سوخت بسیار بهینه عمل می‌کند. همچنین دارای دینامیک پرقدرت و باکیفیتی است که شتاب بالایی نیز دارد. پژو 207 توسط شرکت ایران خودرو تولید و به بازار عرضه می‌شود.

این خودروی اتوماتیک دارای امکانات فنی و مهندسی به‌‌روزشده‌ای در سطح جهان است. این گیربکس را متناسب با وضعیت جاده‌های ایران، نوع آب و هوا و مقدار سوخت مصرفی طراحی کرده‌اند. در ادامه مطلب قصد داریم مشخصات گیربکس 207 اتومات را بررسی کنیم.

معرفی مشخصات گیربکس 207 اتومات

معرفی مشخصات گیربکس 207 اتومات

گیربکس اتومات 207 از نوع AL4 است. گیربکس خودرو، نیروی موتور را به چرخ‌های خودرو منتقل می‌کند. انتقال نیرو از موتور به چرخ‌ها باعث حرکت خودرو می‌شود.

در مسیرهای گوناگون شدت نیرو متفاوت است و با تغییر سرعت خودرو دنده باید عوض شود. گیربکس اتوماتیک شرایط رانندگی را راحت و آسان کرده است و نیازی به گرفتن کلاچ و تعویض دنده به صورت دستی نیست.

خودروهایی با گیربکس اتوماتیک سرعت و شتاب بیشتری دارند. گیربکس 207 اتومات بازدهی بالایی دارد و به شکل الکترونیک و هیدرولیک عمل می‌کند.

مشخصات گیربکس 207 اتومات به گونه‌ای است که از لحاظ کیفیت ساختار و قدرت با گیربکس‌های درجه یک در جهان رقابت می‌کند.

سبک و فشرده‌بودن از جمله ویژگی‌های ساختاری گیربکس 207 اتومات است که آن را نسبت به سایر گیربکس‌ها متمایز کرده و با توجه به نوع کارکرد گیربکس و الگوریتم تعویض دنده، راندمان بالایی در انتقال قدرت دارد.

با افزایش گرمای گیربکس، ضربه در هنگام تعویض دنده، کاهش سطح روغن و … چراغ چک گیربکس روشن می‌شود و باید هر چه سریعتر برای جلوگیری از آسیب به بقیه قطعات به فکر تعمیر آن باشید.

تعمیر گیربکس 207 اتومات نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد که باید توسط افراد متخصص انجام شود.

گیربکس 207 اتومات و مشخصات ظاهری آن

گیربکس 207 اتومات و مشخصات ظاهری آن

قیمت گیربکس 207 اتومات

قیمت گیربکس 207 اتومات

با توجه به مشخصات گیربکس 207 اتومات قیمت آن نسبت به گیربکس‌های دستی بیشتر است. همچنین قیمت قطعات وابسته به گیربکس اتومات نیز گران‌تر بوده و تعویض آن‌ها هزینه نسبتا بالایی دارد.

قیمت گیربکس در اثر نوسانات بازار و قیمت ارز دائما در حال تغییر است و نمی‌توان قیمت ثابت و دقیقی را برای آن بیان کرد. عامل‌های گوناگونی باعث تغییر و افزایش قیمت گیربکس اتومات می‌شوند.

یکی از مشخصات گیربکس 207 اتومات، امکان قرار گرفتن در دو حالت اسپرت و زمستانی است. در زمان‌های مختلف می‌توان گیربکس را در یکی از این دو حالت تنظیم کرد.

نوع کاربرد هر کدام از حالت‌های گیربکس بستگی به زمان و مکان استفاده از خودرو دارد. شتاب خودرو در حالت اسپرت افزایش می‌یابد و هیجان بیشتری در رانندگی ایجاد خواهد شد.

هنگام زمستان به دلیل لغزندگی سطوح گیربکس در حالت زمستانی تنظیم می‌شود که باعث کاهش گشتاور نیرو می‌شود و سرعت چرخ‌های خودرو را کنترل می‌کند.

چنین ویژگی جذابی کیفیت گیربکس اتومات را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث افزایش قیمت آن خواهد شد.

همچنین گیربکس اتومات 207 دارای سنسورهای مختلفی مانند سنسور دما، سنسور فشار و … است که تاثیر به‌سزایی در کارآیی گیربکس دارد و قیمت آن را افزایش می‌دهد.

برای تعمیر گیربکس اتومات باید تجهیزات مختلفی را به‌کار برد. به‌کارگیری روغن مناسب و باکیفیت برای گیربکس‌های اتومات بسیار مهم است و هزینه بالایی برای خرید آن باید پرداخت شود.

در ضمن فیلتر گیربکس اتومات از جمله قطعات گران‌قیمت آن به حساب می‌آید که باعث افزایش قیمت کلی گیربکس اتومات خواهد شد. در سال 1401 قیمت گیربکس 207 اتومات حدود 10 تا 15 میلیون تومان است.

افزایش قیمت گیربکس اتومات با کیفیت مناسب قطعات

افزایش قیمت گیربکس اتومات با کیفیت مناسب قطعات

قیمت روغن گیربکس 207 اتومات

قیمت روغن گیربکس 207 اتومات

در انتخاب بهترین روغن گیربکس نکات مهمی را باید در نظر گرفت. روغن مناسب گیربکس 207 دارای مشخصه‌های استانداردی است که از فرمول خاصی در تولید آن استفاده می‌شود.

قبل از صحبت درباره روغن مصرفی پژو، در مطلب دیگری درباره معایب ۲۰۷ اتومات صحبت کردیم که میتوانید آن را دنبال کنید.

روغن مصرفی پژو 207 با توجه به مشخصات گیربکس 207 اتومات قیمت بالایی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. برای کارآیی بهتر گیربکس از روغن‌هایی به رنگ زرد با استاندارد معین و دارای تاییدیه استفاده کنید.

روغن مناسب عملکرد گیربکس را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث بهبود کارکرد آن خواهد شد. افزایش حرارت در گیربکس 207 اتومات خسارات مالی فراوانی را به بار می‌آورد و باعث تقه‌زدن و تاخیر در تعویض دنده‌ها می‌شود.

بنابراین از مصرف روغن‌‌هایی با Flash point پایین خودداری کنید. روغن‌های مختلفی در بازار موجود است که هر کدام از آن‌ها قیمت متفاوتی دارند.

قیمت روغن گیربکس 207 اتومات مدل ATFAL4 ، 295000 تومان و قیمت روغن گیربکس میتاسو یک لیتری اصل ژاپن 710000 تومان است.

روغن مرغوب گیربکس 207 اتومات با کیفیت بالا

روغن مرغوب گیربکس 207 اتومات با کیفیت بالا

قیمت ساعت گیربکس 207 اتومات

قیمت ساعت گیربکس 207 اتومات

مغز گیربکس وظیفه کنترل گیربکس را به عهده دارد که به آن ساعت گیربکس اتوماتیک گفته می‌شود.

شیر برقی، کامپیوتر گیربکس، سرعت‌سنج، کانال‌های روغن و سوپاپ در این قسمت از گیربکس قرار دارند و تحت فرمان ساعت کلیه وظایف گیربکس به وسیله روغن گیربکس کنترل و هدایت می‌شوند.

نظرات در مورد 207 اتومات

با کنترل گیربکس اتوماتیک  توسط ساعت مقدار ضریب دنده و فشار نیز در گیربکس بررسی و کنترل خواهند شد.

هزینه تعمیر و تعویض ساعت گیربکس بسته به نوع و شدت آسیب متفاوت است و با افزایش میزان خرابی هزینه آن نیز بالا می‌رود. قیمت ساعت گیربکس 207 اتومات در بازار 15500000 تومان است.

مرکز کنترل گیربکس تحت نظارت ساعت آن

مرکز کنترل گیربکس تحت نظارت ساعت آن

نتیجه‌گیری

یکی از مهمترین قسمت‌های خودرو 207 گیربکس آن است. ارتباط بین نیرو و سرعت در خودرو توسط گیربکس برقرار می‌شود و در مسیرهای مختلف با انتقال نیرو به چرخ‌های خودرو، سرعت‌های متفاوتی را ایجاد می‌کند.

گیربکس اتوماتیک این روند را با کیفیت و عملکرد مناسب‌تری همراه کرده است. با کارآیی بیشتر گیربکس، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد و هزینه بیشتری برای بهترین روغن گیربکس اتوماتیک و دیگر قطعات آن باید پرداخت شود

اعزام خودرو بر رایگان
اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان
مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

گارانتی ۱ ساله تعمیرات
گارانتی ۱ ساله تعمیرات

قطعات و تعمییرات خود را گارانتی کنید و یک سال ما همراه شماییم تا با خیال راحت محصولات و خدماتی با گارانتی داشته باشید.

ما همراه شما هستیم

کافیست با ما تماس بگیرید تا با خدمات تخصصی و مشاوره رایگان در خدمت شما باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *